Top/Flop stammen

Reactiescore
1.049
Dit is natuurlijk een zeer trieste vertoning van save's MB nr. 11. Voor mij persoonlijk was dit echt een teken van disrespect. Overigens, niet meer dan logisch dat Maut in de verdedigende stelling trok. Wat had mijn team anders kunnen doen. Volop de aanval spelen en zo mijn graf gegraven hebben? Vind het knap hoe Maut het zolang volgehouden heeft/volhoudt tegen zo'n gigantische kwantiteit.

En nog even topicgerelateerd: Dante blijft voor mij een topstam. Prachtige gasten leren kennen die me veel plezier gegeven hebben en nog steeds dat plezier geven.!
Mochten jullie en je team door willen spelen stuur me een PM! Wie weet vinden we wat leuks
 

DeletedUser77685

Guest
Ma tis geen toevoeging....
Magoed 1 vd 2 dikke prima

Valt te zien hoe je het bekijkt natuurlijk. Met ALW erbij zouden ze alweer een stap dichter bij de 65% werelddominantie zijn. Hoe sneller de wereld gespeeld is hoe beter toch?
 

DeletedUser73358

Guest
Wel spijtig van SnailTrail, een sollicitatie bij Cube zou zeker in overweging genomen zijn geweest

Ja wat een wereld zo ver voor mij althans, Fralo dat helemaal uit elkaar klapt met Zlatan die naar Cube gaat, Draggy noobs die runners zijn, KDK spelers die er met de pet naar gooien, Mark de stamleiding die de stam verlaat en inactief wordt op Fluffy, Meantje die fuseert met Kurt Unchained, nadat ik een dikke week VV op Draggy draaide voor hem om te deffen tegen Kurt en alles leegzetten voor Meantje en dan slinkse mensen die dus wel andere mensen durfen te laten aanvallen op potentiële stammen maar zelf hun eigen glazen niet durven in te gooien en met leugens komen dat ze door dik en dun bij je blijven maar dan vervolgens voor eigen belang gaan.

Het geluk zit me deze wereld niet echt mee en ik kan best begrijpen dat met zulke gebeurtenissen de motivatie soms ver te zoeken is en mensen voor de ''makkelijke'' opties kiezen.
 
Reactiescore
1.049
Ja wat een wereld zover voor mij althans, Fralo dat helemaal uit elkaar klapt met Zlatan die naar Cube gaat, Draggy noobs die runners zijn, KDK spelers die er met de pet naar gooien, Mark de stamleiding die de stam verlaat en inactief wordt op Fluffy, Meantje die fuseert met Kurt Unchained, nadat ik een dikke week VV op Draggy draaide voor hem om te deffen tegen Kurt en alles leegzetten voor Meantje en dan slinkse mensen die dus wel andere mensen durfen te laten aanvallen op potentiële stammen maar zelf hun eigen glazen niet durven in te gooien en met leugens komen dat ze door dik en dun bij je blijven maar dan vervolgens voor eigen belang gaan.

Ik kan best begrijpen dat de motivatie soms ver te zoeken is deze wereld.
Was jij niet die gast die n tijd geleden teringhard had gestabbed en ervoor uitkwam :D
Met hacks enzo
 

Deleted User - 2242732

Guest
Het was niet eens een BG. Rang 1 was altijd al R2W (hadden hun naam er zelfs naar veranderd op een bepaald moment). En wanneer het eindelijk een mooie 1v1 ging worden, besloten enkele losers uit mijn stam om samen met hun een stam te vormen en zo de wereld te winnen. Zijn wij maar op delete gegaan...

Maar jullie hadden toch een GAP tegen die rang 3 stam daar terwijl jullie beiden 2x groter waren dan hun, of ben ik nu zo verkeerd?
Ik heb geen w52 gespeeld voor de duidelijkheid, gewoon een vraag ;)

Wat een bende onzin. Jullie gaan allemaal op delete gaan en lopen huilen omdat Dejavu teveel beslissende recruits maakt en veel MBers/DU's hebben? Het blijft een spel en veel mensen spelen gewoon om te winnen, helemaal niets mis mee als je het mij vraagt. Maar nee jullie willen perse dat ze het spelletje spelen zoals jullie het inbeelden en doen ze dat niet gaan we ze maar lekker bashen op het AF en dreigen met massa delete.

Misschien nog een ongeschreven regel over de minimale duurtijd van werelden? :confused:
Wat ik dan nog grappiger vind is dat velen hier van w59 komen ? Kijk effe naar w59, was dat een eerlijke strijd? Maar daar zag ik niemand van jullie huilen. Triestig

Dat heb je gewoon helemaal verkeerd.
Niet iedereen speelt namelijk om te winnen ;) Mij maak je niet wijs dat spelers die bb's mogen edelen "fun" hebben. Dan denkt stiekem iedereen toch achteraf "hadden we maar...".
Ze staan daar dan mooi met hun wereldwinst. Spelers die w52 wonnen bv kan je toch niet anders dan schijt aan hebben?

Ik denk eerder dat iedereen die een wereld start, een bepaald punt krijgt waar hij/zij geen zin meer heeft maar toch niet wil weggeveegd worden. Vandaar de easy keuzes & werelden die snel beeindigd worden. Het grappige is dat je die spelers gewoon 2 werelden later hetzelfde opnieuw ziet doen :p

Wat boeit mij in godsnaam wat dejavu doet voor ons account zelf, willen wij easy winnen zoals jij aanhaalt met een mentaliteit zoals dejavu nu bezig is (wat SU ook nog eens bevestigde) gingen wij samen met cube & gods, knalden we Dante vol met def + 24/7 vv en had dejavu van dag 1 geen schijn van kans. Dan stonden ze daar mooi met hun "als er ruimte is".
Het is maar hoe je ingesteld bent.
Dat sommigen dan spelers als Unique hier als 'beste speler' nog durven zetten gaat mijn petje helemaal te boven.

Voor zover ik w59 gevolgd heb lagen alle debieltjes & "classic" spelers aan 1 kan van de wereld, met sven op kop. Dat was op dag 1 al fuckt.
 
Reactiescore
3.457
Ik ga ook een sollicitatie naar Dejavu sturen! Vrees alleen dat ik een te uitdagende ligging voor ze heb en nooit wordt aangenomen:(

Zou het een poging waard zijn?
Ik zou eerst een Mb en deff stam fiksen,dan kom je er vast in :eek:
 
Reactiescore
3.576
Ik voorspel een interne oorlog in Dejavu weldra. Want het is Dejavu vs de wereld en aangezien de wereld bijna gelijk staat aan Dejavu word het 1 grote interne strijd!
 

DeletedUser77685

Guest
Maar jullie hadden toch een GAP tegen die rang 3 stam daar terwijl jullie beiden 2x groter waren dan hun, of ben ik nu zo verkeerd?
Ik heb geen w52 gespeeld voor de duidelijkheid, gewoon een vraag ;)

Zou inderdaad kunnen dat we eens samen met hen een massa hadden gepland op DS (rang 3). Maar dat was vooral omdat ze Umurkan hadden, een van de beste deffers die ik al op tw ben tegengekomen die alle vv's van die stam deed bij massa's. :p
 
Reactiescore
3.540
Je voldoet alleszinds al aan de voorwaarde dat je geen problemen zal opleveren voor hun edellijnen, dus zeker het proberen waard!

De huidige voorwaarden zijn: Heb je een account op w62? Heb je meer dan het puntengemiddelde? Dan krijg je vanzelf een invite, wacht maar.
 
Reactiescore
3.457
De huidige voorwaarden zijn: Heb je een account op w62? Heb je meer dan het puntengemiddelde? Dan krijg je vanzelf een invite, wacht maar.
Eerst genoeg off en deff leveren,bij herhaaldelijk kapot lopen van de clears word je een intern.
 
Reactiescore
3.576
Vergeet ook niet dat je moet kunnen zeggen van een uitdaging te houden en het je wel leuk lijkt om tegen de hele wereld te kunnen strijden!
 

DeletedUser77942

Guest
Volgens mij he
Zijn jullie allemaal jaloers
Op het mooie dejavu
 
Reactiescore
2.506
Maar je moet het Dejavu wel nageven. Hoe speldodend hun tactiek ook is. Met ook op de wereldwinst is het een goede zet geweest. Al is het diplomatisch gezien een slechte keus ivm de status schade die alle Dejavu spelers met zich mee zullen dragen :p Dit zorgt indirect vaak voor internespanningen, omdat dit op ego's gaat slaan.

Vind het tevens jammer dat er geen deftige poster van Dejavu is, dit had anders een interessant forum kunnen worden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Zou inderdaad kunnen dat we eens samen met hen een massa hadden gepland op DS (rang 3). Maar dat was vooral omdat ze Umurkan hadden, een van de beste deffers die ik al op tw ben tegengekomen die alle vv's van die stam deed bij massa's. :p

Hij heeft het over Gentle. ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Dragonshield be like:
JkZh9ol.png
 

DeletedUser77685

Guest
Hij heeft het over Gentle. ;)

Oh jou herriner ik me nog! Respect om Gentle niet te verlaten (samen met Alone on a Mission zeker?) toen het benauwd werd met al die runners. En heb je niet ook nog op Holsappeltje gespeeld of was dat iemand anders op Signore :p
 
Bovenaan