Einde Classic: Awards

DeletedUser75558

Guest
Flex is dan ook geen goede speler. Dat mag gewoon gezegd worden lijkt me? Martijn is nog steeds een pakkie beter dan hij is.
Het is gewoon achterlijk iemand als slecht te bestempelen, omdat het een slechte vv'er is, terwijl je zelf het spel helemaal niet onder de knie hebt. Flex heeft overigens ook nog lang niet zoveel speeltijd als Martijn en is ook nog eens veel jonger dus het is ook niet zo gek dat Martijn beter zou zijn dan Flex.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Flex is dan ook geen goede speler. Dat mag gewoon gezegd worden lijkt me? Martijn is nog steeds een pakkie beter dan hij is.

hij is iig beter dan in zijn karim tijdperk op w52. hele stukken beter anders had ik niet met hem op il leone gezeten :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Eindelijk tijd gevonden om het lijstje ook een keer in te vullen :) Wil op voorhand al even zeggen dat ik niet met super veel mensen contact heb gehad op deze wereld en ook niet in 1 van de grote stammen zat dus vast veel gemist zal hebben.

Beste Speler actueel (Nog bestaand account): iL Leone Indomabile, zeer mooi account met een zeer sterk team dat voornamelijk aanvallend heeft laten zien dat ze deze vernoeming waard zijn. Weinig interns, constante actie, volledige stam / BG inzet en alsnog zeer hoog (en wie weet nog eerste hehe) eindigen. Toen al de rest voor kwantiteit koos in de vorm van grote accounts durfde zij verder te kijken en ons als klein account een kans te geven, ik kan alleen maar hopen dat we daarvoor genoeg in de plaats hebben gedaan ;)
Beste Gestopte Speler: Heres20BucksKillMe, goede dingen van gehoord / gezien. Zowel verdedigend als aanvallend. Had het een stuk verder kunnen schoppen als die in de juiste stam had gezeten volgens mij.
Beste Stamspeler: Momenteel iL Leone Indomabile & The Time Wizard. Nuja hoe ze het juist doen in hun stam weet ik niet, maar de dag dat ik plots gestabt werd door TA stonden deze accounts klaar om vv te doen en de verliezen te beperken of beter gezegd totaal geen verliezen te maken. De jongens van iL Leone Indomabile stonden ook altijd klaar om hun BG aanvallend te helpen, als durft Flex soms wel eens vergeten dat hij dat beloofd had :D Uit de oude tijd van OD wil ik hier ook nog LordMerlino en freestyEle benoemen, verre van de beste spelers maar cijferden zichzelf weg voor anderen in OD.
Wie was de grootste ego van deze classic?: TA & De Gelukzaligen. TA omdat die dacht dat hij onoverwinnelijk was, deed altijd alsof hij zeer goed was en daardoor zo groot was terwijl iedereen weet dat interns, interns en nog eens interns de reden was dat ze zo groot zijn kunnen worden. De gelukzaligen liep er dan weer bij met PM's alsof hij het allemaal voor het zeggen had en een masterplan had om 1150 van wereldwinst te houden maar telkens als ik zo een PM las trok ik mijn wenkbrauwen op.
Gezelligste speler: Het hele team van iL Leone Indomabile, het is best saai spelen als je zo alleen in een stam zit maar met deze jongens sprak ik gewoon dagelijks via skype en heb ik me rot mee geamuseerd, nu nog steeds trouwens :D
Beste Stam: 1150, lijkt me niet echt veel uitleg voor nodig. Zij staan er nog en hebben altijd tactisch gestreden.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Alle spelers van 1150 eigenlijk, lijken me allemaal wel goede gasten die ik wel zou willen leren kennen. Maar verder zeker ook Heres20BucksKillMe.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: TA, De Gelukzaligen, Blue Eyes. Gewoon de manier van spelen, stabben en communiceren staat mij totaal niet aan.
De meest Faire Speler: Iedereen die eerlijk speelt, niet stabt en zich aan afspraken die met anderen gemaakt zijn houd.
De meest unfaire speler: Als ik er 1 moet kiezen is dat uiteraard TA, harder stabben dan wat zij gedaan hebben is op TW gewoon niet mogelijk.
De Beste / leukste actie: Voor mij vind de leukste actie zich afgelopen week en komende tijd plaats. Na de stab van TA terugvechten en volop edelen en momenteel bv 3 spelers tegelijk aanvallen, gewoon omdat het kan.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De stab van TA op schedel, had die om eerlijk te zijn niet zien aankomen. Niet verwacht dat iemand zo laag kon vallen... Verder ook wel het massaal BB edelen van Facts alsook het later massaal op BB gaan van Facts :D
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: Zoals deze nu afgesloten wordt vind ik het prima, samen met mijn trouwe BG. Al had het nog leuker geweest om met hun gewoon samen in de stam te zitten natuurlijk.
De beste aanvaller: iL Leone Indomabile, verschillende soorten aanvallen, steeds een andere tacktiek op maat van de tegenstander. Die keer dat ze alles edelde met 50lc treintjes omdat er recaps verwacht werden en vervolgens op hun beurt alles recapte met edelclears was gewoonweg zalig. En zeg nu eerlijk: wie anders is er zo zot om 200 aanvallen te timen ? xD
De slechtste aanvaller: De Gelukzaligen, mogelijk was het enkel omdat het om troepen dumpen ging, maar zelfs dan kan je de nachtbonus toch nog wel vermeiden en je rammen mee sturen... haas2, gewoon met alles aanvallen wat thuis stond: halve cleartjes, mini cleartjes,..
De beste verdediger: The Time Wizard, Heres20BucksKillMe & Adrestia. Hebben allemaal zeer lang onder vuur gelegen en grote dorpsverliezen kunnen vermeiden of zelfs winst kunnen boeken. Verdient een pluim!
De slechtste verdediger: TA (meteen runnen als er inc kwamen en vv droppen) & Eyaf (grote naam, had meer van hun verwacht)
De beste vv'er: Voor mij persoonlijk iL Leone Indomabile & The Time Wizard. Nogmaals toen ik sochtends de stab van TA waarnam boden zij meteen aan om vv te doen voor die dag. Toppers!
De grootste noob / faler: TA (interner, stab), De gelukzaligen (aanvallend, interner) & Blue Eyes (katas gooien wanneer die kwaad werd om geen reden).
Grootste Faalstam: Facts & TT2TM. Hadden gewoon te veel spelers die enkel kwantiteit hadden en te weinig kwaliteit.
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): Wij, schedel, had nooit verwacht voor eerste classic zo ver te komen met zeer beperkte online tijd...
De beste leider: Ik zou het niet weten, puur gebaseerd op dat 1150 van buitenaf er altijd goed georganiseerd uit zag zou ik zeggen Andries, maar of hij intern ook een goed leider is kan ik niet over oordelen.
De slechtste leider: De Gelukzaligen. Manier van communiceren, keuzes die hij heeft gemaakt die zijn stam en BG's negatief beïnvloedde, ...
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: iL Leone Indomabile, kende hun naam op het AF wel maar nooit geweten dat er ook effectief goede spelers aan vast hingen. Maarten kende ik van vroeger, daar stond hij meestal in de schaduw van zijn co terwijl hij zeker even goed en misschien wel beter is.
Wie was volgens jou de beste forumposter?: Goh ik volg het niet zo heel nauw en er steken ook geen echte top posters boven uit. Verschijnen zoiso weinig echt grote en inhoudelijke posts hier...
Wie was volgens jou de slechtste poster?: Martijn, als ik die zijn profielfoto zag scrolde ik automatisch door. Blue Eyes, je kata actie verheerlijken hier en vervolgens als iemand vraagt hoe je die rechtvaardigt wijselijk je mond houden...
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen? iL Leone Indomabile, ik probeer al heel de tijd lekker inactief te zijn maar die gasten spammen me dagelijks weer wakker. Maar ook TA, klinkt misschien raar, maar voor de stab was ik niet zo actief en gemotiveerd. Hun acties hebben me wakker gemaakt en gemotiveerd om nog lekker te gaan knallen ^^
De grootste spammer: Hier op het AF martijn, prive zoals in het vorige puntje gezegd iL Leone Indomabile
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: Ik maak mezelf toch graag wijs dat ik iets betekend heb voor mijn BG, waarom anders zouden ze de BG zijn aangegaan en gehouden hebben :D
 

DeletedUser69389

Guest
Ik veronderstel dat je hier
Ook nu zeg je dat je fout zat en dat het misschien discutabel was. Maar je komt er niet volledig voor uit en komt telkens met zwakzinnige, nieuwe excusen om je falen of smerig spel te verantwoorden. Zoals met opmerkingen als:Daarnaast lag FarmAlarm gruwelijk in de weg waardoor een van onze belangrijkste accounts Beers geen degelijk front kon creeren.
geen reactie meer op gaat geven? @YoWhite Veelzeggend is dat. Wanneer je geconfronteerd word met je eigen incapabiliteit en hypocrisie nergens meer op reageren.
 
Reactiescore
1.019
Het is gewoon weekend, dan heeft die wel andere dingen te doen dan reageren hier, daarnaast duurt deze discussie al enorm lang, en is het intussen een welles nietes discusie geworden, heeft geen enkel nut die discusie verder te voeren waar toch geen einde aan komt, aangezien het gewoon je eigen interpretatie (als ik het goed schrijf) is.
 

DeletedUser69389

Guest
Het is gewoon weekend, dan heeft die wel andere dingen te doen dan reageren hier, daarnaast duurt deze discussie al enorm lang, en is het intussen een welles nietes discusie geworden, heeft geen enkel nut die discusie verder te voeren waar toch geen einde aan komt, aangezien het gewoon je eigen interpretatie (als ik het goed schrijf) is.
Het is niet alsof er pas dit weekend om een duiding over dat onderwerp wordt gevraagd. De discussie duurt lang, omdat Andries met smoesjes en excuses komt over de stab. Het is dan een logisch gevolg en reactie dat men dan duiding wilt hebben als er opmerkingen door hem worden geplaatst zoals er eentje daarvan hierboven staat geciteerd.

Het heeft dan ook niets te maken met een welles nietes discussie. Nee het gaat over principes, respect, eergevoel en geweten. Als je zulke uitspraken strooit dan is het logisch om met een verantwoording te komen. Ik kan mij zeer zeker voorstellen dat Andries het irriteert dat ik hem steeds confronteer met zijn daden, maar daar had die dan maar over moeten nadenken toen die de afspraken met FarmAlarm negeerde. Dat die dan zegt niet meer op mij te willen gaan reageren, omdat die vind dat ik (onnodig) spam is eerder een teken van zwakte vanuit zijn eigen kant dan van mijn kant. Omdat posts zoals dit onder geen beding als spam te definiëren valt. De enige reden waarom die weigert hierop in te gaan is om te proberen verder gezichtsverlies te voorkomen. Iets wat voor hem helaas niet langer werkt. Want de façade die hij had opgetrokken is door velen al doorgeprikt, omdat ze inzien dat Andries niet beter is dan spelers als Eya, spelers van Goud, die sloper van classic 15 en andere vieze spelers.

Althans zoveel is wel duidelijk na de inlichtingen en informatie die ik de laatste tijd, en in het bijzonder de laatste dagen, heb ontvangen. Het lijkt er sterk op het einde van Andries zijn façade in zicht is.
 

DeletedUser74552

Guest
Daarnaast lag FarmAlarm gruwelijk in de weg waardoor een van onze belangrijkste accounts Beers geen degelijk front kon creeren.
Nog ene keer dan omdat jij schijnbaar denkt goud te hebben gevonden met deze uit context geplaatste quote. FarmAlarm lag inderdaad in de weg voor het account beers NA het kicken van FarmAlarm. Indien de kick namelijk niet had plaatsgevonden hadden ze juist een goede ligging gehad voor de stam. Het front zou dan The Time Wizard zijn voor Bormsie en FarmAlarm. Waar Beers dan zou fronten met Adrestia. Het enige wat de kick dus als voordeel heeft opgeleverd voor mijn stam was de 2 recruits en daarmee het binnen halen van Lennart en zijn team. Buiten het binnen halen van de recruits zat er dus geen enkele andere intentie achter de kick.

Ik vind het jammer om te zien dat je lange lappen tekst en woorden als geopolitiek probeert te gebruiken om maar slim over te komen maar een klein stukje begrijpend lezen je te boven gaat. Je durft de speler die jou account geVV'ed heeft toen je er zelf niet was ook nog eens ''De grootste noob'' te noemen. Ik denk dat ik nog nooit zoveel minachting en plaatsvervangende schaamte heb gevoeld voor iemand als dat ik dat voor jou doe. Het is dan ook niet dat ik de discussie uit de weg ga of een façade probeer op te houden, het is meer dat jij nog geen seconde waard bent van mijn waardevolle tijd.

Ik ben blij dat je gestopt bent.
 
Reactiescore
1.019
Net zoals jij argumenten hebt voor dat het anders is, jij lult ook maar een eind weg man, geef dan een goed argument waaruit blijkt dat we vanaf het prille begin FA van plan waren weg te doen als stamlid.
 

DeletedUser69389

Guest
Net zoals jij argumenten hebt voor dat het anders is, jij lult ook maar een eind weg man, geef dan een goed argument waaruit blijkt dat we vanaf het prille begin FA van plan waren weg te doen als stamlid.
Leg mij geen woorden in de mond die ik niet heb gezegd. Ik heb nergens gezegd dat jullie van het prille begin van plan waren om FA weg te doen als stamlid. Indien dat wel het geval zou mogen zijn dan verzoek ik je om dat te citeren. Maar dat ga je dus niet kunnen vinden.
 
Reactiescore
1.019
Je zegt het letterlijk in je vorige post waar je roept dat andries alleen loze redenen zoekt om de zogenaamde stab goed te praten
 

DeletedUser69389

Guest
Je zegt het letterlijk in je vorige post waar je roept dat andries alleen loze redenen zoekt om de zogenaamde stab goed te praten
Ja dat is toch zo? Hij lag kut na het joinen van Adrestia en Time en daarom moest FarmAlarm weg. Terwijl de afspraken duidelijk zat waren. Andries verkondigde eerst altijd dat hij de nap verbrak, omdat FA zijn stam de oorlog verklaarde aan 1150. Toen kwam daar deze opmerking van de week voor in de plaats/ erbij. Dat zijn loze argumenten om een stab goed te praten.

Maar ik zeg niet dat het altijd jullie bedoeling al was.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Je realiseert 'ge' toch hopelijk wel dat als je zulke uitspraken doet je er ook voor moet zorgen dat je eigen post redelijk correct Nederlands is?

Waarom zou correct Belgisch niet mogen:eek::eek::eek:
 

DeletedUser77510

Guest
Je realiseert 'ge' toch hopelijk wel dat als je zulke uitspraken doet je er ook voor moet zorgen dat je eigen post redelijk correct Nederlands is?
Je weet toch dat de enige "ge" die nie correct gebruikt is in de de post hierboven tussen 2 afkappingstekens staat ...
 
Reactiescore
7.942
Je weet toch dat de enige "ge" die nie correct gebruikt is in de de post hierboven tussen 2 afkappingstekens staat ...

Ge wordt alleen gebruikt in de spreektaal, niet in de schrijftaal. Kortom alle 'ge' en 'gij' etc zijn foutief. Maargoed dat boeit verder ook allemaal niet, het punt is dat je niet zulke uitspraken moet doen als je zelf ook geen correcte posten kan maken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Waarop is dit gebaseerd? Ben benieuwd naar je uitleg.

Martijn bedankt voor je lijstje ben benieuwd naar het volgende lijstje!
Mooi om die verschillende gedachtes uit de verschillende teams te lezen. Dus who's next?

Noem het genoeg ervaringen meegemaakt met Flex. Of net niet meegemaakt if you know what I mean. Het is verder een prima knul hoor, heb niks tegen hem.
Het is gewoon achterlijk iemand als slecht te bestempelen, omdat het een slechte vv'er is, terwijl je zelf het spel helemaal niet onder de knie hebt. Flex heeft overigens ook nog lang niet zoveel speeltijd als Martijn en is ook nog eens veel jonger dus het is ook niet zo gek dat Martijn beter zou zijn dan Flex.

Dus het was wel een terechte nominatie? Als hij de vv slecht draaide is dat een feit, al speelt hij nog maar enkele uren. Dat heet zelfkennis en zelfreflectie Paul, iets waar jij ook niet veel van hebt gegeten.

Verder heeft leeftijd er weinig mee te maken, jij bent 17 oid en bent wel beter dan menig twspeler die 40-50 is. Ridicuul argument zeg.
 
Bovenaan