Top/Flop stammen

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
jawel. hij zegt toch heel de wereld vs Dejavu, wel beetje lezen hoor :rolleyes:
 
Reactiescore
3.540
Dus speelt god niet met mbs? Of andere stammen?

Je kunt niet serieus menen dat Dante even groot was als Dejavu. Dat slaat echt nergens op. Enige BG waar we normaal contact mee hadden was Fix., en die konden amper def missen aangezien ze zelf ook met Dejavu fronten. En zelfs dan zijn we 3x zo klein, ZONDER al jullie MB's mee te rekenen.
 

DeletedUser77942

Guest
Je kunt niet serieus menen dat Dante even groot was als Dejavu. Dat slaat echt nergens op. Enige BG waar we normaal contact mee hadden was Fix., en die konden amper def missen aangezien ze zelf ook met Dejavu fronten. En zelfs dan zijn we 3x zo klein, ZONDER al jullie MB's mee te rekenen.

Het is dat ik niet zo goed in stamnamen onthouden ben maar er waren meer bgs met dante die tegen ons werkten
Dat jullie er dan in falen wat goeds in offence gebied op te zetten ligt compleet aan jullie en de bg stammen
 
Reactiescore
3.582
Om even op onze @jokersbrain te reageren

Ik heb genoeg klaargespeeld op tw voor w51 dus kom niet praten of je me kent

Veder was marco orginelen speler ba het niet eens met de edellijnen van destijds humble en is toen de stam geleafd ik speelde er toen pas net

Maar goed dat je denkt mij te kennen
Aangezien ik zelf al gewoon actief speel vanaf w4;)

Dus zoals ik al zei, een nobody tot w51. Want daarvoor kende niemand u :)
 
Reactiescore
3.582
Het is dat ik niet zo goed in stamnamen onthouden ben maar er waren meer bgs met dante die tegen ons werkten
Dat jullie er dan in falen wat goeds in offence gebied op te zetten ligt compleet aan jullie en de bg stammen

Dus Deja recruit alle grote, goede accounts. Dante is kansloos in verhouding en is verplicht om met alle noobs te gaan samenspelen. Dat noem jij dan een evenwaardige strijd? Zelfs al waren beide partijen even groot (wat ook toen niet het geval was) dan was het Dante + noobs tegen Dejavu.

Ja dat zijn wel gelijke wapens. Dat is als zeggen dat Amerika en Afrika in oorlog gaan en Amerika, Afrika volledig wegveegt omdat ze simpelweg betere wapens en middelen hebben. Maar dan komt er wel ne wijsneus zeggen: Ja maar, Afrika was wel even groot!
 

DeletedUser75339

Guest
De wereld VS Deja (+ mbs, Du's defslaafjes en meer :p)

Dat gaan een vergelijkbaar aantal "hulpjes" zijn als dat gods er heeft.
Zeker geen factor in de wereld waarmee echt rekening mee moet worden gehouden.
Als je echt een wereld wilt waar mb's een enorm belangrijke factor zijn , kijk dan naar wereld 59.
Dat is van een compleet andere orde en vind ik er ook compleet over , maar hier is echt niks speciaals
 

DeletedUser77942

Guest
Dus Deja recruit alle grote, goede accounts. Dante is kansloos in verhouding en is verplicht om met alle noobs te gaan samenspelen. Dat noem jij dan een evenwaardige strijd? Zelfs al waren beide partijen even groot (wat ook toen niet het geval was) dan was het Dante + noobs tegen Dejavu.

Ja dat zijn wel gelijke wapens. Dat is als zeggen dat Amerika en Afrika in oorlog gaan en Amerika, Afrika volledig wegveegt omdat ze simpelweg betere wapens en middelen hebben. Maar dan komt er wel ne wijsneus zeggen: Ja maar, Afrika was wel even groot!

Wie faalt er dan als dante in de minderheid kwam?
Hebben ze zelf niet echt goeie accounts aangetrokken he
Fout van de stam zelf
 
Reactiescore
3.582
Wie faalt er dan als dante in de minderheid kwam?
Hebben ze zelf niet echt goeie accounts aangetrokken he
Fout van de stam zelf

Er zijn ook maar een beperkt aantal goede accounts op een wereld. Als Deja ze in dat gebied zowat allemaal al in de stam zet blijft er weinig over voor andere stammen om met deftige leden te werk te gaan. Dat is een blame je niet bij Dante kan leggen.
 

DeletedUser77942

Guest
Er zijn ook maar een beperkt aantal goede accounts op een wereld. Als Deja ze in dat gebied zowat allemaal al in de stam zet blijft er weinig over voor andere stammen om met deftige leden te werk te gaan. Dat is een blame je niet bij Dante kan leggen.

Waren ze dan al niet telaat met goede spelers selecteren voor een stam als dejavu eerder was?
 

DeletedUser77942

Guest
Is dit spel nog wel leuk als ik een stam maak met de spelers rang 1 tot en met 15? Antwoord lijkt me duidelijk.

Ook weer onzin dejava had in t begin niet alleen accounts die hoog in de ranglijst stonden

Kijk ma na een sophia en runner destijds:)
 
Bovenaan