[Speeltopic] WvW #292

Deleted User - 2075062

Guest
Idd wilde Arrighi en LoyalPsycho al toevoegen in me post. Wat vinden jullie? Ik ga zo zelf ook kijken en een post maken met mijn bevindingen zometeen als ik in de trein naar huis zit maar ben nu nog aan het werk.
 

DeletedUser17472

Guest
@.TimeforplanB ik heb jou netjes antwoord gegeven op je vraag, waarom reageer je nu niet op mijn vraag? Wat dat betreft breng je zelf ook weinig in helaas. Verwijt je me straks weer van een tunnelvisie of zo, ik zit er op te wachten.
Ik heb ook geen idee op wie ik mijn lynch vanavond moet zetten hoor.Er is te weinig inbreng.
 

DeletedUser76198

Guest
Lekker dik erboven op leggen van "weer verkeerde lynch ". Goodwill kweken en je eigen indekken van wanneer de lynch een goedje is dat je kan zeggen van ik zei toch.

Gooi zelf eens een lynch op.

Ik herhaal Castiel zodat zijn woorden van gisteravond niet vergeten worden. Maar gisteren viel je er inderdaad ook al over dus kom je nu niet extreem selectief over :)
 

DeletedUser74418

Guest
Vind het het zeer heftig verdedigende gedrag van batchieboy zodanig vreemd dat ik voor nu voor op hem ga

Batchieboy
 

DeletedUser78825

Guest

Ah, je gaat ook nog uiterst selectief zijn en enkel 21:59 in de gaten houden? Maar niet 21:58? Wat slechts over een minuut gaat.
Er zijn 3 mensen die voor 21:45 gestemd hebben.
7 die er na gestemd hebben.
7 die niet gestemd hebben.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik ga dan maar voor Jessica
Ik snap ook niet waarom die een BM stem op fam zet. Wispelturiger en meer tunnelvisie kan je haast niet vinden. Met alle respect, fam is een goede speelster soms, maar geen BM type :p

Okee hiermee begon het gisteren. Ik uitte richting Jessica dat ik vond dat ze niet wilde opvallen met haar BM stem en Jo Han dook er later op. Er was weinig om van uit te gaan, dat klopt maar waarom zo erop duiken?

In dat geval ga ik voor famdecibel geeft alleen een makkelijke stem op mij. Zonder dat die ook maar een reden heeft.

Enige reden die die aangeeft is op iets wat volgens mij Castiel zegt.

Lekker makkelijk en veilig te kunnen stemmen. Typisch iets wat een wolf op de eerste dag zou doen.

Counter met een zeer vreemde uitleg. Vandaag ook de hele daf onderling tegen elkaar aan het bashen. Begin het vervelend te vinden dat ze zo op elkaar zitten etc. etc. ...


Leg uit? Dit is de meest aparte stem van gisteren.

Jessica

Moet toch wat

Je moet toch wat, maar waarom kom je uit op Jessica dan?
 

DeletedUser76681

Guest
Met deze stem zette je mij inderdaad op een 2-2. Maar mij is niet duidelijk waarom je Fam gelijk wilde geven. Hij heeft geen enkele reden waarom hij op mij gaat. Het enige wat die doet is meelopen op een vraag die Castiel aan mij stelde.

Dus eigenlijk heb jij een meeloopstem op een meeloper. Wat kan betekenen dat jij een makkelijke lynch probeerde in te sturen. Wat dus kan betekenen dat jij een wolf bent.

Want ik denk dat Castiel ook wolf is omdat hij eerst zegt random te gaan kiezen en vervolgens op een actief iemand stemt terwijl er ook een hoop inactieven zijn (random kiezen kies je in mijn ogen toch een inactief iemand om het spel levend te houden)

er waren toen maar 2 lynchkandidaten jij en jessica en aan de hand van Jessica haar posts had ik de indruk dat ze goedje was. Dusverder lezen zag ik fam oo jou gaan jou postsgelezen en had ik ongeveer dezelfde indruk vandaar mijn stem op jou.

En is inderdaad een meeloopstem. Daarnaast zie ik niet waar castizl heeft gezegd random te gaan stemmen? Want dat, zeg me als ik fout ben, is niet zijn stijl.

De stand was 2-2 tussen Batchie en Jessica op het moment van mijn stem en ik had daarmee een hele goede reden om mijn stem op 1 van die 2 te plaatsen. Vorig potje ging Batchie er dag 1 uit en bleek Welp te zijn, ik had toen gegronde redenen om op hem te gaan maar die had ik vandaag niet. Het muntje viel nu aan Jessica haar kant.

Je mag zelf lekker uit gaan vogelen waarom ik me stem op deze manier geplaatst heb.

had vorig potje niet gevolgd dus zou niet weten wat er gebeurd is. Vandaar dat ik het vroeg.

Nog steeds heb je geen gegronde reden om op mij te stemmen. Het enige wat je nu zegt is omdat ik vaak meeloopstem zeg (en die reden heb je nu verzonnen en had je gisteren niet al). De enige tegen wie ik dat zeg is tegen jou en Tigor omdat jullie dat ook doen.

Maar goed jij en tigor zijn en blijven voor mij verdachte van wolf zijn omdat jullie geen goede reden hadden om mij eruit te stemmen en gewoon mee liepen. Tigor gaf zelfs toe dat hij door op mij te stemmen mij op 2-2 zette en dat hij gewoon met jou mee liep.

Dus voor nu Famdecibel vanwege stemmen op mij zonder goede reden en dan als er met een uitleg wordt gevraagd met een fut reden komen.

ga je blijven op fam of ga je ook nog verder zoeken?


En nu dan? Straks is er weer voetballen en komt er weer geen goede lynch. Iemand ideen die hij/zij wilt delen met de groep?

nou komop niemand houdje tegen om zelf te zoeken. En door te zwijgen ga je ook niks nuttigs krijgen he;)
 

DeletedUser17472

Guest
Counter met een zeer vreemde uitleg. Vandaag ook de hele daf onderling tegen elkaar aan het bashen. Begin het vervelend te vinden dat ze zo op elkaar zitten etc. etc. ...
Je kunt het vervelend vinden, maar zelf kom je op dit moment ook niet veel.

Ik had redenen om aan te nemen dat Jessica niet verkeerd was. Ik vond de stemmen op haar dan ook onverwachts en vreemd.
 
Reactiescore
2.196
Ik herhaal Castiel zodat zijn woorden van gisteravond niet vergeten worden. Maar gisteren viel je er inderdaad ook al over dus kom je nu niet extreem selectief over :)

Extreem selectief waarom? Omdat er 2 nadrukkelijk willen zeggen dat de lynch wss weer een goedje is, vind je dat selectief?
 

DeletedUser17472

Guest
Time, als je geen antwoord geeft op mijn vraag denk ik dat je je uitspraak over batchie gedaan hebt om hem te beschermen. Heeft hij je bescherming nodig dan?
 
Reactiescore
2.196
@.TimeforplanB ik heb jou netjes antwoord gegeven op je vraag, waarom reageer je nu niet op mijn vraag? Wat dat betreft breng je zelf ook weinig in helaas. Verwijt je me straks weer van een tunnelvisie of zo, ik zit er op te wachten.
Ik heb ook geen idee op wie ik mijn lynch vanavond moet zetten hoor.Er is te weinig inbreng.

Ik kan reageren maar aangezien ik het er niet mee eens ben ga je dat toch enkel als persoonlijk oppakken. Kan ik er beter niet op reageren.

Arghi gaat makkelijk op batchie trouwens. Ik zei een lynch optie, niet een lynch herkauwen.
 
Reactiescore
2.196
Time, als je geen antwoord geeft op mijn vraag denk ik dat je je uitspraak over batchie gedaan hebt om hem te beschermen. Heeft hij je bescherming nodig dan?

Hij reageert anders dan vorig potje. Hij gooit er alles uit wat hij ook maar denkt. Het helpt niet maar dat maakt hem geen slechte.

Hoe = hij
 

DeletedUser17472

Guest
Ik kan reageren maar aangezien ik het er niet mee eens ben ga je dat toch enkel als persoonlijk oppakken. Kan ik er beter niet op reageren.

Arghi gaat makkelijk op batchie trouwens. Ik zei een lynch optie, niet een lynch herkauwen.
En wederom bescherm je hem, ook nu nu een ander op hem stemt. Je kunt het beter wel zeggen, persoonlijk oppakken doe ik bij jou toch alles.
 

DeletedUser76198

Guest
En nu dan? Straks is er weer voetballen en komt er weer geen goede lynch. Iemand ideen die hij/zij wilt delen met de groep?

Extreem selectief waarom? Omdat er 2 nadrukkelijk willen zeggen dat de lynch wss weer een goedje is, vind je dat selectief?

Ik zeg hier een goede lynch, niet een goedje. Soms word een goedje eruit gewerkt met de juiste reden. Jessica is er niet met de juiste redenen uitgewerkt en daarom hoop ik dat er vandaag meer gezegd word dan gisteren. Mijn manier van vragen is een herhaling van wat Castiel zegt, iets waar je niet over valt, dus noem ik jou gedrag selectief mensen zwart maken.
 
Reactiescore
2.196
Ik zeg hier een goede lynch, niet een goedje. Soms word een goedje eruit gewerkt met de juiste reden. Jessica is er niet met de juiste redenen uitgewerkt en daarom hoop ik dat er vandaag meer gezegd word dan gisteren. Mijn manier van vragen is een herhaling van wat Castiel zegt, iets waar je niet over valt, dus noem ik jou gedrag selectief mensen zwart maken.

Ik zit normaal gesproken altijd op kasteel, dat ik dat nu niet doe is omdat ik goed begrijpend lezen kan.

Btw jouw*
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik kan reageren maar aangezien ik het er niet mee eens ben ga je dat toch enkel als persoonlijk oppakken. Kan ik er beter niet op reageren.

Arghi gaat makkelijk op batchie trouwens. Ik zei een lynch optie, niet een lynch herkauwen.

Ik zie niet meteen een slechtje in Arrighi. Maar ben met je eens dat Batchie waarschijnlijk geen slechtje is dit keer. Voorlopig zie ik hem in elk geval niet als slechtje.

De lunch was een inactieveling. Dit betekent meerdere dingen. Namelijk dat we te maken hebben met minstens 1 ervaren wolf die sportief luncht.

Waarom ging jij gisteren op Tigor Time?
 

DeletedUser76681

Guest

Moest wel even lachen bij die BM ^^.

Uitstelgedrag.

Klopt, wanneer er niets is doorgegeven is er geen lunch.

Dus, het hele speelveld?

@Ik hou van Vitabiskoeken Is het niet een beetje extreem een waarschuwing te geven op Dag 1 waarop toch niet veel nuttigs gebeurd?

Ah, je gaat ook nog uiterst selectief zijn en enkel 21:59 in de gaten houden? Maar niet 21:58? Wat slechts over een minuut gaat.
Er zijn 3 mensen die voor 21:45 gestemd hebben.
7 die er na gestemd hebben.
7 die niet gestemd hebben.


ga jij ook nog wat zinnigs zeggen ipv poqten om actief te lijke., want nu ben je ook niet echt een toegevoegde waarde.
Je kan misschien je stem even toelichten die ronduit random was zonder argumenten.

En wat meer op zoek gaan naar verdachte dan one liners te liggen plaatsen.
 
Reactiescore
559
srry was heel wvw vergeten :oops:

goed weer en zo xd

maar ik zie dat we niet erg opschieten nog, zijn nog niet echt aanknopingspunten :(
 

DeletedUser78825

Guest
Leg uit? Dit is de meest aparte stem van gisteren.

Ik was de tijd uit het oog verloren terwijl ik mijn serie aan het kijken was. Hierdoor heb ik mijn stem gewoon op iemand geplaatst die niet eens activiteit heeft getoond.

ga jij ook nog wat zinnigs zeggen ipv poqten om actief te lijke., want nu ben je ook niet echt een toegevoegde waarde.
Je kan misschien je stem even toelichten die ronduit random was zonder argumenten.

En wat meer op zoek gaan naar verdachte dan one liners te liggen plaatsen.

Sorry, waar zie jij verder zinnige posten? Want ik zie er sowieso al vrijwel geen.
 
Bovenaan