WVJV XI-topic

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik ga geen oordeel vellen over mensen die ik niet ken/nog nooit van heb gehoord. Sorry daarvoor :D

1. Hopeful- 6

Ken deze dude enkel als een spammertje, nu erger ik me er weinig aan dus geef ik hem nog steeds een voldoende.

2. *Netsky -8.5

Richard heb ik als stamgenoot mee mogen maken, prima vent met het hart op de juiste plek. Prima tw'er, al is het soms een rager :)D).

3. Sander14/.TheOnlyPlanisA - 5

Heb weinig met Sander, zoekt overal de confrontatie met mij op dmv loze argumenten/discussies. Veel blabla.

4. Glenn- 8

Veel mee in stamchats gezeten, botsen af en toe wel eens maar verder een prima vent. Beetje noob but it's ok.

5. Dirk-Janus- 6.5

Dirk, topvent maar komt op de 1 of andere manier op mij over als een sociaal incapabele Michiel. Ook dat hij met Firedrakan om kan vind ik al om te huilen.

6. Dr. Hannibal Lecter- 9

Lars is noob as fuck, maar wel een goede vent.

7. Dragonfriend- 9

Naamgenoot, easy points. -1 voor de modfase

8. firedrakan- 6

Hoe zeer ik Rebecca en al de onzin die ze vertelt om te huilen vind, vind ik haar in de skypechats nog redelijk overkomen. Volg haar verder niet echt.

9. DemocratischeZwijmelaars- 8

De man die de moeite deed om mij te recruiten voor een WVW spelletje, jammer genoeg lag ik er na ronde 1 al uit:(.

10.the light fighter - 7

Rens is te dom voor woorden. Ik kan het niet uitleggen, zijn posts zijn vaak humoristisch (al zijn ze niet zo bedoeld). Hij is nog jong, dus ga hem niet te erg afkraken.

11.Westkip- 8

Op basis van voetbal zijn we het meestal met elkaar eens. Een persoon die op mij erg nuchter en doordacht overkomt, in tegenstelling tot de meeste vf'ers.

12. Conabonita-9

Dit moet wel dé lelijkste vent van de lijst zijn. Basje en ik gaan al lang terug, nooit slechte momenten mee gehad. Fijne vent.

13. Pimsie- 9

Beste stamspeler die er op dit moment rondloopt op TW. Ik geef hem weinig de appreciatie die hij verdient, hierdoor krijg je dus een hoog cijfer.
 

Deleted User - 487871837

Guest
1. Hopeful - 8

Topgozert. Jammer dat ‘ie gaat modden.
Minpunten daarvoor.

2. *Netsky - 9

Richie is een top gast.

Heb hem leren kennen als WvW CoMa - de functie die ik van hem gejat heb en weer terug ga geven - en iemand die volgens mij de ruggengraat van de WvW community is, samen met Gijs. Je kan hem altijd enorm in de maling nemen; zo gelooft hij nog steeds dat Gijs, Sander en ik gemeet hebben in Middelburg toen hij in het gips zat.

Alleen je Nederlands is wat minder soms maar je doet je best <3

3. Sander14/.TheOnlyPlanisA - 9.5

Sander is stiekem toch wel m’n holmaatje en de tweede helft van het grote flikkerkoppel van het AF waar westkieken zich zo aan ergert.

Hij laat me altijd goed lachen, heeft een fantastische muzieksmaak en kan best prima poolen. Maar dat kan iedereen in vergelijking met mij.

We moeten snel weer wat gaan drinken maatje.

4. MOHniels - 7

Niels ken ik niet zo heel goed, maar wat ik van hem zie bevalt me prima. Heb verder niet heel veel over hem te zeggen eigenlijk :p

5. Glenn - 6

Glenn heeft zijn tijd op het AF volgens mij vooral gehad voordat ik er zat - even kijkende naar z’n postcount en datum waarop z’n account is gemaakt. Ik zie hem af en toe eens voorbij komen, en volgens mij is het een prima gast.

6. Dirk-Janus - 7.5

Dirk is iemand waar ik een aantal goede discussies mee heb gehad. Ook zie ik hem vaak vrij filosofisch bezig op het SVF of op Skype, maar vaak wordt dat me net iets té. Heb wel het idee dat hij iemand is die veel weet van veel dingen, of heel goed kan doen alsof hij veel weet van veel dingen.

Verder zeiken veel mensen op hem omdat hij close is met firedrakan. Heb er zelf niet echt een mening over.

Tot slot vind ik alleen het hele ‘pappie’ gedoe met pierre the pieter een beetje freaky, aangezien Dirk geloof ik twee keer zo oud is als Pieter, maar misschien ligt dat aan mij.

7. Stalov - 8

Blobbe is iemand waar ik altijd om moet lachen. Lekker een zero fucks houding met humor en grappen die soms net iets te ver gaan, maar eigenlijk kan ik daar best van genieten.

8. dragonshield - 5.5

Over hem heb ik niet heel veel te zeggen, aangezien ik hem volgens mij nog nooit heb gesproken en ook niet echt ken. Kan me vaag herinneren dat ik me soms op wat wereldfora aan hem geërgerd heb, maar dat is vrij vaag allemaal. Vond het lullig om hem als een vd enigen uit m’n lijstje te houden.

9. Dr. Hannibal Lecter - 7.5

Lars is iemand die ik via TSC heb leren kennen en waarmee ik vooral over deadlines en muziek heb gepraat. Ik zal morgen m’n stemmen sturen oke, beloofd :eek:

10. Dragonfriend - 8.5

Laurens is iemand die ik de laatste maanden beter heb leren kennen, zeker nu hij in de WvW Elite chat zit. Een goede gozer waar je goed mee kan praten en mee kan lachen. Jammer dat ik zijn spam en modfases gemist heb, maar so be it.

11. firedrakan - 6

Tja rebecca. Jij was een van de eerste personen die me opvielen toen ik net op het VF kwam kijken omdat er overal wel topics over je waren en men het vrijveel over je had.

Hebben prive best wat gepraat en dat waren vaak best prima gesprekken over van alles en nog wat, maar op het forum zeg je soms dingen die mn hersencellen sneller kapotmaken dan alcohol. Twijfel dan ook een beetje of je op het forum wel jezelf bent, of dat het allemaal vrij overdreven is.

12. DemocratischeZwijmelaars - 9.5

Zwijmel Aars <3

Samen met Richie, zoals ik al zei, een van de motoren achter de WvW community. Verder heb ik hem samen met Sander gemeet in Rotterdam, vrij spontaan, en buiten het feit dat het een reus is, is het ook een hele gezellige gast. Hebben ook op Skype veel gepraat en doen nu samen WIDM.

Kan eigenlijk weinig slechts over je verzinnen, behalve je trage deadlines :D

13. pierre the pieter - 6

Pieter is een vrij nieuw iemand die nogal veel spamt en mij heeft doen realiseren waarom sommige mensen mij best irritant vonden (dankjewel). Heb soms het idee dat je je anders voordoet om zo leuk gevonden te worden, wat ik zou kunnen begrijpen omdat je toch jonger bent dan de rest, maar misschien heb ik het mis :p

Hoop dat ik ook eens serieuze posts van je ga zien en je die kant van jezelf gaat laten zien :)

14. the light fighter - 6.5

Rens is net als Pieter vrij nieuw en ook jong. Samen zijn ze zowaat nog gayer dan Sander en ik, wat eigenlijk schandalig is!

Zolang je maar onthoud dat jullie altijd het B-koppel zijn :engel:

15. Bloodwolf14 - 7

Chrisjuuuh

Ik vraag me nog steeds af waarom je een nieuw account hebt gemaakt want ik geloof dat je op gamebreaker ook nog post :p

Op het wvw forum ben je altijd lekker actief en soms is het heerlijk om je een beetje te zieken met je noob zijn :p

16. Westkip - 7.5

Ik vind westkieken een goede gast, al is het iets minder wederzijds geloof ik, maar daar kan ik best om lachen. Ondanks zijn foute meningen kun je goed met hem discussieren en hij is hele sterke wwv speler, van wiens spel ik altijd enorm kan genieten.

17. Lytho - 8

Op het forum niet heel actief meegemaakt, maar prive wel veel gesproken over van alles en nog wat. Niet altijd even tof, maar wel altijd dingen goed kunnen bespreken en dat waardeer ik enorm.

18. Anthraxxis - 6.5

Speelt altijd wvw met een kapotte wolfdar en op een manier die ik best grappig en eigenaardig vind.

19. Conabonita- 6

Heeft een betere 5000 post dan ik.

20. Pimsie - 7

Toekomstig ‘collega’ waar hij volgens mij helemaal niet op zit te wachten :D:D
 

DeletedUser70854

Guest
13. pierre the pieter - 6

Pieter is een vrij nieuw iemand die nogal veel spamt en mij heeft doen realiseren waarom sommige mensen mij best irritant vonden (dankjewel). Heb soms het idee dat je je anders voordoet om zo leuk gevonden te worden, wat ik zou kunnen begrijpen omdat je toch jonger bent dan de rest, maar misschien heb ik het mis :p

Hoop dat ik ook eens serieuze posts van je ga zien en je die kant van jezelf gaat laten zien :)
Graag gedaan :D
Dan nog zoals ik bij Chris en Sander ook zei: als er iets is, spreek me gewoon aan op Skype ofzo ;)
 

DeletedUser70854

Guest
Gewoon als je iets ziet wat volgens jou beter kan bv, als er iets is waar jij je mateloos aan ergert bv ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Gewoon als je iets ziet wat volgens jou beter kan bv, als er iets is waar jij je mateloos aan ergert bv ;)

Ah idk, als ik me erger aan jou omdat jij bent wie je bent vind ik niet dat ik het recht heb om daar wat van te zeggen hahaha
 

DeletedUser70854

Guest
13. pierre the pieter - 6

Pieter is een vrij nieuw iemand die nogal veel spamt en mij heeft doen realiseren waarom sommige mensen mij best irritant vonden (dankjewel). Heb soms het idee dat je je anders voordoet om zo leuk gevonden te worden, wat ik zou kunnen begrijpen omdat je toch jonger bent dan de rest, maar misschien heb ik het mis :p

Hoop dat ik ook eens serieuze posts van je ga zien en je die kant van jezelf gaat laten zien :)
Voor dit bv ;)
Ik heb hier een uitleg voor klaarstaan omdat juist veel mensen dit vinden. :)
 

DeletedUser70854

Guest
1. Hopeful 8,5
Wat een homo! Nee maar wel een lieve ;) Staat altijd binnen 30 seconden voor me klaar en heb hem nog nooit maar dan ook nooit iemand zien afkraken of beledigen. Verder speelt erg goed wvw, veel veter dan mij :D Wel moet je niet over je heen laten lopen!
2. *Netsky 7,5
In groepschats wel gezellig, lult een eindje mee. Verder spreek ik hem niet vaak buiten WVW om, WVW KON hij goed. Nu is het net Maroen....
3. Sander14/.TheOnlyPlanisA 8
Sander14 een 2, Wat een likehoer PlanA topgozert.
Moet wel zeggen dat hij sommige opmerkingen expres lijkt te maken om leuk gevonden te worden.
Die wel een beetje van ver komen en soms niet spontaan zijn
Verder niks negatiefs of ergerlijks aan hem te vinden :D
4. MOHniels 9
Ken je klein beetje van wereldfora, maar je brengt me wel vaak een smile op t gezicht! Jouw opmerkingen zijn wel de humor waar ik van hou ;) Verder kun je soms met Beccie lekker spammen op de fora, Maar het feit van 10 jaren op t AF is wel wat waard ;) 1 vraag: Hoevaak heb jij geprobeerd te stoppen?
5. Glenn -
6. Dirk-Janus 8,5
Hoeveel studie's heb jij gedaan? Of je leest de hele dag wikipedia pagina's of je liegt hier de hele boel aan elkaar met je interresante topics :D Volgens mij is ook in RL 70% van je conversaties een discussies dus je bent er onderhand wel goed in, Verder mag je wel weer eens wat WVW gaan spelen! daarom een 8,5
7. Stalov 7.8
Haha ik ben echt benieuwd naar jou in RL, Zie je de laatste tijd amper maar als je weer eens langsschiet leg je of becca hard op der bek of je hebt mij rollende van t lachen ;) Als je dat ook spontaan in het echt lukt ipv een forum waar je alle tijd hebt lijkt me tof
8. dragonshield 5,2
Zit eigenlijk echt wel een beetje met hetzelfde als Chris, Je zult echt een top speler zijn. en nu ga je zeggen ''jij bent geinternd dus bek dicht'' Dat weet ik maar ik blijf erbij... Je zult echt een topspeler zijn met actieve werelden maar heb je deze wereld nu gespeeld OM het actief zijn? Om maar niet die godenstatus kwijt te raken? Je komt verder arrogant over en hebt een obsessie gekregen voor mij. want elk bericht wat ik postte op classic kwam wel iets van jou overheen. Verder zul je in stamverband best aardig zijn maar zo niet ;)
9. Dr. Hannibal Lecter -
10. Dragonfriend 7,5
Is iemand die je wel eens tegenkomt is skypechats en meer niet, schijnt wel een spammer te zijn erger dan mij :eek:. Moest even slikken toen ik het hoorde haha verder het beeld bij hem van een rustige jongen die wel kennis van wat dingen heeft en daar gezellig over meepraat
11. firedrakan 4
Ik blijf erbij dat hij ooit gaat zeggen: ''Ik ben geen zij dat was een grap'' meer hoef ik niet te zeggen lijkt me #aandachtshoer #MeToo
12. DemocratischeZwijmelaars 10
Deze man heeft me eigenlijk binnen de community getrokken, Eerst WVW daarna Speed
Aardige gast is te onaardig voor hem. Is denk ik ook de man van TW met de meeste contacten binnen TW . Is een echte bindingsfactor
bv bij WVW kan hij 2/3 groepen ook verbinden:
De oude garde, de jonge en de elite van nu doen allemaal mee bij hem omdat t zo een toffe kerel is en zijn potjes goed in elkaar zitten
Bedankt Gijs Bedankt!
13. pierre the pieter 9,6
Oprecht haha ik weet niet wat voor een ''relatie'' wij hebben, maar onze therapie deed wonderen ;)
Alleen jammer dat je geen D*ckpicks terugstuurd :D
Nee maar serieus, Als ik bejaard ben wil ik jou nog steeds meeten op een of dit forum :D
15. Bloodwolf14 9-
Hier hoort wel een toelichting bij:
Onze chat is echt eentonig, Ik doe je telkens een voorstel voor een acc en jij hebt t te druk.... Dsan praten we algemeen en verstrijken er weer 2 weken
Verder ben je n toffe gast en ben het eens me Westkip wat hij schrijft over je metafoor!
16. Westkip 8
Vindt hem op Dragonfriend lijken, Maar maak m niet heel veel mee
Goede WVW speler dus een 8 voor u
17. Lytho -
18. Anthraxxis -
19. Conabonita 8,8
Geniale opmerkingen die me echt aan t lachen maken :D
Je bekijkt dingen ook wel eens van de objectieve kant wat erg lastig is voor velen
Vooral jouw humor bevalt me wel, Zowel op P&P fora als een enkele keer op t VF dat je langsschiet
20. Pimsie 6
Jij vind me een klein kind. dat Mag je hebt er ook gelijk in... Maar dat betekent niet hoe ik over je denk
Je lijkt me in stambelang niet eens verkeerd alleen ik haat hoe jij meet met 2 maten en denkt met bewijs te komen jen je gelijk te hebben wat je niet altijd hebt
Verder zie ik je niet vaak op AF buiten classic forum
@Clickb*it
 

DeletedUser78769

Guest
15. Bloodwolf14 - 7

Chrisjuuuh

Ik vraag me nog steeds af waarom je een nieuw account hebt gemaakt want ik geloof dat je op gamebreaker ook nog post :p

Op het wvw forum ben je altijd lekker actief en soms is het heerlijk om je een beetje te zieken met je noob zijn :p
Even korte uitleg: Ik heb op WvW toen eens meegedaan onder BloodWolf14 vanwege een flauwe belofte om niet meer mee te spelen, maar wilde dat stiekem wel blijven doen.

Nu had ik verwacht volledig op Blood over te stappen aangezien ik dat nu met elk nieuw game-acc van me doe op ieder spel. Echter speel ik op TW gewoon nog onder GaMeBr3AKeR. Je zult me op de TW-gerelateerde fora dan ook zien op GaMe. Bij de vrije-/spellenfora zal ik op Blood langskomen ^^

En ik noob? Waaaaaaat?!?!?
 
Bovenaan