Top & Flop stammen

DeletedUser67378

Guest
1 lid meer dan Modus en RB kan inderdaad echt niet. Wat een massastam is dat zeg. Laten we meteen op delete gaan tegen deze overmacht win je nooit.

14 leden van fix zelf, 18 leden van not en dan nog de losse slaven zoals top shotta en dergelijke is niet 1 lid meer dan modus en RB :)
 
Reactiescore
571
Hhahaa hou op man wil je zeggen dat Modus en RB geen mb of du stammen of vriendjes hebben? Kan je zo aantonen dat het wel zo is.
 

DeletedUser77704

Guest
In mijn ogen eerder een terechte opmerking/vraag. Laten we niet om de feiten heen draaien dat Fix. In de top 10 stammen (buiten de nr. 10 dan) de meeste leden hebben, dit is natuurlijk niet erg. Maar als er dan nog een opleidingsstam bij komt kijken, kan ik daar nog een klein beetje begrip voor hebben. Maar zoals hier eerder gelezen en ondervonden blijft het niet bij alleen deze opleidingsstam. Komt gewoon neer op dat er massaal punten/dorpen/troepen door Fix. word 'gerekruteerd'. En ja, dit is niet verboden, daar ben ik mij zeker bewust van. Maar ik vind dit wel iets zeggen over het niveau van Fix. (om Fix. even in het algemeen te noemen). Zit vast en zeker enige skill in deze stam, maar de manier van spelen vind ik bijzonder, als ik dat mag zeggen:)

Ziet er anders uit dat Fix hardste vecht voor de punten ondanks dit aantal samenwerkingen van de top 5 stammen.
 

DeletedUser65345

Guest
In mijn ogen eerder een terechte opmerking/vraag. Laten we niet om de feiten heen draaien dat Fix. In de top 10 stammen (buiten de nr. 10 dan) de meeste leden hebben, dit is natuurlijk niet erg. Maar als er dan nog een opleidingsstam bij komt kijken, kan ik daar nog een klein beetje begrip voor hebben. Maar zoals hier eerder gelezen en ondervonden blijft het niet bij alleen deze opleidingsstam. Komt gewoon neer op dat er massaal punten/dorpen/troepen door Fix. word 'gerekruteerd'. En ja, dit is niet verboden, daar ben ik mij zeker bewust van. Maar ik vind dit wel iets zeggen over het niveau van Fix. (om Fix. even in het algemeen te noemen). Zit vast en zeker enige skill in deze stam, maar de manier van spelen vind ik bijzonder, als ik dat mag zeggen:)

Not! een opleidingsstam? Nee. Gewoon en MB-stam.
 

DeletedUser79879

Guest
Not! een opleidingsstam? Nee. Gewoon en MB-stam.

Een 'MB-stam' die deft voor Fix. ? omgekeerde wereld lijkt mij een beetje.
Een 'MB-stam' die leden van Fix. Internt?

Leuk om mb te zijn dezer dagen. Iemand nog een mb nodig? :rolleyes:
 

DeletedUser77704

Guest
Een 'MB-stam' die deft voor Fix. ? omgekeerde wereld lijkt mij een beetje.
Een 'MB-stam' die leden van Fix. Internt?

Leuk om mb te zijn dezer dagen. Iemand nog een mb nodig? :rolleyes:

Een speler die eigenlijk zou joinen maar eerst als mb wou spelen joint nu. Deze zou eigenlijk gelijk meekomen maar wou wachten tot ze hun bezetting beter geregeld hadden. Zo raar is dat dus niet.
 
Reactiescore
389
Een 'MB-stam' die deft voor Fix. ? omgekeerde wereld lijkt mij een beetje.
Een 'MB-stam' die leden van Fix. Internt?

Leuk om mb te zijn dezer dagen. Iemand nog een mb nodig? :rolleyes:

Hm een MB stam die er baat bij ziet om de stam waar de moraalheren in zitten te helpen. Raar. Beter de moraalheer kapot laten gaan zodat je geen bescherming meer hebt :) Dat is inderdaad de beste keuze. Waarom zou de samenwerking van 2 kanten moeten komen, beter gewoon alleen bescherming krijgen van de moraalheer, zonder bescherming terug te geven. Goed punt.

En misschien als je gewoon fatsoenlijk bent als MB en je fatsoenlijk gedraagt in de samenwerking dat je eerder in aanmerking komt voor een eventuele intern dan iemand anders. Of had je hem zelf graag willen internen? Had je wat meer dan 1 dorpje kunnen pakken iig.
 

DeletedUser65345

Guest
Een 'MB-stam' die deft voor Fix. ? omgekeerde wereld lijkt mij een beetje.
Een 'MB-stam' die leden van Fix. Internt?

Leuk om mb te zijn dezer dagen. Iemand nog een mb nodig? :rolleyes:

Een pagina geleden heb ik nog uitgelegd waarom de oude MB van wuttie zijn dorpen overneemt.
 

DeletedUser77704

Guest
Wat vinden we van UA1 met mekaar? Zie best wat interessante spelers en leuke ligging. Maken ze kans denken jullie om mee te dingen straks met de top 4?
 

DeletedUser76018

Guest
Zitten wel wat toppertjes tussen maar ook wat onbekendere spelers. Denk wel dat ze zeker nog een impact zullen nalaten op deze wereld met top 4 zeer mogelijk. Top rimligging ook.
Hun zuiderkant (Heer Orcfighter & Villalobos) is wel weggespeeld zie ik, dus misschien toch enkele slechte recruits? Lagen natuurlijk wel wat van de rest..
 

DeletedUser79076

Guest
Helaas voor ons was het niet te doen om deze dorpen te behouden als stam zijnde. Echter hebben de acc het ook veel te makkelijk opgegeven in mijn ogen. Ik had best wat weerstand willen geven tegen de gasten van NOVA. Misschien was het idd niet heel slim om ze te rekruteren maar dat is makkelijk zeggen achteraf :p
 
Reactiescore
1.075
txoekhds2tzfv.jpg


Here we go again#katas#fix.
 

DeletedUser67378

Guest
Wat gek.. dacht dat justin en rage parrot het telkens over foutjes hadden en dan nu toch weer. Gaat er zoveel fout dan bij fix of toch allemaal smoesjes en lekker doorgaan met kata's? Ik houd het op flop.
 
Bovenaan