[Speeltopic] WvW 293: Till death takes you away

Reactiescore
376
Vitabis, leg is uit waarom je met me mee gaat? Want jou stem valt mij nu jet meest op. Mijn stem was enkel om te kijken of mensen makkelijk mee zouden lopen of dat Batchie ineens hele gekke dingen zou doen. Dat deed hij niet behalve zijn stem op mij plaatsen. Maar dat wijt ik aan jeugdigheid in het spelletje. Zie een wolfje niet dag 1 meteen op mij gaan namelijk.
Kijken wat mensen ervan vonden ;)
Maar thanks dan ben ik geen wolf he hhehe
 

Deleted User - 2075062

Guest
Vitabis zijn stem op Batchie is echt zo'n pur sang mee loopstem ... en nog wel met een zeer ongegronde stem waarmee ik reacties wilde uitlokken.

In mijn optiek eerste wolfje gevonden.
 

DeletedUser17472

Guest
Vitabis.

Ik snap niet dat je zegt de tijd in de gaten te moeten houden terwijl je er gewoon bent. Je moet gewoon een uur eerder zijn. Ik vind dat dus zo'n onzin. Daarnaast is batchi batchi... Sorry Pieter.
 

DeletedUser74597

Guest
bachieboy mijn lynchstem en johan gun ik de BM stem
Ik ben niet slecht jongens echt was met zoon naar kickboxen vandaar dat ik stil was ..
 
Reactiescore
376
Waarom? De reactie van batchie kon al worden uitgelokt met de stem van Castiel. Wiens reactie wilde je?
Is dit heel je verdediging van die stem?
Eerlijk gezegd wel ja, ik wist dat er enige reactie ging op komen. En die reactie zou dan een discussie worden, en in die discussie worden de meeste wolven ontmaskerd en daarbij activiteit zou het potje gewoon ten goede komen.
 

DeletedUser4045

Guest
Mijn stem gaat op dit moment naar Hopeful.
Ik ken hem als een actieve overijverige speler van eerdere rondes. Ik heb hem compleet niet gezien of gehoord en nu hij er is is zijn inbreng echt te mager voor een speler met zijn ervaring.


Ik overweeg nog om mijn stem te wijzigen mocht Castiel geslachtofferd worden. Ik vind die beredenering vrij kort door de bocht om daarvoor zo'n waardevolle speler te verliezen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Mijn stem gaat op dit moment naar Hopeful.
Ik ken hem als een actieve overijverige speler van eerdere rondes. Ik heb hem compleet niet gezien of gehoord en nu hij er is is zijn inbreng echt te mager voor een speler met zijn ervaring.


Ik overweeg nog om mijn stem te wijzigen mocht Castiel geslachtofferd worden. Ik vind die beredenering vrij kort door de bocht om daarvoor zo'n waardevolle speler te verliezen.

Dat komt omdat ik eigenlijk vergeten was dat de ronde begonnen was.

Ben vanaf 17:00 druk geweest met boodschappen, eten en de rest van de avond was ik onverwachts weg.

Ik ben nu thuis en morgen - zaterdag vrij, met genoeg tijd en zin om actief te spelen.
 
Reactiescore
976
Mijn stem gaat op dit moment naar Hopeful.
Ik ken hem als een actieve overijverige speler van eerdere rondes. Ik heb hem compleet niet gezien of gehoord en nu hij er is is zijn inbreng echt te mager voor een speler met zijn ervaring.

Dit klopt ook wel. Lijkt of hij geen domme dingen wil doen. Het beeld dat ik in het algemeen over hem heb: als goedje zoekt hij steeds ijverig mee, als slechtje haalt hij excuses aan. Het is wel dag 1, kan een reden zijn voor zijn niet-ijverigheid. Of heb je een andere geldige reden @Hopeful ?

EDIT: ik zie de excuses hierboven
 
Reactiescore
559
vitabis je bent echt vaag aan het doen
normaal ben je feller in je verdediging als je een goedje bent
 
Bovenaan