Rate de Speler - W59 Special

DeletedUser78434

Guest
f9f31d3d3a5568e27472ce898050eb6b.png


Raten doe je op de volgende manier:
1) Mogelijk een korte inleiding
Trippey,
Een groep vrienden van mij die ik goed ken van W55, goed mee samen gewerkt in het verleden. Ook al laten zien wat zij waard kunnen zijn in een wereld. Zowel defensief als offensief op W55.

2) Punten (Rang/Omgeving/groei/potentieel)
Punten, Redelijk laag aantal punten voor hun start. Tot na 5-6 weken wisten zij zelf nog niet eens zo goed of ze wel serieus wilde spelen of voor de PP samen met Donnie Pablito. Toch hebben ze ballen getoond door perfection aan te vallen. Hun rang is voor het team en account te laag. Met een serieuzere start zouden zij zeker hoger staan. Als je kijkt naar hun potentieel en omgeving. Dan is dit niet echt veelbelovend. Ze liggen omringd door Vinage. Als zij goed deffwerk verrichten kunnen ze het nog wel eventjes rekken. Maar, mocht Vinage met een overmacht komen is het klaar. Ik geef hier 5/10 voor, gekeken naar het totaal plaatje

3) OD(A/D) (Verhouding/dorpen en is deze speler aanvallend/verdedigend?)
ODA is vrij laag, ook al paar interntjes (altijd chill op LH werelden) Natuurlijk is een lage ODA een goed iets op zulke werelden, maar geeft ook aan dat er niet super veel werk is geweest voor de overige dorpen.

ODD is vrij hoog, kan ook niet anders als je een berg incjes hebt gehad van ik gok de #1. Nette rang 12 qua ODD en rang 29 punten.

ODOS is ook een decent iets. Laat zien dat zij ondanks hun ligging ook hebben geholpen.

Dit totaal geeft mij de cijfers 7/10, netjes gedeffed, stammies of bekende geholpen en aanvallend nog niet te veel tegen gekomen.

4) Ligging (Cluster/ is de ligging ook potentieel of niet?)
Het cluster is mooi door de redelijke compactheid, dit zorgt voor veel deffmogelijkheden. Alleen de potentieel zie ik niet. Als vinage naar elkaar toe groeit is het op den duur een wals die over een 'hobbeltje trippey' heen moet. een 5/10 Goed qua deff, slecht qua toekomst

5) Stam (Sluit cluster aan/ Is de stam kwalitatief goed)
Het cluster sluit aan, liggen mooi aan elkaar. Daarentegen is de kwaliteit totaal gezien wat minder. Accounts waar veel van werd verwacht zijn al weg. Trippey als #1 in de stam geeft ook wel aan dat iemand die niet 100% serieus is begonnen dat de rest een tragere start hebben waar ik ook veel ODOS zie. Ik denk dat het eerlijk gezien enkel rekken van de vernietiging is op den duur. Zeker met het tempo waarop de top 10 nu groeit. een 6/10 Mooi cluster, snelle deff mogelijkheden maar qua totaalplaatje ten dode opgeschreven

6) Reputatie (Beoordeling/mening)
Reputatie van deze spelers is zeer goed. Hebben ook op meerdere wereld goede dingen laten zien. Aardige gasten die erg behulpzaam zijn. 8/10

7) Conclusie : Een eindwoordje met een eindrating
Hele fijne gasten, helaas met een 'verkeerde' liggen/start wat ze op gaat breken, althans. Dit denk ik. Ik hoop dat zij en de stam dit zo lang mogelijk gaan rekken, al ben ik er bang voor.

Totaal 31/50 maakt een 6,2

Volgende rating, Mugiwara no Luffy (graag meenemen dat The Monster Is Inside Me een DU is geworden ivm werkreizen waardoor doorspelen over enkele weken niet meer mogelijk is)
 

DeletedUser8174

Guest
ouch trippy is vanochtend 3 dorpen verloren aan perfection.
 
Reactiescore
1.167
ouch trippy is vanochtend 3 dorpen verloren aan perfection.

Inderdaad, weinig deff gehit zag ik en een full clear + edel weglaten edelen. Daarnaast hebben ze 1 edel gesniped en de rest doorlaten lopen, goede deffers!
 

DeletedUser78434

Guest
Inderdaad, weinig deff gehit zag ik en een full clear + edel weglaten edelen. Daarnaast hebben ze 1 edel gesniped en de rest doorlaten lopen, goede deffers!

Dan hebben zij de bui al zien hangen, helaas.
 
Reactiescore
141
Even kort op reageren. Onze def is drie dagen geleden al goed uitgedund door perfection en redbull, inmiddels al drie dagen non stop incs. Vanochtend is er door menig co spelers niet goed opgelet bij het deffen. Helaas is de realiteit dat je als klein accountje niet tegen twee top 10 spelers op kunt, zonder veel def. Had het zelf graag anders gezien maar uiteindelijk was dit inderdaad wel te verwachten.
 
Reactiescore
537
Ook tegen een meerderheid moet je als ‘top’ spelers kunnen deffen imo. Maar goed, heel SYN wordt tot nu toe simpel weggeëdeld. Wellicht toch iets fout gegaan in de samenwerking daar.
 
Reactiescore
510
Of ze worden wellicht wat overschat?
 
Reactiescore
537
Dat sowieso. Ben ook wel benieuwd welke goede dingen in het verleden door de spelers laten zien zijn waardoor ze een ‘goede’ reputatie zouden hebben ^^
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik denk dat het collectief falen van Synergie niet eens echt (volledig) te wijten is aan de kwaliteit van de spelers, ik bedoel; zouden ze slechter zijn dat de gemiddelde speler in Rota, Tiktak of Suits?

Natuurlijk helpt het niet mee om een core-stam te zijn, een van de enige grote op deze wereld zelfs. Naar mijn idee hebben ze veel te veel diplomatieke kansen laten liggen. Er zijn zat stammen in de omgeving van Vinage waarmee ze samen een blok hadden kunnen vormen. Niet gedaan -> einde verhaal.
 

DeletedUser75339

Guest
Ook tegen een meerderheid moet je als ‘top’ spelers kunnen deffen imo. Maar goed, heel SYN wordt tot nu toe simpel weggeëdeld. Wellicht toch iets fout gegaan in de samenwerking daar.

Weggespeeld worden door pp abusers die wat 3-4 keer groter zijn ?
Dat is niet gewoon een meerderheid he. Ik ken de details niet maar lijkt me nu toch geen verassing.

Geef de abusers het mouse account en omgekeerd en je krijgt volgens mij juist dezelfde uitkomst.
 
Reactiescore
510
Het gaat er niet om dat ze worden weggespeeld Hans.
Maar als niet eens alle treinen al gesniped worden, zoveel werk is dat niet.
 
Reactiescore
537
Weggespeeld worden door pp abusers die wat 3-4 keer groter zijn ?
Dat is niet gewoon een meerderheid he. Ik ken de details niet maar lijkt me nu toch geen verassing.

Geef de abusers het mouse account en omgekeerd en je krijgt volgens mij juist dezelfde uitkomst.

Het is inderdaad geen verassing dat de ''pp abusers'' die een stuk groter zijn er zo makkelijk doorheen komen.
Het gaat echter met zoveel gemak.
Als er goed verdedigd wordt, is dorpsverlies iets sporadisch. Dit is gewoon keihard onderuit gaan, ook tegen een meerderheid.
http://nl.twstats.com/nl59/index.ph...oldtribe=657&newtribe=-1&min=&max=&timerange=

Perfection edelt hier gewoon zonder problemen twee hoge gerankte accounts weg, ik kan zo tig spelers noemen waar het een stuk moeizamer geweest zal zijn.

Daarbij, ik zie net dat tripey mouse 50% van zijn dorpen geinternd heeft. Zeker als je goedkoop kan edelen, zou je zeker de middelen moeten hebben om iets terug te doen.
 

DeletedUser53405

Guest
Weggespeeld worden door pp abusers die wat 3-4 keer groter zijn ?
Dat is niet gewoon een meerderheid he. Ik ken de details niet maar lijkt me nu toch geen verassing.

Geef de abusers het mouse account en omgekeerd en je krijgt volgens mij juist dezelfde uitkomst.

Er werd gewoon geen moeite gedaan om überhaupt iets van weerwerk te bieden, door heel Syn niet.
Een dorpje stacken is natuurlijk makkelijk en hopen dat Perfect er niet doorkomt.
1 snipe is er gebeurd op 4 gisteren. En dan werd het dorp als nog makkelijk overgenomen later die dag.

Over het algemeen geeft Syn een slechte indruk waar blijkt dat ze ofwel gewoon geen zin hadden, of het gewoon van niet kunnen is. Met een acc van 80K kan je toch wel wat meer weerwerk bieden imo
 
Reactiescore
141
Het is inderdaad geen verassing dat de ''pp abusers'' die een stuk groter zijn er zo makkelijk doorheen komen.
Het gaat echter met zoveel gemak.
Als er goed verdedigd wordt, is dorpsverlies iets sporadisch. Dit is gewoon keihard onderuit gaan, ook tegen een meerderheid.
http://nl.twstats.com/nl59/index.ph...oldtribe=657&newtribe=-1&min=&max=&timerange=

Perfection edelt hier gewoon zonder problemen twee hoge gerankte accounts weg, ik kan zo tig spelers noemen waar het een stuk moeizamer geweest zal zijn.

Daarbij, ik zie net dat tripey mouse 50% van zijn dorpen geinternd heeft. Zeker als je goedkoop kan edelen, zou je zeker de middelen moeten hebben om iets terug te doen.
Vergis je niet dat die intern dorpen er pas een dag of 3 waren. Lage kazernes -> lage troepenrekrutering helpt ook niet.
Def is door een fout vanuit ons team zelf snel eraan gegaan, waardoor er weinig snipedef meer overbleef. Vervolgens een MB die ons aanvallen stuurt in samenwerking met vinage, dan komt het zo dat het recapdorp gepakt werd waardoor er geen recap meer mogelijk was, wat in het verleden dus wel is gebeurd: https://gyazo.com/6f3e08acadfd1584263d0a9c779269d7

Er werd gewoon geen moeite gedaan om überhaupt iets van weerwerk te bieden, door heel Syn niet.
Een dorpje stacken is natuurlijk makkelijk en hopen dat Perfect er niet doorkomt.
1 snipe is er gebeurd op 4 gisteren. En dan werd het dorp als nog makkelijk overgenomen later die dag.

Over het algemeen geeft Syn een slechte indruk waar blijkt dat ze ofwel gewoon geen zin hadden, of het gewoon van niet kunnen is. Met een acc van 80K kan je toch wel wat meer weerwerk bieden imo
Hierin ben ik met jullie eens dat SYN enigzins overschat blijkt. Ik zelf had er ook meer van verwacht, echter kan het niet altijd meezitten.

Het gaat er niet om dat ze worden weggespeeld Hans.
Maar als niet eens alle treinen al gesniped worden, zoveel werk is dat niet.
Ben ik volledig met je eens. Nogmaals, foutjes van het team en weinig snipedef over.


Al met al spijtig dat we dit zo afsluiten, geloof me als ik zeg dat ik het graag anders gezien had. Wetende dat het erin zit, maar er niet volledig uit komt.
 
Reactiescore
510
Situaties op een slome wereld zijn soms ook wel lastig in te schatten, ben ik met je eens. Ben zelf ook classic gewend nu.
 
Bovenaan