BACKSTAB: Dwayne Johnson

DeletedUser15154

Guest
Man man, die naam. Provocatie 2.0. Ik vind het helemaal mooi.
 

DeletedUser39990

Guest
Ik weet niet als dit provocatie is, misschien is hij gewoon een fan van DJ jan, en gaat ie gewoon elk weekend gaan zuipen en beuken?


Wie zal het zeggen....
 

DeletedUser79201

Guest
grappig dat hij zn naam verandert gaat hem niks helpen is en blijft een triest figuur verpesten echt het spel zo
 

DeletedUser79218

Guest
Zijn stam valt ook letterlijk uit elkaar,oprichter/leider van toxic is opnieuw begonnen en de rest zal ook wel snel uit die stam stappen.
 

DeletedUser39990

Guest
Nee maar met z'n speelstijl en , waarschijnlijk, geen stam en vrienden kom je er nooit.
Vroeg of laat ben je de sjaak
klopt, maar eerlijk, dit is een van de geniaalste manieren van provocatie die ik ook geziet heb op tw :oops:
 

DeletedUser79201

Guest
Was idd een hele domme actie van hem heeft zowat iedereen tegen hem :p
 

DeletedUser78996

Guest
Ik vond de naam wel mooi verzonnen,
Thomas doe is rustig joh tis maar een dorp tis niet een rechterbeen dat je verliest sommige mensen doen net alsof tw hun leven is ik vind het juist lachen om mensen te kutten en al helemaal mensen die denken dat ze het gemaakt hebben maar nog nooit mid game gespeeld hebben zoals Thomas.
Pp abuser nummer 1 hij had al 1k toen ik me 300 pt net haalde,
Achjaa heb wel gelachen gister en vandaag blijft een spelletje.
En jullie doen net alsof ik de koning heb dood gestoken doe is rustig man.
En calamity ik weet niet waar die ik denk dat hij 12 of 13 is vandaan komt maar ik wil er best rl met je over praten.
Hmm en hoop dat veel mensen mee hebben gelachen

DJ :D
 

DeletedUser79172

Guest
Ik vond de naam wel mooi verzonnen,
Thomas doe is rustig joh tis maar een dorp tis niet een rechterbeen dat je verliest sommige mensen doen net alsof tw hun leven is ik vind het juist lachen om mensen te kutten en al helemaal mensen die denken dat ze het gemaakt hebben maar nog nooit mid game gespeeld hebben zoals Thomas.
Pp abuser nummer 1 hij had al 1k toen ik me 300 pt net haalde,
Achjaa heb wel gelachen gister en vandaag blijft een spelletje.
En jullie doen net alsof ik de koning heb dood gestoken doe is rustig man.
En calamity ik weet niet waar die ik denk dat hij 12 of 13 is vandaan komt maar ik wil er best rl met je over praten.
Hmm en hoop dat veel mensen mee hebben gelachen

DJ :D

Mag ik een tomaat hebben plies
 

DeletedUser79309

Guest
Hij leest 100% zeker dit forum maar heeft de ballen niet om dat zogenaamde bewijs te plaatsen
Ik vond de naam wel mooi verzonnen,
Thomas doe is rustig joh tis maar een dorp tis niet een rechterbeen dat je verliest sommige mensen doen net alsof tw hun leven is ik vind het juist lachen om mensen te kutten en al helemaal mensen die denken dat ze het gemaakt hebben maar nog nooit mid game gespeeld hebben zoals Thomas.
Pp abuser nummer 1 hij had al 1k toen ik me 300 pt net haalde,
Achjaa heb wel gelachen gister en vandaag blijft een spelletje.
En jullie doen net alsof ik de koning heb dood gestoken doe is rustig man.
En calamity ik weet niet waar die ik denk dat hij 12 of 13 is vandaan komt maar ik wil er best rl met je over praten.
Hmm en hoop dat veel mensen mee hebben gelachen

DJ :D

Dus een backstabber, oke ;p
 
Bovenaan