Top & Flop stammen

Reactiescore
1.075
Ik snap dat fix alles in het werk heeft gezet om vieze praktijkjes te verdoezelen, oja had ik al gesproken over spy's?
Zoals wimperium in FSD, die telkens bij massas om 1 of andere reden wel afhaakte en nu plots mb blijkt te zijn van fix? Verklaard ook weer waarom die geen OS gaf tijdens massas :D
 

DeletedUser65345

Guest
Jammer dan Wuttie het opgeeft na 1 massa van onze kant. Hij zal zijn redenen er wel voor hebben denk..

Maar wel jammer dat hij dan spelers als abuser dan wilt rekruteren door zichzelf te laten internen door hem.. Persoonlijk zie ik dat als een daad van wanhoop. We zien ook al dat zijn MB dorpen van hem internt.

Sorry wuttie, maar ik had wel beter verwacht van je eigenlijk.

Had het ook graag anders gezien. Ik ben op Wuttie gekomen omdat mijn RL-vriend tijdens een avondje uit zei dat hij was begonnen. Ik zei: Oh, ik help je wel even met starten. Nouja, dat is wat uit de hand gelopen. Toen besefte ik me eind oktober, dat ik per 2019 minstens 50uur per week druk ben met studie/werk. Dus zijn wij langzamerhand gaan zoeken naar co's. Maar toen kwam de massa en moesten er 3 nachten achter elkaar genacht worden. Dat kunnen wij ons niet veroorloven, jullie wel. Hebben de eerste nacht, de échte massa, overigens zelf genacht. Met alle gevolgen overdag van dien. En ja, dat is ook een onderdeel van TW.

Dus dan de vraag: hoe gaan we dit oplossen? Laten we de stam telkens nachten voor ons als er een massa komt, of zorgen we ervoor dat de dorpen in bezit zijn van een actief account? In stambelang lijkt het laatste mij het beste.

Studie en een eigen onderneming is niet te combineren met TW heb ik deze week weer gemerkt. Daarom ben ik 4 jaar geleden gestopt en daarom ga ik binnenkort ook weer stoppen. Dus op dat vlak hebben jullie gewonnen. En ja, ik geef nu mijn vijand ook een compliment. Naar mijn idee hoort soms eerlijk zijn ook bij P&P. In plaats van telkens met drogredenen komen.
 

DeletedUser77704

Guest
En dit is dus hoe iets uit de context te trekken.
Abuser zijn actie staat volledig los van de leiding van ADHD EN de onderhandelingen die liepen, vanaf ik het wist heb ik ook gewoon eerlijk gezegd dat ik begreep dat de onderhandelingen afgebroken werden, daar is niet over gejankt, en ja het is vrij logisch dat ik abuser effe aangeef dat die l0r gewoon alles doorgeeft.
Het gito verhaaltje is uiteraard iets anders, maar daar zijn beide partijen in de fout. Wist je dat gito smeekte om in de ADHD stam chat te blijven? Of dat gito lekker naar onze stam komt voor 1 dag terwijl die al tijden een solli had lopen bij fix.
Na de trieste actie van Fix om 3 spelers te proberen wegkapen bij ons, is het niet smerig om tijdens nap onderhandelingen net 3 spelers van diezelfde stam te gaan recruiten?
Ik haal uit de pm van rage naar beyond ook gewoon uit dat hij het geinig vind om te kata'en waar ik toch steeds meer nijg om naar opzettelijk kata'en te denken.

Benieuwd naar welke 3 :rolleyes: Gito liep al tijdje en mocht kiezen tussen jullie of ons. En voor de rest is enkel abuser benaderd, dus wie is de 3e in je mooie sprookje? Benieuwd naar de smeekbede van Gito ;) Tuurlijk mag je dat aangeven, maar k had gesprekken met jullie over een samenwerking. Dat uitgerekend jij dat zegt (degene met wie ik onderhandel) maakt jouw opmerking daarom extra dubieus...

Ach kan halve AF vullen met screenshots van het gedrag van onze lieve @Dragonite die zich niet bepaald als een volwassen of stabiel persoon gedraag. Dit is enkel.mooi voorbeeld ervan ;)
 

DeletedUser79879

Guest
Had het ook graag anders gezien. Ik ben op Wuttie gekomen omdat mijn RL-vriend tijdens een avondje uit zei dat hij was begonnen. Ik zei: Oh, ik help je wel even met starten. Nouja, dat is wat uit de hand gelopen. Toen besefte ik me eind oktober, dat ik per 2019 minstens 50uur per week druk ben met studie/werk. Dus zijn wij langzamerhand gaan zoeken naar co's. Maar toen kwam de massa en moesten er 3 nachten achter elkaar genacht worden. Dat kunnen wij ons niet veroorloven, jullie wel. Hebben de eerste nacht, de échte massa, overigens zelf genacht. Met alle gevolgen overdag van dien. En ja, dat is ook een onderdeel van TW.

Dus dan de vraag: hoe gaan we dit oplossen? Laten we de stam telkens nachten voor ons als er een massa komt, of zorgen we ervoor dat de dorpen in bezit zijn van een actief account? In stambelang lijkt het laatste mij het beste.

Studie en een eigen onderneming is niet te combineren met TW heb ik deze week weer gemerkt. Daarom ben ik 4 jaar geleden gestopt en daarom ga ik binnenkort ook weer stoppen. Dus op dat vlak hebben jullie gewonnen. En ja, ik geef nu mijn vijand ook een compliment. Naar mijn idee hoort soms eerlijk zijn ook bij P&P. In plaats van telkens met drogredenen komen.

Eerlijk en duidelijk antwoord. Netjes om met minimale tijd (voor tw) toch maar 1 dorp te verliezen, chapeau! Los daarvan over de eerdere posts lijkt mij de massa zeker geslaagd als je meer def troepen sloopt dan dat er clears zijn verloren. Maar nogmaals met oog op op het feit dat de prioriteit het behouden van de dorpen was zeker netjes gespeeld. Vind het zelf alleen jammer dat er 3 stammen aan te pas komen om de aanvallen van 3 spelers te moeten deffen. I guess massa is nog altijd the way to win..
 
Reactiescore
768
Eerlijk en duidelijk antwoord. Netjes om met minimale tijd (voor tw) toch maar 1 dorp te verliezen, chapeau! Los daarvan over de eerdere posts lijkt mij de massa zeker geslaagd als je meer def troepen sloopt dan dat er clears zijn verloren. Maar nogmaals met oog op op het feit dat de prioriteit het behouden van de dorpen was zeker netjes gespeeld. Vind het zelf alleen jammer dat er 3 stammen aan te pas komen om de aanvallen van 3 spelers te moeten deffen. I guess massa is nog altijd the way to win..

Ik zag meer namen voorbij komen, dan Rapunzel, Thats What She Said, pjvo en SatJ (zijn er al 4, flauw ja :p)
 
Reactiescore
389
Eerlijk en duidelijk antwoord. Netjes om met minimale tijd (voor tw) toch maar 1 dorp te verliezen, chapeau! Los daarvan over de eerdere posts lijkt mij de massa zeker geslaagd als je meer def troepen sloopt dan dat er clears zijn verloren. Maar nogmaals met oog op op het feit dat de prioriteit het behouden van de dorpen was zeker netjes gespeeld. Vind het zelf alleen jammer dat er 3 stammen aan te pas komen om de aanvallen van 3 spelers te moeten deffen. I guess massa is nog altijd the way to win..

3 stammen op tegen 3 spelers te deffen? Bedoel je daarmee ook not! omdat l0rsl4 meedeed? Die is namelijk de moraalbreker, dus om dan meteen dat een hele stam te noemen :)

Daarbij, als het zo moet, jullie vielen met 3 spelers aan, maar toevallig werd er op dezelfde dag ook vanuit HK een aanval georganiseerd op desbetreffende moraalbreker. Maar dat was toevallig zeker :p

Nog steeds zoals ik zei, goeie massa en alles, maar 3 stammen tegen 3 spelers is ietwat overdreven.
 

DeletedUser79879

Guest
3 stammen op tegen 3 spelers te deffen? Bedoel je daarmee ook not! omdat l0rsl4 meedeed? Die is namelijk de moraalbreker, dus om dan meteen dat een hele stam te noemen :)

Daarbij, als het zo moet, jullie vielen met 3 spelers aan, maar toevallig werd er op dezelfde dag ook vanuit HK een aanval georganiseerd op desbetreffende moraalbreker. Maar dat was toevallig zeker :p

Nog steeds zoals ik zei, goeie massa en alles, maar 3 stammen tegen 3 spelers is ietwat overdreven.

Ik geloof dat Fix. erg druk is om alles met een beetje punten te rekruteren hier in de buurt. Het feit dat het niet de gehele stammen waren maar wel spelers vanuit deze verschillende stammen zegt genoeg over de banden hier in de buurt. Noem het zoals je wilt, moraalbrekers heb je overal, maar een 'opleidingsstam' vind ik in mijn ogen een beetje te ver gaan.

Ik zag meer namen voorbij komen, dan Rapunzel, Thats What She Said, pjvo en SatJ (zijn er al 4, flauw ja :p)

En mijn fout het waren er wat meer dan 3 spelers, hooguit 6 ;).
 

DeletedUser20001

Guest
Kennen jullie dat verhaal van de stammen Toxic, PB en Break die een massa deden op Nexus?

Ze verloren hun grootste stamgenoot Driesen aan Wife is Life tijdens hun eigen massa.

Whahaha
 

DeletedUser67378

Guest
Justin, misschien even handig om bij rage parrot te vragen wie hij allemaal heeft benaderd, dan heb je iig de feiten voor jezelf voordat je fictie op het forum probeert te verkopen.

"Dat betekend dan wel dat je een aantal van je stamleden moet gaan clearen" is de zin die nogal vaak voorbij is gekomen.
 

DeletedUser77704

Guest
Justin, misschien even handig om bij rage parrot te vragen wie hij allemaal heeft benaderd, dan heb je iig de feiten voor jezelf voordat je fictie op het forum probeert te verkopen.

"Dat betekend dan wel dat je een aantal van je stamleden moet gaan clearen" is de zin die nogal vaak voorbij is gekomen.

Waar heb jij het nou opeens over? Wil graag bewijs zien als er rare zaken zijn uitgevoerd door een stamlid.
 
Reactiescore
1.075
Justin, misschien even handig om bij rage parrot te vragen wie hij allemaal heeft benaderd, dan heb je iig de feiten voor jezelf voordat je fictie op het forum probeert te verkopen.

"Dat betekend dan wel dat je een aantal van je stamleden moet gaan clearen" is de zin die nogal vaak voorbij is gekomen.

Heeft die jou ook als mb gevraagd ja :D
 

DeletedUser79988

Guest
Jij bent wel een lekkere mod zeg. Man man man.

In mijn ogen eerder een terechte opmerking/vraag. Laten we niet om de feiten heen draaien dat Fix. In de top 10 stammen (buiten de nr. 10 dan) de meeste leden hebben, dit is natuurlijk niet erg. Maar als er dan nog een opleidingsstam bij komt kijken, kan ik daar nog een klein beetje begrip voor hebben. Maar zoals hier eerder gelezen en ondervonden blijft het niet bij alleen deze opleidingsstam. Komt gewoon neer op dat er massaal punten/dorpen/troepen door Fix. word 'gerekruteerd'. En ja, dit is niet verboden, daar ben ik mij zeker bewust van. Maar ik vind dit wel iets zeggen over het niveau van Fix. (om Fix. even in het algemeen te noemen). Zit vast en zeker enige skill in deze stam, maar de manier van spelen vind ik bijzonder, als ik dat mag zeggen:)
 
Reactiescore
571
In mijn ogen eerder een terechte opmerking/vraag. Laten we niet om de feiten heen draaien dat Fix. In de top 10 stammen (buiten de nr. 10 dan) de meeste leden hebben, dit is natuurlijk niet erg.

1 lid meer dan Modus en RB kan inderdaad echt niet. Wat een massastam is dat zeg. Laten we meteen op delete gaan tegen deze overmacht win je nooit.
 
Bovenaan