[Speeltopic] WvW #291: Kamp Wakkerdam

Reactiescore
376
Pfff, geen al te makkelijke dag vandaag.

Ik wil mij eerst en vooral excuseren voor mijn inactiviteit vandaag, had even een slechte dag qua motivatie. Maar heb er vertrouwen in dat dat morgen weer beter is.
Daarbij wil ik ook even vermelden dat ik niet al.te spreken ben over de verdenkingen, kan me er niet direct in vinden, haha.
 
Reactiescore
559
ik heb geen flauw idee :/
TLF om de reden die hij gaf aan zijn bm stem.
een lullige reden om mn stem te geven maar om op batchi mee te gaan heb ik nog minder reden voor
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik verdenk Batchie puur door zijn simpele manier van posten en handelen. En door zijn zinnetje naar Time waarin hij hem duidelijk verdacht wil maken zonder zelf in de schijnwerpers te komen.
 

DeletedUser76198

Guest
Ik ga vandaag voor Fam, omdat ze zich nu al (zonder dat er ook maar iets is gebeurd) alles zwaar persoonlijk opneemt. Komt op mij over alsof je iets te graag wilt verbergen.
 
Reactiescore
559
Ik verdenk Batchie puur door zijn simpele manier van posten en handelen. En door zijn zinnetje naar Time waarin hij hem duidelijk verdacht wil maken zonder zelf in de schijnwerpers te komen.

ow ok, dat ga ik even terug bekijken dan.
was me niet opgevallen
 

DeletedUser

Guest
Hmm lastige deze vind ik, ben er te lang uit geweest merk ik weer want mijn gears zijn echt verroest van mijn wolfdar xP

Ik ben het er niet volledig mee eens, als batchie on-ervaren is dan snap ik zijn manier van posting wel, en om daar nou gelijk op te duiken vind ik ook weer zoiets.

Verder weet ik niet echt wat ik hier mee aanmoet, er is niet extreem veel gezegd, buiten het feit om dat jessica ineens meedenkt ? < en fam wat kortaf reageert in de zin van snel geprikkeld is.

Om de boven genoemde redenen ga ik dan ook vandaag op Famdecibel stemmen, ze neemt alles persoonlijk tot zich ipv tot het spel en reageert vrij kortaf, ik weet niet of het een reden heeft maar bij gebrek aan beter ga ik het vandaag maar zo doen.

Mvg, assistente dr v.d ploeg :p nee oke grapje doei xx
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ga vandaag voor Fam, omdat ze zich nu al (zonder dat er ook maar iets is gebeurd) alles zwaar persoonlijk opneemt. Komt op mij over alsof je iets te graag wilt verbergen.
Ze roepen om me te verdedigen, ik doe dat.. en jij grijpt dat aan als zijnde 'zwaar opnemen'. Wat willen jullie nu?
 

Deleted User - 487920325

Guest
Zoveel nietszeggende stemmen en posts op dag 1, logisch er is nog vrijwel niks gebeurt.

Ik ga vandaag voor Fam, omdat ze zich nu al (zonder dat er ook maar iets is gebeurd) alles zwaar persoonlijk opneemt. Komt op mij over alsof je iets te graag wilt verbergen.

Vind dit de enige verdachte stem, vandaar: Loyalpsycho
 

DeletedUser17472

Guest
Verdedigen zou zijn op spel-vlak, en niet op persoonlijk vlak ;)
Nee, meelopen om een kulredenen. Doe dan actief mee dan zie je wat er gebeurt en baseer je je stem op iets realistisch. Ik ben nergens op persoonlijk vlak bezig geweest hoor. Ik geef antwoord op de vragen die time en castiel hebben gesteld. En ja, als je wordt aangevallen schiet je in de verdediging. Ik vind het gedrag van een aantal hier idd niet plezant en ik plaats daar mijn rode vlag bij.
 

DeletedUser78825

Guest
ER MAG NIET MEER SPELINHOUDELIJK GEPOST WORDEN TOT HET VERHAALTJE STAAT.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Nou we zijn heerlijk verdeelt. De wolven zullen een heerlijk daggie hebben gehad denk ik zo. Ik weet oprecht de stand niet ...
 

DeletedUser

Guest
Nee, meelopen om een kulredenen. Doe dan actief mee dan zie je wat er gebeurt en baseer je je stem op iets realistisch. Ik ben nergens op persoonlijk vlak bezig geweest hoor. Ik geef antwoord op de vragen die time en castiel hebben gesteld. En ja, als je wordt aangevallen schiet je in de verdediging. Ik vind het gedrag van een aantal hier idd niet plezant en ik plaats daar mijn rode vlag bij.

Meelopen? Ik was mijn stem op jou al aan het schrijven voor ik andere stemmen zag staan, en dat jij ze kulredenen vindt is weer wat anders.

Ik was er gister idd niet en vandaag ook weinig, werk gaat voor. Maar heb alles eerst doorgelezen als dat je vraag is ;P
 
Bovenaan