Het eindspel is gestart!

Reactiescore
2.491
Beste spelers,

Vodka heeft 15% van deze wereld in bezit, daardoor is de eerste fase van de end-game fase ingegaan.

Gaan ze het halen of gaat één van de andere stammen daar nog een stokje voor steken?


We wensen jullie veel succes!

Groeten,
 
Reactiescore
1.168
Voordeel als je bij mastermark in zit, gaat het lekker rap.
 
Reactiescore
7.944
Apart om te zien hoe mensen de ene classic bakken met kritiek op een speler kunnen hebben, om vervolgens de volgende classic gezellig in de stam met hem te gaan. Niet zozeer de vorige classic was er veel kritiek maar de Classics daarvoor wel, was hij ook niet een stabber die met kata's ging smijten? Beetje raar dit hoor.
 

DeletedUser74552

Guest
Apart om te zien hoe mensen de ene classic bakken met kritiek op een speler kunnen hebben, om vervolgens de volgende classic gezellig in de stam met hem te gaan. Niet zozeer de vorige classic was er veel kritiek maar de Classics daarvoor wel, was hij ook niet een stabber die met kata's ging smijten? Beetje raar dit hoor.
baf1d48d558d0641a88c8dd117e16430.png

1ae0467ecc74025e82c7c6f37249ac86.png
 

DeletedUser74552

Guest
Ik vrees dat je zijn punt mist ;)
Ik denk dat hij hetzelfde punt maakt als Sseg voorgaande classic tegen mij. Waarin hij constateerde dat ik fel tegen MastermarkB was op cl13 en op cl15 met hem in een stam speelde. Ik begrijp het punt echter ben ik er van overtuigd dat met de juiste leiding en mensen om je heen, je een speler de juiste richting op kunt sturen. Andersom zie je ook dat bij gebrek aan sturing, sommige accounts zich als losse projectielen gedragen. (Zie platy voorgaande Classic).
 

DeletedUser72496

Guest
Amai dat gaat snel hier. Deze classic is toch maar ietsje meer dan een maand open toch? Sinds begin maart dacht ik :eek:
 
Reactiescore
442
Beeld je ff in:

Iemand die zijn account vanaf dag 1 op VV heeft gezet krijgt pas morgen de vv blokkade van 40 dagen :D
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Vodka heeft 15% van deze wereld in bezit, daardoor is de eerste fase van de end-game fase ingegaan.
Gaan ze het halen of gaat één van de andere stammen daar nog een stokje voor steken?

Om de discussie mogelijk een beetje op gang te krijgen zal ik eens mijn mening geven op de situatie.

Momenteel zitten als wij als Vodka op de 15% wat de tribelock en dus de endgame heeft getriggerd. Naar mijn inschatting staan wij ook nog op 1 tegen het moment dat de eerste stam de 20% gaat behalen. Vodka heeft nog genoeg edel voer om de voorsprong vast te houden tot dat moment. Tegen dat we zover zijn zullen Vodka en Margis naar alle waarschijnlijkheid (bijna) volledige aansluiting met elkaar hebben. Het is dan aan Margis om met de gehalveerde edels ervoor te zorgen dat ze genoeg winst maken op Vodka om boven ons te komen qua dominantie percentage.

Persoonlijk denk ik dat het een tamelijk moeilijke situatie voor Margis kan worden, denk dat iedereen tot dus ver wel gemerkt heeft dat het vrij lastig is om echt winst te maken op deze wereld. Wanneer een account actief deffen en de tijd ervoor heeft. Pak je hier en daar een paar dorpen waar jouw looptijden beter op zijn, maar echt veel terrein winst maken is lastig. Margis heeft wel het voordeel dat wij als Vodka ervoor gekozen hebben geen 6e lid aan te nemen maar het bij 5 te houden, waardoor hun in principe harden zouden moeten kunnen groeien (heel statisch bekeken).

Uiteindelijk is de vraag of Margis kwalitatief sterk genoeg is om aanzienlijke winsten te maken op Vodka. Ik twijfel dan toch wel aan de kwaliteit van een aantal accounts daar. Ithy is een sterk account, en kan veel betekenen. Persoonlijk heb ik wel twijfels bij andere accounts in Margis. Ben in ieder geval benieuwd hoe alles gaat lopen en het heeft wel de potentie om een toffe strijd te worden.

Succes aan Margis in ieder geval.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Leuk maar nee. Er speelden toen hele andere spelers op. En al zou het dezelfde zijn, de stabacties van MastermarkB zijn pas na wereld 42 gebeurd.

Zitten dezelfde spelers op, maar ik snap je punt.
Maar dan kan je hetzelfde zeggen over Sven in tijde?
 
Reactiescore
661
Andries, je was tegen mastermarkB op classic 13. Op diezelfde classic maakte dat account het eigenlijk ook erg bont. Ik weet niet welke spelers er toen allemaal op speelden hoor.
Maar je komt eigenlijk met hetzelfde verhaal als een paar classic geleden met Paul. En ja, ook ik heb toen gezegd dat het misschien te proberen viel. Maar geen haar op mijn hoofd dat er nu nog over zou denken om een account of spelers van het account mastermarkB aan te nemen in een stam waar ik zelf zou spelen. Daarin verschillen we toch echt wel van mening.
Je zaagt met zulke spelers voor een groot stuk de poten onder je tafel vandaan. Eigenlijk kan je je tegenstanders op een classic dan zo goed als niks meer verwijten want je hebt iemand in je stam die sowieso alles zelf heeft gedaan en dat zelfs meerdere keren.

Dat jullie de classic winnen is wel zeker. En terecht, veruit het beste team, maar dat wist je al van bij de start. En weet je, om dan toch een discussie te starten, dat komt door de old gen spelers in je team. Ondertussen zullen je het al wel weten denk ik. Die oldtimers waren/zijn zo slecht nog niet.

Zitten dezelfde spelers op, maar ik snap je punt.
Maar dan kan je hetzelfde zeggen over Sven in tijde?
Ja, dat vind ik ook. Sven, Paul, mastermarkB.
 
Reactiescore
2.508
Robin dubbelposten (wait)

Ik heb trouwens geen idee waar iedereen speelt op deze classic:oops: Dus dat de gene met het hoogste morele houding mag winnen ;)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Anders beginnen we weer de zelfde discussie die ondertussen al 5x gehouden is op dit AF. Man man man, stel jankerds.
 
Reactiescore
661
Robin dubbelposten (wait)

Ik heb trouwens geen idee waar iedereen speelt op deze classic:oops: Dus dat de gene met het hoogste morele houding mag winnen ;)
Ja maar, op zijn iPad onding liggen knippen etc, geen zin in hoor.

Nja Pim, wat is er anders te vertellen over deze classic. Jullie zijn begonnen met een sterk team, hebben jullie omgeving gedomineerd en jullie winnen deze classic. Klaar.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ja maar, op zijn iPad onding liggen knippen etc, geen zin in hoor.

Nja Pim, wat is er anders te vertellen over deze classic. Jullie zijn begonnen met een sterk team, hebben jullie omgeving gedomineerd en jullie winnen deze classic. Klaar.

Volgens mij heb ik vandaag een post gemaakt waar ik de andere partij wel degelijk ruimte geef om een discussie te starten. Maar de mensen van buitenaf - die niets toevoegen - komen telkens weer huilen. Ben daar ondertussen wel een beetje klaar mee.
 
Bovenaan