World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
1.075
Tegen wat moet ik mij verdedigen? Mensen zonder inzicht?

wel lastig om je te beschermen tegen jezelf, nooit aan gedacht om professionele hulp te zoeken? in like uurm een instelling fzo?
 
Reactiescore
767
wel lastig om je te beschermen tegen jezelf, nooit aan gedacht om professionele hulp te zoeken? in like uurm een instelling fzo?
Verder dan jou kan je echt niet zakken het blijft me steeds verbazen :oops:
 
Reactiescore
767
Ben echt benieuwd hoe je aan die onzin komt ?
 
Reactiescore
1.075
1. archer maximus = bewezen stabber, quid pro 2. quid pro internt z'n stam en dan komt hij met een excuus van een oude deal die 5 maanden geleden gemaakt was om over te stappen, dat kon hij ook vertelt hebben vooraleer hij iedereen ging internen.
2 stabbers dus, 1tje boven je, 1tje onder je, primigenius ook plots van dag op dag stamchange.
2. vijanden, zoals hierboven vermeld, quid pro, primi, merger, gewezen vijanden, plots van dag tot dag vriendjes.

how the fuck kan je het zelfs onzin noemen, dit zijn gewoon feiten waar al dagen/weken op dit zelfde fora over gepraat is. Ben je weer dronken, teveel naar de koffieshop geweest? of gewoon nog wazig van je hand?
 
Reactiescore
767
1. archer maximus = bewezen stabbe

Wie had dat ookal weer bewezen? beetje hypocriet noem je dit die post staat al er 3 maanden en je hebt er geen woord over gezegd destijds en nu boeit het je opeens? is dit de kleuterklas?

ps: de stabber volgens jou is allang gekapt .

quid pro 2. quid pro internt z'n stam en dan komt hij met een excuus van een oude deal die 5 maanden geleden gemaakt was om over te stappen, dat kon hij ook vertelt hebben vooraleer hij iedereen ging internen.

Dit noem je dus weer typisch van jou perspectief kijken
86381620b5127aedcf0db60ac8790f7a.png


wat quid pro dus zij is gewoon de waarheid.

2. vijanden, zoals hierboven vermeld, quid pro, primi, merger, gewezen vijanden, plots van dag tot dag vriendjes.

volgens mij lul tot op de dag altijd of je de wereld al heb gewonnen maar heb je volgens mij nog niks bewezen? volgens mij zat je ook in Exp en nu opeens in WST en was WST ook een 1 mans stam ?(quid pro quo) stop alsjeblieft met dit hypocriete gedrag,
 
Reactiescore
1.075
dus je laat een screentje zien dat jij en auid ooit samen in een stam zaten, en daarna leavede als bewijs waarom hij de vijand moet joinen? is dat No. logica?
 
Reactiescore
767
Soms vraag ik me echt af waar jou hersencapiciteit is gebleven .
 
Reactiescore
1.075
soms vraag ik me echt af welke soorten drugs jij mixed .
 

DeletedUser78672

Guest
Hmm nog altijd gezellig hier.

Beste wensen alvast vrienden van het forum.
 

DeletedUser78672

Guest
en jullie vinden het raar dat er niet veel activiteit is hier?
 

DeletedUser78672

Guest
On topic.
Is er ergens nog oorlog of zitten we nog brak op de bank van oudejaarsnacht?
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een zaadwereld, wat een zaadtopic, wat een zaadspelers. Tjonge, jonge, jonge. Aan dit soort werelden is de achteruitgang van tw wel te merken pff.
 

DeletedUser59368

Guest
Wat een zaadwereld, wat een zaadtopic, wat een zaadspelers. Tjonge, jonge, jonge. Aan dit soort werelden is de achteruitgang van tw wel te merken pff.

Men is op deze wereld teveel met zichzelf bezig :)
Vergeten hoe je de wereld moet winnen en dat doe je niet alleen. Spijtig dat ik tegen zulke defensieve spelers aanlig.. en zo ze nog eens zot actief zijn..
Normaal ben ik vaak één van de voortrekkers om het voorbeeld te geven en kan ik vaak solo al wel wat forceren en potjes breken, maar tot nu toe weinig succes :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Wat een zaadwereld, wat een zaadtopic, wat een zaadspelers. Tjonge, jonge, jonge. Aan dit soort werelden is de achteruitgang van tw wel te merken pff.

AF is erg dood inderdaad, van mijn stam uit nog wel beetje gedaan en van enkele vijanden maar als het dan toch dood blijft houd het voor ons toch op

Men is op deze wereld teveel met zichzelf bezig :)
Vergeten hoe je de wereld moet winnen en dat doe je niet alleen. Spijtig dat ik tegen zulke defensieve spelers aanlig.. en zo ze nog eens zot actief zijn..
Normaal ben ik vaak één van de voortrekkers om het voorbeeld te geven en kan ik vaak solo al wel wat forceren en potjes breken, maar tot nu toe weinig succes :(

Haha, moet je ook erbij vertellen dat de 2 spelers waar je tegen aan ligt #3 en #4 van de wereld zijn en 6x jou punten:p
 

DeletedUser51839

Guest
Men is op deze wereld teveel met zichzelf bezig :)
Vergeten hoe je de wereld moet winnen en dat doe je niet alleen. Spijtig dat ik tegen zulke defensieve spelers aanlig.. en zo ze nog eens zot actief zijn..
Normaal ben ik vaak één van de voortrekkers om het voorbeeld te geven en kan ik vaak solo al wel wat forceren en potjes breken, maar tot nu toe weinig succes :(

Don't worry ben erbij gekomen voor je gezellig te maken, we verzinnen samen wel eens iets wanneer je nog eens op de koffie komt.
Nu voor die kerel daar, Alex Lennon, ik zei "Koffie", geen koffieshop. Mss wel een cognacque bij de koffie maar 1 en done :)

@Rise Against de nummer 3 en 4, en de nummer 5 ligt er nog eens onder ook he, dus moest het nodig zijn :) Rest van de wereld niet bekeken, maar zijn er mensen die nog moeilijker front hebben dan dat blokje waar hij moet doorbreken? :p Captn moet daar niet doorbreken perse, kan leuk wachten, enkel ITSW18 ligt vast.
 
Bovenaan