Oorlogsverklaring Auxiliante Deo Vs Onix

Reactiescore
1.454

DeletedUser70476

Guest
Is enkel op dat ene dorp gedaan. En een oorlog zou ik het momenteel nog niet noemen. Dan zouden er namelijk aanvallen langs beide kanten komen.

Hoezo zou je het enkel op dat ene dorp doen? Klinkt echt als een goedkoop excuus.
 

DeletedUser71723

Guest
Beetje hypocriet als jullie al hele wereld bezig zijn over een kataoorlog op Aux D. en dan vanaf wij begot 1 dorp een kata op doen we meteen ervoor afgerekend worden. Dit is pas zielig.
 
Reactiescore
3.540
Beetje hypocriet als jullie al hele wereld bezig zijn over een kataoorlog op Aux D. en dan vanaf wij begot 1 dorp een kata op doen we meteen ervoor afgerekend worden. Dit is pas zielig.

Niemand heeft ook maar 1 kata gegooid behalve jullie, dus ja jullie worden hier op afgerekend ja.
 

DeletedUser79332

Guest
Beetje hypocriet als jullie al hele wereld bezig zijn over een kataoorlog op Aux D. en dan vanaf wij begot 1 dorp een kata op doen we meteen ervoor afgerekend worden. Dit is pas zielig.

Jij bent zielig door katas op noobs te gooien. Zegt veel over jou kwaliteiten.
 

DeletedUser71723

Guest
Niemand heeft ook maar 1 kata gegooid behalve jullie, dus ja jullie worden hier op afgerekend ja.

213fb126fce83b9392fd3af02262bc1b.png
 

DeletedUser71723

Guest
Als er nog geen enkele deftige incoming is geweest op ons kunnen er ook nog geen kata's bijgezeten hebben he.
 
Reactiescore
1.454
Heeft iemand 1 kata aanval op jullie gestuurd? Volgens mij niet. En als je dat topic had gelezen had je geweten dat het niet serieus was zoals het hele forum tot nu toe haast.

Het feit dat je dit nu goed probeert te praten is gewoon een nieuw niveau triest. Sorry hoor, maar na dit soort ongein hoop ik stiekem dat je snel kapot gespeeld wordt...
 
Reactiescore
1.367
Beetje hypocriet als jullie al hele wereld bezig zijn over een kataoorlog op Aux D. en dan vanaf wij begot 1 dorp een kata op doen we meteen ervoor afgerekend worden. Dit is pas zielig.

Liegen, dat is pas zielig.
 

DeletedUser72803

Guest
Wou een reactie uitlokken maar helaas. Zelfs na dit willen ze geen aanvallen sturen.

Wat kansloos dit. Logisch dat jullie hierop worden afgerekend. En dan ook nog een topic aanhalen om kata'en te rechtvaardigen, terwijl er in dat topic juist wordt aangegeven dat jullie benaderd zijn voor kata-afspraken.
 
Reactiescore
3.540
Wat kansloos dit. Logisch dat jullie hierop worden afgerekend. En dan ook nog een topic aanhalen om kata'en te rechtvaardigen, terwijl er in dat topic juist wordt aangegeven dat jullie benaderd zijn voor kata-afspraken.

idd, dat topic stond enkel in dat vetus geen kata afspraken wilde en dan gooien ze zelf met kata's zonder dat iemand anders dit heeft gedaan, om vervolgens te komen klagen dat ze er op worden afgerekend...
http://man-man-man.nl/
 

DeletedUser71336

Guest
Lol, kata's usen in oorlog, yikes
en de manier waarop, dubbel yikes
 

DeletedUser71723

Guest
c255f5d86a76b0c282a1af9125548d54.png


In mijn verdediging, ik denk niet dat onix die kata's staan hadden als decoratie. We hadden op voorhand al grote scoutactie gedaan. Als we zien dat hun dorpen 150 kata's hebben veronderstellen we dat die niet voor onze muren zijn. Sorry maar als ik zulke offence builds zie ga ik mij niet afzijdig houden als stam die met ons front het zo wilt spelen.
 
Bovenaan