De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

Reactiescore
1.145
Ingame niet nee, in skypechats wordt er wel gescholden met dat soort. Wat is precies het verschil? Maar ja, genoeg over die discussie.

Hoe kan je sjondeer gebroken noemen voor de ban? Dat account stond er echt nog heel goed voor. Ik heb vv gedaan in de ochtend tot de vroege middag en had gewoon 1 dorp verloren, omdat mijn snipe niet genoeg was. Toen de vv werd verbroken, had ik het account er mooi achtergelaten en waren alle edels gesniped.

Toen gewoon nog 1 dorp verloren door de spelers zelf van sjondeer, omdat het gewoon een cf was die onhoudbaar was, maar dan kan je nog altijd niet spreken over een breuk van het account.

Het account stond er gewoon goed voor en was zeker niet gebroken voor ze de ban hadden gekregen.

Er waren al 7 dorpen binnen toen er nog gewoon gerecapped werd dus toen hadden ze iig nog geen ban.
 

DeletedUser3809

Guest
Vgm was sjondeer nog niet gebroken ze hadden 2 cfs verloren omdat ze niet houdbaar zijn. Als je dat een account breken noemt dan heb je gelijk.


Sjondeer heeft een ban, dat kan ik opzich geen prestatie noemen als je die nu weg speelt. Maar we gaan zien hoe het gaat als jullie bij het volgende account aankomen.

Ingame niet nee, in skypechats wordt er wel gescholden met dat soort. Wat is precies het verschil? Maar ja, genoeg over die discussie.

Hoe kan je sjondeer gebroken noemen voor de ban? Dat account stond er echt nog heel goed voor. Ik heb vv gedaan in de ochtend tot de vroege middag en had gewoon 1 dorp verloren, omdat mijn snipe niet genoeg was. Toen de vv werd verbroken, had ik het account er mooi achtergelaten en waren alle edels gesniped.

Toen gewoon nog 1 dorp verloren door de spelers zelf van sjondeer, omdat het gewoon een cf was die onhoudbaar was, maar dan kan je nog altijd niet spreken over een breuk van het account.

Het account stond er gewoon goed voor en was zeker niet gebroken voor ze de ban hadden gekregen.
Ten eerste over de ban: ik vind het ook heel jammer van de ban die je kreeg omdat Martijn jullie uit de tent lokte en jullie daarop beten. Persoonlijk vind ik het raar om een aanvalbare ban in te zetten op een account wat zwaar onder aanval ligt over het gebruik van die term als krachtterm (in tegenstelling tot het iemand toewensen ofzo). Maar iedereen weet hoe streng het TW team hiermee is, dus is het ook gewoon heel dom je zo uit de tent te laten lokken.

Maar dan over de staat van het acount. Wat een onzin. Je praat over 2 dorpen kwijt alsof dat ergens in de middag was. Maar dat was voor 9 uur al. Daarna kwamen er ook vroeg in de middag al meer dorpen binnen en halverwege de middag ook. Ik meen dat jullie je ban om 5 of 6 uur ergens kregen, dus om te zeggen dat je toen -2 stond moet je wel heel enthousiast tellen.

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd

166. Vegtmasjiene (514|544) K55 9,555 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 16:20:52
green.png
170. Vegtmasjiene (528|547) K55 9,580 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 16:10:43
red.png
170. Vegtmasjiene (528|547) K55 9,580 Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] Sjondeertrekker [DisNey] 2017-12-09 15:54:48
green.png
170. Vegtmasjiene (528|547) K55 9,609 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 15:33:48
red.png
166. Vegtmasjiene (514|544) K55 9,572 Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] Sjondeertrekker [DisNey] 2017-12-09 15:13:20
green.png
166. Vegtmasjiene (514|544) K55 9,614 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 14:59:23
green.png
169. Vegtmasjiene (531|545) K55 9,757 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 12:50:47
yellow.png
130. Vegtmasjiene (513|545) K55 6,861 Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 11:07:56
green.png
130. Vegtmasjiene (513|545) K55 6,861 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 11:07:56
green.png
125. Vegtmasjiene (520|546) K55 5,868 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 08:40:20
green.png
167. Vegtmasjiene (519|546) K55 7,544 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 08:17:33

En verder en nog veel belangrijker: pony had in de vroege middag al een aanvaller van 270k. Als je even in de ranglijsten van ondersteuner in 1dag kijkt zie je dat dat ook niet ging om serieuze hoeveelheden OS van godrekt of mickey. Daarnaast liepen jullie nog eens 5 clears dood. Voor een account van 500k punten waarvan een deel een dag oud was van insomnia en nog een deel lag in opbouwende barbarendorpjes van 2.5k ofzo waar niet echt meer dan 1-2k speer per dorp stond is dat gewoon een onhoudbare situatie. Ook 1 van de Sjondeer spelers erkende op skype ook dat het niet een houdbare situatie was in de lange termijn.
En dat is ook niet zo gek, want het was een account van 500k zonder serieuze stamdeff tegen een account wat bijna 3x zo groot was. Maar ga nou niet doen alsof het toen de ban kwam er goed voorstond. Zonder ban hadden jullie het veel langer uit kunnen houden, maar je had het account nooit kunnen houden tegen zo'n overmacht.

En dan @Roald97 : Je hebt gelijk dat er meer is besproken dan alleen zaken over vv's, maar ik doelde met mijn reactie op de beschuldigingen van spionage van Global Knowledge. Dus dat was ook in dezelfde context bedoeld als de zin ernaast over dat er geen gevoelige informatie was gedeeld. Maar strikt gezien heb je gelijk, excuus ; ).

En @.Mystic : Ja, nu is de dominatie redelijk scheef. Maar jullie waren al de halve classic aan het zaniken over diplomatie terwijl je zelf dan ook echt iedereen hebt aangesproken. Lijkt me sterk dat de gelijktijdige aanvallen van Disney, Leaf, Leaf slaafjes en Royboyz toeval was.
De reden dat nu de verhoudingen scheef liggen is omdat jullie winsten op Lost ophielden zo gauw wij er genoeg stamdeff voor vrij konden maken, wij ondertussen wel dikke winsten maakten in onze andere oorlog tegen Disney, en 24/7 er slecht voorstond en liever er nog iets van maakt met wat hulp van vv's en een paar frisse spelers dan door inactiviteit simpel weggeslagen te worden door NoCure.

En ook je statistieken van de originele Leaf en Logic spelers zijn niet echt relevant. De originele spelers van Logic hebben allemaal direct front. Bots heeft steeds veilig gelegen en heel goedkope dorpjes kunnen edelen de hele wereld. En dan heb je Gifts die nu eigenlijk een DU is geworden, daar tellen alle dorpjes ook even hard van mee als de Logic spelers die nog gewoon staan.

@ heel Leaf: Jullie hebben goed verdedigd op Prometheus en met Bots goed aangevallen, maar uiteindelijk is Gifts toch gebroken en zijn de winsten van Bots op Lost gestopt. Nu begint alles om jullie heen in te storten, erken dan ook gewoon dat je aan het verliezen bent in plaats van te doen alsof wij alles oneerlijk spelen, terwijl jullie ook echt iedereen hebben lopen aanschrijven deze wereld. Terwijl jullie eerder met screens rondliepen van de Logic chat ga je nu huilen over niet bestaande spionage en een onmogelijk verhaal over vv's. Je hebt eerlijk gevochten en je lijkt te hebben verloren, houd gewoon de eer aan jezelf in plaats van jezelf belachelijk te komen maken op het forum.
 
Reactiescore
89
Ah oke dan zijn de dorpen van lost memories dus ook niet op kwaliteit gepakt, mooie bevesting. Raar dat die @Blaze of Glory er dan zo mee zit te pronken, vind je niet?

Waar wordt er gepronkt met winsten? Ik zei juist dat er niet altijd geweldig werd aangevallen. Lijkt me dus niet dat op Bots ophemel. Daarnaast zei ik dat ik het niet goed deffen van jou wil noemen. Dat wilde jij zelf wel. De reden daarvoor was dat je dorpen verloor terwijl er, zoals gezegd, niet altijd geweldig is aangevallen. Dat je commentaar krijgt op je onjuiste opmerkingen en pogingen om jezelf op te hemelen betekent niet dat ik Bots prijs met de overgenomen dorpen en dat ik daarmee 'aan het pronken' ben.
 

DeletedUser75558

Guest
Waar wordt er gepronkt met winsten? Ik zei juist dat er niet altijd geweldig werd aangevallen. Lijkt me dus niet dat op Bots ophemel. Daarnaast zei ik dat ik het niet goed deffen van jou wil noemen. Dat wilde jij zelf wel. De reden daarvoor was dat je dorpen verloor terwijl er, zoals gezegd, niet altijd geweldig is aangevallen. Dat je commentaar krijgt op je onjuiste opmerkingen en pogingen om jezelf op te hemelen betekent niet dat ik Bots prijs met de overgenomen dorpen en dat ik daarmee 'aan het pronken' ben.
Nee jullie zeggen ook niet "ah toch goed standgehouden ofzoiets", weet je wat jullie doen? Een beetje lopen janken en mij beschuldigen voor een ristrictie met bots van 24uur en dan mij nog een vieze speler noemen.. Bah wat zijn jullie echt diep trieste mollen zeg.

Komt er nog een passend antwoord op mijn reactie trouwens @Global Knowledge, of ben je weer te druk met je zogenaamde "leven" buiten tw. Ik ben namelijk niet zo zeker of je die wel hebt, omdat je wel zo'n bullshit post kan maken, maar niet je beweringen waar kunt maken. Of heb je plotseling geen tijd meer om een tegenpost te maken jochie?
 

DeletedUser3809

Guest
Komt er nog een passend antwoord op mijn reactie trouwens @Global Knowledge, of ben je weer te druk met je zogenaamde "leven" buiten tw. Ik ben namelijk niet zo zeker of je die wel hebt, omdat je wel zo'n bullshit post kan maken, maar niet je beweringen waar kunt maken. Of heb je plotseling geen tijd meer om een tegenpost te maken jochie?

Dit slaat wel een beetje nergens op fam, je zei gister ook zelf dat je vandaag ging antwoorden, dan kun je anderen ook wel een vergelijkbare tijd gunnen.
 
Reactiescore
89
Eerste keer dat ik iets hoorde over die vv was hier op het forum dus ik zit niet helemaal in die stof. Misschien moet je niet iedereen uit Leaf over 1 kam scheren.
 

DeletedUser75558

Guest
Dit slaat wel een beetje nergens op fam, je zei gister ook zelf dat je vandaag ging antwoorden, dan kun je anderen ook wel een vergelijkbare tijd gunnen.
Omdat hij vorige keer ook al zei dat die op martijn ging antwoorden, wat volgens mij ook niet is gebeurd. Vandaar dat ik ook zo reageer, maar we zullen het inderdaad effe afwachten.

Trouwens ik kan ook gewoon beter een @leaf doen, aangezien de post was geschreven namens leaf, althans dat staat er.
 
Reactiescore
86
Voor de luie mensen onder ons, onderaan staat een korte samenvatting.

Beste Classic spelers,

Uit eerdere posts op het forum van deze wereld is al reeds gebleken dat de stam Logic elke mogelijkheid aanhaalt om deze wereld te kunnen winnen. De diplomatie van de stam welke al eerder buiten proporties ging in vergelijking met andere stammen op deze wereld kent een nieuw hoofdstuk met uiteraard, hoe kan het ook anders, Paul - Finalowner in de hoofdrol. Enkele weken geleden werd het vrij snel duidelijk hoe deze classic gespeeld zou gaan worden vanuit Logic. Bij het rekruten van het account Roze Pony Vegtmasjine en hierbij komend de samenwerking met de stam Tubbie nam Logic een kwantitatief voordeel. Hier bleef het echter niet bij. Recent is gebleken dat gedurende deze periode vlak na het wegspelen van het account Escuadron Anonim via een ex speler van dit account geprobeerd is een groot deel van de rim accounts achter Bots and Bushes tegen ons op te zetten. De volgende pm werd gestuurd door het account Heres20buckskillme.


41c759c3d7c8eb79f4ad06c36c10fac4.png
R5hsRVF.png

itp6OM1.png
Hmm, Hypocrite much?
 
Reactiescore
7.944
Komt er nog een passend antwoord op mijn reactie trouwens @Global Knowledge, of ben je weer te druk met je zogenaamde "leven" buiten tw. Ik ben namelijk niet zo zeker of je die wel hebt, omdat je wel zo'n bullshit post kan maken, maar niet je beweringen waar kunt maken. Of heb je plotseling geen tijd meer om een tegenpost te maken jochie?

Klopt, atm aan het sinterklaas vieren. Je moet even geduld hebben kereltje. Daarnaast komt een reactie erop morgenavond, eerder geen tijd indd. Druk leventje.
 

DeletedUser74552

Guest
Terechte winst? Niemand verdient het om deze classic te winnen. Waarom verdient Logic het, omdat het 30 dorpen van Leaf heeft gepakt? Dacht het niet joh. Dit toont maar aan hoe erg het niveau is gedaald. Jij denkt dat je nu al de wereldwinst verdient terwijl iedereen ziet dat Logic net een recruit 2 win/BG 2 win tactiek hanteert. Van mij mag je winnen Andries, maar of je ermee op kan scheppen? Nah.
Ik schep uberhaupt nooit met werelden op dus dat komt goed uit. Terechte winst ja aangezien de enige stam die ook maar iets heeft laten zien tot nu toe Logic is. Het is en kan bar weinig zijn maar alsnog meer dan de rest van de stammen. Overigens is de wereld ook nog niet gespeeld dus kan er nog helemaal niet gesproken worden over winst. Verder ja op dat recruit to win verhaal ga ik maar niet meer in.

Dat jullie gifts hebben gebroken is dan ook puur op kwantiteit gebeurd en niet op kwaliteit...
Dit meen je toch niet serieus of wel Niels ? Dat jullie uberhaupt in die situatie zijn beland was omdat jullie te weinig hebben gepresteerd early game. Echt klop jezelf alsjeblieft niet op je schouder en doe ook maar niet of de clears van pony het verschil maakten. Jullie hebben je accie zelf zo achter laten lopen en verneukt. Toen de goede aanval van Enrico en daarmee was het boekje uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 1959223

Guest
Ik schep uberhaupt nooit met werelden op dus dat komt goed uit. Terechte winst ja aangezien de enige stam die ook maar iets heeft laten zien tot nu toe Logic is. Het is en kan bar weinig zijn maar alsnog meer dan de rest van de stammen. Overigens is de wereld ook nog niet gespeeld dus kan er nog helemaal niet gesproken worden over winst. Verder ja op dat recruit to win verhaal ga ik maar niet meer in.

Wat dan ? Maakte 1 account kapot, verloor 1 account. Voor de rest deed logic niks meer of minder dan leaf of enig andere stam ? Tot nu toe is er deze classic ingame nog geen reet gebeurd enkel geblaat en gejank op het af.

Niet echt een specialere wereld dan enige andere wereld na w50.
 

DeletedUser75558

Guest
Wat dan ? Maakte 1 account kapot, verloor 1 account. Voor de rest deed logic niks meer of minder dan leaf of enig andere stam ? Tot nu toe is er deze classic ingame nog geen reet gebeurd enkel geblaat en gejank op het af.

Niet echt een specialere wereld dan enige andere wereld na w50.
Oeh, omschrijf je nu jou stam? Kijk eens even in welk topic je reageerd emile, jullie zijn degene die constant overal zitten te janken, terwijl Sven alles zelf in de hand heeft gewerkt. Vind het wel grappig dat Sven zegt dat ik geen steek ben veranderd, terwijl hij juist geen steek is veranderd. Nog steeds even achterbaks als vroeger.
 
Reactiescore
1.168
Dit meen je toch niet serieus of wel Niels ? Dat jullie uberhaupt in die situatie zijn beland was omdat jullie te weinig hebben gepresteerd early game. Echt klop jezelf alsjeblieft niet op je schouder en doe ook maar niet of de clears van pony het verschil maakten. Jullie hebben je accie zelf zo achter laten lopen en verneukt. Toen de goede aanval van Enrico en daarmee was het boekje uit.

Ja ik meen het wel en jij weet het ook dondersgoed. Dat wij een kleine achterstand opliepen weten we, hebben we meerdere malen toegegeven. Je zag dan ook dat wij tegen singular en enrico samen gewoon prima huis hielden. Pas wanneer Pony erbij kwam is het hard gegaan, weet jij net zo goed als iedereen. Snap ook niet waarom je dat zou ontkennen.. Kom dus alsjeblieft niet aan met 'wij doen het op kwaliteit' want dat is gewoon niet zo.. wat tevens meerdere malen is bewezen.
 

DeletedUser3435

Guest
@DeathsFatal @Vanquisher. Willen alsjeblieft jullie bek houden? Jullie hebben totaal geen recht van spreken, jullie hebben namelijk ‘geen tijd’ om te deffen (lees: runnen) dus ook niet om hier te spammen. ;) Voor de rest is dit weer een actie die het niveau op deze classic weergeeft.. Voor de rest geef ik @Global Knowledge 100% gelijk in het kwantitatieve verhaal, de vorige classic moesten we wel omdat we tegen noobs speelden die ook met iedereen diplomatische banden gingen aangaan.. Maar als je tegenstander het niet doet en jij begint ermee, bewijst dat dat je je bewust bent van het feit dat je eigenlijk te zwak bent om de wereld fair te winnen.
 

DeletedUser75558

Guest
@DeathsFatal @Vanquisher. Willen alsjeblieft jullie bek houden? Jullie hebben totaal geen recht van spreken, jullie hebben namelijk ‘geen tijd’ om te deffen (lees: runnen) dus ook niet om hier te spammen. ;) Voor de rest is dit weer een actie die het niveau op deze classic weergeeft.. Voor de rest geef ik @Global Knowledge 100% gelijk in het kwantitatieve verhaal, de vorige classic moesten we wel omdat we tegen noobs speelden die ook met iedereen diplomatische banden gingen aangaan.. Maar als je tegenstander het niet doet en jij begint ermee, bewijst dat dat je je bewust bent van het feit dat je eigenlijk te zwak bent om de wereld fair te winnen.
Het pony verhaal bevalt dan ook wel over te discussiëren, maar dat ik even in het speciaal genoemd moet worden als de "boosdoener" van deze classic is gewoon helemaal niet fair. Als je als leider van een stam daar in staat toe bent om even een bullshit verhaal op te hangen over mij, dan ben je het sowieso niet waard om deze classic uberhaupt te winnen. Het is gewoon een feit dat bots tot nu toe nog helemaal niks laten zien heeft tegen lost of logic, misschien een paar dorpies gepakt, maar zeker nog niet gebroken. Wij daarentegen (logic zijnde) hebben gifts gebroken en oele was al goed op weg naar het gebroken worden, echter werd oele uiteindelijk weer geboost door interns, dus over interns gesproken vind ik dat leaf totaal helemaal niks meer mag zeggen, aangezien ze zelf hun accounts redden doormiddel van boostaccounts. Pony heeft na de join van logic wel eerlijk hun tegenstanders weggespeeld, dat de omgeving nou zo ongelofelijk noob is en pony gewoon steeds vrijuit kan edelen, is dan ook niet ons probleem man.
 

DeletedUser74552

Guest
Ja ik meen het wel en jij weet het ook dondersgoed. Dat wij een kleine achterstand opliepen weten we, hebben we meerdere malen toegegeven. Je zag dan ook dat wij tegen singular en enrico samen gewoon prima huis hielden. Pas wanneer Pony erbij kwam is het hard gegaan, weet jij net zo goed als iedereen. Snap ook niet waarom je dat zou ontkennen.. Kom dus alsjeblieft niet aan met 'wij doen het op kwaliteit' want dat is gewoon niet zo.. wat tevens meerdere malen is bewezen.
Pony had nog geen clear gestuurd voor gifts al in de min stond hoor. Jullie accie zou al geinternd worden voor pony uberhaupt joinde. Oh en Oele heeft ook geen clear van pony gezien en staat ook in de min. Is dat ook op kwantiteit dan ? Nee je hebt gewoon waardeloos gepresteerd en dat probeer je nu af te doen als ja zij waren met meer. Overigens stonden jullie na dag 1 al 2 dorpen in de min en ben je ook nog eens je volle clear met edels verloren door een succesvolle vroege actie. Gewoon goed huis hielden noem je dat dan, ik noem dat probleem account en een schreeuw om intern.
 
Bovenaan