Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser75970

Guest
Stan, sinds wanneer speel jij hier serieus? :eek:

Ik denk ook dat 882 snel verleden tijd is, die fuseren volgende week ofzo gewoon met KRG en hebben dan weer een nieuwe naam :tongue:
 

DeletedUser58227

Guest
Ik heb casual nooit serieus genomen :tongue: Houd er alleen niet van om genaaid te worden, dus vandaar dat ik het met iedereen deel Stijn. <3
 

DeletedUser76198

Guest
Ik heb casual nooit serieus genomen :tongue: Houd er alleen niet van om genaaid te worden, dus vandaar dat ik het met iedereen deel Stijn. <3

Welke Stan :eek: als ik jou nu aanspreek op skype zorg ik dat je een plekje krijgt in de stam die de wereld gaat winnen.
 

DeletedUser58227

Guest
Had ik toch gelijk over 882? Zijn al 4 spelers vertrokken namelijk.
En hoor van overgebleven leden dat er ook niet bepaald veel goesting is om de huidige plannen van de leiding te volgen.
 

DeletedUser45137

Guest
Had ik toch gelijk over 882? Zijn al 4 spelers vertrokken namelijk.
En hoor van overgebleven leden dat er ook niet bepaald veel goesting is om de huidige plannen van de leiding te volgen.

De rotte appels zijn weg
 

DeletedUser77892

Guest
Geen idee wie jij bent, maar je bent duidelijk niet goed op de hoogte of probeert bepaalde acties te verbloemen.
Ik ben inderdaad niet toegelaten in 882, de vraag is of ik dat überhaupt ook wel had gewild. Doet er verder niet toe, het gaat erom op welke manier het is gebeurt dat ik niet in 882 ben toegelaten.
Iedereen, inclusief mij werd beloofd te mogen overstappen naar 882. Toen het uiteindelijk zo ver was, en iedereen overstapte werd mijn invite ineens teruggetrokken en hoefde ik ook geen nieuwe invite meer te verwachten.
De reden? Ik heb te weinig punten, maar 2 dagen daarvoor waren die punten nog helemaal geen probleem.
Ik heb verschillende keren geprobeerd met de leiding in gesprek te gaan, maar dat is erg lastig tot vrijwel onmogelijk. Want de leiding negeert je, of valt simpelweg in herhaling met opmerkingen als 'bied excuses aan' (niemand heeft ook een idee waarvoor, zal wel een machtsspelletje zijn ofzo), en zet spelers buitenspel.
En ja ik heb met meerdere spelers uit 882 contact, en als ik hoor hoe het er aan toe gaat baart mij dat toch wel zorgen. Daarom dat ik ook durf te zeggen dat de leiding niet alleen met mij zo om gaat.
Een leiding hoort een luisterend oor te hebben naar andermans verhalen, visie en dergelijke. Hoe het er in 882 werkt simpelweg niet. Wat de leiding wil gebeurt ook, heeft iemand een andere mening wordt die simpelweg buitenspel gezet. Overleg is dan ook niet mogelijk.
Uiteraard zul je dit hier allemaal komen ontkennen en beweren dat overleg met de leiding wel mogelijk is, maar nah. Ze zullen in eerste instantie inderdaad reageren, maar ze zullen er niets mee doen. Ze zullen het niet eens in overweging nemen en iemand voorliegen zijn ze ook niet zo vies van. Daarmee kijk ik naar de oud Cenos, als zowel Droid leiding.

De acties van de leiding in 882 zijn mijn inziens uitgelopen tot een stab richting mij. Door loze beloftes te doen en mij en daarmee indirect ook andere flink te naaien. Erg spijtig hoe het is gelopen, een excuses zou op zijn plaats staan. Maar dat verwacht ik niet, er wordt enkel excuses verwacht van de 'slachtoffers', ja zo erg is het zelfs ( :biggrin: ).
Keep it up, ga zo door en met mij zullen meerdere spelers volgen die 882 niet meer zien zitten. Zo zijn er naast mij nu al 3 spelers vertrokken uit 882, omdat ze zulk beleid niet tolereren.

Dus zonder onderbouwing zeggen dat er onvrede heerst? Naah, ja ik heb inderdaad geen bewijs materiaal getoond in mijn vorige post. Onder andere omdat topics op het gedeelde forum binnen no-time werden verplaatst naar een niet toegankelijk archief, of er werden bepaalde reacties uit het niets verwijderd waardoor bewijs materiaal ook onmogelijk is.
Mijn gesprekken met leden is voor mij voldoende bewijs, en gesprekken met een lid van de leiding waarin duidelijk wordt dat bepaalde leiders informatie opzettelijk achterhouden, of verkeerd overbrengen.
95f69ace2f52b22dbf7e166e82960e99.png

Gesprekken met (oud)stamleden laat ik voor het liefst achterwegen. Ik wil hen niet benadelen, want wanneer ik gesprekken met hen openbaar maak vliegen jullie geheid boven op ze en ik wil niet op mijn geweten hebben dat ze door mijn openbaring van gesprekken gekickt worden. We weten allemaal goed dat er ontevredenheid hangt, bij wie precies mogen jullie zelf uitzoeken.

Mentaliteit, de mentaliteit hoe een stam te leiden. Hoe met spelers om te gaan, normen & waarden. Er werd zo ontzettend veel waarde gehecht aan de uitstraling van de stam. Dan lijkt mij dit toch ook wel iets belangrijks om daarin mee te nemen, als die uitstraling zo zwaar weegt.
Naar jou weten een capabele leiding, hierna misschien toch nog maar eens opnieuw over nadenken dan. ;)

OMG xD Hebben ze is een goede speler te pakken, en dan gaan ze er zo mee om. hahaha xD
Sorry stan, tis heel lullig voor jou, en ik gun jou alleen maar het beste, dat weet je wel :) Maar ik moet wel toegeven dat ik het erg komisch vind dat het er zo aan toe gaat in 882. Precies de praktijken die ik van casual 1 en 2 al gewend ben van hun spelers en leiders. Beloofd al weer veel goeds voor deze wereld :D

Nee neem liever een voorbeeld aan |S|
Daar heeft elk lid een stem, en krijgt iedereen een kans. Punten of geen punten ;) wij gaan voor gezelligheid en teamwork!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
882 heeft er weer een topper bij

Je ze wilden geen massa stam, maar een elite stam worden zoals ze het zelf zeiden.
Beetje vreemde recruit dan ook, maar het zal vast een ekte ekte topper zijn dan. En ze zullen hun verlies ergens mee moeten compenseren natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75970

Guest
Te laat, die zit al in hun mb stam :sad:

En dan denk je dat het nu ophoudt, maar ze zijn ook al bezig met het rekruten van leden van Dark voor hun (mb) stam, R2W to the max :biggrin:
 
Bovenaan