Slangachtige praktijken van Snailtrail. Toekomstig Dejavu moment?

Reactiescore
3.586
Wilde niet deffen moet veranderd worden naar: We deffen niet voor eigen voordelen.

Is hetzelfde als de situatie met Cube en Cacturne. Cube hielp Cacturne tegen Dejavu met de intentie Dejavu tegen te werken en niet om Cactrune als persoon te helpen. Dat noemt iemand helpen om jezelf te helpen. Het 1 sluit het ander niet uit.

Abor heeft overigens in een latere fase terug via een VV waar de situatie zich er wel naartoe leende al onze clears zitten te blokken. Toen hadden ze er blijkbaar minder problemen mee.

Sorry Inge maar als je geloofd Abor speciaal voor Apog niet ging tegenwerken ben je in deze toch wat te partijdig als stamgenoot.
 

DeletedUser75339

Guest
Dat Cube heeft gerecruteerd is alleen maar logisch daar zal je mij zeker niet over horen .
Het moge duidelijk zijn dat je elke keer weer iets nieuws aanhaalt om Gods hier af te schilderen als een vreselijke stam die vele recruits doet.
Misschien wel als we hadden toegezegd op het voorstel van fusie tot WH, bg met Cube, de talloze sollicitaties van spelers rondom Gods,dan had je deze vergelijking mogen maken Hans,maar nu blijf je zoeken om maar weer op Gods te bashen .
Helemaal van iemand die w51 heeft gewonnen met een stam met 16 leden en op w42 met 34 leden :)
Doen wij dan echt aan R2w met een stam van maar 6 volwaardige leden?

Je zit zelf al maandenlang (ongegronde) opmerkingen als onderstaande te geven over het rekruteerbeleid van Dejavu.

Als ik dan jullie rekruteerbeleid onder de loep neem , diaboliseer ik gods direct LOL.
Jullie zijn geen vreselijke stam, maar hou jezelf aan de standaarden die je voor anderen stelt.

Wel weer typisch op de persoon spelen en nog typischer dat je de mb's die 42/51 mee gewonnen hebben weer vrolijk meetelt , maar voor gods ze niet meetelt.
Verder kan je die werelden niet vergelijken met deze omwille van diverse factoren maar dat weet je zelf ook wel.

Lol nu snap ik wel dat Jannes is gestopt:)

Had Dejavu nog meer zieltjes nodig dan,Holy moly
 
Reactiescore
735
Je zit zelf al maandenlang (ongegronde) opmerkingen als onderstaande te geven over het rekruteerbeleid van Dejavu.

Als ik dan jullie rekruteerbeleid onder de loep neem , diaboliseer ik gods direct LOL.
Jullie zijn geen vreselijke stam, maar hou jezelf aan de standaarden die je voor anderen stelt.

Wel weer typisch op de persoon spelen en nog typischer dat je de mb's die 42/51 mee gewonnen hebben weer vrolijk meetelt , maar voor gods ze niet meetelt.
Verder kan je die werelden niet vergelijken met deze omwille van diverse factoren maar dat weet je zelf ook wel.

Hou toch eens op over dat aantal, ze horen er gewoon bij, daarom zitten ze in de stam. Als jij er zo vrolijk van wordt om 2 MBs mee te tellen die amper punten hebben doe je dat maar lekker, poah wat zijn we toch r2w bij Gods, echt bizar! Je weet net zo goed dat zij het verschil niet gaan maken en als we er voor gekozen hadden om ze in een MB stam te proppen net zoals Dejavu dat met tientallen MBs deed, hadden we dan ineens wel 6 leden, doe je oogkleppen af joh:p

Eerst duw je als Dejavu de volledige wereld een bepaalde richting op, Gods reageert (nog steeds in lagere kwantiteit), vervolgens nadat de wereld is ingericht op het opvangen van Dejavu ontbind je Deja omdat de egootjes het niet met elkaar eens kunnen worden ipv het probleem structureel aan te pakken zoals dat hoort binnen een stam. Wederom verpest je de wereld, maar zijn het ineens de stabielere stammen die fout zijn in jouw ogen, enig idee hoe krom je denkwijze is?:p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79481

Guest
Misschien wel als we hadden toegezegd op het voorstel van fusie tot WH
OHja, dat had Geoffrey toen inderdaad geprobeerd..
er waren zoveel weddenschappen afgesloten dat hem dat nooit zou lukken.. als jullie toegezegd hadden, dan had Geoffrey nog best wat werelden kunnen abusen van het geld :p

Het gaat erom dat Abor het zichzelf al de hele wereld gemakkelijk heeft gemaakt en daar kan ik werkelijk waar een boek over schrijven wat ik ook zal doen.
Jannes is een man van daden, geen woorden.
Nu zijn die daden meestal wel het opschrijven van woorden, maar dat is een ander verhaal.
 

DeletedUser75339

Guest
Hou toch eens op over dat aantal, ze horen er gewoon bij, daarom zitten ze in de stam. Als jij er zo vrolijk van wordt om 2 MBs mee te tellen die amper punten hebben doe je dat maar lekker, poah wat zijn we toch r2w bij Gods, echt bizar! Je weet net zo goed dat zij het verschil niet gaan maken en als we er voor gekozen hadden om ze in een MB stam te proppen net zoals Dejavu dat met tientallen MBs deed, hadden we dan ineens wel 6 leden, doe je oogkleppen af joh:p

Eerst duw je als Dejavu de volledige wereld een bepaalde richting op, Gods reageert (nog steeds in lagere kwantiteit), vervolgens nadat de wereld is ingericht op het opvangen van Dejavu ontbind je Deja omdat de egootjes het niet met elkaar eens kunnen worden ipv het probleem structureel aan te pakken zoals dat hoort binnen een stam. Wederom verpest je de wereld, maar zijn het ineens de stabielere stammen die fout zijn in jouw ogen, enig idee hoe krom je denkwijze is?:p

Ik wees er gewoon op dat het scheef was van Inge om de mb van winnende stammen wel mee te tellen en van gods niet.
Elke oprichting/neergang van een stam duwt de wereld een bepaalde richting uit dat jij deze negatief vind is puur subjectief gezwets.
Kan je mij quoten waar ik zeg dat de stabielere stammen fout zijn ?
 
Reactiescore
735
Ik wees er gewoon op dat het scheef was van Inge om de mb van winnende stammen wel mee te tellen en van gods niet.
Elke oprichting/neergang van een stam duwt de wereld een bepaalde richting uit dat jij deze negatief vind is puur subjectief gezwets.
Kan je mij quoten waar ik zeg dat de stabielere stammen fout zijn ?
Echt totaal niet relevant voor deze wereld wat Inge vond op 42 en 51 :') Daarnaast is de ene MB de ander niet, zo was Thieskuh op, ik geloof 56, onze MB maar werd die later wel in de stam toegelaten en eindigde die ergens bij de top 10, die werd inderdaad meegeteld, hele andere situatie dan dit geval. Ik denk dat toch heeeeel wat spelers het met mijn subjectieve gezwets eens zijn, tweemaal zo de stempel drukken op negatieve wijze is funest voor de wereld, denk dat je dat zelf ook wel beseft.
Je zegt nergens letterlijk dat stabielere stammen fout zijn, maar je zit wel af te geven op Gods over zaken die een gevolg zijn van de directe oorzaak, Dejavu.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.278
Onze vrienden van Cactus, cacturne en Sokaa zeggen niks met snail te maken willen hebben. Ik verbaasde me daarop vanmorgen ook flink toen ik zag dat Sokaa een dorp gepakt had van snailtrail midden in het cluster van para. Buiten dat dit natuurlijk een overduidelijke CF is stond het dorp ook vrij fors stacked voor de overname van sokaa.

e383a9a74bf5eaff99c4b18011a47832.png


nl62

bf294ebfe6b78bb31d807e6001084236.png

Dat dit een CF is is voor mij duidelijk, naar mijn inziens een erg lage manier op te spelen.
Alleen mij viel nog iets op. Tijden van rapportjes zijn van oud naar nieuw.
2c1550d951d34ee8b163e773c1352640.png

3340076e3bd29b823e070032189433f4.png

86ee3571633115ccaedf80fa3b25afc6.png

00775686b62ce930adaaf913d135a773.png

2515d781a52e461b15209d3f0ca4bbf5.png

65b38a2a4b0dfa416327e46d4dd8f836.png

Onderbouwing bij rapportjes:
Al dagen schuift Snail amper tot niet met zijn def troepen, zoals jullie kunnen zien word er ergens een stack op gezet. Bij een van de enkele dorpen die sokaa met zijn edelafstand nog net red tot snailtrail. Op zich een vrij aparte defhandeling ineens, zeker gezien snailtrail voor de rest niet meer deft.

Sokaa had al eerder edels doodgelopen op een door para overgenomen dorp van snailtrail(dorp was nog van snail toen sokaa verstuurde met een trein van 14-16 uur.). Dus ik verwachtte eerlijk gezegd dat deze stackdef van hem afkomstig was. Tot ik het verover rapportje die aantoonde dat er def van snailtrail in dat dorp stond. Vanmorgen kreeg ik nog een verover rapportje met def die aan het terug wandelen was, dit dorp deed er met zwaard snelheid 07:26 over om terug te komen uit de CF. Zou in principe dus daaruit afkomstig kunnen zijn. Vooral ook weer apart omdat er nog maar 1 stack stond bij snailtrail en de rest al eerder was weggetrokken.

Voor mij lijkt een aannemelijke conclusie die hieruit te trekken is dat snail die stack daar heeft neergezet om dat dorp voor sokaa veilig te stellen en net voor aankomst van de aanvallen de troepen heeft weggetrokken.

Ik moet er wel bij zeggen dit zijn onderbouwde aannames, ik hoop dat Sokaa met de clear/edel rapporten duidelijkheid kan scheppen. En mocht er natuurlijk geen samenspel zijn geweest tussen snail en sokaa bied ik direct mijn excuses aan voor deze aantijgingen.

Maar mocht ik juist zitten spreekt dit de posts van alle posts van cacturne van de afgelopen dagen tegen, dit zou namelijk wijzen op wel degelijk een samenwerking tussen beide.
Voor de rest is de CF natuurlijk uiterst laf, ik hoop dat cactus met adequate oplossingen komt. Ik denk niet dat we op deze wereld die nog vol in bloei is met spannende strijden in aantocht zo dit alles willen beginnen.
 
Reactiescore
3.540
Snail zelf is al een dag of 2 gerund. Dit acc zal niet verder spelen en de spelers voor zover ik weet ook niet. Heb me er zelf zo veel mogelijk buiten gehouden maar ik weet 1000% zeker dat ook Sokaa niks gecommuniceerd of afgesproken heeft met Bas, de originele Snail-stabber.

EDIT: verder is er nog 0 gesprek of initiatief geweest vanuit Cube om een CF of Kata afspraak te maken, even tussendoor.
 

DeletedUser74825

Guest
Maar mocht ik juist zitten spreekt dit de posts van alle posts van cacturne van de afgelopen dagen tegen, dit zou namelijk wijzen op wel degelijk een samenwerking tussen beide.

Dus als het account Sokaa een dorp overneemt is het account Cacturne verantwoordelijk voor deze actie?
 

DeletedUser79481

Guest
Dus als het account Sokaa een dorp overneemt is het account Cacturne verantwoordelijk voor deze actie?
ja, dat komt omdat al Sokaa's dorpen Cacturne heten, en al Cacturne's dorpen heten Sokaa. Dit is een belangrijk punt en kan je zeker niet over het hoofd ziet
 
Reactiescore
3.586
EDIT: verder is er nog 0 gesprek of initiatief geweest vanuit Cube om een CF of Kata afspraak te maken, even tussendoor.

Dus als er geen afspraken gemaakt zijn daarover mag het allemaal? Dan weet Cube nu wat te doen, cf's maken bij Cacturne en co.

Snail is een vieze speler waar jullie zogezegd niets mee te maken wouden hebben toch? Hoe komt de vv bij jullie terecht, lijkt mij het contact aardig goed was nog. Dit is zo'n sneaky tussenoplossing voor eigen bestwil.

Dubieuze actie.
 
Reactiescore
3.540
Dus als er geen afspraken gemaakt zijn daarover mag het allemaal? Dan weet Cube nu wat te doen, cf's maken bij Cacturne en co.

Snail is een vieze speler waar jullie zogezegd niets mee te maken wouden hebben toch? Hoe komt de vv bij jullie terecht, lijkt mij het contact aardig goed was nog. Dit is zo'n sneaky tussenoplossing voor eigen bestwil.

Dubieuze actie.

Stop eens met dat hokjesdenken. Wat nou ‘Jullie’. Ja, IK wil niks met Snail te maken hebben. IK heb geen vv van Snail en zou die ook niet accepteren. IK heb nooit contact met Snail gehad.
 
Reactiescore
1.278
Zal zo even uitgebreid reageren, hier alvast een pm om mijn vorige post kracht bij te zetten en tevens de eerste vraag van sokaa te beantwoorden. "Dus als het account Sokaa een dorp overneemt is het account Cacturne verantwoordelijk voor deze actie?"

316f5321280de230d75987917d0e2500.png

Bij uw oordeel hou er ook rekening mee dat er gister sinds anderhalve dag weer een trein gesniped is (van nidavallir) en dat AM is aangezet + troepen mobiel zijn gemaakt waardoor we alles moesten clearen en niet om de stacks heen konden werken.

Excuses overigens mocht ik onduidelijk overgekomen zijn, ik bedoel uiteraard een CF bij para. en niet bij cube. Dacht dat dit een logische beredenering zou zijn.
 

DeletedUser79481

Guest
Ja de CF gaat ook niet om Cube, maar om Para toch?
Dat Sokaa een dorpje van Snail pakt in het cluster van Para, zijn huidige edeltarget, precies vlak nadat snail zijn stacks terug getrokken heeft
 
Reactiescore
3.540
Zal zo even uitgebreid reageren, hier alvast een pm om mijn vorige post kracht bij te zetten en tevens de eerste vraag van sokaa te beantwoorden. "Dus als het account Sokaa een dorp overneemt is het account Cacturne verantwoordelijk voor deze actie?"

316f5321280de230d75987917d0e2500.png

Bij uw oordeel hou er ook rekening mee dat er gister sinds anderhalve dag weer een trein gesniped is (van nidavallir) en dat AM is aangezet + troepen mobiel zijn gemaakt waardoor we alles moesten clearen en niet om de stacks heen konden werken.

Excuses overigens mocht ik onduidelijk overgekomen zijn, ik bedoel uiteraard een CF bij para. en niet bij cube. Dacht dat dit een logische beredenering zou zijn.


Doe eens een wilde gok, heeft Cacturne de vv van Snail? En daarnaast, zijn wij Snail in leven aan het houden? Hint: het antwoord is 2x nee. In die pm staat inderdaad dat Abuser pbg was met Snail tegen onze zin in. Dit was geen staatsgeheim. Het klopt nog steeds dat ook sokaa niet samen werkt met Snail... Snail is weg. Bas is weg.

Dat het een CF is bij para is natuurlijk niet jou probleem. Als ze er zelf zo wakker van liggen waarom nemen ze er dan zelf geen contact over op. Nu lijkt het er gewoon op dat je specifiek dingen zoekt om over te klagen, zonder dat je er zelf überhaupt benadeeld door wordt.
 
Reactiescore
1.049
Stop eens met dat hokjesdenken. Wat nou ‘Jullie’. Ja, IK wil niks met Snail te maken hebben. IK heb geen vv van Snail en zou die ook niet accepteren. IK heb nooit contact met Snail gehad.
Je speelt wel in een stam en deelt een stamvisie
Als wij nu gaan CF'en bij jullie bv. En jullie spreken APOG aan op het gedrag van ons. Zijn zij dan niet mede verantwoordelijk?
 
Bovenaan