Top/Flop stammen

DeletedUser79481

Guest
Wat zijn jullie allemaal aan het kloten in de core? Je verlaat je stam, richt een stam op, je gehele oude stam joined de nieuwe stam, je verlaat de stam weer. Verveel je je ofzo? :p
Ik niet, maar mijn co wel :p
komt allemaal wel goed joh ^^
 
Reactiescore
1.367
Gods eindelijk op #1 met 7.3m
Dejavu op #2 met 7.2m
En dan Cube op #3 met 2.7m

Zou Cube nog kans hebben?
Heeft gods de wereld nu al gewonnen?
 
Reactiescore
604
Ja
 
Reactiescore
735
Dejavu en in dit geval Get High tonen zich weer van hun beste kant hoor op de speler LuckIsWithUs die afspraken had met Sick Minds. Toen deze beste jongen incs kreeg dropte hij gelijk de VV, slecht geregeld door Sick Minds, zeker weten.

Het account was al volledig weggebasht dus moesten wij helaas overgaan op het edelen van de dorpen, netjes in overleg. Vervolgens komt er voor vanmorgen een trein binnen van Get High op dit MB account, prima, als ze het pakken netjes gespeeld, maar natuurlijk deffen wij. Er loopt op dat moment al erg veel def achter de aankomende trein, Get High lijkt zeker van zijn zaak.

Genoeg def in het dorp gezet om de aankomende trein te gaan blocken vanmorgen om 8.10u. Wat blijkt nu, vanmorgen wakker, vv weg en alle def teruggestuurd om 8.07u, waardoor het dorp werd overgenomen om 8.10u door Get High.

1efab45a4fbb7104412f5eed468add03.png



Get High blijkt in het geniep met deze speler te hebben afgesproken dat zij deze CF in het cluster van Sick krijgen. Dejavu laat weer zien alles te doen om deze wereld maar te kunnen winnen en gaan hierbij nog verder dan ik had gehoopt, wat een zielig spel.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487776907

Guest
Tja je moet iets als je kwantiteits overmacht verloren gaat aan 5 hard groeiende noobs.
 

DeletedUser79447

Guest
Goed gespeeld hoor Ruben aka .game van het AF, en Yvo offcourse;)
 
Reactiescore
3.540
Oh? Dejavu geeft blijkbaar niks om
CF’s als die zo verkregen moeten worden, dan kun je net zo goed barbs edelen. Neem aan dat dit dorp gewoon teruggeven gaat worden.
 
Reactiescore
310
Is goed, ik kom 40 barbs in je cluster edelen. Als je gaat klagen op het af dan ga ik er niet eens op in.

Haha WoW omdat de speler zelf def weg trek omdat die wilt stoppen

Hebben wij het gedaan goed hoor
En dan kom jij met een barb verhaaltje aan wat een strijder ben jij zeg
 
Reactiescore
3.457
Haha WoW omdat de speler zelf def weg trek omdat die wilt stoppen

Hebben wij het gedaan goed hoor
En dan kom jij met een barb verhaaltje aan wat een strijder ben jij zeg
Omdat hij wilt stoppen?
Hij had nog maar 1 dorp ,besef je wel hoe vies dit klinkt?
Was een Mb van Sick he?
 
Reactiescore
3.576
Als die een paar min voor de trein aankwam de def terug stuurde is dat wel heel veel toeval. En lijkt het op een stab van de MB waar IGHI profijt uit haalt wat niet zou mogen als je voor fairplay staat.

Benieuwd naar de 'uitleg'.
 
Reactiescore
3.576
Was die mischien niet tevreden over gods?

Dat is irrelevant als je MB bent. Of hij had moeten zeggen geen MB meer te willen zijn waardoor hij kon doen en laten met zijn dorpen wat die wou, maar in dat geval mocht IGHI het dorp niet edelen wegens hij dan CF't.

Of IGHI edeld een CF maar wel van een MB uit Gods wat wel mag. Maar dan stabt in dit geval de MB wel waardoor het edelen van dat dorp dus eigenlijk ook niet kan.

In beide van deze opties mocht het dorp niet ge edeld worden. Tenzij je niets tegen clusterfucks hebt of moreel laag spel door profijt te halen uit een stab.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ziet er niet chill uit. Mooie vuile actie :D
 

DeletedUser77798

Guest
Heey , ik heb gisterenavond edels gestuurd op een speler die klaarblijlelijk geinternt werd door Gods aan mijn front.

Gods had overduidelijk de VV van deze speler. Ik vind het btw een beetje triest om zo een front te creëren...

Aan sneltempo nam Sick minds deze dorpen over ( hij verloor er ook 2 door edels die van mij al liepen ) En er creerde zich ook een CF van wege het hoge tempo van hun edelen. Ze hebben rond enkele dorpen geedelt waarvan er een dorp was waar edels op liepen.

Nu worden we weer beledigd Van vuil spel Wij hebben nooit een VV gehad enz... Weet je wat pas vuil is : Deze valse beschuldiging weer!
 
Bovenaan