Top/Flop stammen

Reactiescore
1.278

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Na unique, blaq, abuser, triberian, wieboy en snailtrail komt callisthenes nu ook proberen cacturne onderuit te krijgen.

Je gaat haast denken dat ze er moeite mee hebben
 
Reactiescore
331
Ik hoop dat ze een stamkroeg met tel-topic hebben. Als dat zo is ga ik naar Dejavu hoor.

Ik ga mee als ze een "3 woord verhaal" topic hebben!
 

DeletedUser77289

Guest
Ik ga mee als ze een "3 woord verhaal" topic hebben!

Die hebben we hoor! Het verhaaltje tot nu toe:

Er was eens...
Een stammetje Dejavu...
Die dachten dat...
De wereld hen...
Erg goed vond...
Helaas is dat...
Niet het geval...
Te veel stabs...
Te veel gehaat...
Ze kunnen niks...
Is wat nu...
De hele wereld...
Hele tijd blaat...

Beetje leuk? :)
 

DeletedUser72472

Guest
Voor de rest klopt het wel, missen alleen nog het r2w in het verhaaltje :oops:
 

DeletedUser77942

Guest
Volgens mij staat dejavu nog steeds
Waar is de helft van dante naar toe en ga zo ma veder?

En dan ga je me vertellen dat dejavu zo slecht is

In plaats van zoveel op t AF te lullen zorg eerst maar eens dat je iemand van dejavu breekt
 
Reactiescore
1.367
Volgens mij staat dejavu nog steeds
Waar is de helft van dante naar toe en ga zo ma veder?

En dan ga je me vertellen dat dejavu zo slecht is

In plaats van zoveel op t AF te lullen zorg eerst maar eens dat je iemand van dejavu breekt

dejavu heeft een giga overmacht tegen dante, logisch dat die weg zijn :p
 
Reactiescore
1.049
Nee maar ik kan me niet voorstellen dat Dante daadwerkelijk deff krijgt van andee stammen.
De meesten zeggen veel maar doen weinig. Ik denk echt sat het wel van henzelf komt.
Hoeveel weken liggen ze egenlijk al onder vuur?
Ik volg alles niet zo meer..
 
Reactiescore
3.586
BrokenArrow was een nobody op TW. Toen kwam w51 waar hij een kans kreeg in mijn stam (Humble). Deed die goed mee en was leuke kerel.

Tot op een dag hij het niet eens was met de edellijnen van de stam. Hij was van mening dat hij zelf zijn eigen lijnen mocht bepalen en de stam zich daarop moest aanpassen. Nu goed, ik was leider dus dat feestje ging niet door. Hij leavde mijn stam waardoor ik ging praten met hem. Hij gaf toe hij wat impulsief was en was best bereid terug te komen onder de voorwaarden hij alsnog zijn eigen edellijnen mocht bepalen. Ik was nog altijd leider dus dat feestje ging wederom niet door.

BA werd vijand van de stam, richtte een eigen stam op vol noobs en ging samenwerken met onze grootste vijand op die wereld (Edict) waar menig Dejavu speler toen ook inzat.

BA zijn stam zat vol slaafjes die mijn stam begonnen te cf'n. Jannes ging naar BA om te zeggen dat de wereld zo niet in elkaar zit. BA was niet van plan daar ook maar iets aan te gaan veranderen. Vervolgens edelen we slaafjes van hem in zijn cluster en breekt wereld oorlog 3 uit hoe laf spel wij wel niet spelen.

BA werd vervolgens vrij eenvoudig massaal ge edeld. Wegens zijn account weg gespeeld was vond hij onderdak bij Hans op het account Runner 5. Hetzelfde account en speler nu ook in Dejavu zitten.

Sinds dat moment is BA van een leuke kerel naar een weirdo veranderd die enkel nog Hans zijn nek kan strelen en 100% onzin uitkraamt.

Tot zover deze lezing voor Cacturne.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367

DeletedUser77942

Guest
Om even op onze @jokersbrain te reageren

Ik heb genoeg klaargespeeld op tw voor w51 dus kom niet praten of je me kent

Veder was marco orginelen speler ba het niet eens met de edellijnen van destijds humble en is toen de stam geleafd ik speelde er toen pas net

Maar goed dat je denkt mij te kennen
Aangezien ik zelf al gewoon actief speel vanaf w4;)
 

DeletedUser77942

Guest
De wereld VS Deja (+ mbs, Du's defslaafjes en meer :p)

Dus speelt god niet met mbs? Of andere stammen?

Plus volgens mij is dejavu flink in de minderheid als het heel de wereld vs dejavu is

Als dejavu volgens jullie zo slecht is hadden ze toch easy opgerold kunnen worden?
 
Bovenaan