World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
3.457
Here they come

seduced.png

Haha die Justin !!!!
Wat een vuile speler, kijken of hij de ballen heeft om hierop te reageren
 
Reactiescore
1.367
Groot deel van Exp zit gewoon in WST, gebieden van beide stammen komen haast overeen. Twee andere leden zijn gerekruteerd door jullie, dus weggevaagd is een heel groot woord voor die paar tientallen dorpen winst.

En als Fusion het toch zo goed deed en de oorlog 'won', waarom is die geweldige stam - waar je zelf al lang leider van was - zomaar gevallen? ;) En dat dan nog eens net toevallig in de periode dat Pyschedelic aangevallen werd door Beats en verliezen begon te maken, waardoor het account er plots mee kapte? Beetje te veel toevalligheden en tegenstrijdigheid.

Ik ben nooit leider geweest van fusion :)
 
Reactiescore
91
Ik ben nooit leider geweest van fusion :)

Je accountnaam stond nochtans als leider in de beschrijving van de stam, boven Chef en Seduced.
Maar goed, kan ook enkel je co zijn. Denk die ene tussenzin even weg en beantwoord dan de vraag ;)
 
Reactiescore
1.367
Heerlijke gasten van NO-_- , na maanden samen te vechten tegen EXP, Beats, WAR in der tijd en nog andere spelers/stammen beslissen ze plots dat heel mach moet jumpen naar de rim tenzij je MB wilt worden , wil ik als leider daar dan eerst nog even over handelen en om te kijken hoe we dit het beste kunnen regelen en dan blijkt dat er al aanvallen lopen om stamleden. Een speler van NO die de vv doet van een van je leden beslist dan om op dat account even snel de stam te verlaten en een MB stam op te richten zonder dit even te melden aan de speler van dat account.

Dan steek je al je moeite om een ander te helpen en dan krijg je dit terug!

Na dan toch wat te onderhandelen beslis ik om dan toch te jumpen dus zeggen ze dat ze me de tijd zullen geven om te jumpen en dan blijkt dat er wel geteld 1 uur later clears op mij afkomen met als excuus dat ik hen bedreig...

Echte top kerels daar hoop dat ze het ver schoppen!

Mvg,

EX-mach lid en BG van NO-_-

Druweetje 14

Mach was een MB stam... Mach recruitte spelers op eigen initiatief.
Hier na is er meermaals contact geweest en opdracht gegeven dit niet weer te doen. Mach doet gewoon zijn eigen ding, en gedraagt zich niet als MBstam. Vervolgens zijn er meerdere dingen geprobeerd om de problemen bij/van mach aan te pakken en dit wees "de leiding" allemaal af.

Vervolgens besluiten we om de samenwerking dan maar op te zeggen en krijgt pikachu direct edels en clears binnen van mach. Dan kun je verwachten dat je zelf clears terug gaat krijgen :D
 

DeletedUser78881

Guest
Mach was een MB stam... Mach recruitte spelers op eigen initiatief.
Hier na is er meermaals contact geweest en opdracht gegeven dit niet weer te doen. Mach doet gewoon zijn eigen ding, en is geen MBstam. Vervolgens zijn er meerdere dingen geprobeerd om de problemen bij/van mach aan te pakken en dit wees "de leiding" allemaal af.

Vervolgens besluiten we om de samenwerking dan maar op te zeggen en krijgt pikachu direct edels en clears binnen van mach. Dan kun je verwachten dat je zelf clears terug gaat krijgen :D

alle leden in Mach op 3 spelers na zijn geen Mb's, en MAch was in het prille begin geen MB stam dat is pas later beslist door jullie die ons plots begonnen te commanderen.

en dan is dit er nog:

unknown.png


dit dateert van de een van de laatste dagen van fusion, wonderfull isn't it ?
 

DeletedUser78881

Guest
En niemand van Fusion/NO heeft ooit een pm gestuurd naar mij dat wij moesten stoppen met rekruteren!
 
Reactiescore
1.367
alle leden in Mach op 3 spelers na zijn geen Mb's, en MAch was in het prille begin geen MB stam dat is pas later beslist door jullie die ons plots begonnen te commanderen.

en dan is dit er nog:

unknown.png


dit dateert van de een van de laatste dagen van fusion, wonderfull isn't it ?
In het begin misschien niet, later waren vrijwel alle leden MB's en ben je dus een MBstam.


En niemand van Fusion/NO heeft ooit een pm gestuurd naar mij dat wij moesten stoppen met rekruteren!
Je bent een MBstam...
 

DeletedUser78881

Guest
Niet iedereen was een MB, ik werd plots toegewezen als mb van pika maar die heeft ons nooit iets laten doen en na een week moest hij geen mb meer hebben. En de helft van de stam was zelfs niet eens akkoord met die mb beslissing
 
Reactiescore
3.457
Rise against, laat eens de Pm zien waarin jullie de samenwerking opzeggen ?
Al is het een Mb stam , dit is gewoon een hele dikke vette stab !!
 
Reactiescore
1.367
Rise against, laat eens de Pm zien waarin jullie de samenwerking opzeggen ?
Al is het een Mb stam , dit is gewoon een hele dikke vette stab !!

mach viel eerst aan, remember?
 

DeletedUser78881

Guest
Nee eigenlijk herinner ik me dat niet, wat ik wel herinner en dat hebben seduced en Incapable me verteld is dat pika zomaar een lid van mach aanvalt met de verklaring van "je bent een mb dus dat is dorpen inleveren" waarop alle acties van vandaag gekomen zijn.
 
Reactiescore
3.457
Nee eigenlijk herinner ik me dat niet, wat ik wel herinner en dat hebben seduced en Incapable me verteld is dat pika zomaar een lid van mach aanvalt met de verklaring van "je bent een mb dus dat is dorpen inleveren" waarop alle acties van vandaag gekomen zijn.
Ik zou als ik jou was wat screens plaatsen.
Kan iedereen zelf beoordelen wie er fout zit :eek:
 

DeletedUser78881

Guest
Dit is een pm die ik daarstraks heb gekregen van de Hoofd MB van seduced, laat jullie maar eens gaan!

unknown.png
 

DeletedUser77704

Guest
Nee eigenlijk herinner ik me dat niet, wat ik wel herinner en dat hebben seduced en Incapable me verteld is dat pika zomaar een lid van mach aanvalt met de verklaring van "je bent een mb dus dat is dorpen inleveren" waarop alle acties van vandaag gekomen zijn.

Hahahaha, jammer dat we een skype gesprek hebben waarin dit je duidelijk is verteld dus kap maar snel met zaken uit het verband rukken.

Rise against, laat eens de Pm zien waarin jullie de samenwerking opzeggen ?
Al is het een Mb stam , dit is gewoon een hele dikke vette stab !!

Citeer er ff 1 ;) Je ziet weer rook maar er is geen vuur. Dit van Druweetje is waar je mij van beschuldigde, zaken uit het verband rukken.



Dit is er gebeurt:

In de oprichting van Mach door Brovv is met Brovv besproken dat ze mb-stam worden en niet moeten rekruteren. Dit is toendertijd toch gedaan en dat is getolereerd.

Nu zijn een paar maanden geleden al een oplossing anageboden hoe we er voor gingen zorgen dat Mach met al zijn leden (dus niet alleen de echte mb) toch konden blijven groeien en niet meer de huidige NO -_- leden in de weg lagen. Dit was dat elk Mach lid een Moraalheer zou worden toebedeelt en ze naar dat gebied zouden jumpen. Dit is nooit van de grond gekomen door beide partijen niet.

Nu draag ik 2 weken geleden een ander voorstel voor (eigenlijk bezopen dat je een mb-stam een voorstel moet doen en er niet wordt geluisterd):
d69ehldpusvmi.png

Heb gesproken met de ex-mach leden dat dit nooit is doorgegeven aan hun door hun zogenaamde "leider". Sterker nog heel veel wat besproken wordt over Mach wordt niet doorgegeven.

Dus ik krijg vv van mb (iemand die collega is van mainplayer seduced) en ga ervan uit dat hij op de hoogte is dat er een mb-stam komt omdat dit meermaals is gezegd tegen de leiding en personen in de stam. Maar niet dus. Hij is daarom boos dat ik die mb-stam oprichtte met zijn vv, wara ik geen kwaad bloed in zag omdat het toch al besproken zou zijn.

Dan over de aanvallen. Incredikill (Mach) is begonnen met aanvallen op Pikachu (NO -_-), het gesprek over dorpen overnemen was al dagen daarvoor gevoerd. Incredikill wou niet meewerken en viel daarom als eerste aan. Hierop heeft de leider van NO -_- gelijk een pm gestuurd naar druweetje dat de samenwerking erop zat.

Wonder boven wonder weet niemand in zijn stam ook weer daarvan af. En weet druweetje niet dat er is opgezegd dus dit zegt weer veel over hem.

Dan krijg ik nog eens een bedreiging van druweetje:
uy4zqzq4kuk4i.png

Hij dreigt met mijn vijand een flinke groep dorpen geven midden in mijn cluster. Hierna heb ik hem pas aangevallen ja omdat ik dat risico niet kan nemen logischerwijs. Alles stamleden van Fusion/NO -_- kunnen getuigen dat ik altijd Mach beschermd heb terwijl velen hen zomaar wilden edelen. Heb dat al die tijd geblokkeerd en met oplossingen gekomen maar er werd niet gereageerd vanuit Mach en de nieuwe leiding was dat zat. Heb me dus aan alle beloftes gehouden en Mach heeft het voor zichzelf verpest.
 
Bovenaan