De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

DeletedUser75558

Guest
Ik snap dat jullie een echte hekel aan mij hebben en heel erg graag mij een slecht gevoel willen aanpraten hoor. De discussie ging over het spioneren op leaf en over het feit dat we bots een ristrictie ban wouden geven, dat wordt weeral niet aangetoont en wordt weer lekker omheen geluld. @Roald97 voor de duidelijkheid ik heb met rene (kaarsvet) tot de dag van vandaag altijd contact gehad en toen hebben we dat besproken en toen vond scofield het ook prima en gaf mij toen de vv. De bg zou toen al ten einde komen dus en het was dus niet bedoeld als een stiekeme vv tijdens de bg. Nogmaals als je er letterlijk geen flikker van af weet en toch nooit inlogt en niet eens in de stamchat van je stam zit, houd je inderdaad maar afzijdig. Er komt geen een screen van je die gaat over het verstrekken van info in verband met leaf of een bots ristrictie, want dat is totale onzin. Het enige waar je met voor zou kunnen aanpakken is het feit (wat ik al gezegd heb ook, moet je mijn post maar eens doorlezen) dat het niet netjes is om zo te stoken tussen zo'n bg. Dat is dan ook het enige wat ik kan bedenken, voor de rest is het meer vanuit 24/7 toe een soort van niet netjes om opeens voor ons te kiezen, echter logic heeft hier niks fouts gedaan (dus ik ook niet).

Ik heb dus ook 24/7 een betere uitgangssituatie beloofd en die gaan ze krijgen ook, jammer dat leaf zo slecht tegen hun verlies kan en lekker weer een potje komen janken. @.Mystic misschien volgende classic beter?

Ps: Waar blijft een passende reactie op mijn post nou? Want we dwalen weer van het onderwerp af.
 

DeletedUser74552

Guest
grappig dat jij nog over kwaliteit durft te praten als je alleen maar durft stoer te doen als je een kwantitatief voordeel heeft. Als jullie even veel/meer kwaliteit hebben, waarom dan die BG in onze rug, waarom de pony recruit, waarom tubbie, waarom singu? Juist ja.
Grappig dat jij dat nog durft. Dat kwantitatieve voordeel was er nog niet toen we gifts braken hoor. Waarom hebben jullie QWERT nodig om lost memories te breken ? of royboyz ? Wat heeft oele tot nu toe gepresteerd dan ? Als je ons geen kwaliteit vind laten zien terwijl we al meerde accs hebben weg gespeeld dan hebben jullie nog minder laten zien aangezien jullie nog geen enkel acc hebben weggespeeld. Dus nogmaals waarom verdiend Leaf dit meer dan Logic ? Op welk gebied hebben jullie ons uitgepresteerd ?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
@finalowner3 Ach man, wat lul jij er toch elke keer om heen. Ik heb een paar specifieke beweringen van jou gewoon keihard ontkracht met bewijzen en dat weet jij verdorie zelf ook wel. Het enige wat je nu doet is ineens over Bots beginnen, waar ik nog NOOIT een bewering over heb gemaakt! En vervolgens heb ik geen recht van spreken omdat ik 'nooit inlog' en inmiddels niet meer in de stamchat zit. De reden dat ik niet in de stamchat zit is ernstig simpel; ik speel inderdaad niet meer, dan hoef ik niet meer in een chat te zitten, dat is gewoon niet juist. Je kunt van alles zeggen over mijn ingame activiteit maar ik ben altijd rete betrokken bij het AF en diplomatiek. Daarnaast, kijkende naar het feit dat ik jaren (succesvol) solo speelde, en op dit moment weer... Zegt dat niet iets over mijn activiteit :p

Als jij de discussie niet eens normaal kunt voeren, en je er simpelweg omheen lult dan zijn wij bij deze gewoon uitgesproken Paul.


Die screens tonen toch helemaal geen spionage aan?
Dat zijn gewoon onderhandelingen of hoe je het wil noemen maar geen info die gewonnen word over leaf of zo?

Ik zou het zelf ook geen spionage noemen, dat zie je mij niet beweren. Manipulatie is een betere woordkeuze. Echter ontkracht ik deze beweringen wel:

''maar er is nooit en letterlijk NOOiT een woord over leaf naar buiten gebracht. Ik weet dan ook echt helemaal zeker dat jullie geen een aanwijzing daartoe gaan vinden.''
''Paul zat in een accountchat om het over praktische zaken mbt vv's te hebben. Daar is geen gevoelige informatie besproken.''
 
Reactiescore
1.168
Hallo sneue figuren op het AF.
Over het niet houden aan de nap van SaveTheWhale.
Het dorp dat over genomen is door onze grote vriend gift liep al een treintje. Hiervan is leaf. op de hoogte want die hebben de vv van het account (denk ik). Hierover hebben ze niets gemeld dat jet dorp over genomen zou worden of een mededeling dat ze mijn troepen zouden laten lopen en dat ik dan het dorp terug geef. Heel toevallig was aan de nog niet heel ervaren co gevraagt om er iets voor te timen. Deze co is nog niet helemaal bekent met deze wereld dus die denk gewoom orders opvolgen. Na het verzenden van deze extra aanvallen is er lang genoeg gewacht om er voor te zorgen dat de aanval niet meer geannuleerd kon worden en zijn al mijn troepen geblocked. Om dit op te lossen hadden ze dit zelf netjes kunnen doen door troepen te laten lopen. Mijn edels hadden dan al opzichzelf doodgelopen en dan had ik mijn verliezen genomen als een kerel.

Maaaaar neee onze jankertjes van gifts zijn heel zielug en geile enorm hard op hun geinternde dorpjes. Normaal overleg is ook erg lastig en komen niet eerst even verhaal halen maar zien het meteen als een aanval. Dus dat wij met opzet de nap verbroken hebben is bullshit.
Het meest zieluge is dan ook nog dat ze het op het forum gaan zetten omdat ze dan aandacht kunnen krijgen om te laten zien hoe zielug ze zijn en dat de helewereld tegen hun is.

Dit soort drama reageer ik nooit op. Verder kom ik hier ook amper maar zoiets sneus verkopen pfft flikker gouw op.

Groetjes,
STWMAO


Dat er al een treintje op het dorp liep is correct, hier heb ik dan niet zoveel problemen mee. Die PM is dan ook gekomen toen ik online kwam. Dat je dit vervolgens af doet aan een co die 'niet helemaal bekend is met de wereld' is natuurlijk een slecht excuus. Je dient je medespelers altijd overal over in te lichten, in dit geval ook de NAP. Tevens kun je ook zien wie je aanvalt.

Wat ik trouwens wel bijzonder vind is dat er op korte afstand nog clears zijn bijgetimed waar je dit voorheen niet deed.
 

DeletedUser75558

Guest
@finalowner3 Ach man, wat lul jij er toch elke keer om heen. Ik heb een paar specifieke beweringen van jou gewoon keihard ontkracht met bewijzen en dat weet jij verdorie zelf ook wel. Het enige wat je nu doet is ineens over Bots beginnen, waar ik nog NOOIT een bewering over heb gemaakt! En vervolgens heb ik geen recht van spreken omdat ik 'nooit inlog' en inmiddels niet meer in de stamchat zit. De reden dat ik niet in de stamchat zit is ernstig simpel; ik speel inderdaad niet meer, dan hoef ik niet meer in een chat te zitten om info op te vangen. Je kunt van alles zeggen over mijn ingame activiteit maar ik ben altijd rete betrokken bij het AF en diplomatiek.

Als jij de discussie niet eens normaal kunt voeren, en je er simpelweg omheen lult dan zijn wij bij deze gewoon uitgesproken Paul.
Lees het begin van het topic eens, daar word ik uitgemaakt voor spion en het zorgen voor een ristrictie met bots. Daar ging de hele discussie om, niet over onderhandelingen met scofield, waar ik mij allang over heb uitgesproken in mijn post (effe teruglezen @Roald97). Jij haalt nu allerlij irrelevante zaken af die zorgen dat mensen van het onderwerp afdwalen, steven @Global Knowledge moet gewoon toegeven dat leaf fout zit en dat dit gewoon goedkoop scoren is.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Lieve Paul, hoe kan ik irrelevante dingen aanhalen als ik citaten uit jouw posts in dit topic beantwoord en ontkracht? Het is geen hogere wiskunde om in te zien dat ofwel jij al irrelevante dingen aanhaalde, ofwel dit wel relevant is. Verder noem jij het 'onderhandelingen' terwijl het gewoon manipulatie is, ga anders eens met Rene babbelen hoe hij dat heeft geïnterpreteerd.
 

DeletedUser75803

Guest
Ik stel voor dat we de 2 weken voor kerst niet meer huilen.
 
Reactiescore
1.145
Ik zou het zelf ook geen spionage noemen, dat zie je mij niet beweren. Manipulatie is een betere woordkeuze. Echter ontkracht ik deze beweringen wel:

''maar er is nooit en letterlijk NOOiT een woord over leaf naar buiten gebracht. Ik weet dan ook echt helemaal zeker dat jullie geen een aanwijzing daartoe gaan vinden.''
''Paul zat in een accountchat om het over praktische zaken mbt vv's te hebben. Daar is geen gevoelige informatie besproken.''
Mja die opmerking slaat op nooit een woord over leaf in de zin van spionage maar goed.
 

DeletedUser78389

Guest
@finalowner3 Ach man, wat lul jij er toch elke keer om heen. Ik heb een paar specifieke beweringen van jou gewoon keihard ontkracht met bewijzen en dat weet jij verdorie zelf ook wel. Het enige wat je nu doet is ineens over Bots beginnen, waar ik nog NOOIT een bewering over heb gemaakt! En vervolgens heb ik geen recht van spreken omdat ik 'nooit inlog' en inmiddels niet meer in de stamchat zit. De reden dat ik niet in de stamchat zit is ernstig simpel; ik speel inderdaad niet meer, dan hoef ik niet meer in een chat te zitten, dat is gewoon niet juist. Je kunt van alles zeggen over mijn ingame activiteit maar ik ben altijd rete betrokken bij het AF en diplomatiek.

Als jij de discussie niet eens normaal kunt voeren, en je er simpelweg omheen lult dan zijn wij bij deze gewoon uitgesproken Paul.




Ik zou het zelf ook geen spionage noemen, dat zie je mij niet beweren. Manipulatie is een betere woordkeuze. Echter ontkracht ik deze beweringen wel:

''maar er is nooit en letterlijk NOOiT een woord over leaf naar buiten gebracht. Ik weet dan ook echt helemaal zeker dat jullie geen een aanwijzing daartoe gaan vinden.''
''Paul zat in een accountchat om het over praktische zaken mbt vv's te hebben. Daar is geen gevoelige informatie besproken.''

Jullie zitten met een paar volwassenen mannen in een chat. Je gaat nu toch echt niet zeggen dat je vindt dat wat in die chat staat manipulatie is. Het zou een beetje gek zijn als Paul had gezegd: "He jongens weten jullie wat jullie werken samen met onze vijand, maar wij blijven jullie gewoon altijd vv geven als jullie het nodig hebben ook al komen jullie tegenover ons te staan en weet je wat ik doe ook nog eens mijn best om goeie spelers te zoeken voor jullie account zodat jullie er nog sterker voor staan en jullie moeten echt die bg houden met onze vijand."

Wat denk je nou dat iemand zegt als er wordt gesproken over het opzeggen van een bg tussen 2 stammen die jouw "vijand" zijn. Ik vind je erg naïef als je wat anders had verwacht.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Die bg kwam veel later pas laurens, waarom moeten jullie facta, qwert, 24/7 en sjondeer hebben laurens? Stop met deze domme dubbele standaarden om ons in een slecht daglicht te stellen. Het ging helaas niet zo hoe jullie het hebben gewilt en nu gaan jullie een partijtje janken en ook nog eens mij beschuldigen van spionage. Je mag op een bepaald moment ook gewoon je erbij neerleggen en erkennen dat je gewoon verloren hebt als stam en niet zo zielig aankomen met bullshit over mij dat ik weer eens iets triest gedaan heb, wat dus totaal niet waar is. Je bent een prima kerel man, maar ik vind wat jullie toch nu hebben gepost veels te ver gaan.

Waarom 24/7? Zelfde vraag voor jullie toch? Hebben jullie last gehad van de 24/7 BG? Nee toch? Beetje dom dat je die dan aanhaalt.

Waarom qwert? Dat is al sinds het begin zo, de samenwerking verliep goed dus waarom zouden wij hun laten vallen als jij ( volgens jezelf de beste speler deze classic) er niet eens door raakt? Wat een grap ben je qua TW toch ook. Of je nou hebt gespioneerd of niet, het kan me tbh geen ruk boeien. Ik ga ook niet in op die post.

Grappig dat jij dat nog durft. Dat kwantitatieve voordeel was er nog niet toen we gifts braken hoor. Waarom hebben jullie QWERT nodig om lost memories te breken ? of royboyz ? Wat heeft oele tot nu toe gepresteerd dan ? Als je ons geen kwaliteit vind laten zien terwijl we al meerde accs hebben weg gespeeld dan hebben jullie nog minder laten zien aangezien jullie nog geen enkel acc hebben weggespeeld. Dus nogmaals waarom verdiend Leaf dit meer dan Logic ? Op welk gebied hebben jullie ons uitgepresteerd ?

Hoezo wijs jij naar ons? JIJ? De leider van de stam die het onderste uit de kan probeert te halen en dan durft te lullen over kwaliteitsvol haha. Hoezo qwert nodig? Dat kwam pas nadat singu werd gebruikt, of niet? Hypocriete vent ben je toch.
 

DeletedUser75558

Guest
Waarom 24/7? Zelfde vraag voor jullie toch? Hebben jullie last gehad van de 24/7 BG? Nee toch? Beetje dom dat je die dan aanhaalt.

Waarom qwert? Dat is al sinds het begin zo, de samenwerking verliep goed dus waarom zouden wij hun laten vallen als jij ( volgens jezelf de beste speler deze classic) er niet eens door raakt? Wat een grap ben je qua TW toch ook. Of je nou hebt gespioneerd of niet, het kan me tbh geen ruk boeien. Ik ga ook niet in op die post.
Volgens mij denk jij juist dat je het helemaal bent, terwijl je slechts accversiering bent. Jullie raken anders ook niet door ons heen, je kunt het dus ook andersom beredeneren. Voor de rest, huilie huilie, probeer nou nog maar een iemand van logic weg te spelen (mij) die een enorm kwantitatieve achterstand heeft, je begint een beetje ongeloofwaardig te worden met die zogenaamde gode reputatie van je.
 

DeletedUser74552

Guest
Hoezo wijs jij naar ons? JIJ? De leider van de stam die het onderste uit de kan probeert te halen en dan durft te lullen over kwaliteitsvol haha. Hoezo qwert nodig? Dat kwam pas nadat singu werd gebruikt, of niet? Hypocriete vent ben je toch.
Lijkt me niet meer dan logisch dat ik naar jullie wijs als JULLIE af willen doen aan een eventuele terechte winst van Logic. Als er iemand is die het verdiend op deze wereld dan is het gewoon Logic.(Deukhoofd wegspelen, mooie eerste actie op gifts, gifts breken, dorpen pakken op oele, sjondeer breken.) Wat heeft leaf daar staan ? 3 dorpjes winst op anonim. 10 dorpen winst op Lost memories ? Cool hoor verder mij hypocriet noemen, het enige wat ik kan doen is lachen om die sneers. Je kan ook niet eens reageren op de rest van post waar ik vraag wat Oele dan heeft gepresteerd, Gifts of zelfs Bots dat meer wereldwinst waardig is dan wat wij hebben laten zien. Ik weet allang waarom en dat is omdat je geen antwoord hebt. Dat is prima maar kom dan niet met zo een jammerlijke post op het AF lopen klagen over hoe oneerlijk het allemaal wel niet is.
 

Deleted User - 697374

Guest
Sjondeer heeft een ban, dat kan ik opzich geen prestatie noemen als je die nu weg speelt. Maar we gaan zien hoe het gaat als jullie bij het volgende account aankomen.
 

DeletedUser78389

Guest
Sjondeer heeft een ban, dat kan ik opzich geen prestatie noemen als je die nu weg speelt. Maar we gaan zien hoe het gaat als jullie bij het volgende account aankomen.

Gaat toch niet over het wegspelen van sjondeer, maar over het breken van sjondeer voor de ban.
 

Deleted User - 697374

Guest
Gaat toch niet over het wegspelen van sjondeer, maar over het breken van sjondeer voor de ban.

Vgm was sjondeer nog niet gebroken ze hadden 2 cfs verloren omdat ze niet houdbaar zijn. Als je dat een account breken noemt dan heb je gelijk.
 

DeletedUser75558

Guest
Vgm was sjondeer nog niet gebroken ze hadden 2 cfs verloren omdat ze niet houdbaar zijn. Als je dat een account breken noemt dan heb je gelijk.
Het doodlopen van al je front nukes op een dorp is toch al wat;)
 
Reactiescore
1.168
Lijkt me niet meer dan logisch dat ik naar jullie wijs als JULLIE af willen doen aan een eventuele terechte winst van Logic. Als er iemand is die het verdiend op deze wereld dan is het gewoon Logic.(Deukhoofd wegspelen, mooie eerste actie op gifts, gifts breken, dorpen pakken op oele, sjondeer breken.) Wat heeft leaf daar staan ? 3 dorpjes winst op anonim. 10 dorpen winst op Lost memories ? Cool hoor verder mij hypocriet noemen, het enige wat ik kan doen is lachen om die sneers. Je kan ook niet eens reageren op de rest van post waar ik vraag wat Oele dan heeft gepresteerd, Gifts of zelfs Bots dat meer wereldwinst waardig is dan wat wij hebben laten zien. Ik weet allang waarom en dat is omdat je geen antwoord hebt. Dat is prima maar kom dan niet met zo een jammerlijke post op het AF lopen klagen over hoe oneerlijk het allemaal wel niet is.

Dat jullie gifts hebben gebroken is dan ook puur op kwantiteit gebeurd en niet op kwaliteit...
 

DeletedUser78389

Guest
Vgm was sjondeer nog niet gebroken ze hadden 2 cfs verloren omdat ze niet houdbaar zijn. Als je dat een account breken noemt dan heb je gelijk.

Ik heb geen idee ik log te weinig ik zeg alleen wat ik lees:p

Dat jullie gifts hebben gebroken is dan ook puur op kwantiteit gebeurd en niet op kwaliteit...

Waarom geheel op kwantiteit en helemaal niet op kwaliteit kun je daar redenen voor aanvoeren?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Volgens mij denk jij juist dat je het helemaal bent, terwijl je slechts accversiering bent. Jullie raken anders ook niet door ons heen, je kunt het dus ook andersom beredeneren. Voor de rest, huilie huilie, probeer nou nog maar een iemand van logic weg te spelen (mij) die een enorm kwantitatieve achterstand heeft, je begint een beetje ongeloofwaardig te worden met die zogenaamde gode reputatie van je.


Haha, op je teentje getrapt omdat ik de waarheid tegen je zeg? Ik heb een godenreputatie, jij denkt dat je een God bent terwijl je alleen maar vies spel vertoont en kan timen. Vanaf je onder aanval ligt moet je bezig met ‘school’. Denk even na wie jij bent binnen de community, en begin dan over mijn reputatie.
Lijkt me niet meer dan logisch dat ik naar jullie wijs als JULLIE af willen doen aan een eventuele terechte winst van Logic. Als er iemand is die het verdiend op deze wereld dan is het gewoon Logic.(Deukhoofd wegspelen, mooie eerste actie op gifts, gifts breken, dorpen pakken op oele, sjondeer breken.) Wat heeft leaf daar staan ? 3 dorpjes winst op anonim. 10 dorpen winst op Lost memories ? Cool hoor verder mij hypocriet noemen, het enige wat ik kan doen is lachen om die sneers. Je kan ook niet eens reageren op de rest van post waar ik vraag wat Oele dan heeft gepresteerd, Gifts of zelfs Bots dat meer wereldwinst waardig is dan wat wij hebben laten zien. Ik weet allang waarom en dat is omdat je geen antwoord hebt. Dat is prima maar kom dan niet met zo een jammerlijke post op het AF lopen klagen over hoe oneerlijk het allemaal wel niet is.

Terechte winst? Niemand verdient het om deze classic te winnen. Waarom verdient Logic het, omdat het 30 dorpen van Leaf heeft gepakt? Dacht het niet joh. Dit toont maar aan hoe erg het niveau is gedaald. Jij denkt dat je nu al de wereldwinst verdient terwijl iedereen ziet dat Logic net een recruit 2 win/BG 2 win tactiek hanteert. Van mij mag je winnen Andries, maar of je ermee op kan scheppen? Nah.
 
Bovenaan