Top/Flop stammen

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Is dit spel nog wel leuk als ik een stam maak met de spelers rang 1 tot en met 15? Antwoord lijkt me duidelijk.

ja best wel, kijk maar naar classic, iedereen haat je meteen en poef de stammen nr 2 tot en met 6 verklaren je gezamelijk de oorlog en je hebt meteen een uitdaging
 
Reactiescore
3.540
Ook weer onzin dejava had in t begin niet alleen accounts die hoog in de ranglijst stonden

Kijk ma na een sophia en runner destijds:)

Dat je iets later start maakt niet uit natuurlijk, dat je uit eindelijk top 15 komt was te verwachten. Goede rim ligging met een actief team, meer heb je niet meer nodig tegenwoordig om top 15 te geraken. Al helemaal niet als je in de stam gaat met alle goede accounts uit je regio.

ja best wel, kijk maar naar classic, iedereen haat je meteen en poef de stammen nr 2 tot en met 6 verklaren je gezamelijk de oorlog en je hebt meteen een uitdaging

Classic heeft wel leden limiet 5 ipv 15, dat zou de top 3 stammen samen zijn hé :p
 

DeletedUser77942

Guest
Dat je iets later start maakt niet uit natuurlijk, dat je uit eindelijk top 15 komt was te verwachten. Goede rim ligging met een actief team, meer heb je niet meer nodig tegenwoordig om top 15 te geraken. Al helemaal niet als je in de stam gaat met alle goede accounts uit je regio

Waarom ga je dan een vergelijking stellen met als ik een stam zou oprichten met top 15 accounts

Aangezien dejavu da niet gedaan heeft?
 
Reactiescore
3.457
Sem is gewoon een held :)
Heel Dejavu plus alle moraalbrekers ( tel hem op zo’n 14.000 stuks? :redface:)

En de Cactus is still Alive .
Ligt dat nu aan de spelers of ligt dit aan de slecht aanvallende Dejavu?
Mooie stelling.

Ik ga nu stappen lees de reacties vannacht xxxxxx
 

DeletedUser77942

Guest
Sem is gewoon een held :)
Heel Dejavu plus alle moraalbrekers ( tel hem op zo’n 14.000 stuks? :redface:)

En de Cactus is still Alive .
Ligt dat nu aan de spelers of ligt dit aan de slecht aanvallende Dejavu?
Mooie stelling.

Ik ga nu stappen lees de reacties vannacht xxxxxx

Sem speelt aardig tw ja respect daarvoor

Owja wat doet gods dan met een mb van 200k+
Dus verwijt dejavu niet wat gods zelf ook doet
 
Reactiescore
3.457
tenor.gif
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Sem is gewoon een held :)
Heel Dejavu plus alle moraalbrekers ( tel hem op zo’n 14.000 stuks? :redface:)

En de Cactus is still Alive .
Ligt dat nu aan de spelers of ligt dit aan de slecht aanvallende Dejavu?
Mooie stelling.

Ik ga nu stappen lees de reacties vannacht xxxxxx

na een paar dagen op de cactus, combinatie van beide. wat sem flikt met de middelen die we beschikbaar hebben is wonderbaarlijk, maar dman met een beetje fatsoenlijke aanval kan de cactus wat sneller vallen
 
Reactiescore
3.457
0925AC15-F6AE-45D2-ACAD-B77476D6EF50.jpeg
na een paar dagen op de cactus, combinatie van beide. wat sem flikt met de middelen die we beschikbaar hebben is wonderbaarlijk, maar dman met een beetje fatsoenlijke aanval kan de cactus wat sneller vallen
Plus dat ze wel schrik hebben voor jullie:biggrin:
 

DeletedUser73162

Guest
BrokenArrow snapt niks van dit spelletje, neem het hem niet kwalijk, iedereen is ooit noob geweest.
 
Reactiescore
1.367
Een nieuwe co die duidelijk de waarde van een vlaggenbooster niet kent in combinatie met een "missclick" komt idd enorm fel over als schrik ja.

tis gewoon grappig :p
 

DeletedUser77629

Guest
Dat krijg je als je een slechte naam hebt als stam, zeer onervaren nieuwe spelers omdat de "betere" spelers niet met zo'n stam in zee willen ;) Want kom op, als iemand de waarde van een vlaggenbooster niet kent betekent dat dat je de eerste beste speler in de omgeving (waarschijnlijk voor gratis dorpjes) op je account hebt gezet.
 
Bovenaan