[Speeltopic] WvW #287: Teachers of Wakkerdam (Mentorronde)

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78769

Guest
Leuk potje mensen :)

Vind het humor om te lezen hoe mensen die nog moeten leren beredeneren. Wel dikke SO naar iedereen aangezien er wel echt moeite in gestopt wordt. Ik had een inactievere pot verwacht eigenlijk :p

Even dat jullie het weten, Martijn (Music) gebruikte dag 1 zijn actie als levensheks al. Vandaar dat de lunch toen niet doorging. Wat ik daarom wel opvallend vond was dat er niet sportief geluncht werd. Ik had verwacht dat Martijn eruit zou liggen omdat hij nog helemaal niet gepost had XD

Thanks voor het regelen van dit potje @Hopeful en Netsky. Ik hoop dat de nieuwe spelers het leuk vonden en dat de anderen wat hadden aan de coaching ^^
 

DeletedUser77141

Guest
Leuk potje mensen :)

Vind het humor om te lezen hoe mensen die nog moeten leren beredeneren. Wel dikke SO naar iedereen aangezien er wel echt moeite in gestopt wordt. Ik had een inactievere pot verwacht eigenlijk :p

Even dat jullie het weten, Martijn (Music) gebruikte dag 1 zijn actie als levensheks al. Vandaar dat de lunch toen niet doorging. Wat ik daarom wel opvallend vond was dat er niet sportief geluncht werd. Ik had verwacht dat Martijn eruit zou liggen omdat hij nog helemaal niet gepost had XD

Thanks voor het regelen van dit potje @Hopeful en Netsky. Ik hoop dat de nieuwe spelers het leuk vonden en dat de anderen wat hadden aan de coaching ^^

dat stond ook eerst in de planning.
al hoopten wij dat hij dood neer zou vallen op dag 3, omdat die totaal niet actief was, en ons dus een lunch zou schelen..
maar ook omdat wij niet wisten wie welp was(want dat vermoeden hadden wij wel dat die er was) en er geen infectie wolf was besloten om cryptic te lunch. dat was een bewezen goedje.
 

DeletedUser78825

Guest
dat stond ook eerst in de planning.
al hoopten wij dat hij dood neer zou vallen op dag 3, omdat die totaal niet actief was, en ons dus een lunch zou schelen..
maar ook omdat wij niet wisten wie welp was(want dat vermoeden hadden wij wel dat die er was) en er geen infectie wolf was besloten om cryptic te lunch. dat was een bewezen goedje.

Dat is wat hij bedoelt met sportief lunchen. Door de inactieve spelers te negeren, laat je eigenlijk op een onsportieve manier de goedjes met minder achter.
 

DeletedUser78769

Guest
dat stond ook eerst in de planning.
al hoopten wij dat hij dood neer zou vallen op dag 3, omdat die totaal niet actief was, en ons dus een lunch zou schelen..
maar ook omdat wij niet wisten wie welp was(want dat vermoeden hadden wij wel dat die er was) en er geen infectie wolf was besloten om cryptic te lunch. dat was een bewezen goedje.
Enigzins was het wel dom. Door Cryptic als bewezen goedje te lunchen liet je blijken dat er (hoogstwaarschijnlijk) geen infectie in zat. Infectie zou namelijk overdag en blind gebeuren. Dus dan zou er op geen enkele manier ook maar enigzins aan de goedjes duidelijk gemaakt zijn dat er een had plaatsgevonden.

Had je Cryptic laten leven dan was er altijd nog de twijfel of hij geïnfecteerd kon zijn of niet. Daar had je wellicht nog slim op kunnen sturen aangezien er geloof ik al over werd gesproken.

Overigens wil ik best een ronde leiden. Gewoon basic instellingen dan weer aangezien er wat nieuwe spelers zijn én ik nog niet heel gewend ben aan leiden. Dat zal dan wel na m'n tentamens zijn. (3 februari of later pas dus).
 

DeletedUser65921

Guest
Meh ik wil graag nog eens een ronde spelen maar na de 29ste gaat het niet meer lukken voor me :p
 

DeletedUser79054

Guest
Leuk potje, uiteindelijk hebben de hoedjes toch gewonnen!
Heb met plezier het potje blijven volgen, en toch congratz aan fam om de woffen eruit te halen.
 

DeletedUser74005

Guest
Leuk potje, uiteindelijk hebben de hoedjes toch gewonnen!
Heb met plezier het potje blijven volgen, en toch congratz aan fam om de woffen eruit te halen.
Hoedjes, SO naar de begeleider van deze feut ^^
 

Deleted User - 487871837

Guest
Leuk potje, uiteindelijk hebben de hoedjes toch gewonnen!
Heb met plezier het potje blijven volgen, en toch congratz aan fam om de woffen eruit te halen.

Het jargon wordt overgebracht <3
 

DeletedUser78878

Guest
Ik heb me geamuseerd, en op zich was het ook wel leuk om van een afstand te kijken hoe het verliep.

@famdecibel
@jessicavd
@pierre the pieter
@Nowhere in the sun
@Dragonwoman
@Cryptic
@RD507
@pietvanl
@laila

Mijn tweede frustratie wou ik meegeven:
Het feit dat ik welp was, speelde ik als een burger omdat ik toch niet wist wie de wolven waren. Mijn doel was dus echt een wolf vinden en ik probeerde echt mee te denken. De 'verwarring' die ik zaaide waren dus ook oprechte foutjes waarbij ik namen door elkaar sloeg. Bij de tweede stemming kreeg ik wel het gevoel dat Piet wolf kon zijn, maar kon toen natuurlijk niets meer inbrengen ;p Ik zat eerst op NITS toen, en de eerstvolgende post(s) die hij maakt na de lynch overtuigden me dan (helaas te laat) dat hij toch een goedje was.

Hoe dan ook, ik kijk al uit naar het volgende potje. Hopelijk wordt er snel een nieuwe georganiseerd, en heb ik opnieuw een interessante rol :)

Ook bedankt aan @Castiel. om me te mentoren :)
 
Reactiescore
93
Ik heb me geamuseerd, en op zich was het ook wel leuk om van een afstand te kijken hoe het verliep.

@famdecibel
@jessicavd
@pierre the pieter
@Nowhere in the sun
@Dragonwoman
@Cryptic
@RD507
@pietvanl
@laila

Mijn tweede frustratie wou ik meegeven:
Het feit dat ik welp was, speelde ik als een burger omdat ik toch niet wist wie de wolven waren. Mijn doel was dus echt een wolf vinden en ik probeerde echt mee te denken. De 'verwarring' die ik zaaide waren dus ook oprechte foutjes waarbij ik namen door elkaar sloeg. Bij de tweede stemming kreeg ik wel het gevoel dat Piet wolf kon zijn, maar kon toen natuurlijk niets meer inbrengen ;p Ik zat eerst op NITS toen, en de eerstvolgende post(s) die hij maakt na de lynch overtuigden me dan (helaas te laat) dat hij toch een goedje was.

Hoe dan ook, ik kijk al uit naar het volgende potje. Hopelijk wordt er snel een nieuwe georganiseerd, en heb ik opnieuw een interessante rol :)

Ook bedankt aan @Castiel. om me te mentoren :)
Om eerlijk te zijn snap ik niet echt waarom je echt naar de wolven zocht. Als welp zijnde win of verlies je namelijk met de wolven :p
 
Bovenaan