Stelling van de Dag

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Kan ik ergens mijn 43 pagina's lange policy uploaden, anders moet ik zoveel screentjes trekken en publiceren.

Het is ergens wel treurig dat normale omgangsvormen moeten worden vastgelegd in een eenduidig intern stam reglement, dat zegt wel wat over het niveau in sommige stammen en eigenlijk ook over de hedendaagse community. Althans, ligt het aan mij of was er vroeger (w1 - 20) nooit een duidelijk stamreglement?
 

Deleted User - 2242732

Guest
Maar was het ook niet zo dat dergelijke praktijken gewoon veel minder snel aan het licht werden gebracht (w1-20)?
Dan heb je snel de indruk dat er toen geen stamreglement nodig was, terwijl het evenzeer gebeurde.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Maar was het ook niet zo dat dergelijke praktijken gewoon veel minder snel aan het licht werden gebracht (w1-20)?
Dan heb je snel de indruk dat er toen geen stamreglement nodig was, terwijl het evenzeer gebeurde.

Het werd zeker niet direct aan de grote klok gehangen, zoals nu wel het geval is. Toch had je toen als leiding dezelfde verantwoordelijkheid om je stam enigszins in het gareel te houden, maar was de handelingswijze anders, zelfs als de stam uit een account of 25-40 bestond.
 

Deleted User - 697374

Guest
Een nieuwe stelling: Waarom wordt er verwacht dat je je verdedigt tegen een stab beschuldigd zonder bewijs.

In mijn ogen moet je dat eerst onderbouwen met bewijs anders kan je het net zo goed niet zeggen.
 
Reactiescore
3.540
Het is sowieso een trend om alles een stab te noemen. Een alternatieve stelling is “De betekenis van het woord ‘stabben’ is over de jaren heen flink veranderd”
 

DeletedUser79481

Guest
Dus ik las op een ander topic een uitspraak:
"Dejavu zal deze wereld winnen"

Zelf zeg ik oneens, want WH gaat winnen. Ik weet nog niet precies hoe, maar de details komen vanzelf :)
 
Reactiescore
1.049
Nee maar even serieus. Die callisthenes kan net een LW zijn... Die heeft 15% van de wereld aan noobs/bb's achter em liggen :D
 

DeletedUser69389

Guest
Door het ogenschijnlijk uiteenvallen van Fralo ligt de weg voor Dejavu open om uit te groeien tot de onbetwiste uitdager van Gods.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Door het ogenschijnlijk uiteenvallen van Fralo ligt de weg voor Dejavu open om verschillende accounts te rekruten en zo uit te groeien tot de onbetwiste uitdager van Gods.

Heb m even wat realistischer gemaakt.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Toekomstvoorspelling. Dejavu rekruteert wat nieuwe leden tot de limiet is bereikt. Gaat vervolgens een BG aan met een zuidelijk stammetje. Probeert Gods te klaren, maar gaat falend ten onder.

Zoiets:
PI0b4bT.png
 

DeletedUser69389

Guest
Toekomstvoorspelling. Dejavu rekruteert wat nieuwe leden tot de limiet is bereikt. Gaat vervolgens een BG aan met een zuidelijk stammetje. Probeert Gods te klaren, maar gaat falend ten onder.

Zoiets:
PI0b4bT.png
Tegen dat scenario. Dan ga je er vanuit dat wij als Dante ten onder zullen gaan. Maar wij stoppen pas bij het bereiken van de ongekende hoogten van hemelse paradijs.:mad:
 
Reactiescore
1.367
Tegen dat scenario. Dan ga je er vanuit dat wij als Dante ten onder zullen gaan. Maar wij stoppen pas bij het bereiken van de ongekende hoogten van hemelse paradijs.:mad:

Dante heeft tot nu toe niet veel laten zien, voor zover ik weet. Aanval met 2 andere stammen op Dejavu is niet geslaagd en dante is al enkele accounts verloren aan dejavu.

Al zijn de 50k gastjes wel een leuke moraal muur tegen dejavu, maar vallen die ligt cali direct tegen 1 speler van dante aan.

Focus zou moeten liggen op rim veilig stellen en clustervorming als je het mij vraagt. Zeker met de ligging die jullie bezitten.
 

DeletedUser61134

Guest
Prolly gaat iedereen falen want Martijn de veroveraar van de almachtige Mutske wint bij default.
 
Bovenaan