Top/Flop stammen

DeletedUser61134

Guest
Fide doet me denken aan de hond van een vriendin
Ook beetje aan de Ex van mn zusje (Kan je interpreteren op 2 manieren)
 
Reactiescore
2.508
Laurens speelde op Age in Fide:cool:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Mircale. , de nieuwe stam opgericht door Kurt Unchained. Is het een slimme actie geweest zich te splitsen van WH, en wat denken we dat de intenties hierachter zijn (onenigheid over BG/NAP met Cube/Dejavu bijv?)

Roze: Dejavu
Groen: Gods
Wit: NP
Oranje: WH
Geel: Cube.
Blauw: Miracle.

ruujpjA.png
 

DeletedUser79332

Guest
Ben ook wel benieuwd naar de beweegredenen.
Hoe meer stammen zich opsplitsen zonder diplomatieke betrekkingen hoe makkelijker déjà vu het krijgt....
 

DeletedUser79481

Guest
Mircale. , de nieuwe stam opgericht door Kurt Unchained. Is het een slimme actie geweest zich te splitsen van WH, en wat denken we dat de intenties hierachter zijn (onenigheid over BG/NAP met Cube/Dejavu bijv?)

Roze: Dejavu
Groen: Gods
Wit: NP
Oranje: WH
Geel: Cube.
Blauw: Miracle.

ruujpjA.png

wow, ik kan niet wachten tot ik de reden hierachter kan delen
 

DeletedUser79219

Guest
Mircale. , de nieuwe stam opgericht door Kurt Unchained. Is het een slimme actie geweest zich te splitsen van WH, en wat denken we dat de intenties hierachter zijn (onenigheid over BG/NAP met Cube/Dejavu bijv?)

Roze: Dejavu
Groen: Gods
Wit: NP
Oranje: WH
Geel: Cube.
Blauw: Miracle.

ruujpjA.png


Ik vraag me idd ook af wat de reden hiervan is. Kurt was een tof team maar sinds de komst van Tedski is het er niet beter op geworden. Benieuwd wat de achterliggende gedachte is hierover.
 

DeletedUser79481

Guest
Ik vraag me idd ook af wat de reden hiervan is. Kurt was een tof team maar sinds de komst van Tedski is het er niet beter op geworden. Benieuwd wat de achterliggende gedachte is hierover.
Ik kan niet geloven dat ik de moeite heb genomen om te proberen de diplomatische betrekkingen te redden. Ik had nog wel wat van Jannes verwacht in Cube, maar met spelers van Zlatan erin, is dit gedoemd te falen..
 
Reactiescore
3.457
0DCA94B7-4902-4694-BF19-4DC688152300.jpeg Ik vraag het mij ook af wat Kurt gaat doen,ik denk naar Dejavu btw :eek:

Ja Zlatan ...goed in verhaaltjes voorlezen maar daar blijft het ook bij.
 
Bovenaan