Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

DeletedUser73358

Guest
Gods haalt zn kwantiteit uit groei die accounts in Mp niet kunnen verwezenlijken maar dat vinden jullie nog steeds lastig om te zien, tipje, kijk eens naar de ranglijst.
Verder heeft Gods 1 lid meer waar de onderste 2 leden samen kleiner zijn dan jullie kleinste lid, maar he, r2w! Stap toch op;)

Dit is nou net waarom je een dikke plaat voor je kop hebt. ALW 90% van de groei van de afgelopen 6 weken is te danken aan Zlatan. Apog groei d.m.v. intern Zlatan en intern We Dare. Chuchu door barb Nida en vervolgens dorpafgifte BLCKA en nu dus omdat BLCKA weggespeeld is krijgen ze veel resterende dorpen gratis dorpjes inclusief fusie.

Nou dan praten we al weer met gemak over 4-5 miljoen aan groei van de afgelopen 6 weken die Gods niet gerealiseerd heeft door serieuze aanvallen, of door coordinatie maar enkel door interns, BG's en andere vormen van samenwerking.

Dus JA volledig R2W en het weglachen ervan i.p.v. sterke argumentatie zijn we wel gewend van Gods.
 
Reactiescore
735
Prima jongens blijf maar lekker bashen word er gelukkig van :') Mp kent net als Gods meer dan genoeg interns net als elke stam tegenwoordig in dit stadium van de wereld op welke wereld dan ook. De accounts die echt het verschil maken zijn geen internende accounts (Savior en Beil) en daarnaast moet je hoe dan ook hard werken voor zo'n groei (farms vlaggenboosters etc).
Had zelf dat recruiten niet zo in gang gezet had je een veel leukere wereld gehad en dat zijn de feiten;)

Ik ben een beetje klaar met het standaard plaat voor de kop verhaal, weinig vernieuwend en zeker niet motiverend om nog op jullie te reageren en nee niet omdat ik een discussie uit de weg ga. Met jullie is überhaupt geen discussie te voeren:)

Xx
 
Reactiescore
1.367
Volstrekt onjuist, vanuit MP mochten er alleen twee accounts komen en hier waren ze streng in. Dus ofwel Nida kwam over ofwel ICE, prima verzinsel. Voor de rest een fusie tussen trump en Nida goed zijn voor meer safe? Lees ik dit nu serieus.

Het verlaten van Cube zou voor Nidavallir helaas resulteren in meer dreigingen aan de oostzijde, daar lag nu BLCKA als vleesmuur voor W.H. die verwant was aan Cube en nu aan Gods. Het edelen in die richting is in mijn ogen dan ook volstrekt onlogisch het zou immers alleen maar resulteren in meer front, iets in de vorm van een NAP zou wel het gewenste doel hebben. Namelijk geen dreiging oost en voldoende tijd om west safe te genereren en aansluiting te zoeken met de rest van MP of andere geallieerde.

Dit klopt niet, maar is daarnaast ook gewoon een onnozel verzinsel met een beetje nadenken zie je al in dat het flauwe kul is.



Degene die Nidavallir van delete af gehaald heeft is Lukass, dit heb ik hier al eens gezegd hier en kan ik wel blijven roepen. Misschien zijn er mensen van Cube hier aanwezig die mijn punt kracht bij kunnen zetten, omdat in de stamskype dit ook nadrukkelijk voorkomt. (Heb al in de oude cube. skypechats gekeken, maar die waren voor het gebeuren).

Voor de rest is het hier al zolang op het AF over gehad, beetje onzinnig ook lijkt mij. Dat wij Nida graag richting MP mee hadden genomen spreekt natuurlijk voor zich, het account had een goede ligging tov GK en daarnaast een geweldig potentie. Vanuit Cube waren de belangen ook in overvloed om juist bestaand(!) Nida in cube te houden

Waar je met dit stuk posts precies naartoe wilt weet ik niet, maar wilde toch deze toelichting geven.



Inge laat ik het voorop stellen dat ik het nogal komisch vind dat ik toelichting vraag om de casus Nida <> trump en dat je het voor elkaar weet te krijgen om een post te maken met een irrelevant gehalte van zeker 90%. Veel is allang ontkracht en je probeert door dingen keer op keer op het af te laten verschijnen, telkens zonder bewijs, mensen maar te overtuigen. Helaas voor jou is de gemiddelde AF bezoeker wijzer er prikt hier met gemak doorheen.

Ik kan je vertellen dat ik in ieder geval niet dezelfde discussie voor de tiende keer hier ga voeren. Wel kan ik je uitleggen dat met jouw 'bewijs', laten we eerlijk zijn met dit soort screens en aannames opgevoerd als bewijs kan je werkelijk waar alle kanten op, ik nergens ook maar het idee krijg dat GK betrokken is in de situatie TRUMP <> NIDA. Eerder op het af had je er nog over dat je het mededeling verkeer had tussen Nida en trump, waarom publiceer je deze niet? Lijkt me toch een stuk betrouwbaarder dan Trump op zijn woord te moeten geloven. Daarnaast mist er een hoop context, tussen wie was dit mededeling verkeer van trump? Zaken die belangrijk zijn voor de betrouwbaarheid van de bron worden halsoverkop vergeten, doodzonde.

De omschrijving "heeft nu enkele problemen real life, waardoor hij niet meer actief kan spelen" past eerlijk gezegd het best bij Jeroen. Dus mijn oordeel is dat Jeroen hier zelf verantwoordelijk voor is en/of twee van zijn andere co's, ik zie zeker de citaten van mijn co's maar waar ze betrokkenheid bekennen bij een fusieaanvraag ontgaat mij eerlijk gezegd. Denk ook niet dat ze dit hebben gezegd hier of op skype, omdat het gewoon simpelweg niet waar is.

GK wordt wederom in het verdachte bankje gezet en mag gaan bewijzen dat ze iets niet gedaan hebben in plaats van dat de beschuldigende partij met waterdicht bewijs komt. Kijk bijvoorbeeld maar hoeveel onjuistheden ik al uit je post haal, het zit vol met logische en onlogische aannames.

Inge laat het bewijs spreken en volg wat minder je hoofd en gevoel, hopelijk vloeien hier dan wel inhoudsvolle discussies uit voort. Het op een stapel gooien van puzzelstukjes met modder als bindmiddel maakt de puzzel nog niet compleet.
Dit is nou net waarom je een dikke plaat voor je kop hebt. ALW 90% van de groei van de afgelopen 6 weken is te danken aan Zlatan. Apog groei d.m.v. intern Zlatan en intern We Dare. Chuchu door barb Nida en vervolgens dorpafgifte BLCKA en nu dus omdat BLCKA weggespeeld is krijgen ze veel resterende dorpen gratis dorpjes inclusief fusie.

Nou dan praten we al weer met gemak over 4-5 miljoen aan groei van de afgelopen 6 weken die Gods niet gerealiseerd heeft door serieuze aanvallen, of door coordinatie maar enkel door interns, BG's en andere vormen van samenwerking.

Dus JA volledig R2W en het weglachen ervan i.p.v. sterke argumentatie zijn we wel gewend van Gods.

En de rest eigenlijk ook van mp:
giphy.gif
 

DeletedUser73358

Guest
Jup en jij post alleen maar nutteloze gifjes in 90% van je berichten, doe dat in spotprenten ofzo.
 
Reactiescore
1.367
Jup en jij post alleen maar nutteloze gifjes in 90% van je berichten, doe dat in spotprenten ofzo.
Moet je toch eens beter mn berichten na gaan kijken man. Zit nu al op 40% gif en 60% bericht op w62, geen 90% zoals jij beweerd :D. Beter mn berichten tellen voordat jij wat typen man, moet je vaker doen! Fijn weekend toegewenst knullie :D.
 
Reactiescore
1.367
Weet ik xd. Heb ik ooit gezegd dat ik goed was?
 
Reactiescore
1.367
wss wel 25 keer ofzo op w57 :eek:
Ooo, je gaat andere werelden erbij halen. Daar heb ik het misschien wel 30x gezegd. Stond niet voor niks rang 1 oda. En ik heb jouw account daar ook ziek hard gesloopt :).
 

DeletedUser79832

Guest
Ooo, je gaat andere werelden erbij halen. Daar heb ik het misschien wel 30x gezegd. Stond niet voor niks rang 1 oda. En ik heb jouw account daar ook ziek hard gesloopt :).


Ben je een stabbur geworden chrisken, want anders heb je je stamgenoot gesloopt :D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Moet je toch eens beter mn berichten na gaan kijken man. Zit nu al op 40% gif en 60% bericht op w62, geen 90% zoals jij beweerd :D. Beter mn berichten tellen voordat jij wat typen man, moet je vaker doen! Fijn weekend toegewenst knullie :D.

Je doet je best om grappig te doen :eek:.
 

DeletedUser75778

Guest
Ik doe mijn best afwezig te zijn, maar dat lukt dan telkens weer net niet als ik triggered raak door de onzin die jullie met z'n allen opkotsen. Wel gelachen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Update tijd:

Afgelopen dinsdag 13-11-2018 is de laatste massa van Mp. op Gods aangekomen. Een massa die twee targets kende, namelijk Repelstreeltje en A Lone Wolf. Een grote massa waar meerdere accounts in Gods meer dan 2500 inc hadden, en waar clears in overvloed werden gestrooid op de 2 accounts. Ik denk dat ik voor Mp spreek als ik zeg dat de massa niet helemaal het gewenste resultaat heeft gehaald die ze vooraf in oog hadden. Zowel A Lone Wolf als Repelsteeltje stonden op de aankomst dag dusdanig goed gestacked dat er haast geen stacks braken, en er leuke recordjes ontstonden qua verslagen tegenstanders op een dag:

9fcdd1317fdfbcfd824c6d563190d3d1.png


Het eerste target A Lone Wolf, denk dat we hier met zijn alle kort over kunnen zijn. Een gefaalde aanval van uit Mp die afgesloten werd zonder dorpen verlies voor ALW. Veel clears verloren door Mp en de aanvallen werden dan ook niet door gezet de volgende dag, dit zegt al een hoop denk ik.

Repel is een ander verhaal. Het zelfde geval als voor ALW de eerste dag, ontzettend veel clears op stacks die eigenlijk allemaal niet braken. In mijn ogen een ontzettend matige eerste dag van uit Mp, die makkelijk te deffen was voor Repel. Echter veranderde ze de tweede dag van aanvalstactiek, ze switchte naar een in mijn ogen vele malen effectievere tactiek. Ze besloten namelijk de stacks te negeren en edels achter het front te gaan gooien. Van dinsdag avond tot en met vrijdag middag heeft Repel eigenlijk constant 100 binnenkomende edels gehad. Deze tactiek heeft dan ook wel wat winsten opgeleverd voor Mp, momenteel staat Repel op -14 sinds dinsdag ochtend. Belangrijk hierbij is dat de gepakte dorpen voornamelijk lichte cf's zijn die zeer bruikbaar kunnen zijn voor een volgende massa. Mijn complimenten aan Runner voor de aanvallen, verreweg de beste aanvaller van de 4 accounts. Over de andere 3, tja. Dat had veel beter gekund. Hier onder nog eens de stats van de afgelopen 5 dagen (13-11-2018 tot het heden):

583aed1d99f46c81bc7b1a719abbe750.png


We kunnen nu wel stellen dat de massa op Repel een heel eind op zijn einde loopt, na 4 dagen vol op edels verwerken zijn de inc bijna afgelopen. Tijd voor Gods om weer terug te slaan en zelf weer winsten te gaan maken. We zullen zien wanneer de volgende update benodigd is. Voor nu zijn dit de huidige oorlog stats:

fef5faee9b5211058af61c02993e2281.png


Tot de volgende.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Is er een massa geweest op Ice dan? Jullie mogen ook best een post maken hoor. :p

Nee laat maar 14M ODD zag ik. Das hooguit een kleine nachtblitz, verkeerd gezien, excuus!

Als jij een post maakt mag je best zowel de offensieve als defensieve acties van Gods benoemen hoor :p. Op Ice werd alles ook best hard afgeblockt van Gods, dus ik snap best dat je die niet vermeldt hoor :oops:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Nee laat maar 14M ODD zag ik. Das hooguit een kleine nachtblitz, verkeerd gezien, excuus!

Als jij een post maakt mag je best zowel de offensieve als defensieve acties van Gods benoemen hoor :p. Op Ice werd alles ook best hard afgeblockt van Gods, dus ik snap best dat je die niet vermeldt hoor :oops:

Ik zie een vvdd van 900k, was het nu een massa of een nacht blitz? Want ik weet het echt niet, het was althans geen stam actie. Hooguit van ALW alleen? En ja, ik benoem ook de offensieve punten, ben jij mijn post vergeten over Sophia die faalde? Hier is ie nog eens: https://forum.tribalwars.nl/index.p...ipulatie-overkomen.201810/page-3#post-6286526
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Ik zie een vvdd van 900k, was het nu een massa of een nacht blitz? Want ik weet het echt niet, het was althans geen stam actie. Hooguit van ALW alleen? En ja, ik benoem ook de offensieve punten, ben jij mijn post vergeten over Sophia die faalde? Hier is ie nog eens: https://forum.tribalwars.nl/index.p...ipulatie-overkomen.201810/page-3#post-6286526

Je kunt de houding aannemen dat je het maar niks vond, ik vind het helemaal prima. Maar voor de neutrale lezer wordt bepaalde informatie gewoon weggelaten nu, onder de mom dat Ice geen stamactie was of maar een kleine massa. Het was misschien niet zoveel ODD als Repel haalde, zo'n 50% daarvan, maar het mag naar mijn mening wel bijgezet worden de volgende keer.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Je kunt de houding aannemen dat je het maar niks vond, ik vind het helemaal prima. Maar voor de neutrale lezer wordt bepaalde informatie gewoon weggelaten nu, onder de mom dat Ice geen stamactie was of maar een kleine massa. Het was misschien niet zoveel ODD als Repel haalde, zo'n 50% daarvan, maar het mag naar mijn mening wel bijgezet worden de volgende keer.

Nogmaals, ik heb geen idee van een stam actie op Ice. Zoals je misschien weet had ik 3000 inc, als je zo graag wilt dat de neutrale lezer weet van kennelijk onze massa. Maak een post.
 
Bovenaan