[Speeltopic] WvW 293: Till death takes you away

Deleted User - 2075062

Guest
Er zijn drie stemmen te makkelijk geplaatst. Al de andere stemmen waren beredeneerd. Toevallig allemaal op Vitabiskoek.

Kans is groot dat hier wolven tussenzitten die zijn aangepord om te stemmen.

Je vindt de stemmen op mij beredeneerd? Meen je dit? Lees aub Batchieboy zijn argumenten nog even. En die van Capri dan ook meteen even. Als je dat een goede beredenering vindt dan kan je alles tot een goede beredenering praten.
 
Reactiescore
559
Er zijn drie stemmen te makkelijk geplaatst. Al de andere stemmen waren beredeneerd. Toevallig allemaal op Vitabiskoek.

Kans is groot dat hier wolven tussenzitten die zijn aangepord om te stemmen.


ik kan ook posten van jou , capri en laat ik effe die laatste switch van hope in het midden, aanhalen.

waarom ineens die stemmen op castiel?
waarom zou ik meegaan op castiel, als ik de indruk heb dat hij een goedje is. hij goed actief is en op de voorgrond.

krijg nu meer de neiging om naar degene te kijken die een stem op hem hebben gezet
voordeel voor de wolven om gelijk een sterke speler buiten spel te zetten
 

DeletedUser70435

Guest
Woeps, vergeten te stemmen door de voetbal. Ik wacht het wel ff af, want ik ben de draad nogal kwijt.
 
Reactiescore
976
Je vindt de stemmen op mij beredeneerd? Meen je dit? Lees aub Batchieboy zijn argumenten nog even. En die van Capri dan ook meteen even. Als je dat een goede beredenering vindt dan kan je alles tot een goede beredenering praten.

Je begrijpt me wel. Ik zocht aangeporde stemmen. De stem van Batchy was daar veel te vroeg voor en de stem van Capri is geloofwaardig genoeg voor mij.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb westkip als BM.

Ik heb een stemoverzicht voor mezelf gemaakt en dus ook beter gelezen, ga zo wat vragen stellen hier en daar.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Nou Kip, dan ben jij het slechtje.

Ik ga dus dood als ik de lijstjes zo hoor en jullie zullen zien dat ik goedje ben.

De wolven zitten tussen de stemmen OP MIJ. Kijk vooral naar Westkip, Hopeful en Capricorno. De 3 "ervaren" spelers hier die gewoon lukraak maar wat doen mijn inziens. Het spel van dag 1 hier is wat mij betreft schrikbarend.

Ik was de enige die daadwerkelijk aan het zoeken was vandaag de hele dag. Waarom zou ik afkomen met de drankjes nu al weg geven etc. etc. ... Wat win ik daar in godsnaam mee als wolf? Het enige wat ik win is dat er een discussie op gang komt en het was stil. Is enkel en alleen in het nadeel van de wolven want stil is voor wolfjes perfect.

Jullie zitten er allemaal naast en het is echt diep treurig te noemen hoe dit tot stand gekomen is.

@Hopeful BAH.
 

DeletedUser4045

Guest
Dat komt omdat ik eigenlijk vergeten was dat de ronde begonnen was.

Ben vanaf 17:00 druk geweest met boodschappen, eten en de rest van de avond was ik onverwachts weg.

Ik ben nu thuis en morgen - zaterdag vrij, met genoeg tijd en zin om actief te spelen.

Laat ik het hopen :).

Mijn stem heeft nu niet de overhand. Ik hoop de oude hopeful te gaan zien. :)
 

DeletedUser76681

Guest
Sorryjongens dat ik niet mega actief was maar heb ik mijn reden wel voor. Morgenben ik er wel en dan lees ik alles bij.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Laat ik het hopen :).

Mijn stem heeft nu niet de overhand. Ik hoop de oude hopeful te gaan zien. :)

Hopeful is doorslaggevend in mijn dood. Kan heel goed slechtje zijn hoor Lytho.

Kijk morgen aub bij de stemmers op mij. Jij hebt er immers geen aandeel in gehad in mijn dood. Maar het kan niet anders dat er sowieso 2 en waarschijnlijk 4 wolven bij betrokken zijn.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Was dat niet ook mijn verdediging die jij als wolfs bestempelde?

Dude kijk naar de fucking dag. Ik ben de hele dag aan het zoeken geweest. De hele dag bezig geweest dingen op gang te brengen en te zorgen dat er veel gepraat werd. Als wolf had ik echt me bek wel gehouden hoor, hoeft maar 2 dagen te duren en zie het nut niet de goedjes te gaan helpen.

Jij hebt misschien 10 posts? En daarnaast nog een meeloopstem ook. Laat me niet lachen man.
 

DeletedUser4045

Guest
Hopeful is doorslaggevend in mijn dood. Kan heel goed slechtje zijn hoor Lytho.

Kijk morgen aub bij de stemmers op mij. Jij hebt er immers geen aandeel in gehad in mijn dood. Maar het kan niet anders dat er sowieso 2 en waarschijnlijk 4 wolven bij betrokken zijn.

Maar het is toch 6-6? Dan beslist toch de BM. Ik snap alleen niet waarom jij zo hard in de aanval gaat nu om jezelf te bewijzen na de deadline. Je kan er weinig meer aan doen toch. Gewoon afwachten.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Maar het is toch 6-6? Dan beslist toch de BM. Ik snap alleen niet waarom jij zo hard in de aanval gaat nu om jezelf te bewijzen na de deadline. Je kan er weinig meer aan doen toch. Gewoon afwachten.

BM staat op mij dus ik ben dood. Ik ga niet in de aanval. Ik zorg dat jullie het niet nog harder verpesten dan dat jullie nu al hebben gedaan. Want oh oh oh wat een treurige dag en wat een belachelijke keuze van stemmen van mensen zeg.

Dit is dus de laatste mogelijkheid dat ik nog iets kan zeggen en na vandaag en na de manier waarop ik dood ben gegaan wil ik dat HEEL graag nog even doen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Even globaal wat dingen aanhalen waar ik meer over wil weten, nu ik er tijd voor heb.

ik kan gewoon roepen dat ik koppel ben

Dat kan iedereen he, want iedereen is koppel? :p
Wat wil je hier nu precies mee zeggen?

Anyway, ik heb er zin in. Lekker vakantie dus tijd zat om actief te spelen :D

En vervolgens post je nog een keer?
Waar was je?

Vitabiskoek is echt geen slechtje

Wat maakt dat je dit denkt?

Er zijn drie stemmen te makkelijk geplaatst.

Vind je de switch van Jessica ook niet bijzonder?
Ze loopt mee met de rest, puur omdat ze denkt dat men op Batchie niet goed zit, maar heeft er geen reden voor.

De wolven zitten tussen de stemmen OP MIJ. Kijk vooral naar Westkip, Hopeful en Capricorno. De 3 "ervaren" spelers hier die gewoon lukraak maar wat doen mijn inziens. Het spel van dag 1 hier is wat mij betreft schrikbarend.

Ik ben helemaal niet lukraak -- je laatste post voor de deadline schreeuwde voor mij gewoon wolf, vandaar de switch.
Had je die post om 22:01 geplaatst dan leefde je nu nog.

Bovendien is het maanden geleden voor ons alledrie, dus we zijn allemaal roestig.
Cut me some slack ;)

Laat ik het hopen :).

Mijn stem heeft nu niet de overhand. Ik hoop de oude hopeful te gaan zien. :)

Ik ga mijn best doen.
 
Reactiescore
976
Wat maakt dat je dit denkt?

Vind je de switch van Jessica ook niet bijzonder?
Ze loopt mee met de rest, puur omdat ze denkt dat men op Batchie niet goed zit, maar heeft er geen reden voor.

Zie mijn post over aangeporde stemmen hierboven. Op Castiel zag ik geen enkele aangeporde stem.

Ik vond Jessica in het begin verdacht, wou er zelf op stemmen, maar door het koppel zijn met met vitabiskoek ben ik er vanaf gestapt.
 
Bovenaan