[Speeltopic] WvW #287: Teachers of Wakkerdam (Mentorronde)

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser70854

Guest
Gast ik snap het echt niet
Hoe kan ik een IQ onder nul hebben ofzo :rolleyes:
 
Reactiescore
93
en op dag 1 lunch terug te komen.
wij ahdden toen tutm op de radar om te lunchen.
heeft toen zijn levensheks kracht ingezet denk ik dat die niet door ging....
Hierover, is het trouwens normaal dat de levensheks meteen nacht 1 al drankje inzet? Of krijgen ze te horen wie de lunch zou zijn? (Dus vraag naar algemeen, niet naar Piet:p)
 

DeletedUser77141

Guest
maar tomme baal er nog echt van.. zo dicht bij de overwinning....
 

DeletedUser76681

Guest
@Hopeful bedankt om het potje te lijden :D

als mijn werk en w60 het toelaat doe ik zeker weer mee.

vond het erg leuk..

ovoornamelijk vanavond toch proberen fam over te halen dat ik slet was. en even had ik haar zover...


Ook mijn mentor heeeeel erg bedankt!!! zij heeft me echt geholpen waar nodig maar ook laten leren waar het moest

Alleen jammer dat net jij en dragon beide wolf moesten zijn, ik denk dat we echt wel kunnen concluderen dat ik geen 'goede' mentor ben in het tonen als wolfje, aangezien ik die rol helemaal niet leuk vind xD.

Maar ik vond het wel heel fijn met jullie en belangrijker nog dat jullie het ook leuk vonden.
 
Reactiescore
556
thnxx voor het potje hopeful :)
en Time ook bedankt ;)
 
Reactiescore
93
@Hopeful bedankt om het potje te lijden :D



Alleen jammer dat net jij en dragon beide wolf moesten zijn, ik denk dat we echt wel kunnen concluderen dat ik geen 'goede' mentor ben in het tonen als wolfje, aangezien ik die rol helemaal niet leuk vind xD.

Maar ik vond het wel heel fijn met jullie en belangrijker nog dat jullie het ook leuk vonden.
Met jouw hulp had ik wel het potje als Engel gewonnen:D
 
Reactiescore
93
hahah ja kij kvoor mij was deze ronde in dat opzicht makkelijk.
omdt ik wol was weet je dat de rest goedje is op de welp na
Daardoor helaas wat ik het meest moet leren, wat ik niet kon leren.. :p Wat ik het meest moet leren is namelijk het zoeken xD En dat gaat lastig als ik weet wie de wolven zijn omdat ik er zelf 1 van ben... :p
 

DeletedUser77141

Guest
@Hopeful bedankt om het potje te lijden :D



Alleen jammer dat net jij en dragon beide wolf moesten zijn, ik denk dat we echt wel kunnen concluderen dat ik geen 'goede' mentor ben in het tonen als wolfje, aangezien ik die rol helemaal niet leuk vind xD.

Maar ik vond het wel heel fijn met jullie en belangrijker nog dat jullie het ook leuk vonden.

je hebt anders goed advies gegeven. zonder jou waren we niet eens zo ver gekomen
juist op dag 2 toen met de lunch van cryptic. jammer genoeg dat alsnog de welp lynch werd...
 
Reactiescore
93
Ik had dit potje wel het idee dat mijn WvW ervaring wat overschat werd. Met lunch op Cryptic werd meer naar nieuwe mensen gekeken, maar ik hoorde daar niet bij schijnbaar.

Fam maakte al foutje door te vragen naar meningen van mensen met meer dan 10 potjes en had mij daarbij inbegrepen terwijl dit mijn 8e was. En wel vaker dat mensen leken te denken dat ik meer WvW ervaring had dan dat ik in werkelijkheid heb
 

DeletedUser76681

Guest
Mijn verdachten waren eerst Piet en jij, maar die laatste stem van Laila was zo vreemd.

@famdecibel en @jessicavd lekker gedaan!
@pietvanl Je hebt je eerste potje zeer goed gespeeld!
@pierre the pieter Je moet iets beter nadenken :D


Over de lunch van cryptic dat deden we omdat hij een bewezen goedje was en er maar 2 wolven waren zonder infectie. Ik heb toen aangegeven om niet te veel bewezen goedjes te creëeren en dus hem te lunchen. Toen wisten we ook niet dat het levensdrankje al gebruikt was,dus had goed kunnen zijn dat de lunch ook niet doorging. :p

Maar je had ze idd wel heel snel door.
 

DeletedUser77141

Guest
Over de lunch van cryptic dat deden we omdat hij een bewezen goedje was en er maar 2 wolven waren zonder infectie. Ik heb toen aangegeven om niet te veel bewezen goedjes te creëeren en dus hem te lunchen. Toen wisten we ook niet dat het levensdrankje al gebruikt was,dus had goed kunnen zijn dat de lunch ook niet doorging. :p

Maar je had ze idd wel heel snel door.

ook konden we zo de welp niet per ongelijk lunche aangezien we geen idee hadden wie dit was.
 
Bovenaan