Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78605

Guest
Voor deze tijd misschien wel een pro stam hoor, daar twijfel ik niet aan.
Maar in de tw geschiedenis ga ik hem niet noemen :engel:
 

DeletedUser77892

Guest
Ogod krijgen we deze huilebalk weer... Weekje onder sagra vuur en meneer gaat op barbaar... :D
Over jou zal ik me mond maar niet open trekken he ;)
Daarbij weet je donders goed dat ik talloze sagra massa's heb gedeffd, voornamelijk via Vv.
die 7000 edels ging ik inderdaad niet deffen zouden genoeg mensen dezelfde keus in gemaakt hebben ;) Je kan je tijd vergooien aan een verpeste wereld, maar nee ik maakte de keus om me tijd nuttiger te besteden.

Daarbij ben ik niet eens Barbaar gegaan, ik ben me stam geleaved, en heb Vv gedropt bij een maatje. Als je dan iemand zo belachelijk wilt maken, gebruik dan wel feiten pls.
 

DeletedUser38277

Guest
Over jou zal ik me mond maar niet open trekken he ;)
Daarbij weet je donders goed dat ik talloze sagra massa's heb gedeffd, voornamelijk via Vv.
die 7000 edels ging ik inderdaad niet deffen zouden genoeg mensen dezelfde keus in gemaakt hebben ;) Je kan je tijd vergooien aan een verpeste wereld, maar nee ik maakte de keus om me tijd nuttiger te besteden.

Daarbij ben ik niet eens Barbaar gegaan, ik ben me stam geleaved, en heb Vv gedropt bij een maatje. Als je dan iemand zo belachelijk wilt maken, gebruik dan wel feiten pls.

Vind het gewoon grappig dat je maar blijft huilen over cas 2. Terwijl je ook wel weet dat er maar één stam de winst verdiend.
 

DeletedUser77892

Guest
Vind het gewoon grappig dat je maar blijft huilen over cas 2. Terwijl je ook wel weet dat er maar één stam de winst verdiend.
Huh wat zeg jij nou? Enige wat ik zeg is dat ik jullie niet als pro zou beschrijven. Heb hier niet gezegd dat jullie cas2 niet verdient gewonnen hebben. Jij begint hier weer over casual 2 en noemt mij een huilenbalk. Ik kan prima werelden gescheiden houden wat dat betreft.
 

DeletedUser68843

Guest
Ik lees hier dat je pakketjes van flamboyante spraak kunt opsparen, dus in feite kun je een dorp van casual 5 naar casual 6 meenemen? :p

Ben eventjes 20 werelden gestopt met het spel, ben nog alle nieuwe functies stap per stap aan het opnemen :p
 

DeletedUser38277

Guest
Huh wat zeg jij nou? Enige wat ik zeg is dat ik jullie niet als pro zou beschrijven. Heb hier niet gezegd dat jullie cas2 niet verdient gewonnen hebben. Jij begint hier weer over casual 2 en noemt mij een huilenbalk. Ik kan prima werelden gescheiden houden wat dat betreft.

Ik niet, maar de rest van Sagra zeker wel. Ik begon niet weer over casual 2 , ik reageer op jou die net als destijds op het c2 forum steeds liep te zeuren... Als je steeds zegt dat sagra zo slecht is (En nee, op dit moment zeg je het niet letterlijk) dan kan ik toch daaruit opmaken dat je winst niet gunt?
Ik lees hier dat je pakketjes van flamboyante spraak kunt opsparen, dus in feite kun je een dorp van casual 5 naar casual 6 meenemen? :p

Ben eventjes 20 werelden gestopt met het spel, ben nog alle nieuwe functies stap per stap aan het opnemen :p

Als die optie er straks niet uitgehaald wordt wel.. Op dit moment kan je ook volledige inventaris meenemen van andere werelden. Weer een enorm goed idee van inno, denken ze het edel probleem opgelost te hebben, kunnen mensen alsnog direct met honderden edels starten vanwege de inventaris... :D
 

DeletedUser77892

Guest
Ik niet, maar de rest van Sagra zeker wel. Ik begon niet weer over casual 2 , ik reageer op jou die net als destijds op het c2 forum steeds liep te zeuren... Als je steeds zegt dat sagra zo slecht is (En nee, op dit moment zeg je het niet letterlijk) dan kan ik toch daaruit opmaken dat je winst niet gunt?

Daar ga je wat mij betreft de fout in. Je kan toch prima een stam niet pro vinden terwijl ze wel verdiend winnen? Het is een casual wereld, daar ga je niet snel echt goede stammen vinden, en verder is het mijn mening maar, hoef je helemaal geen waarde aan te hechten.
Feit dat sagra sinds begin zo'n beetje altijd 1e stond, en zij de wereld als nummer 1 afsluiten betekent dat ze gewoon verdiend winnen. Ik zal het er misschien niet mee eens zijn, maar dat is ook weer mijn mening. Feit is dat ze gewoon verdiend gewonnen hebben omdat hun vijanden allemaal uit de weg geruimd zijn. En die overwinning gun ik sagra best, die hebben ze zelf verdiend gepakt.
 

DeletedUser68843

Guest
Als die optie er straks niet uitgehaald wordt wel.. Op dit moment kan je ook volledige inventaris meenemen van andere werelden. Weer een enorm goed idee van inno, denken ze het edel probleem opgelost te hebben, kunnen mensen alsnog direct met honderden edels starten vanwege de inventaris... :D

Haha ik heb zo het gevoel dat dit spel begint te worden als onze maatschappij, de rijker worden rijker en de armen .. tja die moeten pakken wat ze kunnen .. :p
 
Reactiescore
179
Daar ga je wat mij betreft de fout in. Je kan toch prima een stam niet pro vinden terwijl ze wel verdiend winnen? Het is een casual wereld, daar ga je niet snel echt goede stammen vinden, en verder is het mijn mening maar, hoef je helemaal geen waarde aan te hechten.

Hierin geef ik jou groot gelijk de 'top' stammen van Casual zijn eigenlijk vele malen minder dan de stammen wat er op de normale wereld wat ongeveer top 4/5 staat. Casual is eigenlijk een wereld meer voor de inactieve/mensen met minder tijd. Dan is het voor een Casual stam veel moeilijker om een echte 'top' stam te creëren. Nu baseer ik het wel op mijn eigen Casual die ik gespeeld en hoe ik het ervaren heb als leider.
 

DeletedUser71739

Guest
Hier kan ik me gedeeltelijk in vinden Angel.

Casual is een langzame wereld die veelal door beginners gespeeld word maar door een groep ervaren spelers die geen tijd hebben/hadden voor nog een reguliere wereld. Casual is dan de place to be voor ervaren spelers met minder tijd.

Op een of andere manier weten deze spelers elkaar te vinden en vormen dan ook hun stam. Zo waren er op casual 2 meerdere stammen met ervaren spelers en leiders die uiteindelijk de strijd aan gaan met elkaar. De beginners hebben uiteindelijk niets te vertellen op een casual, althans, dat is mijn ervaring van casual 2. Een ‘top’ stam kom je dus wel degelijk tegen op een casual.

Ik kom veel namen op casual 1 tot 5 tegen die een goede reputatie hebben en meerdere jaren tw spelen met een mooi opgebouwd cv. Dus dat casual alleen voor noobs is.... onzin in mijn ogen.
 

DeletedUser77892

Guest
Tja dat ligt er dus weer aan wanneer zo'n stam een top stam is naar jouw mening. Zo zal iedereen wel weer zijn eigen mening hebben daarin. Neemt niet weg dat er zeker goede spelers en stammen tussen zitten.
 
Reactiescore
123
Tja dat ligt er dus weer aan wanneer zo'n stam een top stam is naar jouw mening. Zo zal iedereen wel weer zijn eigen mening hebben daarin. Neemt niet weg dat er zeker goede spelers en stammen tussen zitten.

En welke stammen/ spelers zijn dat dan in jou ogen?
 

DeletedUser73968

Guest
Hierin geef ik jou groot gelijk de 'top' stammen van Casual zijn eigenlijk vele malen minder dan de stammen wat er op de normale wereld wat ongeveer top 4/5 staat. Casual is eigenlijk een wereld meer voor de inactieve/mensen met minder tijd. Dan is het voor een Casual stam veel moeilijker om een echte 'top' stam te creëren. Nu baseer ik het wel op mijn eigen Casual die ik gespeeld en hoe ik het ervaren heb als leider.

Ik denk dat ik het voor een deel met je eens ben Angel. Ik ben hier begonnen op Weedish met het idee om weer te gaan spelen na een moeilijke periode op W55 met volle inzet. Maar dit was dan wel met de insteek dat het iets minder actief kon dan op normale werelden, door de range die er geldt.
Maar heb nu wel naast me studie de volledige bezetting over het account goed voor elkaar en ben weer redelijk verslaafd.

Ben tevens van mening dat je zonder ervaring redelijk ver kan komen op zulke werelden (al dan niet met mindere inzet). Maar dat je nadat de range weg valt of als er spelers in de dezelfde range vallen deze spelers snel ten onder gaan.

Over topstammen kan ik niet echt een mening geven omdat dit mijn eerste Casual wereld is, des al niet te min vind ik wel dat wij als Ket er redelijk goed voor staan en zeker voor een goed resultaat gaan op deze wereld met een klein select groepje.
 

DeletedUser78605

Guest
Tja dat ligt er dus weer aan wanneer zo'n stam een top stam is naar jouw mening. Zo zal iedereen wel weer zijn eigen mening hebben daarin. Neemt niet weg dat er zeker goede spelers en stammen tussen zitten.
Naar mijn mening zijn er de laatste 10 werelden verdomd weinig top stammen :p Ken bij lange na niet alle, ben hier pas net begonnen. Maar de meeste oude top spelers zijn ook allemaal gestopt en wil je daar weer aan kunnen tippen, moet je eerst TW verbeteren :D
 
Bovenaan