[Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

DeletedUser64575

Guest
Sorry Dragon, je hebt gelijk. Het was vandaag chaos op me werk en dat is dus even super zuur dat ik nu minder kan betekenen voor onze zijde. Ik heb afgelopen dagen gedaan wat ik kon maar moest me veelal verdedigen en moest DZ verdedigen. Hierdoor heb ik niet hele goede research kunnen doen in de jacht op slechtjes.

Ik ga een alternatieve lynch aanbieden vandaag in de naam van Speeder. Dit is mede gebaseerd op het feit dat Jessica is gewelpt op Levensheks en ik dit eigenlijk alleen vrij nieuwe spelers zie doen. Het alternatief hierop is logischerwijs Dragon. Ik heb erover nagedacht en ik zie niemand van de ervaren spelers jessica welpen op levensheks zonder enige info met zoveel ervaren spelers in t spel. Die hadden sowieso op dag 2 een andere ervaren speler aangewezen en uit gegaan van wat hints hier en daar.

Ik wil ook graag van iedereen weten wat ze hiervan vinden.

Daarnaast lijkt een lynch van Z me niet heel slim met de jagersclaim. Waarom ben jij zo vastberaden die claim te negeren Jordy?

Ik heb het idee dat we hier te maken hebben met een G/S koppel. De jagerclaim van PlanZ (je neemt iemand mee als koppel, dus jager is een logische claim), Game die hem verdedigt en iedereen aanspoort PlanZ niet te lynchen, PlanZ die als ervaren speler de balans tussen goed en slecht houdt (gaf aan Hope te verdenken en gaat de volgende dag op een goedje, Green).

Ik ben bereid je volgen op Speeder, nadat PlanZ gelyncht is. Ik heb teveel twijfels bij hem om het hierbij te laten.
 
Reactiescore
93
Half juist. 2 slechtjes waarvan 1 idd alpha wolf en de ander rode welp. 3 slechtjes is teveel en rode welp zit er sowieso in.
De slechte ziener zit er ook nog in. Dus dan zijn er nog 3 slechtjes over. De slechte ziener lijkt momenteel vergeten te worden:p
 
Reactiescore
182
Tigor

Kul argument natuurlijk, dat ik een andere speelstijl hanteer dan normaal.
Deze speelstijl is zelfs naar mij vernoemd, zie "maroenen"
 
Reactiescore
2.196
dan is het nog

1 alpha wolf
1 rode welp
1 sjamaan

er zit geen infectie wolf is dus dan is het 1/4 verdeling, is juist.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik blijf dus bij loyal

Van mijn 2 verdachten die ik benoemde springt hij er het meeste uit.
 
Reactiescore
93
Ik heb niet echt iemand die ik verdenk... Met de DL naderende en het nog niet echt duidelijk hebben ga ik toch maar iets kiezen tussen de mensen waarbij ik wel iets heb kunnen bedenken...

Op basis van de valse claim, welke hij ook toegegeven heeft vals te zijn, ga ik voor Summer. Als hij inderdaad een slechtje is zal hij niet de alfa wolf zijn, tenzij Hopefuls post na zijn lynch bedoeld was om ons van Summer weg te leiden was. Maar het zou best kunnen dat hij de slechte ziener is of de rode welp. Hoe goed hij Jessica kent en of Summer Jessica zou verdenken van levensheks zijn na de reddingsactie de 1e nacht: geen flauw idee. Maar een valse claim lijkt me toch niet verstandig, aangezien je toch geloofd wilt worden verder...
 

DeletedUser78769

Guest
Weet je wat ik denk nu trouwens:
Een van de inactieve spelers óf juist de vol actieve spelers die al goed geacht wordt als Alfa-wolf. Wie dit is is nog precies uit te zoeken. Al maakt Time hier nog altijd de meeste kans op. Ik heb zo weer oplader want ben bijna thuis.

Loyal als slechte ziener

En de welp zou ik niet weten.
 

DeletedUser77639

Guest
Ik ga ook op loyal

Noem het verdacht, noem het wat je wil.
Met mijn werk heb ik de fut niet meer om elke dag opnieuw 50+ pagina's geconcentreerd te gaan nalezen en dan nog te analyseren. Dus ik ga na dit potje ook minder potjes meedoen zodat ik toch het niveau kan halen dat ik in een potje wil halen.

Ik stem nu vooral op loyal aangezien ik gewoon een slecht gevoel bij hem heb. Heb ik gisteren ook aangegeven of eergisteren.
 

DeletedUser78762

Guest
Ik heb niet echt iemand die ik verdenk... Met de DL naderende en het nog niet echt duidelijk hebben ga ik toch maar iets kiezen tussen de mensen waarbij ik wel iets heb kunnen bedenken...

Op basis van de valse claim, welke hij ook toegegeven heeft vals te zijn, ga ik voor Summer. Als hij inderdaad een slechtje is zal hij niet de alfa wolf zijn, tenzij Hopefuls post na zijn lynch bedoeld was om ons van Summer weg te leiden was. Maar het zou best kunnen dat hij de slechte ziener is of de rode welp. Hoe goed hij Jessica kent en of Summer Jessica zou verdenken van levensheks zijn na de reddingsactie de 1e nacht: geen flauw idee. Maar een valse claim lijkt me toch niet verstandig, aangezien je toch geloofd wilt worden verder...
die valse claim leverde wel een dode wolf op :p maar ik snap je redenering erachter wel. Ze is echter niet correct maar als je verdenking gebaseerd is op goede punten kan ik weinig zeggen
 
Reactiescore
93
Momenteel is de stand als ik me niet vergis:

Tigor: 1
Plan Z: 3 (incl Plan Z zelf)
Loyal: 3
Summer: 1
Speeder: 2
 

DeletedUser76198

Guest
Momenteel is de stand als ik me niet vergis:

Tigor: 1
Plan Z: 3 (incl Plan Z zelf)
Loyal: 3
Summer: 1
Speeder: 2

Waaro0 staat blaasje? Ik heb spelleiding voor anfang potje gezegd er vanavond en morgen niet veel te zij . Ruben had toch spelers nodig laatst verneukte ik het deels door de goedjes door de foute keuze op een niet nuchtere avond.

Ik stem.met jordy
 

DeletedUser78769

Guest
Waaro0 staat blaasje? Ik heb spelleiding voor anfang potje gezegd er vanavond en morgen niet veel te zij . Ruben had toch spelers nodig laatst verneukte ik het deels door de goedjes door de foute keuze op een niet nuchtere avond.

Ik stem.met jordy
Blaasje is denk ik g/s. Beter stem je niet mee. Maar wil je het dan toch wel lekker doen, dan moet je mee op PlanZ
 

DeletedUser78762

Guest
Loyal

Planz zijn jagerclaim geloven Want geen overduidelijke tegenclaim. Persoon die ik dacht die claimde reageerde daarna nog zonder bevestiging :(
 
Reactiescore
93
Waaro0 staat blaasje? Ik heb spelleiding voor anfang potje gezegd er vanavond en morgen niet veel te zij . Ruben had toch spelers nodig laatst verneukte ik het deels door de goedjes door de foute keuze op een niet nuchtere avond.

Ik stem.met jordy
Als hij gestemd had,heb ik deze gemist.

Wie zijn Ruben en Jordy trouwens?:p

Voor de overzichtelijkheid heb ik even de vorige dagen qua lynch stemmen en de dode spelers verborgen in mijn lijstje

ZND107I.png
 
Reactiescore
93
Ik hoop dat mijn lijstje klopt xD Zo niet trek ik het straks gelijk met die van NITS bij de Lynch post:)
 
Bovenaan