Nederland VS Belgie

Reactiescore
376
Jullie hebben voetbal, wij hebben normale snelwegen, geen fransen, een normale taal - eigenlijk gewoon een normaal land.

Whatever you prefer :D
Wij kunnen toch gvd ook niet doen aan die vieze baguettekes allez, precies alsof wij dat tof vinden of ervoor gekozen hebben :(
 
Reactiescore
110
Wat betreft voetbal weten we allemaal wie de betere is, niet waar? :D

Yep. Twee keer achter elkaar bij de beste drie van de wereld. Nu een keertje niet, soit. Belgie doet wel mee, en heeft geluk met de loting, maar moet het ook nog maar laten zien. De vorige toernooien lukte ze dat niet.
 
Reactiescore
376
Yep. Twee keer achter elkaar bij de beste drie van de wereld. Nu een keertje niet, soit. Belgie doet wel mee, en heeft geluk met de loting, maar moet het ook nog maar laten zien. De vorige toernooien lukte ze dat niet.
Nederland liet het vorige tornooien nochtans ook niet zien. :oops:
 
Reactiescore
110
Nederland liet het vorige tornooien nochtans ook niet zien. :oops:

Vorige twee wereldkampioenschappen dus een keer tweede en een keer derde. Noem dat maar niets.

Belgie doet de laatste jaren vaker mee. Maar daar is ook direct alles mee gezegd. Op het WK van 2014 een makkelijke poule, daarna bijna uitgeschakeld door de VS:redface: en daarna kaaanssssloos tegen Argentinië. Op het EK van 2016 al vroeg uitgeschakeld door.. :biggrin::biggrin:... Wales.
 
Reactiescore
660
Vorige twee wereldkampioenschappen dus een keer tweede en een keer derde. Noem dat maar niets.

Belgie doet de laatste jaren vaker mee. Maar daar is ook direct alles mee gezegd. Op het WK van 2014 een makkelijke poule, daarna bijna uitgeschakeld door de VS:redface: en daarna kaaanssssloos tegen Argentinië. Op het EK van 2016 al vroeg uitgeschakeld door.. :biggrin::biggrin:... Wales.
Waarvan de eerste van die twee keer geen voetbal was maar en full contact karate training of zoiets. Maar verder heb je wel gelijk. We kunnen nog wel wat leren van het Nederlands voetbal verder.

Trouwens, kansloos tegen Argentinië , ik ken totaal niks van voetbal, maar als je dat echt meent, jij ook niet.

Wales was een zware dreun denk ik voor de duivels, wordt af en toe nog over gesproken inderdaad. Had niet mogen gebeuren.
Deze keer zie ik ze ook niet direct ver geraken als ze weer dat zaalvoetbal blijven etaleren.

Rare sport verder. Wordt in vele gevallen beslist door scheidsrechterlijke dwalingen of door misleiden van scheidsrechters door professionele spelers. En als het dan eens fair op het veld wordt gespeeld dan wint de ploeg die maar 1 kans kreeg tegen de ploeg die 70% balbezit had. Buiten kampioenschappen vind ik er maar weinig aan.
 
Reactiescore
660
Gun Belgie alle succes. Mochten ze ver komen, kom ik in mijn rode shirtje wel even de grens over een potje kijken. :)
Dan spreken we af en drinken een pintje samen.
Al ben ik zo geen duivelsupporter eigenlijk, maar goed, een pintje lust ik altijd wel
 
Reactiescore
1.803
Jullie hebben voetbal, wij hebben normale snelwegen, geen fransen, een normale taal - eigenlijk gewoon een normaal land.

Whatever you prefer :D
van zodra de aarde een beetje verder opwarmt hebben jullie vooral heel veel water
veel plezier?
 
Reactiescore
1.271
van zodra de aarde een beetje verder opwarmt hebben jullie vooral heel veel water
veel plezier?
Die dijken kunnen nog een stuk hoger? Daarnaast kunnen we de westerschelde ook dicht zetten de burgeroorlog in belgie afwachten en daarna jullie stuk klei nemen?
 
Reactiescore
1.728
Die dijken kunnen nog een stuk hoger? Daarnaast kunnen we de westerschelde ook dicht zetten de burgeroorlog in belgie afwachten en daarna jullie stuk klei nemen?

Of we helpen ze in die burgeroorlog tegen die Walen, verjagen daarna de Fransen en zorgen dat we naar dat leuke land op vakantie kunnen zonder dat schijt volk ?
 
Bovenaan