World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
1.367
Zijde 1:
Stammen: Beats!
Zijde 2:
Stammen: NO -_-

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 29
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 277,677
Kant 2: 273,454
Verschil: 4,223

chart


Hoog aantal recaps en weinig tereinwinst zo te zien
Moet wel gezegd worden dat de stats met hth er ook bij moeten


Waarom, met hth hebben we niets meer te maken. Of moet exp er ook bij?
 
Reactiescore
1.075
Daar hebben we geen oorlog mee, dus waarom zou dat precies moeten? Of weet je weer meer dan de stam zelf ;)

ps: niet dat we met beats officieel al oorlog voeren, maar die vallen we tenminste aan

dus als ik het zo zie, elke x als jullie dorpen verliezen, nieuwe stam maken en de stats zijn terug opgefrist?
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Klopt, Johnny English 19- HtH 3(alle drie weer gerecapt), heel erg leuke stats:D
Maar wel zeer positief de oorlog tegen jullie alliantie gewonnen :D
En bijna dubbel zoveel OD als #2 en meer dan 3x zoveel als de andere stammen er onder
 
Reactiescore
533
Maar wel zeer positief de oorlog tegen jullie alliantie gewonnen :D
En bijna dubbel zoveel OD als #2 en meer dan 3x zoveel als de andere stammen er onder
Nja ik denk dat iedereen wel weet dat lw de oorlog gewoon won van hth fusion en wss no ook.

Het is niet omdat iemand van exp dacht ik accepteer het einde van de oorlog dat wij dat doen.
 
Reactiescore
1.367
Nja ik denk dat iedereen wel weet dat lw de oorlog gewoon won van hth fusion en wss no ook.

Het is niet omdat iemand van exp dacht ik accepteer het einde van de oorlog dat wij dat doen.
Lw deed het goed, beats deed het leuk maar als je BG in 1x weg word gevaagd moet je wel toegeven dat Fusion het beter deed. Stam van 10m VS 20m. Dusja
 
Reactiescore
533
Lw deed het goed, beats deed het leuk maar als je BG in 1x weg word gevaagd moet je wel toegeven dat Fusion het beter deed. Stam van 10m VS 20m. Dusja
Niet echt. En eigenlijk is er maar 1 ding dat echt telt. Fusion bestaat niet meer. Dus wij zijn de overwinnaars.
 
Reactiescore
1.367
Niet echt. En eigenlijk is er maar 1 ding dat echt telt. Fusion bestaat niet meer. Dus wij zijn de overwinnaars.

Nah, het enigste wat ECHT telt is dat je de wereld wint en na het verliezen van EXP zit het er voor jullie "kant" slechter uit dan dat het was
 

DeletedUser76055

Guest
Niet echt. En eigenlijk is er maar 1 ding dat echt telt. Fusion bestaat niet meer. Dus wij zijn de overwinnaars.

Blij zijn dat fusion niet meer bestaat is net als blij zijn dat je de kop van een hydra hebt afgehakt... Een groot deel staat er terug, en dubbel zo sterk. Een deel van jullie alliantie is gewoon weg...
 
Reactiescore
91
Dubbel zo sterk, tjah, het enige beetje kwaliteit van je vijand Exp rekruteren is niet zo moeilijk.
 
Reactiescore
3.457
Post verwijderd? :p
Ik las nog net op tijd wat daar stond, waarom verbaasd mij die aktie niet?
 
Reactiescore
1.075
Lw deed het goed, beats deed het leuk maar als je BG in 1x weg word gevaagd moet je wel toegeven dat Fusion het beter deed. Stam van 10m VS 20m. Dusja

1x weggevaagd is veel gezegd, zegt eerder meer dat je je vijand moet rekruten mongool datje bent
 

DeletedUser78881

Guest
Heerlijke gasten van NO-_- , na maanden samen te vechten tegen EXP, Beats, WAR in der tijd en nog andere spelers/stammen beslissen ze plots dat heel mach moet jumpen naar de rim tenzij je MB wilt worden , wil ik als leider daar dan eerst nog even over handelen en om te kijken hoe we dit het beste kunnen regelen en dan blijkt dat er al aanvallen lopen om stamleden. Een speler van NO die de vv doet van een van je leden beslist dan om op dat account even snel de stam te verlaten en een MB stam op te richten zonder dit even te melden aan de speler van dat account.

Dan steek je al je moeite om een ander te helpen en dan krijg je dit terug!

Na dan toch wat te onderhandelen beslis ik om dan toch te jumpen dus zeggen ze dat ze me de tijd zullen geven om te jumpen en dan blijkt dat er wel geteld 1 uur later clears op mij afkomen met als excuus dat ik hen bedreig...

Echte top kerels daar hoop dat ze het ver schoppen!

Mvg,

EX-mach lid en BG van NO-_-

Druweetje 14
 
Reactiescore
3.457
Heerlijke gasten van NO-_- , na maanden samen te vechten tegen EXP, Beats, WAR in der tijd en nog andere spelers/stammen beslissen ze plots dat heel mach moet jumpen naar de rim tenzij je MB wilt worden , wil ik als leider daar dan eerst nog even over handelen en om te kijken hoe we dit het beste kunnen regelen en dan blijkt dat er al aanvallen lopen om stamleden. Een speler van NO die de vv doet van een van je leden beslist dan om op dat account even snel de stam te verlaten en een MB stam op te richten zonder dit even te melden aan de speler van dat account.

Dan steek je al je moeite om een ander te helpen en dan krijg je dit terug!

Na dan toch wat te onderhandelen beslis ik om dan toch te jumpen dus zeggen ze dat ze me de tijd zullen geven om te jumpen en dan blijkt dat er wel geteld 1 uur later clears op mij afkomen met als excuus dat ik hen bedreig...

Echte top kerels daar hoop dat ze het ver schoppen!

Mvg,

EX-mach lid en BG van NO-_-

Druweetje 14
Wtf hoe smerig!
Ik ben benieuwd wat ze hierop te zeggen hebben, wie draaide die vv eigelijk ?
 
Reactiescore
91
Lw deed het goed, beats deed het leuk maar als je BG in 1x weg word gevaagd moet je wel toegeven dat Fusion het beter deed. Stam van 10m VS 20m. Dusja

Groot deel van Exp zit gewoon in WST, gebieden van beide stammen komen haast overeen. Twee andere leden zijn gerekruteerd door jullie, dus weggevaagd is een heel groot woord voor die paar tientallen dorpen winst.

En als Fusion het toch zo goed deed en de oorlog 'won', waarom is die geweldige stam - waar je zelf al lang leider van was - zomaar gevallen? ;) En dat dan nog eens net toevallig in de periode dat Pyschedelic aangevallen werd door Beats en verliezen begon te maken, waardoor het account er plots mee kapte? Beetje te veel toevalligheden en tegenstrijdigheid.
 

DeletedUser78881

Guest
unknown.png


Here they come

seduced.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan