Stelling van de dag!

DeletedUser77942

Guest
De dorpen van je stamgenoot zo te zien ook niet :D

het feit dat je red wereldwinst gunt zegt al genoeg over je stam mentaliteit en in het bijzonder die van jou.

nou hup weer onder je steen en volgende wereld starten met nog meer stabbers en zielige praktijken,

bella ciao, bella ciao, bella ciao!



En waarom zou ik voor jou onder een steen gaan kruipen
Mwah en ik denk dat ik nog wel een van de spelers was die t meeste met de stam ophad dus praat niet over dingen waar je niks van af weet

Je kent me niet als speler , dus weet je ook niet hoe ik tegenover me stam sta
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Tja vanuit het Adios kamp hoor ik ook niks hoopvols. Ik hoop dat Adios er nog eens goed voor gaat zitten, actief wordt en niet opgeeft.
 
Reactiescore
1.367
Tja vanuit het Adios kamp hoor ik ook niks hoopvols. Ik hoop dat Adios er nog eens goed voor gaat zitten, actief wordt en niet opgeeft.

Ik niet, wil red asap zien winnen :p
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dankje @BrokenArrow voor de heldere uitleg. Ik sta wel met mijn mond vol tanden dat er zo weinig in Adios wat willen bijdragen aan de stam, toch wel heel erg jammer. Ik ben wel blij dat dit een zeer eerlijke wereld was met respect naar elkaar toe al tegenstanders:)
 
Reactiescore
3.457
Cowards way out?
Valt me wel op dat adios niet meer de stam is die het was vanaf het moment dat ze koets rekruteerde
Kuch,soms heb ik nog wel eens gelijk...ging niet voor niks weg.

[21-5-2018 19:38:56] Inge: Ik snap dat je niet altijd wilt vv-en maar geloof mij nou, dit wordt een doodsteek voor adios
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
haha inge topper :D cracksparrow vvieze stabbers en runners,

groetjes squirtle :D

Mwah, stabbers zijn het niet.
Naaiers wel :p
Direct m'n mbs edelen terwijl we nog nap hebben
 
Reactiescore
62
Is helemaal niets van aan. We hebben niet genaaid, noch gestabbed.
Ochere dat je die (noodzakelijke) overstap zo zwaar opneemt.

Ik zie ook niet in wat een aanname van enkele spelers slecht heeft gedaan voor de activiteit binnen de stam, en al zeker als die dan nog onder de actievere vallen.
 

DeletedUser78224

Guest
Is helemaal niets van aan. We hebben niet genaaid, noch gestabbed.
Ochere dat je die (noodzakelijke) overstap zo zwaar opneemt.

Ik zie ook niet in wat een aanname van enkele spelers slecht heeft gedaan voor de activiteit binnen de stam, en al zeker als die dan nog onder de actievere vallen.


misschien wordt er bedoelt dat die aanname van nieuwe spelers heeft gezorgd voor een slechte sfeer, wat mij vrij logisch lijkt als je die stabpiraten in je stam invite.
 
Reactiescore
310
misschien wordt er bedoelt dat die aanname van nieuwe spelers heeft gezorgd voor een slechte sfeer, wat mij vrij logisch lijkt als je die stabpiraten in je stam invite.

Niet alleen stabben ook nog eens 100% intern, waaruit hun bestaan,

moet je een hoge pet van ze op hebben ? zeker niet, zijn we blij dat ze uit KOETS zijn gegaan? zeker wel.

Door hun is inge weg gegaan zoals ik heb begrepen, en dat heeft adios alleen al verzwakt.
 
Reactiescore
1.367
Had dit dan aangekaart? Was hier niet van op de hoogte, maar zou het toch kwalificeren als lichte stab.

Ik speelde niet toen ze gemaakt werden, maar direct de dag dat ze overstapten werden er een aantal dorpjes gepakt, maar doet er verder ook niet meer toe.
Slaafjes van adios lopen nu alweer te CFen.

c37de93c137bf67f45501b816b56041e.png


34fd9cb22c6042ed914049f8c5cfa0d3.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Niet alleen stabben ook nog eens 100% intern, waaruit hun bestaan,

moet je een hoge pet van ze op hebben ? zeker niet, zijn we blij dat ze uit KOETS zijn gegaan? zeker wel.

Door hun is inge weg gegaan zoals ik heb begrepen, en dat heeft adios alleen al verzwakt.

De inzet voor stammies is niet verkeerd, ze hadden vrijwel alle troepen uitstaan bij unique/gs

Ook is inge niet door hen weggaan, maar door hen komst (iirc)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Mikey loopt beetje te stoken terwijl die zelf niks te zeggen heeft. Ben benieuwd wanneer die uit zn yolo-modus gaat, vind dit gedrag toch apart.
 
Bovenaan