Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78679

Guest
De kindjes zijn hier weer aan het wenen. Ze kunnen er gewoon niet tegen dat 882 de wereld zal winnen. En iedereen rekruteren? Er zijn al meer dan genoeg spelers afgewezen, maarja zo is KET eenmaal altijd maar stammen afbreken en verder spelen met hun godcomplex.
 
Reactiescore
592
De kindjes zijn hier weer aan het wenen.
Ik zie niemand huilen hoor, misschien een grapje maar meer ook niet :D
Ze kunnen er gewoon niet tegen dat 882 de wereld zal winnen.
Winnen? Pas over 11 maandjes gaat er pas gevochten worden:eek:
En iedereen rekruteren? Er zijn al meer dan genoeg spelers afgewezen,
Lijkt me dat je als nummer 1 stam dan ook meer solli's krijgt dan andere stammen, dus ook meer moet afwijzen :rolleyes:
maarja zo is KET eenmaal altijd maar stammen afbreken en verder spelen met hun godcomplex.
Nou nou.. afbreken doen ze toch niet? En vgm is het niet alleen KET met reacties o_O
 

DeletedUser78679

Guest
Ja das waar er zijn ook nog spelers aan het ragen op 882 omdat ze gekickt werden. Of omdat ze uit "ongenoegen" de stam verlaten, maar dat is hun probleem. Maar we zullen binnen 6 maanden wel zien welke stam gaat winnen.
 

DeletedUser58227

Guest
Ja das waar er zijn ook nog spelers aan het ragen op 882 omdat ze gekickt werden. Of omdat ze uit "ongenoegen" de stam verlaten, maar dat is hun probleem. Maar we zullen binnen 6 maanden wel zien welke stam gaat winnen.
Iemand anders zijn probleem kan ook een probleem voor je zelf zijn of worden slimmerik.
 

DeletedUser76198

Guest
De kindjes zijn hier weer aan het wenen. Ze kunnen er gewoon niet tegen dat 882 de wereld zal winnen. En iedereen rekruteren? Er zijn al meer dan genoeg spelers afgewezen, maarja zo is KET eenmaal altijd maar stammen afbreken en verder spelen met hun godcomplex.

Grappig ben je in ieder geval wel, I like it :D

Niet Ket lastigvallen met dat ze een godcomplex hebben, Jeroen & Jeroen zijn gewoon toppers die niet naast hun schoenen lopen ;)
 

DeletedUser73968

Guest
Danku Roel voor de vermelding :D
Wou hier ook nog aan toevoegen dat wij met een kleine groepje spelers toch zonder al teveel van anderen afhankelijk te zijn plus wat meer schwung te brengen door iets serieuzere Cluster vorming voor later
 

DeletedUser16343

Guest
Het grote verschil tussen 882 en de andere stammen is dat wij wel tijd insteken om dingen te bedenken en uitwerken dat als de overwinnings voorwaarden er is het ook zo afgelopen zal zijn met de andere stammen je kan ook uit je neus staan eten en blijven afwachten dat jullie hier achteraf straks toch gaan lopen te huilen van is niet eerlijk dit en dat is jullie eigen probleem ga ik echt geen minuut van wakker liggen !
 

DeletedUser77892

Guest
882 doet gewoon hetzelfde als sagra deed op cas2. Grote spelers over de hele wereld rekruteren puur om zo dominant te zijn in de top.
Wanneer iemand dan zijn kop uit steekt klap je er met 5 vs 1 op om zo easy spelers weg te knallen. Blijft een zielige tactiek wat mij betreft. En gezien er op deze wereld geen acc's met 10k edels kunnen komen weet ik vrij zeker dat 882 vanzelf een keer de afgrond in zal zakken wanneer jullie weer de hele wereld tegen jullie in het harnas werken.
 

DeletedUser75970

Guest
De kindjes zijn hier weer aan het wenen. Ze kunnen er gewoon niet tegen dat 882 de wereld zal winnen. En iedereen rekruteren? Er zijn al meer dan genoeg spelers afgewezen, maarja zo is KET eenmaal altijd maar stammen afbreken en verder spelen met hun godcomplex.

Kom je hier om jezelf voor schut te zetten? Want als dat je bedoeling is ben je daar goed in geslaagd.

Zoals hierboven al gezegd wordt is het vrij logisch dat je ook weleens een sollicitatie afwijst, zeker als rang 1 stam. Jullie nemen er alleen veel te veel aan imo, een wereldwinst door te recruteren is toch niks waard?

Heb je btw enig idee waar het AF voor dient? Het dient voor politiek en propaganda, iets wat jij blijkbaar interpreteert als 'altijd maar stammen afbreken'.
Wat vijandigheid is toch juist leuk? Houd je gemotiveerd om je vijand te verslaan :wink:.
 
Reactiescore
7
Het grote verschil tussen 882 en de andere stammen is dat wij wel tijd insteken om dingen te bedenken en uitwerken dat als de overwinnings voorwaarden er is het ook zo afgelopen zal zijn met de andere stammen je kan ook uit je neus staan eten en blijven afwachten dat jullie hier achteraf straks toch gaan lopen te huilen van is niet eerlijk dit en dat is jullie eigen probleem ga ik echt geen minuut van wakker liggen !

Dat jullie misschien Cas 5 gaan winnen, het zij zo.

Wat ik alleen totaal niet snap, is wat voor lol je erin ziet om allemaal Cas 2 accounts die 100-den edels kunnen recruiten van hun gs pakketjes naar Cas 5 te halen, hen gaan recruiten en dan de wereld met zulke accounts te gaan winnen.
Daar is dan toch geen lol meer aan?
Ja, je wint de wereld, maar echt winnen door goede oorlogen en goed spel, nee dat is het dan niet meer, dan is het echt winnen door bewust grote edelacounts over te laten komen en die te recruiten en dan de "overwinnaar" te worden.
Door zulk spel, degradeer je een casual tot een nieuw dieptepunt met nietszeggende overwinningen.
Want zeg nu zelf, op zo'n overwinning kun je niet echt trots zijn.

Ik zou dat in elk geval niet zijn en ik zie mijn overwinning op W19 waar nog een échte oorlog uitgevochten is en waar mijn stam Ctrl. als overwinnaar uitkwam, dan toch echt als een stukken waardevollere overwinning dan zo'n "haal-en-recruit-accounts-die-veel-edels-hebben-zodat-je-de-wereld-wint" overwinning.
Sorry, hoe slim ook bedacht, het blijft een nietszeggende overwinning als je op zo'n manier een overwinning op je naam laat zetten.
Maar, da's mijn mening, ik snap dat anderen er anders over denken en vinden dat elke wereld overwinning telt, op wat voor manier die ook verkregen is ;)
 

DeletedUser77892

Guest
Van hen kan je niks anders verwachten ;)
Op casual 2 winnen ze ook op die manier en daar zijn ze ook maar al te trots op...
 
Reactiescore
661
882 doet gewoon hetzelfde als sagra deed op cas2. Grote spelers over de hele wereld rekruteren puur om zo dominant te zijn in de top.
Wanneer iemand dan zijn kop uit steekt klap je er met 5 vs 1 op om zo easy spelers weg te knallen. Blijft een zielige tactiek wat mij betreft. En gezien er op deze wereld geen acc's met 10k edels kunnen komen weet ik vrij zeker dat 882 vanzelf een keer de afgrond in zal zakken wanneer jullie weer de hele wereld tegen jullie in het harnas werken.

Om even kort een totaal verkeerd beeld te geven van casual 2.
Commentaar van een salty loser.
 

DeletedUser77892

Guest
Om even kort een totaal verkeerd beeld te geven van casual 2.
Commentaar van een salty loser.

wil je zeggen dat het niet waar is dan? Dat spelers als Athean niet door 5 of meer spelers gebashed werden puur om em uit te top te houden. Dat sagra niet bij M. kwam vragen om een BG om zo de rest van de wereld uit de top 50 te weren (letterlijk de woorden die mij en mijn collega leiders toen zijn gestuurd). Je kan het ontkennen maar tis toch echt waar...
 
Bovenaan