[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games (summerless version)

DeletedUser17472

Guest
Nou, niet van mij alleen hoor.. zijn er een hoop meer die er zo over denken.
 
Reactiescore
559
Tjaa, op dit moment moet jij aannames maken. Ik doe dat ook bij fam, waarom neem jij die niet mee in jouw analyse. Selectief lezen much?


Niet zozeer selectief lezen, maar uiteindelijk te weinig tijd hebben om t echt beter terug te lezen en dit was iets dat k onthouden had :p Als ik Noa (Nao robot) niet mee hoefde te nemen had ik al lopend nog kunnen lezen en reageren :p

wolvenduo?
planA zorgt voor de chaos en dragon heeft steeds maar opnieuw nieuwe uitvluchten :rolleyes:
 
Reactiescore
93
wolvenduo?
planA zorgt voor de chaos en dragon heeft steeds maar opnieuw nieuwe uitvluchten :rolleyes:
Ik kan wel een foto maken van de koffer van Noa? In de trein xD Maar ik had sowieso al wwl gestemd, hoewel niet op Loyal.
 

DeletedUser76681

Guest
Dag 3: catching fire,

Aan het meertje in de arena, kwam de zon lichtjes piepen. Een mooie horizon kwam te voorschijn. Na het verlies van stokstijve tributen is het een zwarte dag voor onze spelers.

Ontmoedigd starten de overige 16 tributen aan de zoektocht naar noodzakelijke levensmiddelen. Het water werd enorm schaars en geen enkele bidon was nog gevuld met fris water. Het voedsel was op magische wijze verdwenen, al wisten ze dat dit een trucje was van de spelmakers.

Het was nog maar net dag geworden of de zon begon al weer te zakken. De tributen wisten dat ze meteen terug moesten gaan naar de hoorn, er was een probleem en dat moest dringend opgelost worden.

Niet veel later zagen ze geen hand meer voor ogen, geen greintje licht hadden ze om hun weg verder te zetten. Stokstijf bleven de 16 staan.

Een afschuwelijk geluid snelde hun richting uit. Een ijzingwekkend gegil vervolgde zich verder op het geluid. Zonder licht waren de tributen machteloos. Als snel begon de leider de namen op te noemen van de tributen.

Ze kregen echter geen reactie terug van
Poedelpruik, Sleepingbeauty en Pierre the Pieter. Het afschuwelijke geluid en gegil werden nu wel duidelijk, door de kanonschoten. Hun gezichten flakkerde in de lucht.

De 13 overige baande hun weg stap voor stap verder richting de hoorn. Met zo min mogelijk geluid, Laila nam de hand van loyal en gaf hem de parachute die ze gekregen had. Het zorgde er voor dat hij deze lynch overleefde.

Echter waren hopeful en greengang benadeeld. (Een van de twee gaat dood) Hoewel dit geen verschil maakt in de totale stand.
Met zijn 12 gingen ze verder maar al gauw hoorde ze nog een geschreeuw.

Dragonwomen liet van angst het leven.
Haar laatste kreet en door de ongelukkige doden zorgde ervoor dat de gemanipuleerde goedjes in de meerderheid zijn.

Rolverdeling:

1. Dragonwoman Even orakel
2.*Netsky Slechte beul
3. Johan Burger
4. NITS Burger
5. SleepingBeauty Psychopaat
6.TLF DO
7. Castiel. Infectiewolf
8.Yankee Burger
9. PlanA Saboteurwolf
10. Famdecibel Weerwolf
11. Hopeful Burger
12. TUTM Burger
13. Maroen1 Dwaze doodsheks
14. jessicavd + BloodWolf14 (mentor) Burger
15. loyal Burger
16. Poedelpruik Burger
17. Pierre the pieter Burger
18. Greengang Dwaze doodsheks
19. DZ Levensheks (geïnfecteerd)
20. laila Bengel
21. ILT Weerwolf
22. CrazySobek Beul
23. Lyonn Burger
 

DeletedUser66129

Guest
En ik wou toch graag Hopeful nog even beulen als het kan. Die verdient het niet om bij de laatste levende te horen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Lol. Fucking sterk wolventeam :rolleyes:

Anyway, congrats i guess?

Sander, Castiel, speel voortaan iets minder opzichtig :rolleyes:
 
Reactiescore
559
mijn item was dat ik de lynch kon redden maar dat de nr 2 dan lynch werd.

en vandaar mijn stem ineens op green omdat iedereen ging switchen en ik toch mijn twijfels nog over loyal had :p
achteraf maakte het niet uit dus
 

DeletedUser78769

Guest
mijn item was dat ik de lynch kon redden maar dat de nr 2 dan lynch werd.

en vandaar mijn stem ineens op green omdat iedereen ging switchen en ik toch mijn twijfels nog over loyal had :p
achteraf maakte het niet uit dus
Ik heb een overzichtje van wie wie verdacht of als mogelijk slecht zag. Alleen al daaruit moest het haast zijn dat Loyal goedje was. Zo veel op hem o_O
 

DeletedUser78769

Guest
Trouwens, Jessica heeft de eerste 2 dagen in principe ook zelf gedaan. Ik ben toen nauwelijks aanwezig geweest, dus ja, slechte coaching dan. Alleen gisteren en vandaag had ik tijd om er goed voor te gaan zitten en te kijken wat ik haar kon bijbrengen. Ze zat zelf al goed op Castiel though ^^
 
Bovenaan