[Speeltopic] WvW #291: Kamp Wakkerdam

Deleted User - 487920325

Guest
Nou mooi dat er een slechtje is uitgegaan, al is het op redelijk geluk. Morgen nog eens alles teruglezen en analyseren
 
Reactiescore
1.049
Goedemorgem.
Ik reageer eerst even hier:
heb 3 dagen n feestje en da was gister vanavond en morgen. Ik ga me daarom nu inlezen en vanmiddag al mijn lynch zetten zodat ik hem niet weer vergeet en heb hopelijk de info die ik nodig heb al :)
Groetjes!
 

Deleted User - 2075062

Guest
Goedemorgem.
Ik reageer eerst even hier:
heb 3 dagen n feestje en da was gister vanavond en morgen. Ik ga me daarom nu inlezen en vanmiddag al mijn lynch zetten zodat ik hem niet weer vergeet en heb hopelijk de info die ik nodig heb al :)
Groetjes!

Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Zeker na je vreemde sprongen op dag 1.
 

DeletedUser17472

Guest
1. famdecibel → Ik zeg het nogmaals, ik ben niet meer de fam van 4 maanden geleden.
2. laila → Geen bijzonderheden, speelt op zijn laila's
3. Yankee60 → Ondanks haar uitleg toch een 'meeloper'. Brengt zelf weinig in.
4. TLF → Mijn gevoel zegt niet veel goeds, maar ik mag niet op gevoel afgaan. Geen idee dus.
5. TimeForPlanB → Mag me duidelijk niet. Altijd agressief en vindt mijn verdediging geen verdediging. Zijn probleem.
6. Jo han → Beetje stil. Kan er geen hoogte van krijgen.
7. Castiel - Kampleider → heeft moeite met mij en ik schijnbaar met hem atm, don't ask me why. Neigt naar goed.
8. Batchieboy - Lynch Nacht 1 - Welp
9. LoyalPsycho → Niet erg actief, maar neigt naar slecht
10. TheEternity → Helaas inactief
11. Jessica → Geen bijzonderheden, speelt op zijn Jessica's.
12. The Self-made Man → Ik ken hem niet. Kan er dus ook geen hoogte van krijgen.
13. Dragonwoman → Wel actief, ook hier geen goed gevoel, maar daar mag ik niet op af gaan.
14. MOHniels1 - Nacht 1 - Burger
15. Ik hou van Vitabiskoeken → Speelt totaal anders dan het vorige potje. Gaat hier nu ook weer lopen trollen. Daarom neig ik echt naar slecht en blijft hij mijn hoofdverdachte.
 

DeletedUser17472

Guest
Dat ik het niet weet en Pieter dus nog steeds mijn hoofdverdachte is omdat hij anders speelt dan het vorige potje, maar niet anders dan 4 maanden geleden.

Er zit veel meer in bij Pieter, alleen uit hij zich niet en zoekt hij nu ook niet. Dat snap ik dus niet. Daardoor heeft hij mijn vertrouwen verloren.
 
Reactiescore
1.049
Well, je slaat de plank finaal mis. Mijn lijstje is op dit moment namelijk:

Batchieboy
TLF
Famdecibel (maar met een andere reden dan jullie denken, hoewel dit hele verhaal ook niet in haar voordeel spreekt)

Hieronder de redenen:



Ik vind dit echt een zeer interessante post. Dit is puur een post die wolven maken en vervolgens hopen dat iemand erop in haakt. Ze zeggen eigenlijk niks echt, ze sturen mensen een kant op. Hij laat ook enorm de negatieve klank in de post blijken waar ik dus een erg naar gevoel bij krijg. Ik heb geen verdere bewijslast tegen Batchieboy maar ik vind dit wel een aparte postkeuze en hou hem dus zeker in de gaten.

TLF die een BM stem zet op Dragonwoman met de letterlijke woorden dat ze niet altijd goed zit. Dat is in mijn optiek puur en alleen om in een eerste stemming al voor verdeeldheid en chaos te zorgen. Er komt een discussie op gang over helemaal niks en dat is denk ik ook de uitvalshoek geweest. Daarnaast vind ik het apart dat hij later nog zegt dat zijn stem toch geen nut gaat hebben. Als je dat weet, dan gooi je je stem dus weg, waarom je stem in de prullenbak gooien als je wil dat hij iets betekent? Wolven willen graag niet opvallen, dat is dus een interessante keuze van je TLF, leg uit.

Fam zegt uit het niets dat ze Pietertje nu verdacht vindt spelen vergeleken met vorig potje. Waar slaat dat op? Zonder ook maar iets erbij te zeggen. Dat is gewoon verdacht maken en iemand een kant op duwen voor de menigte. Misschien om hem in een later stadium makkelijk te kunnen lynchen Fam?

Daarnaast de BM stem opeens niet op mij, dat is serieus een nieuwe voor me. Je hebt me nergens gekrenkt en neem het je niet kwalijk maar Time haalde het al aan en ik geloof dat ook best, er kan best iets achter zitten.

Dit is dus mijn lijstje momenteel, whats yours Time?

En wat vinden anderen hiervan? Een wie zijn de verdachten voor jullie?

ik heb geen flauw idee :/
TLF om de reden die hij gaf aan zijn bm stem.
een lullige reden om mn stem te geven maar om op batchi mee te gaan heb ik nog minder reden voor
Tjaa ik wordt oprecht ALTIJD verdacht op mn BM-stem omdat ik niet meeloop. Dit weten jullie na 15de keer wel??


Daarnaast: Castiel niet te blij doen, ik zie een gelukstreffer en wat Batchie zegt : pure bullshit redenen.
Ik denk dat Johan een wat actievere/meedenkende speelstijl heeft dit potje waardoor mensen hem verdenkem. Ik geef hem n kans :)

Pieter, vandaag wel motivatie?
@laila met welke bullshit reden had je t wel geloofd? Ik geef mn eerlijke redenen en zeg er wel bij dat t niks op de stemming gaat helpen. Een wolf zou zich denk ik niet zo in de spotlights plaatsrn..
Voor nu ff afwachten wat er gebeurd.
 
Reactiescore
559
Tjaa ik wordt oprecht ALTIJD verdacht op mn BM-stem omdat ik niet meeloop. Dit weten jullie na 15de keer wel??
same, dus dat wil niks zeggen
en het ging er mij niet om dat je niet meeliep maar dat je je stem gaf terwijl je wist dat diegene toch geen kans maakte.
dus je net zo goed niet had kunnen stemmen

Ik zeker niet.
Ik gun het iemand dus zet ik mijn stem erop ondanks mn logische redenering zegt dat zij het niet gaat worden.

Daarnaast: Castiel niet te blij doen, ik zie een gelukstreffer en wat Batchie zegt : pure bullshit redenen.
Ik denk dat Johan een wat actievere/meedenkende speelstijl heeft dit potje waardoor mensen hem verdenkem. Ik geef hem n kans :)

Pieter, vandaag wel motivatie?
@laila met welke bullshit reden had je t wel geloofd? Ik geef mn eerlijke redenen en zeg er wel bij dat t niks op de stemming gaat helpen. Een wolf zou zich denk ik niet zo in de spotlights plaatsrn..
Voor nu ff afwachten wat er gebeurd.
ik zou dat niet al te hard roepen ;-)
ik kan me nog een time herinneren die altijd bot zn mening geeft en mij bm maakte toen die wolf was.
dus ja ik blijf aan iedereen twijfelen ongeacht of ze nu op de voorgrond staan of stil op de achtergrond blijven.

en zoals ik al zei was mijn stem gebaseerd op een klein ding, het was dag 1 en je moet wat
 

DeletedUser17472

Guest
Dan kijk ik uit naar je bevindingen.

Ik heb vanavond repetitie wat dus inhoudt dat ik om half 7 mijn stem al neer moet zetten. Dat zal dus niet meevallen :(
 
Reactiescore
376
1. famdecibel: fam zit een beetje met een rare redenering in een tunnelvisie op mij, ja ik speel anders dan vorige wvw maar heb dat reeds uitgelegd. Desondanks denk ik dat ze gewoon een dom goedje is met een verkeerde blik.
2. laila: nog niet enorm veel gelezen, wel aanwezig maar is me niet erg opgevallen, eerder neutraal voor mij, me dunkt.
3. Yankee60: same as laila, al vind ik het verdacht dat ze toch een vrij makkelijke meeloopstem plaatst.
4. TLF: niet erg aanwezig, kan er geen hoogte van krijgen.
5. TimeForPlanB: vrij agressief as usual, neigt voor mij toch naar goed.
6. Jo han: staat op mijn verdachtenlijstje vanwege zijn post eerder (zie spoiler 1), io vind hem daar persoonlijk een beetje hypocriet uit de hoek komen en hij gaf me daar al direct een slecht gevoel.
7. Castiel - Kampleider: idk why maar Castiel is atm mijn hoofdverdachte, eerst batchie proberen lynchen en dan nog met de eer lopen strijken terwijl het puur geluk was vgm mij. Denk dat hij zich in de ideale positie bevindt om wolf te zijn.
9. LoyalPsycho: amper aanwezig.
10. TheEternity: same als LP.
11. Jessica: Jessica zoals ze altijd is
12. The Self-made Man: bizarre stem op LP waar ik mijn twijfels bij heb.
13. Dragonwoman: eerder neutraal.


Ik weet het niet. Ik vind de beschuldigingen eigenlijk te makkelijk, maar er is weinig beters. Ik vind castiel wel wat makkelijk denken vandaag, maar dat kan om reacties uit te lokken zijn. Toch verbaast het me dat zowel hij als time nu zo makkelijk op een paar makkelijke targets gaan. ik vertrouw het maar niks.
Dit zijn easy targets voor een eerste lynch imo.
batchieboy is vgm nog een onervaren speler, wat direct zn posts kan verklaren. fam doet niet anders dan ze anders doet en TLF heb ik niet vaak genoeg zien spelen om er een oordeel over te geven.
Zelfde geld trouwens voor Time, die doet precies het zelfde maar dan met lynchstem.
Omdat Time zn lynchstem al heeft gezet ga ik nu op hem, ik denk dat hij en Castiel in ieder geval in het zelfde kamp zitten, ik neig naar het slechtjeskamp momenteel.

Ik geef direct toe dat dit niet waterdicht is maar ik vind het beter dan niets.


Voor nu zeg ik daarom Time4PlanB
 
Reactiescore
559
Ja het was een perfect argument. Als jullie nou eens jullie best doen om zulke dingen te spotten.
ja ik heb daar nog steeds moeite mee omdat te zien :S ik lees er gewoon overheen :oops:

ik moet zo gaan werken, maar ik ben rond 9 u klaar dus ben dan nog wel op tijd thuis om te stemmen.
hoop dat ik dan iets meer heb om op af te gaan.
 

DeletedUser17472

Guest
Ja het was een perfect argument. Als jullie nou eens jullie best doen om zulke dingen te spotten.

Het kan aan mij liggen, maar ik zie het ook niet. Dit is alles wat Batchie gepost heeft.
Dragonwomen. Omdat ze WvW weer leven in heeft geblazen.

Jij bent echt te actief aan het trollen.

Batchie was geen geluk..

Ik heb het dus ook gemist en was het puur geluk :(
 
Bovenaan