[Speeltopic] WvW #287: Teachers of Wakkerdam (Mentorronde)

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser77141

Guest
ik wacht ff op hopefulll(op aanraden van mn mentor) en dan wil ik wel uitleg over alles geven deze pot
 

DeletedUser17472

Guest
Nee, hoe kon je mij nu verdenken. Ik ben actief, maar dat ben ik altijd
 

DeletedUser77141

Guest
Nee, ik zou niet meegegaan zijn op Jessica. Was om te testen hoe snel julie zouden happen.

aha oke.. ja was voor mij de enige uitweg aan gezien jij en pierre dat van BE geloofde. wat ik ook wel snap in een begin potje..
 
Reactiescore
93
en toch bijna gewonnen..
ik had nog 1 nacht moeten overleven
Dankzij de actie van NITS ja :p Als we gister anders gelunchd hadden, zoals eerst het plan was, zou het anders gelopen zijn xD
 

Deleted User - 487871837

Guest
Einduitslag

Zoals julie ondertussen al doorhadden, is het potje inderdaad voorbij.

Ik wil hem toch even formeel afsluiten! :)

972f0bf40dbf6de5bf44fb57bae2c504.png

Piet was jullie lynch vandaag!
Zijn rol was:
Weerwolf!

Dat betekent dat alle wolven uit het spel zijn, en de nog overgebleven goedjes gewonnen hebben!

@famdecibel - Burger
@jessicavd - Burger
@pierre the pieter - Beschermengel

Gefeliciteerd!

Bedankt voor het meedoen allemaal!
Mentoren, bedankt voor het meehelpen aan een in mijn ogen geslaagde mentorronde!

@Cryptic, @RozeEenhoorn, @RD507, @pietvanl zien we jullie volgende ronde weer?
Jullie waren een leuke toevoeging - ik zou het in ieder geval leuk vinden als jullie vaker meededen! :D
 

DeletedUser77141

Guest
als mijn werk en w60 het toelaat doe ik zeker weer mee.

vond het erg leuk..

ovoornamelijk vanavond toch proberen fam over te halen dat ik slet was. en even had ik haar zover...


Ook mijn mentor heeeeel erg bedankt!!! zij heeft me echt geholpen waar nodig maar ook laten leren waar het moest
 
Reactiescore
93
1e potje waarin ik meedeed dat de goedjes wonnen :( 3x slechtjes, 3x neutraaltje, 1x gestopt, 1x goedje. De stand nu :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Bedankt voor het leiden @Hopeful. Uiteindelijk heb je het alleen moeten doen. Bedankt aan alle mentoren, met in het bijzonder Netky. Het was een leuk potje, ik heb er van genoten.

Het was, op dag 1 na, goed te doen :p

In een kutbui alles tellen terwijl ondertussen de skypejes me om de oren vlogen, tussendoor nog een beulactie moest doen en 6 ongelezen PMs met acties en lunches had :p
 
Reactiescore
93
en net deze keer ben jij een slechte....
Jep :( Maar 1 van die 3x dat een neutraaltje won, was ik het neutraaltje! Oftewel, welgeteld 1x gewonnen :p En welgeteld 2x gelynchd (door die lynch de vorige keer won ik het potje als engel :p)
 

DeletedUser77141

Guest
en op dag 1 lunch terug te komen.
wij ahdden toen tutm op de radar om te lunchen.
heeft toen zijn levensheks kracht ingezet denk ik dat die niet door ging....
 
Bovenaan