[Speeltopic] WvW #288

Reactiescore
93
Hallo iemand? Ik heb totaal geen overzicht atm, maar een antwoord zou mijn stem helpen.
Ik vrees dat ik geen flauw idee heb :( Ik ben nogal slecht in het herkennen van gedrag xD
 
Reactiescore
93
Op jezelf stemmen. Is wat spelbederf vind ik.
Als 1 iemand het doet ofzo, maakt het niet echt veel uit. Is niet veel anders dan op iemand stemmen die nog geen stem heeft:p Maar zoveel mensen als nu is wel degelijk spelbederf:X
 
Reactiescore
559
gaat lekker hier :|

iets nieuws, gaat nu iedereen op zichzelf stemmen
 
Reactiescore
93
Naja, ik ga maar op NITS. De 2e persoon die stem op zichzelf zette. Loyalpsycho was de 1e maar die heeft nog te weinig gezegd om me een indruk te geven. Daarom gaat het door naar de nr 2 :p
 

DeletedUser77898

Guest
Toen ik startte hier mocht je helemaal niet op jezelf stemmen. Dat vond ik een stuk beter. Daarmee voorkom je namelijk deze onzin. Waarom heb ik toch op mijzelf gestemd? Vorige x stemde ik zonder reden op iemand anders en toen werden mensen boos dat ik dan op mijzelf moest stemmen. Bij deze dus....

Morgen zal ik een theorie opstellen met daarbij een serieuze stem. Voor vandaag weet ik het gewoonweg niet
 

DeletedUser78825

Guest
Naja, ik ga maar op NITS. De 2e persoon die stem op zichzelf zette. Loyalpsycho was de 1e maar die heeft nog te weinig gezegd om me een indruk te geven. Daarom gaat het door naar de nr 2 :p

Volgens mij heeft NITS op zichzelf gestemd op basis van het feit dat hij zich niet wilt verdedigen tegen Time.
 
Reactiescore
93
#edit op mijn vorige post:

Sorry, hij was de 3e persoon :p Maar oke
 

Deleted User - 2075062

Guest
~ Mededeling ~

@jessicavd doet vanaf nu ook mee met deze ronde!

Kwam er later bij, beetje apart ...

NITS
Ik ga niet eens de moeite doen om mij daarop te verdedigen :D

Dude wtf! Als je goedje bent probeer dan gewoon de rest en vooral Time te overtuigen dat je niet slecht bent en dat ze ernaast zitten! Dit slaat nergens op.

Prima, ik zal niet meer meedoen als jij speelt.
Je bent echt een klootzak Kenneth, wist je dat?
Het grappige is dat Hopeful het ook nog eens liked, hij zal wel beter moeten weten als mod.

Deze reactie slaat nergens op. In dit spel kan je stemmen op je krijgen. Waarom meteen deze houding tegen Time dan?

Wat betreft mijn stem, ik ga hem om waarschijnlijk een aparte reden voor jullie op TUTM zetten. TUTM is vaak inactief op de eerste dagen tot ik de man wakker maak via de app dat er een potje begonnen is. Vandaag was hij opeens wel van de partij zonder berichtje vanaf mijn kant en ik denk dus dat de wolvenchat hem op het potje heeft gewezen.

TUTM
 

DeletedUser79054

Guest
Het feit is, dat dit een spel is, hij weet wat hij jou heeft verteld, hij kan daar zelfs omheen spelen, wat ik in zijn schoenen zou doen. Als hij je heeft verteld waarop je moet letten, weet hij ook dat jij daarop gaat letten etc. Alles heeft twee kanten.

Hij heeft me niet gezegd waar ik op moet letten, of wat typisch wolvengedrag is. Hij heeft me gezegd aandacht te blijven, kritische vragen te stellen en logisch na te denken.
Ik denk inderdaad dat hij een goeie BM zou zijn, gewoon omdat hij mij goeie feedback heeft gegeven waarmee ik dit spelletje aan het verderspelen ben.
Jammer dat ik afgerekend word op het feit dat hij mijn mentor was, en dat dit mijn reden was om op hem als BM te stemmen.
 

DeletedUser77898

Guest
Kwam er later bij, beetje apart ...



Dude wtf! Als je goedje bent probeer dan gewoon de rest en vooral Time te overtuigen dat je niet slecht bent en dat ze ernaast zitten! Dit slaat nergens op.



Deze reactie slaat nergens op. In dit spel kan je stemmen op je krijgen. Waarom meteen deze houding tegen Time dan?

Wat betreft mijn stem, ik ga hem om waarschijnlijk een aparte reden voor jullie op TUTM zetten. TUTM is vaak inactief op de eerste dagen tot ik de man wakker maak via de app dat er een potje begonnen is. Vandaag was hij opeens wel van de partij zonder berichtje vanaf mijn kant en ik denk dus dat de wolvenchat hem op het potje heeft gewezen.

TUTM
terechte reden vind ik Castiel :p Maar tigor is vandaag begonnen met mij spammen. Heeft 3 berichten nodig gehad, anders was ik het vergeten vanavond... Dit kan je bij haar navragen :)
 

DeletedUser65921

Guest
Goed dan ga ik er voorlopig maar van uit gaan dat NITS zoals de meesten is en pissed is dat hij zo snel verdacht wordt.

Veel voorkomende wolvenreactie is het weglachen. En kan me voorstellen dat je boos wordt als je kans maakt er op dag 1 al uit te liggen.

Tlf doet ook raar maar kreeg iets te snel stemmen voor een vreemde stem.

Nits
 

DeletedUser74597

Guest
Ja, dat zie ik nu ook in. Voornamelijk als bijna de helft van de spelers het gaan doen :p In m'n eerste (vorig potje) zag ik dit nog niet in.
Kies dan iemand ,ik bv pakte meestal op dag 1 een inactief persoon,waar geen stemmen op stond maar ook dit is niet ideaal .
Daarnaast kan je kijken wie er vreemd over komt( mmm tja iedereen vind mij vreemd spelen maar 99% krijg ik goedjes rol nu ook BTW) ..of je kijk wie de meeste stemmen krijg top 2 of 3 en lees hun nog even na ...

Soms kom je dan zelf tot een oplossing (ik heb er vaak moeite mee,maar goed)

Maar probeer een stem.op jezelf te vermijden.
 

DeletedUser78825

Guest
Hij heeft me niet gezegd waar ik op moet letten, of wat typisch wolvengedrag is. Hij heeft me gezegd aandacht te blijven, kritische vragen te stellen en logisch na te denken.
Ik denk inderdaad dat hij een goeie BM zou zijn, gewoon omdat hij mij goeie feedback heeft gegeven waarmee ik dit spelletje aan het verderspelen ben.
Jammer dat ik afgerekend word op het feit dat hij mijn mentor was, en dat dit mijn reden was om op hem als BM te stemmen.

Het is even makkelijke stem als een 'meeloopstem'.

Dus ja, reken ik je dan af op het feit dat hij jouw mentor was? Nee, dat heb ik daar gewoon bij in mijn post gezet aangezien ik alle informatie die beschikbaar was ook beschikbaar wou stellen voor de mensen die die ronde niet gevolgd hebben, of niet hebben gekeken naar wie wiens mentor was. Dus dat je het nu schuift op 'afgerekend worden omdat hij je mentor is' maakt het voor mij nog alleen maar een betere keuze om vandaag op je te stemmen.
 

DeletedUser69459

Guest
Toen ik startte hier mocht je helemaal niet op jezelf stemmen. Dat vond ik een stuk beter. Daarmee voorkom je namelijk deze onzin. Waarom heb ik toch op mijzelf gestemd? Vorige x stemde ik zonder reden op iemand anders en toen werden mensen boos dat ik dan op mijzelf moest stemmen. Bij deze dus....

Morgen zal ik een theorie opstellen met daarbij een serieuze stem. Voor vandaag weet ik het gewoonweg niet

Heb je morgen meer kunnen overleggen in de wolvenchat dan?
 
Reactiescore
46
Vond de opmerkingen van @Cryptic wel mooit, zeker omdat ik de vorige potjes er ook niet bij was en ik dit allemaal dus niet heb meegekregen
Misschien een beetje lullig omdat dit dus zijn 2e potje zou zijn in dit spel maarja
Ik stem ook op RD,
Wat gezegd was zag er logisch uit en het is altijd beter dan op jezelf gaan stemmen
 
Bovenaan