[Speeltopic] WvW #292

Deleted User - 2075062

Guest
Geen lunch. Toppertje sletje :) of de inf wolf maar acht die kans zeer klein!
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ho oopz!! Tsja drankje op ook ... Dan miss je wel is iets! Snap hem nu
 

DeletedUser20001

Guest

Gewoon lekker doorgaan met mij verdenken. Zonder enige goede reden. Zelfs je grote voorbeeld Castiel denkt dat ik een goedje ben.

Hoezo oogkleppen.

Nou ik kom er op terug. Fam is denk geen wolf maar gewoon een domme speler met tunnelvisie.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik tunnel altijd. En Castiel kan wel weer wolf zijn. Hij speelt wederom niet zo best deze ronde. Zal aan de warmte liggen denk ik.

Ik hoop dat je vandaag toch ook eens iets nuttigs zegt.

Batchie

Ik had me vandaag niet met wvw bezig willen houden omdat ik er wel klaar mee was. Hoe actiever, hoe verdachter, hoe meer je post en hoe meer je je in bochten moet wringen. Ik heb net als jullie geen idee waar ik moet zoeken. Pieter kennende zit er vast een ervaren wolf in het spel, maar wie vinden jullie ervaren naast Castiel en Time?
 

DeletedUser20001

Guest
Ik verdenk eerder Castiel dan time. Al ben ik goedje en Time loopt mij heel erg te verdedigen dat ik heel anders speel dan altijd.

Kan best zijn dat hij wolf is en zich zo op deze manier probeert te redden. mocht ik gelunched worden en jullie zien dat ik goedje ben dat hij dan kan zeggen van ik zei het toch.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Jullie hebben allemaal een enorm leesprobleem als jullie mij serieus verdenken.

En ik speel niet "wederom" een slechte ronde. Ik speel NU een slechte ronde. De voorgaande potjes was ik slechtje en speelde ik dus gewoon degelijk aangezien ik de ronde won en de goedjes eruit speelde zonder gepakt te worden.

Nu heb ik al 2 x misgelynchd en ik denk ook niet dat het nu aan mij is de lynch te bepalen. Ik ga vandaag alles aandachtig in de gaten houden maar ik ga vandaag geen lynch initieren. Dat is aan iemand anders vandaag lijkt me na de 2 debacles van gister en eergisteren.

Ik zou als ik jullie was mijn posts nog even een aantal keer goed doornemen want anderen weten wel waarom ik goedje ben. Begrijpend lezen enzo.
 

DeletedUser17472

Guest
Jullie hebben allemaal een enorm leesprobleem als jullie mij serieus verdenken.

En ik speel niet "wederom" een slechte ronde. Ik speel NU een slechte ronde. De voorgaande potjes was ik slechtje en speelde ik dus gewoon degelijk aangezien ik de ronde won en de goedjes eruit speelde zonder gepakt te worden.

Nu heb ik al 2 x misgelynchd en ik denk ook niet dat het nu aan mij is de lynch te bepalen. Ik ga vandaag alles aandachtig in de gaten houden maar ik ga vandaag geen lynch initieren. Dat is aan iemand anders vandaag lijkt me na de 2 debacles van gister en eergisteren.

Ik zou als ik jullie was mijn posts nog even een aantal keer goed doornemen want anderen weten wel waarom ik goedje ben. Begrijpend lezen enzo.
Ik heb je niet aangewezen als verdachten. Ik ben op zoek naar ervaren spelers en ik heb jou en Time genoemd. Zou je me nog wel antwoord kunnen geven wie jij dan een ervaren speler acht? Laila? Dragon? Of moeten we tussen de inactiefjes zoeken?
 

DeletedUser20001

Guest
Jullie hebben allemaal een enorm leesprobleem als jullie mij serieus verdenken.

En ik speel niet "wederom" een slechte ronde. Ik speel NU een slechte ronde. De voorgaande potjes was ik slechtje en speelde ik dus gewoon degelijk aangezien ik de ronde won en de goedjes eruit speelde zonder gepakt te worden.

Nu heb ik al 2 x misgelynchd en ik denk ook niet dat het nu aan mij is de lynch te bepalen. Ik ga vandaag alles aandachtig in de gaten houden maar ik ga vandaag geen lynch initieren. Dat is aan iemand anders vandaag lijkt me na de 2 debacles van gister en eergisteren.

Ik zou als ik jullie was mijn posts nog even een aantal keer goed doornemen want anderen weten wel waarom ik goedje ben. Begrijpend lezen enzo.

Even serieus, een hoop geroep en geen onderbouwing. Ja je hebt de afgelopen rondes gewonnen als wolf en toen ook heb je er eerst een aantal goedjes uitgespeeld. Ik vind je nu niet anders spelen dan normaal. Misschien wat minder actief, je komt alleen maar als jouw naam getypt wordt. Heb dus het idee dat je je wat meer op de achtergrond probeert te houden.

Je bent nog steeds 1 van mijn verdachten Castiel.
 

DeletedUser20001

Guest
Vooral je laatste regel, anderen weten wel waarom ik goedje ben. Leg hem eens uit dan.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Okee om te starten wil ik even zeggen dat ik ook enorm baal van de afgelopen dagen. Maar ik ga proberen wat inzicht en duidelijkheid te creeeren nu met deze post.

Allereerst wil ik het hebben over de verdeling. We zitten met 17 spelers waarvan 6 dood. Van die 6 doden zijn 5 spelers een speciaaltje. Dit betekent dus een aantal dingen.

- Er zitten 3 of 4 slechtjes in dit potje gezien het aantal spelers. We hebben mijn inziens te maken met ofwel 3 hele sterke slechtjes zoals Lieveling en Inf wolf + de geinfecteerde dan of een andere krachtige samenstelling. Ofwel te maken met 4 slechtjes waarvan 2/3 gewone wolfjes EN 1/2krachtige slechtjes. Ik hoor graag van jullie wat jullie hiervan denken.

- De wolfjes hebben tot nu toe makkelijk kunnen sturen en hebben niet veel hoeven doen omdat wij het werk voor hun deden. Verbanden leggen gaat daarom misschien lastiger worden omdat er veel last minute gestemd is. Ik wil oproepen vandaag chaos te voorkomen en dus iedereen vragen op tijd zijn of haar bevindingen te posten. Op die manier kunnen we discusieren en hebben we tijd de juiste keuze te maken.

- 1. Fam
2. Cryptic --> heeft ervaring met wolfje zijn en zou eerste lunch zo in kunnen vullen
3. Jo han --> ervaren of wordt in elk geval zo gezien
4. Self-made
5. Dragonwoman --> zou eerste lunch zo invullen
7. Castiel --> ervaren
9. Arrighi
10. TimeForPlanB --> ervaren
14. Loyal --> ervaren maar was er dag 1 niet
16. Laila --> ervaren of wordt in elk geval zo gezien
17. Batchieboy

Dit is hoe ik het speelveld zie met oog op dag 1. De ervaren spelers en de spelers die genoemd zijn zouden een dergelijke lunch in kunnen sturen. Dit vlakt de rest niet uit maar hoop dat het wat duidelijkheid geeft over het speelveld. Aub snelle reacties want ben half 2 terug :)
 

DeletedUser17472

Guest
Dank je wel Castiel. Waarom staat er bij mij -1. Schijnbaar ben ik niet te doorgronden omdat ik altijd wispelturig ben en vaak in een tunnel. Simpelweg omdat ik na ruim anderhalf jaar nog steeds niet weet waar ik op moet letten. Iets wat voor velen niet te begrijpen is, maar daarom speel ik veel op gevoel. Zo ook nu weer. Maar ik zou ook sportief lunchen in het begin.
1. Fam → ik kan niet veel over mezelf vertellen. Het enige dat ik weet is dat Jessica me volledig vertrouwde en dat ik het vertrouwen niet beschaamd heb.
2. Cryptic → aangezien hij rondjes leidt, zet ik hem onder de ervaren spelers. Op dag 1 deed hij een rare uitspraak.
3. Jo han → ken ik toch minder goed binnen wvw, voor mij dus geen ervaren speler, maar zou zomaar wolf kunnen zijn
4. Self-made → ken ik niet
5. Dragonwoman → voor mij een ervaren speelster, maar is ook actief op zoek lijkt
7. Castiel → iemand waar ik in het spel tegenop kijk en daarom heel gauw vertrouw. In mijn ogen de beste speler in het veld. Goedje
9. Arrighi → plaatst te makkelijk een stem als iemand een reactie plaatst die 'wolfs' zou kunnen zijn. Dit vind ik verdacht en daarom wellicht zelf wolf.
10. TimeForPlanB → heeft duidelijk iets tegen me en dat zal niet gauw veranderen. Is een naar gevoel. Geeft dat ik hem ook niet mag, maar ik probeer echt mijn best te doen om hier zo normaal mogelijk te spelen, al is me dat dit potje weer niet naar mijn tevredenheid gelukt. Sorry. Maakt hem geen wolf, maar beïnvloed wel. Niet goed dus van mijn kant. Probeer dat ook te voorkomen. Ervaren speler die toch wel op mijn verdachtenlijstje staat, maar komt door gevoel, een slechte peiler dus.
14. Loyal → ervaren speler en kwam die niet net voor de stemming binnen op dag 1? Moet ik terugkijken.
16. Laila → ervaren speelster en zou ook sportief stemmen. Beetje stil atm
17. Batchieboy → maakt rare bokkesprongen, maar ik denk geen slechtje
 

Deleted User - 2075062

Guest
Momenteel neig ik naar Laila en Cryptic slecht. En ik wil zeker Time niet uitsluiten voor de lynch van morgen maar dat hangt volledig van de uitslag van vanavond af.
 
Bovenaan