Top/Flop stammen

DeletedUser79481

Guest
Niet van toepassing.
Fralo is al lange tijd een slavenstam van Dejavu.
Nu Snail 500k punten bereikt heeft is hij groot genoeg voor de hoofdstam.

Het lijkt een rekruut, maar hoorde er allang bij natuurlijk als MB
Fout, Fralo is onze DU stam. :D
hprgaQZ.png

@Something Unique Nog 5 plaatsjes in Dejavu. Kunnen ABOR, Savior, Sick Minds, Repel en nog een willekeurig andere noob ook joinen? We liggen niemand in de weg en onze ligging is goed :)
ik meld me wel aan als willekeurige random noob,
maar dan is de wereld wel snel voorbij zeg
 
Reactiescore
3.540
Snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo wanhopig zijn om een wereld te winnen. Zo is het toch voor niemand leuk? In de toekomst gaat ook niemand terugkijken nu, ja w62, dat was me toch een goede pot. Voor mij persoonlijk maak ik iedere dag de afweging, waar speel ik nog voor? Speel ik om maanden te moeten deffen in een uitzichtloze situatie, die met de dag (recruits, accs die wegvallen) slechter wordt? De grootste motivatie die ik had om te blijven spelen was een soort (ongegronde) intrinsieke haat tegen Dejavu, omdat de vorming er van in mijn ogen echt super, SUPER saai is.

En dan om het punt van sokaa aan te stippen, ik denk dat wij als Dante zijnde minder clears hebben dan heel het account Callisthenes. Terugvechten is gewoon geen optie, het is deffen tot we er bij neervallen. En dat gaan we doen ook :)
 

DeletedUser77942

Guest
Ik heb me al vaker op de door jullie geziende stab verantwoord

Als wij blijkbaar samenwerken met iemand die ons dan ineens gaat tegenwerken door os te leveren aan iemand die we edelen
Waarom zoude we dan niet stoppen met samenwerken en hem van de kaart afspelen

Is t zo moelijk te snappen allemaal
 
Reactiescore
735
Echt gewoon een bende onwetende gasten bij Dejavu, kan er niets anders van maken.. Enige wat jullie hiermee bereiken is een massa delete en een half jaar BBs edelen, zin in? :D
 

DeletedUser77685

Guest
Gelukkig is het nog niet zo erg als op w52, volgens mij het zieligste einde van een wereld ooit
 

Deleted User - 2242732

Guest
Dat is zo'n eeuwenoude discussie. Het probleem is dat je met zo'n groep spelers zit waar niemand echt voor de eer & de fun speelt. Iedere wereld heb je wel zo'n stam. Niemand gaat nieuwe recruits afwijzen aangezien spelers die anders in mekaar zitten nooit aanvankelijk de stam zouden gejoined hebben.
Weinig spelers die echt voor de fun spelen lopen er nog rond de laatste 30 werelden. Classic type spelers die zo te voorspellen zijn.
Vandaar dat wij van Abor ook direct schijt hadden aan heel dejavu, je ziet direct wat er gaat gebeuren met dergelijke spelers

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/stelling-van-de-dag.200956/page-13#post-6265864

Maar veel meer hoeft er niet gezegd te worden, de quote die ik hierboven aanhaalde van something unique staaft eigenlijk het hele denkpatroon van iedere dejavu-speler.

Gelukkig is het nog niet zo erg als op w52, volgens mij het zieligste einde van een wereld ooit
Was het niet zooi als rang 2 stam die met de rang 1 een bg aanging? :p
 
Reactiescore
831
Wat een bende onzin. Jullie gaan allemaal op delete gaan en lopen huilen omdat Dejavu teveel beslissende recruits maakt en veel MBers/DU's hebben? Het blijft een spel en veel mensen spelen gewoon om te winnen, helemaal niets mis mee als je het mij vraagt. Maar nee jullie willen perse dat ze het spelletje spelen zoals jullie het inbeelden en doen ze dat niet gaan we ze maar lekker bashen op het AF en dreigen met massa delete.

Misschien nog een ongeschreven regel over de minimale duurtijd van werelden? :confused:
Wat ik dan nog grappiger vind is dat velen hier van w59 komen ? Kijk effe naar w59, was dat een eerlijke strijd? Maar daar zag ik niemand van jullie huilen. Triestig
 
Reactiescore
3.457
Ik heb me al vaker op de door jullie geziende stab verantwoord

Als wij blijkbaar samenwerken met iemand die ons dan ineens gaat tegenwerken door os te leveren aan iemand die we edelen
Waarom zoude we dan niet stoppen met samenwerken en hem van de kaart afspelen

Is t zo moelijk te snappen allemaal
Lag het echt zo simpel? :p
Nee
 

DeletedUser77685

Guest
Was het niet zooi als rang 2 stam die met de rang 1 een bg aanging? :p

Het was niet eens een BG. Rang 1 was altijd al R2W (hadden hun naam er zelfs naar veranderd op een bepaald moment). En wanneer het eindelijk een mooie 1v1 ging worden, besloten enkele losers uit mijn stam om samen met hun een stam te vormen en zo de wereld te winnen. Zijn wij maar op delete gegaan...
 

DeletedUser73358

Guest
Ter informatie:

Ik was vanaf 18 Juli bezig te kijken naar onze alternatieven in overeenstemming met een drietal accounts waaronder Snailtrail. Spijtig genoeg kwam Dante drie dagen later (op 21 Juli) met de informatie om vroegtijdige massa uit te voeren op Abuser/Blaq. Op dat moment hadden we nog geen reactie van Dejavu, terwijl we de volgende dag een reactie zouden krijgen of het de moeite waard zou zijn om onze sollicitaties die kant uit te sturen. Gegeven onze betrekkingen vanuit Fralo met Dante hebben we onderling afgestemd om Dante te helpen.

Deze actie kwam op een erg slecht moment uit, we hadden enkele dagen daarvoor net onze eigen actie uitgevoerd op een rim stam met enorm veel defence. Kortom we konden enkel helpen met fakes. Dit zou door Tinder/Icescreamble/Snailtrail worden uitgevoerd, hence Snailtrail was degene die destijds het contact voerde met Dante en ons op de hoogte stelde van de acties.

Natuurlijk op het moment dat de eerste aanvallen op Dejavu liepen kreeg ik na 3 dagen van Whale bericht over mijn reeds voorgaand contact en werd mij om de sollicitaties gevraagd. De aanvallen liepen op dat moment al en mochten gewoon doorgezet worden. Natuurlijk was op dat moment al relatief kansloos, maar desalniettemin heb ik van iedereen de sollicitaties opgevraagd en ik zat enkel te wachten op de sollicitatie van Snailtrail om alles de kant van Dejavu op te sturen als een gezamelijke deal.

Na twee dagen had ik de sollicitatie vooralsnog niet van SnailTrail, toen kwam ik erachter dat ze al individueel de sollicitatie richting Dejavu gestuurd hadden en vermoede ik al dat ze in hun eigen belang zaten te handelen. Fast-forward naar de huidige situatie, dat is ze goed uitgekomen want zij zitten nu in Dejavu.

52e7ea2bc6.png


c1e8a2c421.png


8809fd0f84.png

58c8ea1423.png
0d2782ac55.png
db86ce500b.png


a45742f162.png
f7395462e1.png
24fe723516.png
1eeb198212.png


langzamerhand werdt dat dit:
0c8e587351.png
5f8a2fcfe6.png

501f422d20.png

4a41fba8bc.png

2fcd268739.png
 

DeletedUser77685

Guest
Wel spijtig van SnailTrail, een sollicitatie bij Cube zou zeker in overweging genomen zijn geweest
 
Reactiescore
2.508
Ik ga ook een sollicitatie naar Dejavu sturen! Vrees alleen dat ik een te uitdagende ligging voor ze heb en nooit wordt aangenomen:(

Zou het een poging waard zijn?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wat ik dan nog grappiger vind is dat velen hier van w59 komen ? Kijk effe naar w59, was dat een eerlijke strijd? Maar daar zag ik niemand van jullie huilen. Triestig

Kan erover heen lezen hoor, maar zie hier niet bepaald veel W59 spelers. Volgens mij zitten de meeste W59 spelers juist in Dejavu? Hypocriet much. Daarnaast, wil je niet iedereen over één kam scheren in deze. Er waren ook een paar mensen op w59, waaronder ik, die daadwerkelijk strijd hebben geleverd voor een eerlijke oorlog. Aan zowel Rose, als Vinage kant ;) En ook ik zeg dat wat Dejavu doet pure touwtyfus is.

Ik word wel jullie MB. Of ben ik vandaag te stout geweest?

Nee.
 

DeletedUser77685

Guest
Ik ga ook een sollicitatie naar Dejavu sturen! Vrees alleen dat ik een te uitdagende ligging voor ze heb en nooit wordt aangenomen:(

Zou het een poging waard zijn?

Je voldoet alleszinds al aan de voorwaarde dat je geen problemen zal opleveren voor hun edellijnen, dus zeker het proberen waard!
 

DeletedUser67275

Guest
Daarbij komt dat een speler als een Finesthour het lef heeft om een dorp te noemen '"006 Maut 100% Deff noob". Deze speler Maut ligt met zijn 150k ptn tegen Savethewhale aan 600k ptn + Mb stam whale 241k ptn.

Dit is natuurlijk een zeer trieste vertoning van save's MB nr. 11. Voor mij persoonlijk was dit echt een teken van disrespect. Overigens, niet meer dan logisch dat Maut in de verdedigende stelling trok. Wat had mijn team anders kunnen doen. Volop de aanval spelen en zo mijn graf gegraven hebben? Vind het knap hoe Maut het zolang volgehouden heeft/volhoudt tegen zo'n gigantische kwantiteit.

En nog even topicgerelateerd: Dante blijft voor mij een topstam. Prachtige gasten leren kennen die me veel plezier gegeven hebben en nog steeds dat plezier geven.!
 
Bovenaan