Stelling van de dag!

Reactiescore
1.367
Uh nee dat klopt niet
Volgens de speler kwam alles goed , geen aanbod om te vv-en geweest:)


Ik kreeg van Rage parrot een PM dat er aangeboden was te VVen maar dat hij het zelf ging fixen
 
Reactiescore
3.452
Ik kreeg van Rage parrot een PM dat er aangeboden was te VVen maar dat hij het zelf ging fixen
Ik heb aardig wat Pm contact gehad met hem.geen aanbod gedaan om te vv-en aangezien wij zelf veels te druk waren.
 
Reactiescore
1.367
Ik heb aardig wat Pm contact gehad met hem.geen aanbod gedaan om te vv-en aangezien wij zelf veels te druk waren.

Aangezien ik op het moment geen toegang heb tot de PM's op Rise zal ik het maar in het midden laten.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
62
Zoals Danny aanhaalt; je kan het niet gewoon als inactiviteit/onkunde afdoen;

- Het verdwijnen van Get Slapped kwam vreselijk ongelegen; zowel qua ligging als qua tijdstip
- Off/def verhouding was inderdaad meer in functie van de stam gericht bij Rise
- De rim langs kant Koets was niet incapabel, integendeel. Zoals reeds vermeld was er een goede samenwerking tussen de stammen onderling
- Rise heeft de stam ook met clears geholpen, waardoor hij de eigen vooruitgang opofferde
 
Reactiescore
853
In het begin is er constant door NUA aangegeven dat ze niet defensiever wilden spelen noch zou NUA offence leveren voor stam aanvallen. Welke jullie voelde zich verplicht? Als het aan mij lag waren jullie
Dan zouden we niet teruggevraagd worden? Ik heb logs uit de stamchat gezien nadat NUA wad geleaved, denk dat je een van de weinigen was die ons weg wilde hebben als account zijnde.
 
Reactiescore
524
Tsja, als je moet internen en 70% def bent voor je stammies... En dan solo tegen stam die meer punten hebben dan ikzelf en hulp krijgen van adios... Tsja
Ik zou hier graag nog op willen reageren als aanvulling op de reactie van @Rubscrub.

Het is idd waar dat je acc in de huidige situatie een groot stuk rim heeft waarbij er veel geïnternd heeft moeten worden. Maar voor dat je hier te snel overheen gaat zou ik je willen vragen om ook het verhaal erachter te zetten want zoals eerder gezegd is de leiding verantwoordelijk voor goeie lijnen en om preciezer te zijn was JIJ degene die je daarmee bezig hield.

Het is waar dat er een aantal rimacc's & acc's met een opening daartoe (get slapped & ltdarky) die zijn weggevallen. Het eerste wat ik vroeg is om die lijnen op te vangen door andere niet rim spelers om zo genoeg mensen te houden om er gezamenlijk druk op te kunnen blijven zetten. In beiden gevallen werden deze voorstellen (voornamelijk door jou) geblokkeerd. Het is dus een bewuste keuze geweest om zelf zoveel rim te hebben waarbij niemand je geen directe hulp bij kon ontvangen en dit is 100% je eigen schuld.

Daarnaast heb je ergens gezegd dat adios (tov koets) wel de fronten goed op orde had (qua groote). Ik neem aan dat je hier vooral doelt op het feit dat unique een te groot front had. En gok is, wie heeft daar earlygame voor gewaarschuwd en voorgesteld (om bij 5 a 10 dorpen) te gaan jumpen naar de plek waar consequence al tijd aan het rekken was voordat het acc weggespeeld zou worden. Maar nee, "een kleine jump (om later dicht te edelen) is altijd slecht" en "we komen er zonder de jump ook wel te liggen".

Wat fijn dat dit 2 maanden later nog niet het geval bleek te zijn omdat de kaartenmaker zelf andere prioriteiten had.
Ik weet dat we hierover vaak van mening hebben verschild en ik zeg niet dat de ene manier beter is dan de ander. Maar wat ik wel kan stellen is dat jou manier deze wereld op verschillende fronten behoorlijk wat gaten (letterlijk & figuutlijk) had en dat je de bijkomende effecten van je eigen beleid niet moet gaan afschuiven op toevalligheden & samenloop van omstandigheden.
 
Reactiescore
1.367
Ik zou hier graag nog op willen reageren als aanvulling op de reactie van @Rubscrub.

Het is idd waar dat je acc in de huidige situatie een groot stuk rim heeft waarbij er veel geïnternd heeft moeten worden. Maar voor dat je hier te snel overheen gaat zou ik je willen vragen om ook het verhaal erachter te zetten want zoals eerder gezegd is de leiding verantwoordelijk voor goeie lijnen en om preciezer te zijn was JIJ degene die je daarmee bezig hield.

Ik was geen leiding en alle kaartjes die ik maakte werden op verzoek/aan de hand van andere kaarten gemaakt omdat mensen te lui waren er een overzichtelijk kaartje van te maken en daarna gingen zeiken over van wie nu bepaalde dorpen waren.

Het is waar dat er een aantal rimacc's & acc's met een opening daartoe (get slapped & ltdarky) die zijn weggevallen. Het eerste wat ik vroeg is om die lijnen op te vangen door andere niet rim spelers om zo genoeg mensen te houden om er gezamenlijk druk op te kunnen blijven zetten. In beiden gevallen werden deze voorstellen (voornamelijk door jou) geblokkeerd. Het is dus een bewuste keuze geweest om zelf zoveel rim te hebben waarbij niemand je geen directe hulp bij kon ontvangen en dit is 100% je eigen schuld.

Aangezien ik bij mijn join de belofte had gehad op een massa in de rim (en om die reden bijna full defence speelde), die steeds werd uitgesteld. Hierdoor ben ik inderdaad geen voorstander geweest om cracksparrow, die al een dikke 1m had door internen, nog meer interns te geven naar de rim toe, terwijl het eigen front niet eens op orde was.

Daarnaast heb je ergens gezegd dat adios (tov koets) wel de fronten goed op orde had (qua groote). Ik neem aan dat je hier vooral doelt op het feit dat unique een te groot front had. En gok is, wie heeft daar earlygame voor gewaarschuwd en voorgesteld (om bij 5 a 10 dorpen) te gaan jumpen naar de plek waar consequence al tijd aan het rekken was voordat het acc weggespeeld zou worden. Maar nee, "een kleine jump (om later dicht te edelen) is altijd slecht" en "we komen er zonder de jump ook wel te liggen".

Er is mij early game voorgesteld daar 10 dorpjes te pakken, die direct onder aanval zouden liggen en nooit gestacked/gedeffed zouden kunnen worden (want waar is cons gebleven?).
En een kleine jump? Half continent jumpen als speler met 100-200k is geen slimme actie als je niets met de dorpjes kunt en je ze binnen een paar dagen weer zou verliezen.

Wat fijn dat dit 2 maanden later nog niet het geval bleek te zijn omdat de kaartenmaker zelf andere prioriteiten had.
Ik weet dat we hierover vaak van mening hebben verschild en ik zeg niet dat de ene manier beter is dan de ander. Maar wat ik wel kan stellen is dat jou manier deze wereld op verschillende fronten behoorlijk wat gaten (letterlijk & figuutlijk) had en dat je de bijkomende effecten van je eigen beleid niet moet gaan afschuiven op toevalligheden & samenloop van omstandigheden.

Ik heb meermaals voorgesteld de rim veilig te gaan stellen, maar iedereen had andere prioriteiten. Hierom heb ik voorgesteld bepaalde recruits te doen om sneller de rim veilig te stellen en daardoor zou ik sneller bij unique kunnen komen, die werden iedere keer afgeschoten met "we zijn die noobs niet nodig"/"Voor die noobs recruiten voelen wij ons te goed".

In koets kon geen leiding gevoerd worden omdat iedere speler een vinger in de pap wilde en hier door werd iedere aangeboden oplossing afschoten. Dit op een zeer kinderachtige manier "ik wil dit niet", enige onderbouwing werd nooit gegeven, net als andere ideeën.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan