WVJV XI-topic

Deleted User - 487871837

Guest
Even korte uitleg: Ik heb op WvW toen eens meegedaan onder BloodWolf14 vanwege een flauwe belofte om niet meer mee te spelen, maar wilde dat stiekem wel blijven doen.

Nu had ik verwacht volledig op Blood over te stappen aangezien ik dat nu met elk nieuw game-acc van me doe op ieder spel. Echter speel ik op TW gewoon nog onder GaMeBr3AKeR. Je zult me op de TW-gerelateerde fora dan ook zien op GaMe. Bij de vrije-/spellenfora zal ik op Blood langskomen ^^

En ik noob? Waaaaaaat?!?!?

Ah ik vat ‘m.
 
Reactiescore
770
Wat een smerige commentaar weer hier allemaal op mij dit is echt niet kunnen zal jullie allemaal in mijn post van meer dan 1000 woorden en nachten eens goed afrekenen
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat een smerige commentaar weer hier allemaal op mij dit is echt niet kunnen zal jullie allemaal in mijn post van meer dan 1000 woorden en nachten eens goed afrekenen

Ik ben gewoon aardig geweest over jou gvd
 
Reactiescore
770
1. Hopeful

Aardige gozer, vaak mee gespeeld denk ik in WvW, maar kon soms echt hopeloos zijn in z'n discussies. Kheb jou eigenlijk nooit goed gekend kwil weten wie je bent kwil wete wie je beeent


8/10 omdat ik dat liedje graag luister

2. *Netsky

weg ermee 0/10

3. Sander14/.TheOnlyPlanisA

Sander14 is de enige echte account voor mij. Een van mijn grootste fans, al altijd geboeid geweest door mijn stront die ik neergooi hier als een chimpansee, zou sander met mij meegaan in zee tot de diepste; zo trouw is hij aan mij en mijn grootste fan. Je apprecieert iedere keer mijn katjes en enkel jij hebt dan ook meestal de privilege om alle foto's te mogen bekijken van 2 mooie schatjes. Ooit zal jij ook wel een katje mogen verzorgen dat zit er dik op mvg.

10/14

4. MOHniels

Gabber MOHniels ken ik ook al tijdje maar onlangs die ene post die hij schreef over dat ik sander pijp dat gaat toch in een topic als deze je minpuntjes kosten hoor. Pluspunten zijn natuurlijk dat je al die tijd jezelf bent gebleven en lekker door bent gaan met te hakken hier en daar. Wanneer spele we nog eens met elkaar op de ps4?

10tje

5. Glenn

Ha kijk mneertje ik stop met forum mistte ons stiekem al die tijd waardoor hij weer terug actief kon zijn! Glenn is een van de grootste (niet fysiek natuurlijk haha woehaha) en langste vrienden die ik al heb overhouden aan dit browserspelletjesforum en we behouden nog steeds sporadisch contact op Skype. Toch grote tegenstelling met vroeger toen ik steeds bij je kwam aankloppen op skype en jij reageerde met dat tong uit de mond emoticon. :p deze dus. echt heel irritant was dat toen. desondanks is daar mooie vriendschap uit ontstaan. Wanneer drinken we nog eens een pintje op een terras met een lekker zonnetje? kan ik eindelijk afraken van die poster die ik je beloofde ;)

10tje

6. Dirk-Janus

Dikke Dirk jij noemt mij dik dan noem ik jou ook dik dikke anus dirk dieeerrk !!!!! We hebbe laatste tijd eens wat woordenwisseling gehad met elkaar over je rebecca fandom die beetje te ver ging. Voor je het wist was je tte vinden in haar onderbroeken la ??? Maar goed gelukkig heb ik je vaak vermaand dat je je moet vermannen. Al dikwijls interventie gehad met je dus hierover en heb zelfs nog steun gekregen ook dus was lang niet de enige en zo. Desondanks ben ook jij een vaste waarde en een oude rot.

hopelijk wordt jij net als Laurens ooit nog een conservatief christen zoals ik

10

8. dragonshield

Jij hebt Martin nog gekend dacht ik en je lekkere wijven profielfoto's doen me denken aan hem en ik mis nog steeds martin dus das voor jou een 7 beter kan ik je nie geve maar dit kan ik zegge dus
.


9. Dr. Hannibal Lecter

ken je nie zo goed enkel van WvW en je zal wss ook op mij gestemd hebbe dus 5

10. Dragonfriend

Ja kwnie jij fixt gewoon die ene chick niet (Cayennepeper) voor mij en laatst moest je nog zegge dat ze gewoon tegenovergestelde is van ik. Tja dat vind ik echt niet leuk zijn hoor dat je zo doet Laurens kost je een punt. Maar waar jij wel punten bij wint is dat ik merk dat jij ook, ik noem je niet conservatief ghehe maar ik merk dat jij ook wel inziet net als ik dat bepaalde dingen in onze maatschappij echt absurd aan het verlopen zijn. Jij ziet ook in dat bepaalde dingen echt niet zomaar kloppen. Geen idee maar ik merk vaak iin je discussies dat je genuanceerder staat in het leven dan vroeger. heel goeie evolutie. Je bent na al die jaren nog steeds een heel goeie vriend van mij gebleven, samen met glenn en anderen. Mvg

10

11. firedrakan

Ja becje wij zouden echt niet samen in een huis kunnen neen, ben blij dat je met Pieter samen bent en dus niet met mij. Stiekem wou jij dat ik net als alle andere mannetjes hier je zou wille bespringen maar ik wist int begin wel de regel voor ogen te halen dont stick your D in crazy ;) Jij bent echt een gek wijf en ik denk soms oprecht dat er wat scheelt met je maar de laatste controverse die we hadden met elkaar, na al de grove verwijten van en naar elkaar toe hebben we ook voor de tigste keer kunnen bijleggen, dus het moet zijn dat er toch iets speciaals is tussen ons? We hadden bijna zelfs een eigen TW meeting maar dan niet in Noralie haar achtertuin maar in een rechtzaaltje hehe. Misschien tem ik je ooit toch nog eens.

9/10

12. DemocratischeZwijmelaars

Na mij verdiept te hebben in de werken van Plato moet ik zeggen dat ik niet meer zo overtuigd ben van het democratisch model van de samenleving maar van het aristocratische model.
Primo: de macht ligt als je realistisch bent sowieso bij enkelen; daar is de VSA met zijn Deep State een heel mooi voorbeeld van. Maar deze mensen zijn niet de leiderfiguren die hun volk vertegenwoordigen: integendeel. Overigens, het verschil tussen een democratisch verkozen leider en een leider in een aristocratie is dat die laatste opgevoed is om de functie te kunnen vervullen van het heersen over mensen, terwijl de eerste het maar uit de losse pols doet.

Secundo: wat dreef Alkibiades indertijd zoals een democratisch verkozen politicus vandaag drijft? Het is alleen maar een lachend gezicht en krasse woorden, holle idealen en geen nadenken. Lessen trekken uit dit Socratisch dialoog (Alcibiades I), dat moeten we doen: "De meeste politici verkeren in net zo'n onwetendheid als jij, Alcibiades, verzekert Socrates vervolgens; slechts Pericles is misschien een uitzondering. - Als dat zo is, dan zal ik toch, alleen al door mijn natuurlijke aanleg, boven de rest uitsteken, antwoordt Alcibiades. - Dat mag zo zijn, maar je moet niet alleen naar de lokale politici hier kijken, je moet de lat hoger leggen, en de competitie aangaan met Sparta en het Perzische Rijk." Dit gevolgd door de prachtige koningsrede van Socrates, die iedere Democratische mijmelaar in een Aristocratische zwijmelaar vervormt.

Tertio: Een leider moet, zo zegt Socrates in het befaamde 'Staatsbestel' van Plato, een filosoof zijn: enkel zo kan er harmonie zijn in een staat. Maar helaas blijkt dit een utopische redenering te zijn: democratisch verkozen leiders zijn verre van filosofen, en het is kiezen tussen de pest en de cholera, op basis van irrationaliteit. Dit is wat Edward Bernays ook neerschreef in zijn magnum opus: Propaganda : het volk kiest niet met rationaliteit maar met irrationaliteit. De emoties zijn doorslaggevender dan de rede, het argument, het denken. Wie gelooft nog in het democratisch model? We moeten serieus weer nadenken over een aristocratie. Het volk kan niet kiezen en heeft nooit kunnen kiezen, ze is veel te weinig geïnformeerd en opgevoed, net als zijn leiders dan ook te weinig geïnformeerd en opgevoed zijn. Tijd om weer de aristocratie naar Europees, Grieks model in te voeren.

7/10 voor DemocratischeZwijmelaars.

13. pierre the pieter

ken je nie zo goe kwnie wat ik je van moet zegge kvind je kabouter plop avatar wel geinig zijn zo op een forumpje als dit heel leuk en plezant groetjes Stalov

6/10

14. the light fighter

wie?

-2,73 / 10

15. Bloodwolf14

Mijn stem gaat uit naar Bloodwolf14: is het toevallig dat in zijn naam het woord wolf staat? Beste mensen wat houden wij ons toch voor de gek als we willen zoeken naar wolven in dit WvjW potje als we hier voor onze eigen menselijke neus een wolf zien rondlopen. Zijn posts staan bol van verdachte constructies, de ene bocht slaat hij rapper in dan de andere om zichzelf te lullen uit de situaties waarin mensen hem terecht verdenken en als dat dan gebeurt, die verdachtmaking, dan ontspringt in hem een soort vlammetje die hem meteen in 'defensive mode' doet gaan. Ik roep anderen op in naam van de veiligheid van Wakkerdam deze wolf te lynchen.

8

16. Westkip

Kheb vandaag kippegyros klaargemaakt. Deed kippegyros van bij de beenhouwer in Dentergem in de pan, gebakken in olijfolie en wat kruidenboter voor de smaak. Daarna wat Provençaalse kruiden op gedaan. Smaakte heel lekker
10/10

17. Lytho

Lytho ook zo'n eindbaas he, weet altijd WvW op zijn hals te krijgen en komt er nog mee weg ook omdat die man ook simpelwegh altijd gelijk heeft. Geen idee hoe lang we met elkaar overeen komen lythje, maar ik hoop dat wij nog spoedig met de cam een studio 100 liedje kunnen zingen.
Tot bij de volgende avondmeeting bij de patatjesclub!

10/10tje

18. Anthraxxis

Ik weet nog dat ik je in het prille begin vaak aansprak met verwijzingen naar Sophie die echt niet mogen gelekt worden; daar zaten veel smerige dingen in die voor de kinderoogjes hier niet mogen gelezen worden hihihi. Wij wisten beiden niet dat we toen zouden uitgroeien tot het leukste duo op Skype en TW. De eerste keer dat jij mij echt aan het lachen maakte was dat lange tekstje over Sophie die ik las met mijn cam aan, en zodanig hard lachte dat jij ook dacht bij jezelf van amai wat is dat met die kerel
Paar jaar later zie ik jou als een broeder van een andere moeder en een mentor: je grappen grollen en natuurlijk je steun heeft mij gesleurd doorheen mijn depressie om uiteindelijk de cursus vermannelijkheid te volgen bij jou, om van een huilend knulletje als ik een echt vent en een doorzettend werkpaard te maken. Niet alleen heb je mijn mentale situatie een flinke boost gegeven, maar mijn financiële situatie heb je er ook lekker door gekregen door mij toe te zetten tot het werven van een baantje.
Aan onze vriendschap zal geen eind komen ook al mogen wij heel grote ruzie hebben, ook al zou ik falen in het vermannen. het geduld die jij soms ook opbrengt voor mij spreekt boekdelen, en ook daarvoor ben ik dankbaar.
Hoop dat wij ooit wel eens mogen meetten, omgeven door veel mooie Poolse en Russische dametjes.

xp xd mvg

10/10 maar kzou je zo meer kunnen geven

19. Conabonita

Coontje is wel leuke gozer ja heb niet zooo veel contact met hem maar ik kan me wel herinneren dat hij tijdje heel veel shitposts heeft geplaatst maar niet alleen dat maar ook meestrijd met ons broeders tegen dictatoriale mods en al die andere troep. Conabonita is net als mohniels een gabber lonsdaler die al die tijd zichzelf gebleven is gewoon. En dat vind ik nice.

9/10

20. Pimsie


Pimsie doet me denken aan die lekker pimkoekjes lekker smeeuig mmmmm 10/10 omnom
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487871837

Guest
1. Hopeful

Aardige gozer, vaak mee gespeeld denk ik in WvW, maar kon soms echt hopeloos zijn in z'n discussies. Kheb jou eigenlijk nooit goed gekend kwil weten wie je bent kwil wete wie je beeent

Stuur me een berichtje en ontdek wie ik ben :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
1. Hopeful

Hopeful ken ik al wel een tijdje, ook een aantal discussies mee gehad. In de chats is hij altijd wel een grappig persoon, heeft ook een goed gevoel voor humor en kan homograppen best waarderen. Zoals Westkip zegt is hopeful wel iemand die zijn geaardheid er neusdik oplegt, maar aan de andere kant heb je ook hetero's die dat in meer of mindere mate doen(waar Sjoert het meest extreme voorbeeld is). Met discussies valt het me vooral op dat Hopeful veel weet over gender/feminisme gerelateerde zaken, en hij heeft ook waardevolle posts geplaatst in het metoo topic en dat topic van Sophie. Zijn verhouding met Sander is een beetje instabiel, maar dat ligt meer aan Sander denk ik, wel jammer dat hij nu een modje is geworden, maar aan de andere kant zal ik toch niet actief zijn op zijn forum wss ;)

7.5/10

2. *Netsky

Meh Netsky ken ik niet echt goed, ja ik zie je af en toe voorbij komen en ken je naam. Maar je valt me noch in positieve zin noch in negatieve zin op, dus een 6/10.

3. Sander14/.TheOnlyPlanisA

Ja Sander Salamander ken ik goed :D

Ik weet nog wel hoe wij samen op W49 die meisjes stam infiltreerde onder de schuilnamen Elize en Sanne. Daar hebben we toen uiteindelijk ook een mooi topic over geopend op dat wereldforum. Verder heb ik ook vaak genoeg leuke gesprekken gehad met hem op skype, waar hij helaas bijna nooit meer te vinden is. Alleen laat je je soms wel meeslepen in dat hele zogenaamde 'Rebecca en Dirk' gedoe, komop Sander jij weet toch wel beter? Al met al dus een positief oordeel, 8/10 voor jou ;)

4. MOHniels

Mohniels en ik zijn natuurlijk van de oude garde, we kennen elkaar al vanaf W3 en terroriseerde het forum al vanaf toen. Ook hebben we geco'd op een wereld, dus wat tw betreft kennen we elkaar wel redelijk denk ik. Van iedereen hier ken ik Mohniels sws wel het langst, dus extra punten daarvoor. Wat mij betreft een 8.5/10.

5. Glenn

Glenn is een tijdje inactief geweest maar is weer teruggekomen als een echte baas. Glenn weet zo mooi het ijs te breken op bepaalde momenten, door er een of andere droge meme in te gooien of een geniale opmerking te maken. Helaas deelt hij ondanks zijn autisme niet dezelfde interesses, wat toch best jammer is.7/10 voor Glennepen.

6. Dirk-JanusIV

Over mezelf niets dan goeds natuurlijk. Ik moet zeggen dat ik het hier op het VF toch altijd wel naar mijn zin heb gehad, en af en toe wel geinige topics heb geopend. Van oorsprong ben ik meer iemand van het serieus vrij forum, maar met het verdwijnen van prominente figuren daar ben ik steeds meer hierheen gevlucht. Ik geef mezelf een bescheiden 8/10.

7. Stalov

Rob ken ik al een tijdje, vroeger was hij vooral actief op het VF als voorvechter van het communisme, daar komt de naam ook vandaan. Veel mensen kennen hem mss niet zo als ik alle lijstjes mag geloven, maar vergis je niet zijn posts waren groter dan wat je van mij ziet op het serieus vrij forum! In de loop van de tijd heeft hij echter de metamorfose gemaakt van communistische jongen naar een rechts conservatieve Christelijke verdediger van de oude idealen. In de hooggeleidenchat heeft hij dan ook geinige discussies met Tarik, het is altijd leuk om daar naar te kijken, en wij hebben vaak genoeg geloofsdiscussies waarin robbe duidelijk probeert te maken hoe onzinnig en verderfelijk mijn atheistische gedachtegoed is. Ook staat hij bekend als een memekoning, hij weet altijd van die rare originele memes te plaatsen op juiste plekken.

Het enige jammere is dat Rob soms dingen te serieus neemt, ik zie hem vaak ragen op opmerkingen die sarcastisch bedoelt zijn en dan denk ik van, oh jee daar gaat hij weer. Hij kan soms ook echt opgaan in zijn discussies en standpunten, waarbij Julian in alle redelijkheid zijn standpunten probeert te nuanceren maar Rob daar niks van moet hebben. Misschien een beetje Russisch temperament?

9/10

8. dragonshield

Deze Laurens heeft wel een flink ego, en probeert altijd duidelijk te maken hoe goed hij wel niet is in deffen. Dat zal allemaal wel, en ik heb hem nooit tegen me gehad dus geen idee, maar kom als je echt goed bent hoef je daar geen grote mond over te hebben lijkt mij dan. Verder komt Laurens op mij over als een typische niet Belg, iniedergeval als ik de post van Sander over Belgie mag geloven. Directer dan dit krijg je ze niet, en soms is het ook wel wat overdreven. Op skype heb ik toch vaak de indruk dat hij stoer over probeert te komen door anderen zoveel mogelijk af te zeiken.

6.5/10.

9. Dr. Hannibal Lecter

Larsje ken ik wel van lang geleden, sympathieke knul hoor, maar zegt me verder ook niet zoveel. Kon hem wel altijd leuk pesten.

7/10

10. Dragonfriend

Ik kan het met Laurens eigenlijk altijd wel goed vinden, op skype ook leuke discussies gehad en meestal snapt hij mijn pun wel. Weet nog hoe we op het W29 forum mensen ergerde door over allerlei wiskundige en natuurkundige onzin te praten, kijk dat is trollen op een hoog niveau, en daarvoor krijg je van mij altijd bonuspunten.

8.5/10

11. firedrakan

Rebecca weet hoe ze olie op het vuur moet gooien, en het is altijd genieten om te zien hoe ze dat doet, vooral op wereldfora waar ze het bloed onder de mensen hun nagels vandaan haalt. Op mijn aanraden is ze hier op het VF gekomen, het VF is toch de plek waar mensen een dikkere huid hebben dan de wereldfora en waar zwarte humor meer kan worden gewaardeerd, toch is haar intrede niet helemaal vlekkeloos verlopen en dat dankt ze ook wel aan zichzelf. Die rare verhalen van je zijn moeilijk te geloven, en de redeneringen die je gebruikt slaan soms ook nergens op dus kan het anderen niet kwalijk nemen dat ze zich aan je ergeren. Op skype en whapp hebben wij prima contact en daar doet ze helemaal niet zo gek als hier op het forum, en we kunnen best lachen om al die 'Rebecca & Dirk' onzin hier op het forum.

0981036351a88b670ce8e4e2e2801fbc.png


Verder kreeg ik van haar nog deze prachtige kerstboodschap!

8.4/10.

12. DemocratischeZwijmelaars

Gijs is een coole gozer die WvW lekker draaiende weet te houden. Prima knul, en in de chats ook altijd een plezier om te zien. Zijn naam leent zich ook voor flauwe grapjes dus een 8/10 voor deze jongen.

13. pierre the pieter

Pieter is een noobje en moet soms zijn plaats leren kennen, maar eerlijk is eerlijk, zonder Pieter en Rens zou dit forum in zijn activiteit volledig afhankelijk zijn van firedrakan. Een tijdje geleden zagen we nog dat dit forum actief was dan en slechts dan als firedrakan actief was(vanwege controverse) en het hier zonder haar aanwezigheid soms een week lang stil kon zijn! Maar dankzij Pieter en Rens is dat niet meer het geval, daarom krijgt Pieter van mij een mooie 8.3/10(afgerond een 8 dus), voor het redden van dit prachtige forum ;)

14. the light fighter

Rensie pensie ken ik vooral als het vriendje van ;)

Altijd leuk om te zien hoe jij met Pieter kibbelt, maar dat zei ik hierboven al, dus 7/10.

15. Bloodwolf14

Ehm wie is dit? Oh dat is Chrisje, ja die kan ik altijd wel waarderen. Goede discussies gehad, eigenlijk vooral op skype maar toch. Komt op mij wel over als een intelligente jongen. 7/10.

16. Westkip

Westkippie!!! Geweldig persoon waarmee ik het meestal ook eens ben in discussies, waardoor wij (helaas) weinig te discussieren hebben haha. Op het SVF valt westkip mij op een hele positieve manier op, ik zie hem met lange goed doordachte posts komen. Je zou het misschien niet denken, maar westkip is toch wel een intellectuele grootmeester op dit forum hoor ;)

8.5/10

17. Lytho

Lytho is een rare snuiter, 7/10.

18. Anthraxxis

Stefan ken ik als gast met veel foute humor, waar ik toch wel stiekem om moet lachen. Op de een of andere manier weet hij kinderachtig te doen en toch volwassen over te komen, iets wat maar weinig mensen kunnen. Helaas zie ik hem niet meer hier op het VF, terwijl ik 100% zeker weet dat hij in de huidige en eerdere topics hier prachtige one liners erin kan knallen! Vandaar nu een 8/10, maar dat kan hoger ;)

19. Conabonita

Cona is best grappig en ook een standaard figuur hier. Ik bedoel maar, alleen al vanwege het filmpje over Noralie verdien je minstens een 8, zie hier :D


Wel jammer dat je mij een 5 geeft though, maar ik ga niet kinderachtig doen, van mij krijg jij gewoon een 8,2 ;)

20. Pimsie

Pimmetje, je bent nu een modje wat toch wel jammer is. Verder heb ik weinig te melden vriend.

6/10.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78666

Guest
Met tarik op zionistenjacht is zo fantastisch <3, hoe verzin je het. Ik was dit filmpje bijna vergeten. Thanks Dirkie.
 

DeletedUser67517

Guest
Sorry Dirkie, wist niet dat dit een heel serieus gedeelte van het V-F was. Cijfertjes kun je met een korreltje zout nemen, behalve die van Dragonfriend die was wel echt gemeend.
 

DeletedUser70854

Guest
13. pierre the pieter

Pieter is een noobje en moet soms zijn plaats leren kennen, maar eerlijk is eerlijk, zonder Pieter en Rens zou dit forum in zijn activiteit volledig afhankelijk zijn van firedrakan. Een tijdje geleden zagen we nog dat dit forum actief was dan en slechts dan als firedrakan actief was(vanwege controverse) en het hier zonder haar aanwezigheid soms een week lang stil kon zijn! Maar dankzij Pieter en Rens is dat niet meer het geval, daarom krijgt Pieter van mij een mooie 8.3/10(afgerond een 8 dus), voor het redden van dit prachtige forum ;)
Hihihi bedankt Dirk:D
14. the light fighter

Rensie pensie ken ik vooral als het vriendje van ;)

Altijd leuk om te zien hoe jij met Pieter kibbelt, maar dat zei ik hierboven al, dus 7/10.
Whahaha ik sta boven Rens :oops:
Ja Dirkie dat kibbelen hoort erbij :p
 

DeletedUser66129

Guest
Verdomme Dirk en ik spamde nog regelmatig in de WvW chat met jou. En dan ken je mij niet zo goed.. Jammer weer.
 
Bovenaan