Rate de Speler - W59 Special

DeletedUser78552

Guest
Ja met alle plezier maar dat kan pas over een paar weken hahaha! Heb ff de tijd er niet voor...
 

Deleted User - 487776907

Guest
Gaat hier nog wat gebeuren en wie is er aan de beurt? :)
 

DeletedUser69389

Guest
@vlekje12 bewust geskipt omwille van het principe van dit topic en de ongeschreven regel dat je eerst dient te raten alvorens je kunt vragen om een rate.

Daarom gekozen voor diegene die het als laatste deed en toen vroeg om een rate voor The Brain Teaser.

108285_large


Acc
1909509


Wanneer je naar het account kijkt dan zie je dat ze in vier stammen hebben gezeten en sinds gisteren onderdeel geworden zijn van TikTak. 4 stammen vind ik persoonlijk relatief veel en zeker het verloop van stammen tot nu toe. Eén maand is nu het langste dat ze in één stam hebben gezeten.

De groei is redelijk goed en met name laatste anderhalve week is er een enorme vlucht naar boven toe gekomen.

Kijken we echter hoe ze aan hun dorpen zijn gekomen dan valt het op dat het relatief gemakkelijk is en veel intern. In de start hebben ze ervoor gekozen om eerst een speler van 750 punten en daarna een bb dorp van 137 punten te pakken. Dat noem ik nou niet erg bijzonder en goed tw spel. Van de overige veroveringen zijn 6 dorpen van de 23 aantoonbare interns. Dat houdt in dat 26.1% van hun veroveringen intern zijn + die twee dorpen in het begin die ook erg makkelijk waren kom je uit op 34.8% van de dorpen die intern, bb en uiterst eenvoudig en zonder verliezen zijn gepakt. Dat is toch al 1/3e van de dorpen.

Dan kijken we verder naar veroveringen en waarbij spelers een plek op de verdedigingsranglijst hebben van rang 1250 of lager. Dan komen we tot de volgende namen:

josannani
Black Barny. Deze heeft zelfs 0 troepen gekilld...
Ips9
Boos
Ridder Radboud
Jema2000
Gollum010

Van twee accounts kan ik niet meer traceren hoeveel hun verdediger was, omdat deze spelers inmiddels zich niet meer bevinden op wereld 59. Het totaal aantal dorpen van die twee spelers betrof 3.
De bovengenoemde spelers bevinden zich allemaal lager dan rang 1250 bij de verdedigersranglijst. Voor nu dien je 4.722 verslagen te hebben als verdediger voor die rang.

Op basis hiervan valt dus te concluderen dat voor nog eens 7 dorpen opgaat dat het account The Brain Teaser erg gemakkelijke dorpen verovert. Deels kan het natuurlijk geluk of toeval zijn. Echter riekt het naar mijn mening bij sommige ook behoorlijk naar boosten. Deze 7 dorpen staan weer voor 30.4% easy winsten. Totaal kom je dan al op 65.2% van de veroveringen die intern, bb en erg goedkoop en/of intern zijn.

Uiteindelijk kom je tot de conclusie dat er pas van één (serieuze) speler echt dorpen zijn veroverd in een strijd. Maar dat dorp van Justlove werd ook pas gepakt toen het account al ernstig verzwakt was door zijn nieuwe stamgenoten. Eerst eind januari en begin februari door Jugi50 en daar dan net van te boven op 13 en 14 februari allebei de dagen een dorp verloren aan Runner 5 en waarbij dan vandaag pas the Brain Teaser.

Al met al kan ik niets anders dan hier een drie voor geven. In een later stadium had ik een twee gegeven, maar gezien de start etc gun ik hen nog een puntje.

ODA/ODD
1909509

1909509


Dan de ODA. De ODA bevestigt alleen maar het beeld wat ik heb geschept heb hierbvoven. De helft van hun ODA is pas de laatste 24 uur behaald. Laatste anderhalve week is de ODA pas echt opgekomen. Ik hanteer gezien de veroveringen de 28e januari als startdatum voor die ODA stijging. Daarvoor was het vrijwel niets. Echter had het account op dat moment al 9 veroveringen gehad. Niet toevallig dat veel van die veroveringen in het lijstje te vinden zijn die ik hierboven heb geplaatst.

ODA rang is nu 59e en dat op een acc met rang 35. Dat oogt nu redelijk, maar het Suits acc wat wordt aangevallen oogt gestopt en is dus relatief goedkoop bashen. Ik zal vanwege de meest recente groei een voldoende geven, maar het is weinig soeps.

De verdediger neem ik bewust niet mee, want daar kunnen ze niks aan doen.

Net als dat hun ondersteuner ook uiterst laag is.

Al met al geef ik hiervoor een 5.5 en dan ben ik naar mijn mening nog zeer schappelijk.



Kaart/Cluster
nl59

Het betreft een mooie ligging in de rim en met voldoende groeipotentieel voor het acc. Een 7.

Stam
De stam Tik Tak ken ik niet erg goed. Het betreft de derde stam van deze wereld en met een overduidelijke achterstand in punten en puntengemiddelde op de nummer 1 en 2 stammen Chill en Vinage.

Tik Tak lijkt echter hard op weg om uit te groeien tot een serieuze partij die een grote invloed op de wereld zou kunnen uitoefenen. Leiding oogt alsof ze weten wat ze doen. Ik ken voor de rest weinig spelers. Maar ik ben zeer zeker benieuwd naar de stam.

Een 7.


Reputatie.
Ik vind dit een lastige om te beoordelen, want het enige wat ik weet over hun reputatie is dat er een M en een M op spelen en thats it. Ohja en er staat een linkje op hun profiel wat verwijst naar een (mogelijk???) eerder account op W26 en wat BamBamUtreg heet. Op het eerste gezicht oogt het oke. Maar als je verder kijkt zie je daar een grote fusie met het acc waar ze hier spelen, The Brain Teaser, en zie je nog talloze andere interns, goedkope veroveringen en barbaren.

Combineer je dat met hetgeen ik hier heb gezien dan kan ik simpelweg niet een hoog cijfer geven op basis van de statistieken. Het oogt allemaal wel leuk en ze hebben niet de reputatie van stabbers, spionnen of iets dergelijks. Maar om nou te zeggen dat dit echt een aanwinst is waar Tik Tak verder mee zal komen moet ik nog maar zien. Laat ik het zo zeggen. Met de huidige bemanning op dit acc zou het niet een account zijn die Vinage in zou zijn gekomen tijdens een sollicitatie....

Al met al een 4 omwille van het laffe en goedkope spel in de zin van internen, bb's en vermoedelijk ook boosten of goedkope praatjes.

Al met al kom ik dan tot de volgende cijfers: (3+5.5+7+7+4) /5 = 5.3. Het cijfer valt nog mee, omdat ik relatief mild ben geweest bij met name ODA/ODD en Reputatie.


Voor nu zie ik graag een rating voor het account:
Death By Design
 

DeletedUser77629

Guest
Mooie rating!

En ik ben erg benieuwd naar onze rating, bedankt voor het opgeven van ons account! :)
 

DeletedUser63443

Guest
Bedankt voor de rating!

Ik zou toch graag enkele opmerkingen geven :biggrin:
Op deze wereld heb ik weldegelijk een redelijk slome start gekend aan de rim, met als eerste veroveringen twee kleine dorpen. Spijtiggenoeg was ik indertijd enerzijds omringd door stamleden en anderzijds spelers die amper groeiden, dus qua edelvoer was het echt wel niet veel soeps.

Zoals je zegt dat ons account voorlopig nog vrij gemakkelijk dorpen pakt komt eigenlijk door de simpele reden dat hier aan de rim momenteel geen grote tegenstanders zitten. In mijn directe omgeving zitten er maar een handvol spelers met meer dan 1 dorp. Het is dus steeds vechten met lage moraal of het overlaten aan MB's, waardoor de ODA ook niet dat lijkt.

Ik snap in ieder geval je rating wel, het is natuurlijk moeilijk om een speler accuraat te beoordelen die zich nog niet echt heeft kunnen bewijzen tegen andere grote spelers ;)
 

DeletedUser77629

Guest
Als iemand ons rate rate ik de volgende persoon wel, heb het idee dat dit topic een beetje vergeten word terwijl ik het altijd wel vermakelijk vind om te lezen! :)
 
Bovenaan