Top/Flop spelers

Reactiescore
1.278
08bbe6df79e5b0688477670337d19473.png


Hierboven de reactie van .Psychedelic nurse., blijkbaar verwijderd... Maar dit toont wel aan hoe de bespelers van dit account naar de zaken kijken.

Het word afgedaan als 'wenen', terwijl het account psy is die niet een afspraak nakomt, namelijk die dorpen afstaan. Er is goedkeuring verleend van dit account voor het afstaan van de dorpen en daarnaast is deze MB geheel .Psychedelic nurse verantwoordelijkheid. Daarnaast worden deze dorpen nu ook nog afgebroken wat alles nog wat erger maakt.

Geen schaamte, geen excuses maar alles afdoen als wenen. Niet eens de moeite nemen om een fatsoenlijke post terug te schrijven en dit maar met drie regels afdoen.


173529c1a9c3dfa1e2336c9a6794dff2.png


.Psychedelic nurse heeft ons zojuist bericht dat ze geen acties zullen ondernemen op inpraten na. Dit toont wel aan wat de bereidheid van dit account is om afspraken na te komen. Dit is geen afspraak tussen pittige pit en .Psychedelic nurse, maar een afspraak tussen .Lick en Raad afkomstig van de leiding van .Lick. Dit account hecht geen waarde aan de geloofwaardigheid van de leiding.

Beschamend dit.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79303

Guest
De concrete afspraken over CFs tussen Raad en Lick zijn pas na deze actie gemaakt.

Jullie beweerden eerst dat Psy die speler(de MB) had beveeld die BBs te pakken en dat was niet waar.

Psy wilde dat de oud MB de dorpen voor jullie leeg zou zetten en daar reageert hij niet meer op.

Contact tussen Psy en de MB is verbroken, jullie mogen de dorpen hardhandig pakken.

Het zou misschien netter zijn als Psy de dorpen zelf zou clearen voor jullie, maar in deze situatie vind ik het prima als hij het niet doet.
 

DeletedUser79332

Guest
Feit blijft wel. in mijn beleving dan, dat een MH verantwoordelijk is voor zijn MB....
 

DeletedUser75017

Guest
Eens en oneens.

Zodra de hm en mb uitelkaar gaan, is de mh niet meer verantwoordelijk voor de mb.
 

DeletedUser73657

Guest
De dorpen zijn leegezet als het goed is.

Ook al ben ik het niet met alles 100% eens is het voor mij persoonlijk hiermee afgesloten omdat ik gewoon een mooie eindstrijd wil zonder overal bijkomend gezeik.

Ik hoop dat in de toekomst er beter gecommuniceerd wordt als er dingen mislopen die afgesproken waren en dat we dit soort dingen via pm kunnen oplossen zodat we hier leuke discussies kunnen voeren over de oorlogen.
 
Reactiescore
1.278
Goede avond @Tijd, ik neem aan dat je de leiding van .Lick vertegenwoordigd gezien je de functie van stamleider vervult binnen .Lick.

In dit geval ben ik erg teleurgesteld in de leiding van .Lick en het pad die ze met dit statement nemen.
Het blijkt uit je post dat je niet geheel op de hoogte bent van de ontwikkelingen die tussen pittige pit en Psy zijn geweest, van een stamvertegenwoordiger verwacht ik beter.

De concrete afspraken over CFs tussen Raad en Lick zijn pas na deze actie gemaakt.

Jullie beweerden eerst dat Psy die speler(de MB) had beveeld die BBs te pakken en dat was niet waar.
De informatie die jij aandraagt in bovenstaande quote is al uitgebreid op het AF besproken, klaarblijkelijk vond jij het toen der tijd niet nodig om te reageren, hierdoor begrijp ik eerlijk gezegd niet waarom je er nu weer over begint. Het interne onderzoek van Geert heeft hier al over geoordeeld en hierdoor werden de volgende gevolgen door de leiding van .Lick bepaald:

Gevolgen

Na overleg met Nurse, kwamen vanuit Nurse opties hoe ze deze vervelende zaken wilden compenseren omdat ze de situatie vervelend vinden voor Raad. Hierop word het volgende gedaan:

- Alle dorpen van king op het continent waar Raad domineert op het moment worden per direct (in overleg, dus niet blind aanvallen met gevolgen) afgestaan

- MB's hebben een laatste waarschuwing gehad over het maken van CF/Edelen van bb in andermans cluster (zij leven ook de regels na die straks worden opgesteld met dezelfde gevolgen zoals worden bepaald op het moment tussen Lick en Raad)

Zoals je uit de door JustInWebs opgestelde gevolgen kan lezen moeten de dorpen van king in het continent waar Raad domineert per direct worden afgestaan. Bovenaan de gevolgen staat dat de compensaties vanuit Psy zijn aangedragen, dus logischerwijs kan je dan ook aannemen dat de compensaties voor Psy uitvoerbaar zijn.

Psy wilde dat de oud MB de dorpen voor jullie leeg zou zetten en daar reageert hij niet meer op.

Contact tussen Psy en de MB is verbroken, jullie mogen de dorpen hardhandig pakken.

Het zou misschien netter zijn als Psy de dorpen zelf zou clearen voor jullie, maar in deze situatie vind ik het prima als hij het niet doet.

Nu probeer jij onder deze afspraak uit te komen met het argument dat de MB niet mee wilt werken, maar deze MB is toch de verantwoordelijkheid van de moraalheer en hiernaast is deze compensatie door Psy zelf aangedragen. Logisch is het dan dat Psy regelt dat de dorpen afgestaan worden, al dan niet vrijwillig dan hardhandig. Maar blijkbaar heb jij en daarmee de leiding van .Lick het nakomen van afspraken niet erg hoog zitten.

Wij van Pittige pit moeten de dorpen van jou maar hardhandig overnemen, omdat psy zijn afspraken niet na kan/wilt komen. Een beetje aanvalstroepen verliezen is blijkbaar belangrijker dan het nakomen van afspraken.

Al met al is dit een uitstekende manier om snel geloofwaardigheid te minderen. Vreemde insteek, lijk wel of JustInWebs bij het verlaten van de stamleiding de normen en waarden heeft meegenomen en hiermee het ideaal van een faire wereld met een waardige eindstrijd.
 
Reactiescore
634
Als leden van Raad hadden wij Lick en de leiding van Lick al eerder gewaarschuwd over het vuil spel van Psy.

- Alle dorpen van king op het continent waar Raad domineert op het moment worden per direct (in overleg, dus niet blind aanvallen met gevolgen) afgestaan

Dus Psy is en blijft verantwoordelijk voor zijn MB.
Dat account aangeeft in een eerder verwijderde bericht van dat ze geen sanctie tegen die MB zullen aangaan, toont hun gehele Vuil spel en plannen al.

Dat jullie als leiding van Lick alsnog voor een stamgenoot willen opnemen is in zekere zin begrijpelijk.
Enkel wat het kwestie Psy nu intern binnen Lick doet is dat ook volledig de schuld van de zwak optreden van de Lick leiding.

Afspraken worden tussen stammen gemaakt en de personen die als leiding deze afspraken maken, zijn dan ook volledig verantwoordelijk voor nakoming van deze afspraken.
Een leider van Lick stapt op, omdat die het niet geregeld krijgt en de andere leider zoekt een uitweg :)

Kan jullie nu al vertellen wat er gaat gebeuren over paar weken :).
Accounts binnen Lick gaan inactief worden
Accounts gaan geen VV meer draaien
Er gaat geen OS meer verstuurd worden

Dus leider(s) Lick, neem jullie verantwoording en kick die stabber :).
 

DeletedUser75017

Guest
Dit komt wel als verrassing, nurse staat best wel goed bekend.
 

DeletedUser20001

Guest
Als leden van Raad hadden wij Lick en de leiding van Lick al eerder gewaarschuwd over het vuil spel van Psy.



Dus Psy is en blijft verantwoordelijk voor zijn MB.
Dat account aangeeft in een eerder verwijderde bericht van dat ze geen sanctie tegen die MB zullen aangaan, toont hun gehele Vuil spel en plannen al.

Dat jullie als leiding van Lick alsnog voor een stamgenoot willen opnemen is in zekere zin begrijpelijk.
Enkel wat het kwestie Psy nu intern binnen Lick doet is dat ook volledig de schuld van de zwak optreden van de Lick leiding.

Afspraken worden tussen stammen gemaakt en de personen die als leiding deze afspraken maken, zijn dan ook volledig verantwoordelijk voor nakoming van deze afspraken.
Een leider van Lick stapt op, omdat die het niet geregeld krijgt en de andere leider zoekt een uitweg :)

Kan jullie nu al vertellen wat er gaat gebeuren over paar weken :).
Accounts binnen Lick gaan inactief worden
Accounts gaan geen VV meer draaien
Er gaat geen OS meer verstuurd worden

Dus leider(s) Lick, neem jullie verantwoording en kick die stabber :).

Wij gaan helemaal niemand kicken, zeker Psy niet. De MB is niet langer een MB meer dus het is aan jullie om het nu nog als CF's te zien van ons want dat zijn het niet meer. Jullie mogen dus met hartelust die dorpen overnemen. Wel even zelf clearen, dat gaan we niet doen voor jullie.

Accounts binnen Lick zijn actiever dan ooit tevoren en VV's draaien is geen probleem. Er worden zelfs VV's gedraaid door accounts die voorheen nooit VV draaiden.

Leuke poging van je om Lick te doen vallen, maar denk dat door jullie gezeur en geween wij als stam alleen maar sterker worden.

i rest my case.

xxx
 

DeletedUser79332

Guest
In mijn beleving is wel zo dat lick zijn afsprak omtrent die dorpen niet kan nakomen. Dan is het aan lick om een oplossing te vinden. Niet afschuiven op raad, doe wat je moet doen en succes ermee.

Op zijn minst zou lick dan die dorpen moeten clearen zodat ze in iedergeval aan hun afspraak kunnen voldoen. Dorpen leegzetten...

Echter dit is mijn persoonlijke onafhankelijk mening aangezien ik hier niet speel maar alleen volg op AF berichten.
 

DeletedUser20001

Guest
Jaja wij clears opofferen en Raad de dorpen pakken, denk het niet.
 

DeletedUser79332

Guest
Jaja wij clears opofferen en Raad de dorpen pakken, denk het niet.

Maar zoals ik het hier lees, corrigeer me als ik het fout heb hoor aangezien ik niet speel op 61, moet psy (lid van lick) zijn mb contacten om 3 dorpen leeg te zetten.
Dit is afgesproken door lick en raad. Als om wat voor reden dan ook die dorpen niet leeg komen is lick verantwoordelijk aangezien hun dit toegezegd hebben richting raad. Dan moet lick zorgen dat die dorpen leeg komen en dit niet afschuiven naar raad door te zeggen clear ze maar. Ik persoonlijk vindt dit de verantwoordelijkheid van lick. Dus als die dorpen niet leeg komen door een andere manier ben ik van mening dat lick deze dorpen moet clearen om zo hun afspraak richting raad na te komen.
Zou dit andersom geweest zijn zou ik precies hetzelfde gezegd hebben.
 
Reactiescore
1.278
alles is al opgelost en afgehandeld, dus verdere discussie lijkt me overbodige irritaties opwekken.
Bekijk bijlage 13142

Prima dat deze zaak is opgelost en afgehandeld, maar alles is zeker nog niet opgelost en afgehandeld.
Het account .Psy laat zich klaarblijkelijk weer op het AF vertegenwoordigen, wil je ingaan op het feit dat een bewezen stabber op account .psy is toegelaten?. (E4glez)

Ook zijn alle aantijgingen tegen de fusiepartner bevestigd en was Nurse hiervan niet op de hoogte.

De leiding van .Lick bevestigde eerder op het AF dat de aantijgingen juist zijn tegen E4glez.. toch heeft .Psy gekozen om E4glez toe te laten tot het account terwijl ze op de hoogte waren van de recente stab geschiedenis van deze speler.

Voor de aflezers die van deze gebeurtenissen nog niet op de hoogte zijn verwijs ik door naar de volgende post van zenj007:

Nadat archer zijn account compleet verlaten heeft begon hij opeens met bb's te edelen in ons cluster. We hebben hier dan zo snel mogelijk een einde aan gemaakt door al zijn dorpen weg te edelen. Echter ligt er 1 dorp in lick gebied namelijk : 525|580

Natuurlijk was archer zo slim om dus eerst te jumpen voordat hij ons ging kloten ( laten we er van uit gaan dat het archer is en geen vv.)

Het dorp is overgenomen van een of andere phanta rei

b32e3c2740e192364544cb40c6bc1be5.png


We zien hier een ODD stijging van bijna 50k, archer had nooit genoeg troepen om dit zelf te clearen. Daarom heb ik even in de buurt gekeken wel speler er eventueel hulp geboden heeft aan archer.

Al snel komt de speler eagelz naar voren, deze heeft ten tijden van de massa op archer nog ondersteuning gestuurd en wordt geïnternt door , je raad het al , lick.

e36d33bdc84e4cc8933c9b9e88dbbd65.png


Een stijging van net iets meer dan 20k, dit komt vrij goed overeen met een boerderij level van 25.

Het dorp wat archer edelde had recent een boerderij level 25 gebouwd

d05ce41316a02955d4c2fe098c8c2515.png



Ik denk dat het op basis hiervan vrij duidelijk is dat de fusie partner van psy nurse, archer heeft geholpen om te jumpen, om het zo mogelijk te maken dat archer van op afstand ons kan cf'en.

Ik heb echter een gesprek gehad met psy , die zei dat hij van niets wist en hij het laatste dorp van archer ging edelen zodat er geen cf's meer zouden komen. Ik ga er van uit dat dit dan de waarheid is en dat dit in orde komt. Ben echter wel benieuwd naar wat zijn intern/fusie partner eagelz te melden heeft over dit voorval.

Buiten dit voorval heeft hij zoals al eerder vermeld ook OS gestuurd naar archer terwijl zijn stamgenoten net archer aanvielen , ook een erg dubieuze actie. Echter houdt dit lick blijkbaar niet tegen om er mee samen te werken. Deze screen van de avond voor de massa op archer bevestigd dit.

e97da561bbba732ffaa356924c1f615c.png


Volgende keer bevelen delen uitzetten als je je stamgenoten wil naaien.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20001

Guest
Boeiend. Als psy toch een stabber wilt dan moeten ze dat toch zelf weten. Waar maakt iedereen zich druk om!!
 

DeletedUser79535

Guest
Ziet eruit als een gevalletje Janstreep en daar zie je Raad ook niet over klagen. Moraal van het verhaal.

Spelers hebben een eigen wil en kunnen net zo goed een speler of stam gebruiken om zelf te kunnen groeien en vervolgens te stabben.
 

DeletedUser20001

Guest
Klopt. Daar kan smashingone over mee praten

Speler en of stam gebruiken om vervolgens te stabben.
 
Bovenaan