[Speeltopic] WvW 293: Till death takes you away

Reactiescore
376
Dude waar heb jij het allemaal over? Ik volg echt helemaal niks van wat je zegt?

Jij ging op Batchie, ik zie een wolfje niet op mij gaan dag 1 en dus ben jij geen wolf? Leg uit?
Ik had net een halfuurtje vrij en wou eens wat inbrengen, niet dus...
1x wat provoceren zou voor mij verkeerd uitdraaien? Gek toch...
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hahahahaha dit meen je toch niet he? Ga ik nu dood omdat iedereen altijd pas een kwartier voor tijd stemt en Westkip daar weer uit haalt dat het vreemd is?

Dit is echt de omgekeerde wereld hoor ... Kip, blijf voorlopig even mee spelen want je hebt duidelijk potjes nodig ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Dit klopt ook wel. Lijkt of hij geen domme dingen wil doen. Het beeld dat ik in het algemeen over hem heb: als goedje zoekt hij steeds ijverig mee, als slechtje haalt hij excuses aan. Het is wel dag 1, kan een reden zijn voor zijn niet-ijverigheid. Of heb je een andere geldige reden @Hopeful ?

EDIT: ik zie de excuses hierboven

Hope is al twee weken inactief, druk of weet ik veel.. ik mis hem idd ook.... en hij wilde zo graag wvw spelen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik twijfel enorm, als ik eerlijk ben.

Kan geen touw vastknopen aan zowel Vitabis als Castiel, maar vind ons koekje wel vreemder spelen.

Vitabis
 

Deleted User - 2075062

Guest
Als ik mocht claimen zou ik het doen. Maar ik ben goedje, kan niet meer doen dan dit. Oh ja en ben best belangrijk :)

Kusjes aan iedereen en vooral aan iedereen die er geen hol van snapt. Het halve speelveld blijkbaar ... Belachelijk dit.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ja dat zou je wel willen weten he? Zoek het uit! Zie je wel als je ziet dat je me gekilled hebt en het een goedje blijkt!
 

DeletedUser78825

Guest
Vitabis

Ik zie het niet echt, aangezien ik snel snel heb bijgelezen, maar ik denk dat Castiel op dit moment geen goede lynch zou zijn.
 
Bovenaan