[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

Reactiescore
2.196
Dat weerbericht is trouwens onzin, never nooit dat er bij een no claim ziener en orakel inzit.

Ook toevallig wordt Johan gezien die al lynch bleek te worden. De andere is capri die net toevallig op Johan stemt. Ja dag, capri
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat weerbericht is trouwens onzin, never nooit dat er bij een no claim ziener en orakel inzit.

Ook toevallig wordt Johan gezien die al lynch bleek te worden. De andere is capri die net toevallig op Johan stemt. Ja dag, capri

Waarom neigde je eigenlijk op mij te stemmen?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Sorry voor mijn stem op Piet, maar was niet overtuigd van Capri. Wou eerst op Jo Han stemmen maar ik kan niet zomaar negeren wat hij zegt.
Ook denk ik dat Hope echt geen slechtje is op dit moment.

Ik vind dat Piet wel raar speelt, maar op zich niet genoeg voor een stem op hem te zetten of om er echt op dat moment in te gaan - eerder gewoon iets wat anders voelt dan anders.

Ben ik de enige die hier vraagtekens bij zet trouwens?

Morgen verder! Nu eerst maar is wat slaap pakken
 

Deleted User - 2075062

Guest
Zeg eerst even wat je vraagtekens zijn

Stem op Piet terwijl het duidelijk tussen Jo Han en Capri gaat. Hij onttrekt zich zo aan de lynch. Vind het erg makkelijk gedaan in elk geval zo. Viel dat jou niet op gisteravond?
 
Reactiescore
559
ik vind die klaagmuur altijd heel verwarrend en snap ze 9 van de 10x niet :(
+ je weet ook nooit van wie ze af komen

maar dit is gwn kut en capri blijft voor mij nog het meest verdacht
bij de rest heb ik niet echt iets om op af te gaan

cryptic zou gister actiever worden maar dat kwam er jammer genoeg ook niet uit.
en jess komt alleen voor te stemmen :/
 

Deleted User - 487871837

Guest
Stem op Piet terwijl het duidelijk tussen Jo Han en Capri gaat. Hij onttrekt zich zo aan de lynch. Vind het erg makkelijk gedaan in elk geval zo. Viel dat jou niet op gisteravond?

Ik snap wat je bedoelt ja, maar ik herken de situatie wel deels. Johan “claimde” voor zover je dat kan doen, waardoor Cryptic niet op Johan wilde stemmen en hij voelde niks voor Capri. Zou jij dan random op Capri meelopen?

Zijn spel van vandaag zal belangrijk zijn en ik hoop echt dat hij actief wordt.
 

Deleted User - 2075062

Guest
@Cryptic en @jessicavd vandaag graag een wat hogere postcount.

Laten we niet vergeten dat het helemaal geen schande is dat we een keer mislynchen mensen. In mijn optiek zullen er met deze instellingen totaal 3 wolfjes zijn. Hoewel als er echt 2 zienende rollen in zitten dit misschien anders kan zijn. Hoe denkt iedereen over die berichten op de klaagmuur? Time, jij geloofde er sowieso al weinig van zei je?

Eentje is van mij, ik had namelijk een burger gezien gisteravond. Orakel zit er dus sowieso in.

Vandaag even afwachten wat de dag gaat brengen en wat activiteit mogelijk maakt. Ik kom er later op terug. Nu aan het werk dus dit is even een tussenpost met wat vragen enzo, hoop straks reacties te hebben.
 

DeletedUser77141

Guest
@Cryptic en @jessicavd vandaag graag een wat hogere postcount.

Laten we niet vergeten dat het helemaal geen schande is dat we een keer mislynchen mensen. In mijn optiek zullen er met deze instellingen totaal 3 wolfjes zijn. Hoewel als er echt 2 zienende rollen in zitten dit misschien anders kan zijn. Hoe denkt iedereen over die berichten op de klaagmuur? Time, jij geloofde er sowieso al weinig van zei je?

Eentje is van mij, ik had namelijk een burger gezien gisteravond. Orakel zit er dus sowieso in.

Vandaag even afwachten wat de dag gaat brengen en wat activiteit mogelijk maakt. Ik kom er later op terug. Nu aan het werk dus dit is even een tussenpost met wat vragen enzo, hoop straks reacties te hebben.

ik denk zelf 4 wolven(inclusief de al dode welp)

immers zijn de goedjes vrij sterk, een wreker, een beul een orakel(waarschijnlijk) een ziener een DO en een BE minimaal aan speciaaltjes wat toch al 6 speciaaltjes zijn. dan zouden 2 wolven en een welp wel erg zwak zijn, immers ben je de eerste 3 dagen maar met 2 wolven zitten. waarvan er nu dus ook een gelyncht werd.
 

Deleted User - 2075062

Guest
ik denk zelf 4 wolven(inclusief de al dode welp)

immers zijn de goedjes vrij sterk, een wreker, een beul een orakel(waarschijnlijk) een ziener een DO en een BE minimaal aan speciaaltjes wat toch al 6 speciaaltjes zijn. dan zouden 2 wolven en een welp wel erg zwak zijn, immers ben je de eerste 3 dagen maar met 2 wolven zitten. waarvan er nu dus ook een gelyncht werd.

Ik snap je verhaal niet. Je zit dan toch de eerste dagen met 3? Of wat bedoel je precies?
 
Reactiescore
559
ik denk zelf 4 wolven(inclusief de al dode welp)

immers zijn de goedjes vrij sterk, een wreker, een beul een orakel(waarschijnlijk) een ziener een DO en een BE minimaal aan speciaaltjes wat toch al 6 speciaaltjes zijn. dan zouden 2 wolven en een welp wel erg zwak zijn, immers ben je de eerste 3 dagen maar met 2 wolven zitten. waarvan er nu dus ook een gelyncht werd.
dan zouden er nu nog 2 wolven inzitten?
 

DeletedUser78825

Guest
Stem op Piet terwijl het duidelijk tussen Jo Han en Capri gaat. Hij onttrekt zich zo aan de lynch. Vind het erg makkelijk gedaan in elk geval zo. Viel dat jou niet op gisteravond?

Dus, omdat ik het bericht van Jo Han volg ben ik verdacht? Die posts van Jo Han waren vrij kort op de deadline en ik was aan het volgen, maar ik wou eerst op Jo Han stemmen omdat het een goede mogelijkheid was. Van Capri was ik niet overtuigd. Toen de posts van Jo Han kwamen, vond ik dat het een slim idee was niet op hem te stemmen, wat ik meteen heb uitgelegd maar ik had geen tijd om dat volledig te typen bij mijn lynch stem aangezien ik moest opletten met de deadline.

cryptic zou gister actiever worden maar dat kwam er jammer genoeg ook niet uit.

Ik was er wel. Moest er ook nog inkomen.

Hoe denkt iedereen over die berichten op de klaagmuur? Time, jij geloofde er sowieso al weinig van zei je?

1 post is van Time.
1 post is van iemand die Burger claimt - wat nietszeggend is.
En 2 posts zijn van 'zienende' rollen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dus, omdat ik het bericht van Jo Han volg ben ik verdacht? Die posts van Jo Han waren vrij kort op de deadline en ik was aan het volgen, maar ik wou eerst op Jo Han stemmen omdat het een goede mogelijkheid was. Van Capri was ik niet overtuigd. Toen de posts van Jo Han kwamen, vond ik dat het een slim idee was niet op hem te stemmen, wat ik meteen heb uitgelegd maar ik had geen tijd om dat volledig te typen bij mijn lynch stem aangezien ik moest opletten met de deadline.



Ik was er wel. Moest er ook nog inkomen.



1 post is van Time.
1 post is van iemand die Burger claimt - wat nietszeggend is.
En 2 posts zijn van 'zienende' rollen.

Jezus christ. Leest niemand alle posts volledig ofzo? Ik zeg toch in me post dat ik Burger gezien heb? Die post is van mij en bevestigd dat er 100% zeker een orakel in zit. Het orakel schijnt dus op dag 1 iemand naar Time gestuurd te hebben als ik dit zo goed interpreteer en dag 2 naar mij.

Geen idee wat er vannacht gebeurd is, zien we vanavond wel op de klaagmuur denk ik zo.

Maar je onttrekt je dus van de volledige stemming Cryptic, omdat je het oneens bent met de targets van gisteren. Wie is degene die we moeten hebben dan volgens jou? Dat vind ik dan wel interessant om te horen :)
 

DeletedUser78825

Guest
Jezus christ. Leest niemand alle posts volledig ofzo? Ik zeg toch in me post dat ik Burger gezien heb? Die post is van mij en bevestigd dat er 100% zeker een orakel in zit. Het orakel schijnt dus op dag 1 iemand naar Time gestuurd te hebben als ik dit zo goed interpreteer en dag 2 naar mij.

Sorry, daar heb ik overheen gelezen, mijn excuses.
Dan moeten we nu weten naar wie er dag 3 iets is gestuurd.

Verder vind ik het wel apart dat jullie toevallig beide op dezelfde dag dat op de klaagmuur zetten.

Geen idee wat er vannacht gebeurd is, zien we vanavond wel op de klaagmuur denk ik zo.
Hoezo zeg je dit trouwens?

Maar je onttrekt je dus van de volledige stemming Cryptic, omdat je het oneens bent met de targets van gisteren. Wie is degene die we moeten hebben dan volgens jou? Dat vind ik dan wel interessant om te horen :)
Gisteren wou ik op Jo Han gaan, dat heb ik gezegd. Lees jij zelf alles?
Ik heb gewoon zijn claim niet genegeerd.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Sorry, daar heb ik overheen gelezen, mijn excuses.
Dan moeten we nu weten naar wie er dag 3 iets is gestuurd.

Verder vind ik het wel apart dat jullie toevallig beide op dezelfde dag dat op de klaagmuur zetten.

Hoezo is dit precies vreemd? Ik heb het direct na lezen aan de spelleiding gestuurd dat ik dat op de klaagmuur wilde hebben. Klaagmuur leek me beter dan het meteen te melden aangezien dat de wolven extra informatie zou hebben gegeven waar ze wat mee kunnen.

Waarom Time het niet direct op de klaagmuur gezet heeft moet je aan hem vragen. Ik zou het ook later gedaan hebben om zo de wolven het idee te geven dat er geen orakel is en daarna het spel door toedoen van het orakel uit te spelen. Hoe langer je wacht hoe groter de kans op meerdere confirmed goedjes immers.

Hoezo zeg je dit trouwens?

Hiermee zeg ik dat ik geen rol doorgekregen heb en we hebben nog niemand gehoord dat die wel een rol heeft gehad. Dus ik verwacht dat de klaagmuur weer gebruikt wordt. Vanwaar deze vraag? Want het was vrij voor de hand liggend wat ik bedoelde toch?

Gisteren wou ik op Jo Han gaan, dat heb ik gezegd. Lees jij zelf alles?
Ik heb gewoon zijn claim niet genegeerd.

Ja dus dan stem je maar random op Piet? Als je niet overtuigd bent van Jo han en denkt dat hij goed is, dan is je enige optie te schakelen naar de andere optie en dat was Capri. Dat is dus wat ik niet begrijp aan je stem. Het lijkt wel alsof je gewoon wil kunnen zeggen dat jij er niet op gestemd hebt ...
 

DeletedUser78825

Guest
Hiermee zeg ik dat ik geen rol doorgekregen heb en we hebben nog niemand gehoord dat die wel een rol heeft gehad. Dus ik verwacht dat de klaagmuur weer gebruikt wordt. Vanwaar deze vraag? Want het was vrij voor de hand liggend wat ik bedoelde toch?

Volgens mij geeft de klaagmuur al genoeg informatie omtrent de eerste drie nachten. Maar ik weet niet op welke manier het te interpreteren.
 
Bovenaan