Einde Classic: Awards

DeletedUser75558

Guest
Maak je zelf nog meer belachelijk zou ik zeggen, man wat een kansloze opmerking.
Je bent inderdaad bij voorbaat kansloos als je op D66 stemt ja.

Dat zeker, maar taferelen zoals die hier hebben plaatsgevonden kan onder geen enkel beding door de beugel. Zeker niet als iemand pretendeert juist voor fair-play te zijn en tegen stabben.
Heb je nou nog steeds niet door dat dit spel een grote poppenkast is, met talloze zogenaamde "witte ridders" die denken het goede voorbeeld te nemen, terwijl ze eigenlijk net zo slecht bezig zijn als diegene die ze bekritiseren?
 
Reactiescore
1.094
Je kan wel sarcastisch komen lopen doen, maar het is toch echt een feit dat zonder mij Dust echt totaal uit elkaar was gevallen hoor. Daarbij deed IB zo goed als niks en was dus totaal niet relevant voor de strijd tussen wij (dust) en church, maar joh waar maak je je druk om?

Ja waarschijnlijk was met een één ieder minder Dust totaal uit elkaar gevallen, want Dust heeft daarvoor genoeg tegenslagen gekend (2 bans) en niet goed genoeg hun dorpen weten te behouden.
Daarom zeg ik, je overschat je rol, en daarnaast ga je wel heel kort door de bocht wat IB betreft..

Maar ja met mier dan heb je het toch ook over een hulp:cool:

Haha absoluut!

In welk opzicht zou ik niet eerlijk zijn naar mezelf ? Het leven is niet zo zwart en wit zoals jij dat hier afschildert. Overigens snap ik ook niet waarom je van mij verwacht een Pim, Emile, Howlin, Jan en Laurens.. om er maar een paar te noemen de les te gaan lezen over MMB. Ik zie dat niet als mijn verantwoordelijkheid. Ze gaan allemaal veel langer mee dan mij en hebben waarschijnlijk meer ervaring met MMB dan ikzelf. Hebben al die spelers dan ook je vertrouwen geschaad ? En ik hecht erg veel waarde aan je mening anders zou ik niet continu responden op het topic en was ik al lang gestopt. Ook heb ik meerdere malen om advies of achtergrond verhalen gevraagd op Skype. Dat ik dan niet precies doe wat jij in gedachte had dat ik zou doen betekend niet dat ik alles zomaar in de wind sla. Jij, Robin, Joel, DeJoey, Berno, Jasey en noem nog maar wat old school namen zijn de mensen waar ik het meeste respect voor heb binnen de community.

Nou omdat je dus A zegt en B doet. Het mag dan wel zwartwit zijn maar het zijn je eigen woorden en daar houd je je niet aan, vrij simpel lijkt me.

Ik vind heus dat jij mag vertellen wat MMB heeft uigespookt, die jongens weten ook wel dat MMB een bepaalde naam heeft, en als jij dan verteld dat ze op diezelfde voet zijn doorgegaan in de tijd dat ze amper tot niet gespeeld hebben zullen ze wel 2x nadenken over MMB. Ik weet van laurens en Mats en Howlin dat ze heel erg zaten te twijfelen of ze MMB wel moesten toelaten. En een paar hebben gezegd dat ze achteraf veel spijt hadden dat ze hebben ingestemd. Het had dus net het verschil kunnen maken.
En ja die spelers hebben ook mijn vertrouwen geschaad en dat heb ik ze ook verteld en dat zullen zeker Mats en Howlin kunnen beamen.

Dat ik dan niet precies doe wat jij in gedachte had dat ik zou doen betekend niet dat ik alles zomaar in de wind sla.

Ho, je hebt zelf gezegd dat je niet meer met een MMB zou spelen of dat je je ver van Ignotus vandaan zou houden. Dat doe je vervolgens niet. Het zijn jou toezeggingen, niet mijn gedachtes, een essentieel verschil.
Als je had gezegd dat je ze een kans wilde geven had ik wellicht er bij MMB nog wel hetzelfde over gedacht, maar dan had ik bij Ignotus er wel meer vrede mee gehad ja, en zo te horen heeft het ook gewoon geboterd. Maar het blijven nog steeds jou toezeggingen, die je niet bent nagekomen.


Het was een overhaaste ondoordachte beslissing inderdaad. Een die ik de volgende keer anders zou maken zoals meerdere keren aangegeven. Je hebt de timestamps verkeerd gelezen denk ik. Als je terug gaat naar de eerste post, zie je in het skype gesprek mijn voorstel voor 6e lid, wat voorafgaand was aan de kick. Hij wou zelf niet kijken naar een fatsoenlijkere optie dus heb ik hem de beste optie gegeven die ik mogelijk achtte. Ik begrijp het nu wel. Jij zou het beter hebben gedaan. Iedereen zou het beter hebben gedaan. Ik heb mijn verantwoordelijkheid genomen en mijn excuses gedaan. Je kan me nog 10 manieren laten zien hoe ik het anders had kunnen doen maar dat alsnog gaat de beslissing niet veranderen, sterker nog ik zou je zelf er waarschijnlijk 20 terug kunnen geven als ik er achteraf over nadenk maar dat is verspilde energie.

Die timestamps geven mij alleen het idee dat dat voorstel een paar uur voor de kick is gedaan. Dat terwijl ik neem aan (gezien de logjes) de plannen om Time Wizard en Andriesta te recruiten er langer waren. Dan zou er ook iets meer tijd en rust zijn geweest om tot een gezamelijkere oplossing te komen.

Ik vond UT zijn posts verschrikkelijk en het word met de dag erger.

Ik moet zeggen dat ik ze ook soms lastig te lezen vind maar ik begrijp vaak wel wat de achterliggende gedachte is

Ik denk dat iedereen begrijpt wat hij wilt zeggen maar ik mag hopen dat je je niet kan vinden in wat hij zegt. Als je het namelijk op die manier bekijkt dan zou elke BG die je aanneemt wereld verloedering zijn. Ik zou dan kunnen zeggen dat spelen met een account als Mier ook aan de teloorgang van de Classics mee doet. Een absurde en compleet idiote uitspraak. Zelfs een beetje disrespectvol naar Poef en alle stammen die hij hier mee probeert aan te vallen. Ik bedoel hadden wij minder recht op de winst omdat we een BG hadden met Platy ? Was de groep en de prestatie er minder door ? Want dat is wat UT zegt. We hebben allemaal genoeg uurtjes erin gestopt en zoals je zelf al zegt ondanks de BG hebben we het uiteindelijk met 5 accounts gedaan. Dat we een BG hadden met Platy vind ik geen vlekje op de winst maar een toendertijd gewoon solide diplomatieke zet, iets wat onderdeel is van het spel.

Gezonde diplomatiek vind ik niet verkeerd. Maar op het moment dat je een BG neemt om slechts het kwantitatieve weer richting balans te brengen, zonder enig tactisch nut, vind ik wel dat er wat mis gaat. Nou ligt zoiets niet in de hand van 1 stam, immers was GOUD echt verkeerd bezig en hadden we weinig keuze omdat we ook niet Platy erbij als vijand wilde.
Vind de essentie van de BG met platy dan ook niet verkeerd er zat nog een tactisch idee achter namelijk, maar hoe het achteraf heeft uitgepakt waren ze, net als sly pooper slechts een kwantitatieve opvulling, 0 strijd 0 inzet en 0 plannen, en dan heb ik wel spijt ja.

Laat ik het zo zeggen, waarschijnlijk was het strijd bevorderend geweest als zowel GOUD al hun Bgs hadden afgestoten, maar ook als Platy en Sly pooper niet onze bgs waren geweest.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik overschat mijn rol? Ik heb in verhouding tot ieder ander lid van dust een onkenbaar hoog percentage vv uren voor mijn rekening gehad hoor, dus ik mag best zeggen dat martijn een bullshit argument aanhaalt door dust erbij te betrekken en dus de stam, waar ik een groot onderdeel van was opeens een voorbeeldstam is, terwijl ik juist diegene ben in jullie ogen die het spel verpest.

Het is overigens gewoon een feit dat IB 0 tot niks deed tegen church hoor, het enige wat serieus was, waren de timebot aanvallen op accounts van church (wie meteen ook weer gebanned werd).
 

DeletedUser74552

Guest
Nou omdat je dus A zegt en B doet. Het mag dan wel zwartwit zijn maar het zijn je eigen woorden en daar houd je je niet aan, vrij simpel lijkt me.

Ik vind heus dat jij mag vertellen wat MMB heeft uigespookt, die jongens weten ook wel dat MMB een bepaalde naam heeft, en als jij dan verteld dat ze op diezelfde voet zijn doorgegaan in de tijd dat ze amper tot niet gespeeld hebben zullen ze wel 2x nadenken over MMB. Ik weet van laurens en Mats en Howlin dat ze heel erg zaten te twijfelen of ze MMB wel moesten toelaten. En een paar hebben gezegd dat ze achteraf veel spijt hadden dat ze hebben ingestemd. Het had dus net het verschil kunnen maken.
En ja die spelers hebben ook mijn vertrouwen geschaad en dat heb ik ze ook verteld en dat zullen zeker Mats en Howlin kunnen beamen.
Goed dat je zelf ook ziet dat erg zwart wit is wat je zegt. Het is net alsof er niet gesproken is over MMB. Als je dan inderdaad met Mats en Howlin hebt gesproken dan weet je dat er zeker over gediscussieerd is en niet alleen Mats, Howlin en Laurens hebben getwijfeld maar ook mijn team. Ik vind zelf niet dat ik zulke spelers of überhaupt mensen de les moet lezen. Iedereen heeft zijn eigen visie en kijk ergens op. Zolang iedereen op de hoogte is van de feiten en dat waren ze, heeft ook iedereen de mogelijkheid om op te staan en weg te lopen van de tafel. Mats heeft volgens mij ook getwijfeld om te quiten maar het uiteindelijk niet gedaan. Ik vind het jammer dat jou blik op onze collectieve groep van spelers die dus niet allemaal direct zijn gequit omdat MMB erbij kwam minder is geworden. Nogmaals, ik vind het erg zwart wit bekeken en het feit dat je daardoor anders naar iemand gaat kijken vind ik niet echt ruimdenkend.

Ho, je hebt zelf gezegd dat je niet meer met een MMB zou spelen of dat je je ver van Ignotus vandaan zou houden. Dat doe je vervolgens niet. Het zijn jou toezeggingen, niet mijn gedachtes, een essentieel verschil. Als je had gezegd dat je ze een kans wilde geven had ik wellicht er bij MMB nog wel hetzelfde over gedacht, maar dan had ik bij Ignotus er wel meer vrede mee gehad ja, en zo te horen heeft het ook gewoon geboterd. Maar het blijven nog steeds jou toezeggingen, die je niet bent nagekomen.
Het lijkt erop dat je van me verwacht dat ik voor ik een beslissing maak met je overleg over wat je gedachtes zijn. Als ik dan een goed argument heb kan je je er schijnbaar wel in vinden. Dat vind ik erg vreemd aangezien je aan de ene kant zegt dat je vertrouwen beschadigd is en je liever had gezien dat mensen hadden gequit en nu lijkt het er weer op dat je toch wel mee kunt denken met mensen die daar anders over denken. Kan ik hieruit opmaken dat je zelf ook inziet dat het niet zo zwart wit is als je zelf beschrijft. Het komt namelijk heel vaak voor dat mensen in situatie A een statement maken en uiteindelijk in situatie B dat statement moeten herdenken en daar direct tegen in moeten gaan.

Hier zijn drastische voorbeelden van maar ook zeker meer subtiele voorbeelden. Bijvoorbeeld een jongen waar je op de middelbare school een hekel aan had en waarvan je gezegd hebt: ''Met die eikel zou ik nou nooit omgaan.'' kan 10 jaar later je beste vriend zijn. Betekend dat dan dat je hypocriet bent? Betekend dat dan dat je je principes hebt verloochend ? Als je het zwart wit ziet dan is het antwoord ja. Als je er echter ruimdenkend naar kijkt dan zie je dat die jongen van 10 jaar geleden waarschijnlijk nu een heel ander persoon is net zo goed als jij een ander persoon bent. En dat iemand compleet bannen uit je leven misschien wat kortzichtig is.

Ik denk dat de reden is dat we met MMB hebben gespeeld op Classic 16 puur was omdat we gewoonweg een leuke gezellige groep bij elkaar hadden. Zijn ligging was goed, hij had goed contact met het account van Emile en op Classic 15 heeft hij ook bewezen dat die zich wel kan gedragen. Is er dan reden voor om met heel de groep te quiten omdat er een team van 3 man joined ? Na goed overleg te hebben gehad zijn we tot de conclusie gekomen: Nee dat is het niet.

Zo een overweging is er net zo goed gemaakt voor de join van Adrestia. Ja ik had liever niet met Ignotus gespeeld vanwege zijn gedrag op het AF en de verhalen die jij me vertelde. Was het reden genoeg om uiteindelijk heel het team van Lennart te laten vallen ? Na overleg te hebben gehad met mijn teamgenoten was dat het uiteindelijk niet.

Ik vind zelf dat principes voor veel meer staan dan:'' Ik speel nooit meer met iemand samen of ik vind jou niet aardig en daarom ban ik je uit mijn leven.'' Daar uiteindelijk tegen in gaan zie ik meer als een kwaliteit dan iets slechts. Het bewijst dat je je kan verplaatsen in andermans schoenen, dat je over je schaduw heen kunt stappen en dat je iemand nog een kans kunt geven. Uiteindelijk hebben we op Classic 16 gewoon een leuke Classic gespeeld en heb ik geen spijt van die beslissing.


Die timestamps geven mij alleen het idee dat dat voorstel een paar uur voor de kick is gedaan. Dat terwijl ik neem aan (gezien de logjes) de plannen om Time Wizard en Andriesta te recruiten er langer waren. Dan zou er ook iets meer tijd en rust zijn geweest om tot een gezamelijkere oplossing te komen.
Dat klopt inderdaad maar het was een voorstel dat hij direct van de baan schoof. Hij was erg boos en eigenlijk niet voor rede vatbaar. Na mijn voorgaande ervaringen met hem binnen de stam leek me ook niet dat hij daarin nog ging bijdraaien. Toen heb ik dus maar gelijk spijkers met koppen geslagen. Dat Adrestia en Time zouden joinen was pas echt duidelijk op de dag zelf. Het was wel al eerder duidelijk dat Time zou joinen maar Adrestia heb ik erg over getwijfeld en uitvoerig over gediscussieerd. In eerste instantie wou ik dat niet en heb ik het geprobeerd af te houden. Uiteindelijk wou Lennart ze niet achterlaten en kwamen we er niet echt meer over uit. Toen heb ik dus voor besloten. De reden waarom ik niet langer heb gewacht met de joins is omdat Facts nog wel eens wat met leden wou schuiven en we op deze manier slim gebruik konden maken van de Tribelock.

Verder dacht ik omdat ik al bij de join had aangegeven dat hij uiteindelijk plaats zou maken, hij het anders zou opvatten en meer open zou staan voor een plaats als 6e lid. Dat bleek dus niet zo te zijn. Ik had het wellicht duidelijker moeten zeggen op het begin of ik had hem eigenlijk nooit moeten aannemen maar gewoon vanaf moment 1 moeten wegspelen. Daarin heb ik me vergist.

Gezonde diplomatiek vind ik niet verkeerd. Maar op het moment dat je een BG neemt om slechts het kwantitatieve weer richting balans te brengen, zonder enig tactisch nut, vind ik wel dat er wat mis gaat. Nou ligt zoiets niet in de hand van 1 stam, immers was GOUD echt verkeerd bezig en hadden we weinig keuze omdat we ook niet Platy erbij als vijand wilde.
Vind de essentie van de BG met platy dan ook niet verkeerd er zat nog een tactisch idee achter namelijk, maar hoe het achteraf heeft uitgepakt waren ze, net als sly pooper slechts een kwantitatieve opvulling, 0 strijd 0 inzet en 0 plannen, en dan heb ik wel spijt ja.

Laat ik het zo zeggen, waarschijnlijk was het strijd bevorderend geweest als zowel GOUD al hun Bgs hadden afgestoten, maar ook als Platy en Sly pooper niet onze bgs waren geweest.
Als je achteraf terug kon komen op je beslissingen en als je andermans(gouds) daden kon beïnvloeden dan kan je inderdaad de ''perfecte classic'' creëren. De werkelijkheid is echter anders. De BG met Platy was een juiste diplomatieke beslissing. Dat het anders uit is gepakt dan je had gehoopt vind ik je niet kwalijk te nemen en dat doe ik dan ook niet. In tegenstelling tot UT vind ik niet dat je daarmee de teloorgang van de Classics hebt ingezet. Ik zal het maar zo dramatisch maken als dat UT het laat overkomen hopelijk ziet hij dan zelf ook in hoe absurd de statements zijn die hij maakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Ik overschat mijn rol? Ik heb in verhouding tot ieder ander lid van dust een onkenbaar hoog percentage vv uren voor mijn rekening gehad hoor, dus ik mag best zeggen dat martijn een bullshit argument aanhaalt door dust erbij te betrekken en dus de stam, waar ik een groot onderdeel van was opeens een voorbeeldstam is, terwijl ik juist diegene ben in jullie ogen die het spel verpest.

Het is overigens gewoon een feit dat IB 0 tot niks deed tegen church hoor, het enige wat serieus was, waren de timebot aanvallen op accounts van church (wie meteen ook weer gebanned werd).
Je hebt inderdaad wel een groot aandeel gehad. Maar dit was pas na de bans in Dust. Dus toen het eigenlijk al gespeeld was zeg maar.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Het maakt me trouwens best depressief dat Martijn UT wordt genoemd, die naam is gereserveerd voor Unusually Talented van Sangu.

Deze noob komt niet eens in de buurt van die god
 

DeletedUser75558

Guest
Je hebt inderdaad wel een groot aandeel gehad. Maar dit was pas na de bans in Dust. Dus toen het eigenlijk al gespeeld was zeg maar.
We hadden nog zeker een kans hoor (zelfs na de bans), alleen was er gewoon simpelweg te weinig bemanning in de stam, waardoor precies de zelfde mensen steeds alles voor zijn rekening moesten nemen.
Het maakt me trouwens best depressief dat Martijn UT wordt genoemd, die naam is gereserveerd voor Unusually Talented van Sangu.

Deze noob komt niet eens in de buurt van die god
Je mag jezelf niet met de echte god vergelijken.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Tegelijkertijd profileerde je jezelf al zo idioot op het af, terwijl men niet eens wist dat jij t was, dat je Dust een stuk minder aantrekkelijk maakte voor potentiele nieuwe spelers.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Van wie komt het volgend lijstje?
 

DeletedUser69389

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Mijn medespelers van The Time Wizard.
Beste Gestopte Speler: Heres20
Beste Stamspeler:
Il leone. Draaiden zowel vv als dat ze ook veel deff gaven. Je kunt zeggen wat je wilt over Andries van 2Beers, maar een stamspeler is het wel.
Wie was de grootste ego van deze classic?: Paul en Andries
Gezelligste speler: Nelis
Beste Stam:
Bij gebrek aan beter 1150, maar het is niet verdiend omwille van eerder genoemde redenen.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Met de mannen van Time, Emile, Bonaya, Wouter, Maarten, eventueel Flex en Rens, enkeling van Facts zou ik ook niet uitsluiten. Voor de rest spelers die ik op eerdere classics/werelden heb meegemaakt en die net als mij staan voor bepaalde ethische normen en waarden.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Andries, Ignotus, Paul, Adrestia, EYA en andere stabbers en vulgaire spelers.
De meest Faire Speler:
Het zijn er weinig naar mijn mening. Voor deze classic kun je al niemand van 1150 vermelden, omdat men niet (openlijk) heeft opgetreden tegen het stabben van FarmAlarm. Daarom ga ik voor Wouter van Phuture Noize en de mensen van Facts.
De meest unfaire speler: Andries, @YoWhite a.k.a. 2Beers. Het stabben van FarmAlarm en de beweegredenen daarvoor zijn om te schamen. Dat die weigert in te gaan op inhoudelijke argumenten is veelzeggend voor waar hij als speler voor staat of beter gezegd niet. Als je vieze, vulgaire acties onderneemt als een man dan dien je ook als een vent de kritiek aan te kunnen. Het is duidelijk gebleken dat dit niet het geval is/was.

Ook Crusaders verdient hier een vermelding

De Beste / leukste actie:
Voor mij persoonlijk was dat het verdedigen van The Time Wizard en dan vooral in het bijzonder omdat Lukas a.k.a. @Purple Swag tot één van de prominente aanvallers behoorde.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De stab op FarmAlarm.
De beste aanvaller: Il Leone Indomidable
, knalden iedereen neer.
De slechtste aanvaller: De meeste van de aanvallers op Time. Sommigen waren echt aan het falen met hun treintjes met 200 bijl, halve clears, incs in nb.
De beste verdediger: Dat zijn de skatties van The Time Wizard. Minus mijzelf natuurlijk.:engel::oops::rolleyes::p:(
De slechtste verdediger:
Eyaf, TA. Wanprestaties.
De beste vv'er: Maarten. Wanneer we vv nodig hadden dan konden we meestal wel van hem op aan. Het leek soms wel de 5e speler van Time.
De grootste noob / faler: Flex toen die kort een keer de vv deed. Maar no blame and shame, want dan hadden we er zelf maar moeten wezen. Ook is het altijd beter om iemand op een acc te hebben dan niemand. Plus fouten maken is menselijk, vraag mijzelf maar. Van fouten kun je leren.
Grootste Faalstam: TT2TM.
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie):
Voor mij persoonlijk Peter. Ik had vaak goede verhalen gehoord over hem, maar ik had zelf nog nooit echt (actief) met hem te maken gehad. Dat Time Wizard nog bestaat is grotendeels aan hem te danken. Ook zijn activiteit nadat de incs waren gestopt is grotendeels aan hem te danken. Het was mij een waar genoegen.
De beste leider: Die was er niet. Facts heeft niet gedaan wat het met de kwantitatieve mogelijkheden had kunnen doen. Ook de leiding van 1150 verdient het niet, want een leiding die stabt en geen enkele verantwoording voelt voor reflectie verdient wat mij betreft nooit het predicaat van beste leider.
De slechtste leider: Een leider die stabt en er niet eerlijk voor durft uit te komen maar met verantwoordingen en argumentaties komt die het moeten goedpraten. Dat je dan die verantwoordingen en argumentaties niet eens durft/wilt uitleggen is veelzeggend en een serieus leider zijn onwaardig. Ik denk dat ik de bewuste naam hier niet hoef te vermelden...
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: Verscheidene mensen. Met name Wouter van Phuture, Il Leone (de communicatief vaardige spelers) en mijn acc genoten.
Wie was volgens jou de beste forumposter?: @sseg , @Global Knowledge en andere postsers die inhoudelijke, onderbouwende, acceptabele posts maken gefundeerd op dus argumenten en/of bewijs. Geen losse flodders en het is duidelijk waar ze over praten. Misschien ben ik in deze wel gekleurd, omdat ik het vaak (meestal) met hen eens was op deze classic.
Wie was volgens jou de slechtste poster?: @YoWhite , @Adrestia , @Ignotus , @finalowner3 . Veelal ongefundeerde posts, offtopic gaan, eenzijdig posten, ingaan op niet relevante punten. Zelfs het überhaupt, stelselmatig, negeren van argumenten en bewijs, in plaats daarvan proberen met losse kreten en beschuldigingen de aandacht van het daadwerkelijke probleem af te leiden. Al bij al een destructieve houding voor dit forum, de reputatie van hun stam en vooral de classic
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: Niet veel. Alleen een ondersteunende rol op The Time Wizard en natuurlijk mijn felle posten jegens Andries voor het hopelijk bereiken van een terugkeer richting eerlijke en leuke classics. Niet de gospe zoals de classic heden ten dage is geworden door dit soort praktijken als op bijv. een FarmAlarm of het slopen van boer en smid door sommigen van Facts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75558

Guest
Wat een verschrikkelijk misplaatste arrogantie heb jij toch, flex als slecht bestempelen terwijl jij ook een speler bent die je maar op een account zet omdat het beter is dan het onbemand achter te laten.

Het is zo grappig hoe jij praat over het terugbrengen van een “leuke” classic, maar intussen je tegenpartij super hard proberen te triggeren. Ik heb echt zoveel medelijden met jou.
 
Reactiescore
2.303
Wel beetje duidelijk dat je de mensen die tegen je posten bij slechtste poster zet en de mensen die enigszins met je mee post, bij de goede posters zet.
 

DeletedUser69389

Guest
Wel beetje duidelijk dat je de mensen die tegen je posten bij slechtste poster zet en de mensen die enigszins met je mee post, bij de goede posters zet.
Ik heb in het verleden ook vaak zat posters genoemd als goede poster die vijandelijk waren. Dus dat is niet perse een argument. De vier genoemde zijn de dominante posters hier. Dus dan is het logisch dat die benoemd worden. Vanuit Facts is/wordt er weinig gepost dus kun je dat ook niet direct benoemen.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik heb in het verleden ook vaak zat posters genoemd als goede poster die vijandelijk waren. Dus dat is niet perse een argument. De vier genoemde zijn de dominante posters hier. Dus dan is het logisch dat die benoemd worden. Vanuit Facts is/wordt er weinig gepost dus kun je dat ook niet direct benoemen.
Wie houd je voor de gek? Ik denk dat die mensen die jij als favo posters noemt allang doorhebben dat jij die billen van hun probeert goed schoon te likken.
 
Reactiescore
660
Paul, was jij er eigenlijk van in het begin al bij deze classic?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Flex is dan ook geen goede speler. Dat mag gewoon gezegd worden lijkt me? Martijn is nog steeds een pakkie beter dan hij is.
 

DeletedUser56631

Guest
Flex is dan ook geen goede speler. Dat mag gewoon gezegd worden lijkt me? Martijn is nog steeds een pakkie beter dan hij is.

Waarop is dit gebaseerd? Ben benieuwd naar je uitleg.

Martijn bedankt voor je lijstje ben benieuwd naar het volgende lijstje!
Mooi om die verschillende gedachtes uit de verschillende teams te lezen. Dus who's next?
 
Bovenaan