Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
660
wil je zeggen dat het niet waar is dan? Dat spelers als Athean niet door 5 of meer spelers gebashed werden puur om em uit te top te houden. Dat sagra niet bij M. kwam vragen om een BG om zo de rest van de wereld uit de top 50 te weren (letterlijk de woorden die mij en mijn collega leiders toen zijn gestuurd). Je kan het ontkennen maar tis toch echt waar...
Dat is een deeltje van de vele beschuldigingen die je maakt. Dat van die edelgiganten is volledig jullie fout, dan moet je dat niet aanhalen.
Kortweg, ze hebben in het begin toen ik er nog niet bij was wat te veel gerecruiteerd, dat klopt. Een wereld voor beginners, en dat uitte zich inderdaad in het recruiteringsbeleid.
Herjan heeft toen een wereldverpestende diplomatie gedaan, waar je niks van zegt want het was jullie kamp. Schandalig was dat. En dan kwamen jullie nog met die edelgiganten. Waarop een reactie is gekomen van sagrada, dat klopt. En die was keihard.

Dat is het verhaal.
 

DeletedUser77892

Guest
Dat is een deeltje van de vele beschuldigingen die je maakt. Dat van die edelgiganten is volledig jullie fout, dan moet je dat niet aanhalen.
Kortweg, ze hebben in het begin toen ik er nog niet bij was wat te veel gerecruiteerd, dat klopt. Een wereld voor beginners, en dat uitte zich inderdaad in het recruiteringsbeleid.
Herjan heeft toen een wereldverpestende diplomatie gedaan, waar je niks van zegt want het was jullie kamp. Schandalig was dat. En dan kwamen jullie nog met die edelgiganten. Waarop een reactie is gekomen van sagrada, dat klopt. En die was keihard.

Dat is het verhaal.

Ja vergetende dat ik zelf niks te maken had met die edel giga's en er zwaar tegen was. Degene die die Edel giga's binnen heb gehaald, is de vuile stabber die jullie toen nog gerekruteerd hebben. (zelf ook iemand met 10k edels) 1 zielige hoop die goed bij elkaar past daar in sagra ;)

Enige waar ik verantwoordelijkheid voor zal nemen is dat ik 2 keer de hele wereld opzette tegen 1 stam. Echter was ik van mening dat de weg die sagra altijd al nam mij geen keus liet. Wellicht niet heel netjes van mij, maar niks vergeleken met wat sylar en sagra uitgespookt hebben...

Het ziet er sterk naar uit dat in 882 nu weer dezelfde praktijken uitgevoerd gaan worden. Puur om te winnen, op welke manier kan jullie een worst wezen dat is inderdaad al lange tijd duidelijk ;)
 
Reactiescore
660
Ja vergetende dat ik zelf niks te maken had met die edel giga's en er zwaar tegen was. Degene die die Edel giga's binnen heb gehaald, is de vuile stabber die jullie toen nog gerekruteerd hebben. (zelf ook iemand met 10k edels) 1 zielige hoop die goed bij elkaar past daar in sagra ;)

Enige waar ik verantwoordelijkheid voor zal nemen is dat ik 2 keer de hele wereld opzette tegen 1 stam. Echter was ik van mening dat de weg die sagra altijd al nam mij geen keus liet. Wellicht niet heel netjes van mij, maar niks vergeleken met wat sylar en sagra uitgespookt hebben...

Het ziet er sterk naar uit dat in 882 nu weer dezelfde praktijken uitgevoerd gaan worden. Puur om te winnen, op welke manier kan jullie een worst wezen dat is inderdaad al lange tijd duidelijk ;)

Dat je niks met die edelgiganten te maken staat los van het feit dat je sagrada hier beschuldigt van het gebruik van de giganten , terwijl je nu al toegeeft dat het een reacti was.

Veel leden recruiteren, niet netjes, heel de wereld tegen anderen opzetten is evengoed laf.
Ik heb al lang niks meer met sagrada te maken en heb niks met deze wereld te maken.

Ik kom puur ontkrachten wat je allemaal verkondigt.
1. Veel leden gerecruiteerd : toegegeven
2. Edelgiganten niet de schuld van sagrada
3. Zelf tot twee maal toe de hele wereld tegen 1 stam opgezet
4. Zelf begonnen met edelgiganten

Als ik dan een optelsom maak van wat jullie allemaal deden dan kom ik op een fout van punt 1 door sagrada en dan al de volgende punten door jullie kamp, natuurlijk niet altijd jij persoonlijk. Maar jij maakte hier wel de post.

Conclusie: eigenlijk was jullie kamp nog lelijker dan sagrada zelf en dat is dus wat ik bedoelde met kort door de bocht een verkeerd beeld schetsen van de wereld.

Ik hoop dat de mensen hier nu een veel beter beeld krijgen van hoe jij iets kan omdraaien of toch niet helemaal eerlijk verkondigt. En noem me nu geen leugenaar want het staat in je eigen postjes.
Verder stop ik deze discussie want ik ben niet spelend op deze wereld, ik kan er alleen niet goed tegen dat je de waarheid verdraait, sommige zouden dat leugens noemen.
 

DeletedUser77892

Guest
Dat je niks met die edelgiganten te maken staat los van het feit dat je sagrada hier beschuldigt van het gebruik van de giganten , terwijl je nu al toegeeft dat het een reacti was.

Veel leden recruiteren, niet netjes, heel de wereld tegen anderen opzetten is evengoed laf.
Ik heb al lang niks meer met sagrada te maken en heb niks met deze wereld te maken.

Ik kom puur ontkrachten wat je allemaal verkondigt.
1. Veel leden gerecruiteerd : toegegeven
2. Edelgiganten niet de schuld van sagrada
3. Zelf tot twee maal toe de hele wereld tegen 1 stam opgezet
4. Zelf begonnen met edelgiganten

Als ik dan een optelsom maak van wat jullie allemaal deden dan kom ik op een fout van punt 1 door sagrada en dan al de volgende punten door jullie kamp, natuurlijk niet altijd jij persoonlijk. Maar jij maakte hier wel de post.

Conclusie: eigenlijk was jullie kamp nog lelijker dan sagrada zelf en dat is dus wat ik bedoelde met kort door de bocht een verkeerd beeld schetsen van de wereld.

Ik hoop dat de mensen hier nu een veel beter beeld krijgen van hoe jij iets kan omdraaien of toch niet helemaal eerlijk verkondigt. En noem me nu geen leugenaar want het staat in je eigen postjes.
Verder stop ik deze discussie want ik ben niet spelend op deze wereld, ik kan er alleen niet goed tegen dat je de waarheid verdraait, sommige zouden dat leugens noemen.

Hahaha grappig man Edelgiganten niet schuld van sagra? Sagra is de stam die er de meeste op de wereld gebracht heeft.
Sylar is degene die begon met er 3 rekruteren zonder uberhaupt naar zijn stam te luisteren. Later stapt hij over naar sagra... Ga jij mij nou de schuld geven van dingen waar ik toen al tegen was, en het geprobeerd heb tegen te werken. Jij bent degene die hier dingen verdraait om zo maar sagra nog een "beetje" in een goed dag licht te stellen.

1 geef je toe, is ook voor het eerst...
2. Net zo hard de schuld van sagra als van sylar, aangezien Sagra de bijna alle edelgiganten de wereld heeft binnen gehaald (zeker de meeste)
3. Yes en zou ik zo weer doen, zielige stammen zullen van mij geen genade krijgen.
4. Zelf begonnen? ik ben dus nergens mee begonnen. Dat is de stabber geweest die jullie uiteindelijk nog met alle liefde gerekruteerd hebben...

Als ik zo goed ben in het verdraaien van dingen, dan ben jij er de koning in...
 
Reactiescore
205
Haha, daar is die weer hoor. Speel je hier ook, of kom je gewoon je liefde tonen voor sagra?
Jullie maakten de fout edelgiganten naar c2 te halen en die fout kwam keihard terug in jullie gezicht. Snap wel dat je daar nog steeds verdriet van hebt :)
 
Reactiescore
660
Dat is wat hij niet wil zien. Stel dat de ene stam katapulten gebruikt. De andere stam vindt dat maar niks en reageert met een dubbele dosis.
Dan is het volgens zijn redeneringsvermogen de schuld van de stam die reageert.
Ja ...
I rest my case
 

DeletedUser77389

Guest
882 doet gewoon hetzelfde als sagra deed op cas2. Grote spelers over de hele wereld rekruteren puur om zo dominant te zijn in de top.
Wanneer iemand dan zijn kop uit steekt klap je er met 5 vs 1 op om zo easy spelers weg te knallen. Blijft een zielige tactiek wat mij betreft. En gezien er op deze wereld geen acc's met 10k edels kunnen komen weet ik vrij zeker dat 882 vanzelf een keer de afgrond in zal zakken wanneer jullie weer de hele wereld tegen jullie in het harnas werken.

Je zou maar na al die jaren het idee van casual nog steeds niet snappen. Ga eens op een normale wereld spelen als je zoveel last van die ''edelgigantjes'' hebt. Opzich kwamen er in het begin op casual ook mensen van 2/3 mil binnen net zoals er nu mensen met edels voor 2/3 mil op casual 5 binnen komen. Helemaal niks mis mee.

Bovendien waren er destijds screens volgens mij opgedoken dat jullie stam volledig op 2 leden na achter de komst van sylar zijn edelvriendjes stond.

Kortom: Stop met huilen over een wereld die anders toch al gewonnen was door Sagra, en ga als je er echt niet tegen kan maar lekker spelen op een normale wereld misschien red je daar met je ''actieve'' farmpjes wel de top 400 :D
 

DeletedUser75970

Guest
Je zou maar na al die jaren het idee van casual nog steeds niet snappen. Ga eens op een normale wereld spelen als je zoveel last van die ''edelgigantjes'' hebt. Opzich kwamen er in het begin op casual ook mensen van 2/3 mil binnen net zoals er nu mensen met edels voor 2/3 mil op casual 5 binnen komen. Helemaal niks mis mee.

Bovendien waren er destijds screens volgens mij opgedoken dat jullie stam volledig op 2 leden na achter de komst van sylar zijn edelvriendjes stond.

Kortom: Stop met huilen over een wereld die anders toch al gewonnen was door Sagra, en ga als je er echt niet tegen kan maar lekker spelen op een normale wereld misschien red je daar met je ''actieve'' farmpjes wel de top 400 :D

Wat is volgens jou het idee van een casual?
Ik hoop niet dat je het rekruteringsbeleid van 882 hier gaat noemen want dat is zeer zeker niet het idee van een casual, dat is eerder iets wat het spel verpest voor zowel de beginnende spelers die willen bijleren als voor spelers met ervaring die rustig aan een wereld willen spelen.

Als je op het overkomen van de edelgiganten doelde dan heb ik niks gezegd tho, dat is een onderdeel van het spel. Dat deze vervolgens allemaal gerecruit worden vind ik dan wel weer erg zielig.
 

DeletedUser77389

Guest
Wat is volgens jou het idee van een casual?
Ik hoop niet dat je het rekruteringsbeleid van 882 hier gaat noemen want dat is zeer zeker niet het idee van een casual, dat is eerder iets wat het spel verpest voor zowel de beginnende spelers die willen bijleren als voor spelers met ervaring die rustig aan een wereld willen spelen.

Als je op het overkomen van de edelgiganten doelde dan heb ik niks gezegd tho, dat is een onderdeel van het spel. Dat deze vervolgens allemaal gerecruit worden vind ik dan wel weer erg zielig.

Mijn stuk sloeg inderdaad op het joinen met meerdere edels in een wereld :p. Het rekruteringsbeleid is niet echt heel interessant van 882. Is een methode die tot nu toe op bijna elke casual heeft geleidt tot een overwinning.
 

DeletedUser16343

Guest
Dat jullie misschien Cas 5 gaan winnen, het zij zo.

Wat ik alleen totaal niet snap, is wat voor lol je erin ziet om allemaal Cas 2 accounts die 100-den edels kunnen recruiten van hun gs pakketjes naar Cas 5 te halen, hen gaan recruiten en dan de wereld met zulke accounts te gaan winnen.
Daar is dan toch geen lol meer aan?
Ja, je wint de wereld, maar echt winnen door goede oorlogen en goed spel, nee dat is het dan niet meer, dan is het echt winnen door bewust grote edelacounts over te laten komen en die te recruiten en dan de "overwinnaar" te worden.
Door zulk spel, degradeer je een casual tot een nieuw dieptepunt met nietszeggende overwinningen.
Want zeg nu zelf, op zo'n overwinning kun je niet echt trots zijn.

Ik zou dat in elk geval niet zijn en ik zie mijn overwinning op W19 waar nog een échte oorlog uitgevochten is en waar mijn stam Ctrl. als overwinnaar uitkwam, dan toch echt als een stukken waardevollere overwinning dan zo'n "haal-en-recruit-accounts-die-veel-edels-hebben-zodat-je-de-wereld-wint" overwinning.
Sorry, hoe slim ook bedacht, het blijft een nietszeggende overwinning als je op zo'n manier een overwinning op je naam laat zetten.
Maar, da's mijn mening, ik snap dat anderen er anders over denken en vinden dat elke wereld overwinning telt, op wat voor manier die ook verkregen is ;)

Gelukkig heb ik ook w19 gespeeld en weet hoe het daar aan toe ging en ik ga niet lopen opscheppen welke wereld ik gewonnen heb want mijn lijst is waarschijnlijk toch veel groter dan die van jou ik heb het al in het verleden laten zien wat tribalwars voor spel is en als innogames alle de zakjes blijft vullen door het geld van kleine kinderen te legen dan blijven wij door gaan met werelden te winnen op een toegestaande manier want iedereen mag nu eenmaal zijn invetaris meenemen en ga anders bij innogames lopen huilen want daar ligt de grote fout !
 

DeletedUser75970

Guest
Mijn stuk sloeg inderdaad op het joinen met meerdere edels in een wereld :p. Het rekruteringsbeleid is niet echt heel interessant van 882. Is een methode die tot nu toe op bijna elke casual heeft geleidt tot een overwinning.

Dan heb ik dat niet helemaal juist geïnterpreteerd, mijn fout:tongue:

Dit is mijn eerste casual dus ik zal mij niet uitlaten over de afloop van vorige casuals, maar ik heb andere spelers daar inderdaad ook over gehoord, toch zonde.
De reden dat ik deze casual ben gaan spelen is omdat normale werelden altijd zo snel afgelopen zijn en niet meer groot worden. Ik hoopte hier te kunnen spelen op een grote wereld om zo een leuke eindstrijd te krijgen met de nodige diplomatie, een onderdeel van het spel dat steeds minder wordt door de kleine werelden maar wat ik erg leuk vind.

Ik vind het dan ook erg jammer dat spelers op deze manier een wereld willen winnen, zo'n wereldwinst is helemaal niks waard.
Het enige wat je doet is bbs edelen en vervolgens 5v1 spelers wegspelen, waarom zou je je tijd daaraan willen besteden vraag ik me dan af :tongue:

Maar goed, we gaan zien hoe moeilijk we het 882 kunnen maken. Wij, de Keteranen, zijn in ieder geval gemotiveerd om het ze zo moeilijk mogelijk te maken!
 

DeletedUser77389

Guest
Dan heb ik dat niet helemaal juist geïnterpreteerd, mijn fout:tongue:

Dit is mijn eerste casual dus ik zal mij niet uitlaten over de afloop van vorige casuals, maar ik heb andere spelers daar inderdaad ook over gehoord, toch zonde.
De reden dat ik deze casual ben gaan spelen is omdat normale werelden altijd zo snel afgelopen zijn en niet meer groot worden. Ik hoopte hier te kunnen spelen op een grote wereld om zo een leuke eindstrijd te krijgen met de nodige diplomatie, een onderdeel van het spel dat steeds minder wordt door de kleine werelden maar wat ik erg leuk vind.

Ik vind het dan ook erg jammer dat spelers op deze manier een wereld willen winnen, zo'n wereldwinst is helemaal niks waard.
Het enige wat je doet is bbs edelen en vervolgens 5v1 spelers wegspelen, waarom zou je je tijd daaraan willen besteden vraag ik me dan af :tongue:

Maar goed, we gaan zien hoe moeilijk we het 882 kunnen maken. Wij, de Keteranen, zijn in ieder geval gemotiveerd om het ze zo moeilijk mogelijk te maken!

Is ook zeker een pluspunt van Casual. Ik kan je verzekeren dat deze leden die nu joinen niet heel veel groter zijn dan de leden die vroeger casuals joinde voor mensen daarover zeurden. En hoop dat je een leuke strijd kan organisteren tegen 882 :D
 
Reactiescore
660
Gelukkig heb ik ook w19 gespeeld en weet hoe het daar aan toe ging en ik ga niet lopen opscheppen welke wereld ik gewonnen heb want mijn lijst is waarschijnlijk toch veel groter dan die van jou ik heb het al in het verleden laten zien wat tribalwars voor spel is en als innogames alle de zakjes blijft vullen door het geld van kleine kinderen te legen dan blijven wij door gaan met werelden te winnen op een toegestaande manier want iedereen mag nu eenmaal zijn invetaris meenemen en ga anders bij innogames lopen huilen want daar ligt de grote fout !
Maak eens een handtekening joh met die gewonnen werelden, ben benieuwd.
 

DeletedUser76198

Guest
Is het nu klaar met dat gezeik over cas2 ? Doe dat maar lekker ergens anders please ! :D

Next !

|S|, top of flop ? En waarom?

|S| is een flopstam, het perfecte voorbeeld van hoe het niet moet en wat je verwachten kan op een casual. Tw heeft casual werelden voor zover ik weet gemaakt zodat de wat minder ervaren spelers toch konden "proeven" hoe het is om wat meer dorpen te bezitten, hoe je dorpen moet uitbouwen en hoe je je troepen moet maken.

|S| is een stam (denk ik) die bestaat uit spelers die als ervaring c1-c4 hebben gespeeld. Echte werelden compleet zijn weggespeeld.

Ik heb C3 sinds het langzaam wegvallen van de range actief gespeeld en weet dat dit soort stammen na het zien van de eerste aanvallen al aan opgeven denken. Zolang de range staat is alles prima want ze kunnen toch maar een paar dorpen pakken, maar zodra die weg is gaan er spelers op bb of geven ze je aan dat ze toch al niet meer willen spelen.

Ja :p geef je stam de tip om een paar ballen te groeien, anders red je het niet tot het einde vd wereld, je zou nu al moeten kunnen raden dat winnen het niet word.
 

DeletedUser71739

Guest
Cas2 gaat vandaag dicht, misschien zoek ik wel een plekje op Cas5, suggesties?
 
Bovenaan