Nederland VS Belgie

DeletedUser40402

Guest
En heb je dan 1 ticketje voor alles of moet je echt opletten dat je niet in de verkeerde trein van de verkeerde maatschappij stapt?
 

Deleted User - 487871837

Guest
En heb je dan 1 ticketje voor alles of moet je echt opletten dat je niet in de verkeerde trein van de verkeerde maatschappij stapt?

Je hebt je OV chipkaart, en als je van NS naar Arriva overstapt moet je wel bij de goede vervoerder inchecken ja.

Het overgrote merendeel vd treinen wordt door NS gereden though.
 

DeletedUser73204

Guest
en niet vergeten om uit te checken. Je hebt ook wel van die voordeeldagkaarten van de NS maar die gelden dan bijv weer niet in combinatie met Arriva treinen. Je moet dan soms op een ander station instappen.
 
Reactiescore
770
Privatisering van openbaar vervoer leidt altijd tot prijsvergroting mvg de econoom
 

DeletedUser69389

Guest
Privatisering van openbaar vervoer leidt altijd tot prijsvergroting mvg de econoom
Welkom mede hoeder van het communisme. Wij als redders van de sovjet unie heten u hartstikke welkom met uw terugkeer op dit af in het nieuwe jaar.

Weg met de politieke grenzen in de wereld. Dus weg met zowel België als Nederland. De massa regeert.
 
Reactiescore
770
Welkom mede hoeder van het communisme. Wij als redders van de sovjet unie heten u hartstikke welkom met uw terugkeer op dit af in het nieuwe jaar.

Weg met de politieke grenzen in de wereld. Dus weg met zowel België als Nederland. De massa regeert.

Een communistische econoom. Heftig

>een empirisch economische vaststelling poneren
>"hurrr communist"

oke welke leuke meme is dit nou weer jongens ?
 

DeletedUser78666

Guest
Welkom mede hoeder van het communisme. Wij als redders van de sovjet unie heten u hartstikke welkom met uw terugkeer op dit af in het nieuwe jaar.

Weg met de politieke grenzen in de wereld. Dus weg met zowel België als Nederland. De massa regeert.

Het grappige is dat jij dit wss sarcastisch zegt, maar ik dit wel echt denk.
 

DeletedUser73204

Guest
Alle Nederlanders zijn nazi's en zijn dus af.

Turkije wint.
laat eerst alle medelanders die het zo goed weten en hier wonen en toch anti NL zijn, eerst maar terug gaan naar hun land waarvan zij denken dat het zo goed is. Die gaan dan nog denken dat NL is nog zo slecht nog niet is. Hoor wel meer medelanders zeggen aan de bar van NL dit en dat en toch blijven ze hier hier. Dan denk ik altijd van: Joh als het niet bevalt pleur dan op. Ik heb de keus gemaakt om hier te wonen. En ja een NL-er kan nog wat leren van ons, maar Ik gaan echt niet roep van oh oh wat is mijn land goed. Want dan komt de vraag: Wat doe ik hier dan in NL als my land toch zo goed is. en mensen uitschelden voor Nazi? Jij weet echt niet waarover je het hebt. Maar ja hoor, je hebt gelijk met Turkije. Die gaan er echt op vooruit met hun Poetin kloon. No Hard feelings maar denk na over wat je hebt. Is het slechter hier als je roots?Ja? easy jet heeft vast aanbiedingen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan