[Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

DeletedUser76681

Guest
Mijn eigen stem gaat ook naar Tigor dan. Ik kan nu geen duidelijke redenen noemen overigens, alleen het meelopen is niet fijn. Ik ben op het moment niet helemaal mee met wat er gebeurd is. Ik ga vanavond weer verder analyseren.

ik kan het ook niet anders benoemen dan een meeloopstem. true, ik heb geen eigen mening nu. hoewel ik wel een aantal dingen bevraagd heb maar ik twijfel gewoon te hard. Mijn andere verdachte was TUTM maar die loopt voor mijn gevoel raar te doen, dus ik weet niet wat ik met hem moet aanvangen. Door zijn dramatische actie zie ik hem dan weer als goedje.
 

DeletedUser78817

Guest
PlanZ stapt van Green af? Dan ga ik voor PlanZ. Ik dacht even dat hij voorkennis had met Green, maar blijkbaar is dat niet het geval. Ik weet van mezelf dat ik, wanneer ik zeker ben van een wolf maar m'n theorie niet klopt, ik blijf doordrukken op gevoel. Dit doe ik niet als ik wolf ben, want dan loop je teveel risico, waarvoor je als goedje minder bang bent. Om deze reden verdenk ik PlanZ. Na een hele dag doordrukken op Green en op het laatste moment af te stappen zonder echt een goede verdediging van Green, doet dat bij mij wolf roepen.

Helaas weet ik niet wie PlanZ is en kan ik niks terughalen van zijn oude potjes, dus vergelijk ik het maar met mijn eigen speelstijl.

De manier waarop de stemming gaat zit me ontzettend slecht. Dat velen plots zo makkelijk meegaan, ook al is er geen echte wolvenchat. Word ik enorm argwanend van.
 

DeletedUser78762

Guest
Beter blijf je op green jordy. Anders slagen ze nog in een lynch op tigor waardoor we morgen weer de discussie planz, green en tutm krijgen
 
Reactiescore
2.196
Niet dat het nut heeft maar green flapt er als goedje van alles uit en schat hem hierom ook geen slechtje. Zelf me eigen opofferen ga ik ook niet doen voor obvious reasons.

Plan z

Probeert te doen alsof hij hope gevangen heeft en zo zich als goedje te profileren. Ook is zijn welp strat goed en logisch alleen hij laat zichzelf daar compleet buiten.

Castiel vindt ik ook wel raar doen, zichzelf niet echt met stemming willen bemoeien en op mij gaan door gevoel. Heb er alleen niet echt argumenten voor dus ga niet meteen op hem stemmen aangezien hij wel mee hope gestemd heeft. Plan z vind green belangrijker ookal wilde hij summer "redden".
 

DeletedUser78817

Guest
Ik wil best een discussie met die 2. Graag zelfs. Kom maar op!
 

DeletedUser76681

Guest
Mij maakt het niet uit vind het alleen ontzettend jammer dat ik me op zo een argumenten moet gaan verdedigen.
en dan nog last minute.
 

DeletedUser78817

Guest
Niet dat het nut heeft maar green flapt er als goedje van alles uit en schat hem hierom ook geen slechtje. Zelf me eigen opofferen ga ik ook niet doen voor obvious reasons.

Plan z

Probeert te doen alsof hij hope gevangen heeft en zo zich als goedje te profileren. Ook is zijn welp strat goed en logisch alleen hij laat zichzelf daar compleet buiten.

Castiel vindt ik ook wel raar doen, zichzelf niet echt met stemming willen bemoeien en op mij gaan door gevoel. Heb er alleen niet echt argumenten voor dus ga niet meteen op hem stemmen aangezien hij wel mee hope gestemd heeft. Plan z vind green belangrijker ookal wilde hij summer "redden".

1) Doe ik niet. Heb ik al vermeld.

2) Ga mezelf niet bespreken bij dat lijstje, was aan jullie. Ook dit heb ik al eens vermeld

Al bij al zie ik hier dus een hoop zever Time. Pak ik niet serieus, sorry.

E: Ik begin hier G/S koppeltje te zien die gaat stemmen :D.
 
Reactiescore
338
k0vofrpjusioq.png
 

DeletedUser77898

Guest
Persoonlijk denk ik dat een aantal green stemmers op dit moment GEEN slechtjes zijn. Denk dat de echte wolven al hebben aangepast en gaan zeggen dat green wel een goedje is. Plan Z vertrouw ik btw steeds minder. Zegt wel dat er nog geen wolvenchat is, maar alsnog kunnen welpen ook makkelijk meestemmen op 1 persoon....
 

DeletedUser64575

Guest
Beter blijf je op green jordy. Anders slagen ze nog in een lynch op tigor waardoor we morgen weer de discussie planz, green en tutm krijgen

Het punt is dat ik al eerder mislynchte op Green om dezelfde redenen en de belangrijkste reden van mijn stem was gebaseerd op mogelijke voorkennis van PlanZ. GG als speciaaltje zou PlanZ slechte ziener maken en vise versa.
 
Bovenaan